Alphafemale hoort niet in het rijtje thuis want de rest bestaat niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef Awesome_ het volgende:
Alphafemale
Vierkante cirkel
Vloeibaar ijs
Vrouwelijke cabaretière
Tijd om wat dichterbij te gaan liggen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
is net iets te ver weg voor mijn iphone maar mijn haviksoog ziet alles natuurlijk.
Mwa: er lopen hier nog genoeg Panzer/mijn-vrouwsbeeld-stamt-uit-de-jaren-'50 personen rond, dus enige verduidelijking is niet onterecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of topless gaan liggen, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fanta je moet een kraai nadoen als je aandacht van ze wilt... Dan roep je: ARGH ARGH en dan gaan lachen.
Ja, maar in fanta's geval zou ik voor de kraai kiezen.quote:
jij bent IRL zeker zo'n stoere meidquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jy moet je muil houden mijn imaginaire testikels zijn nog groter dan die van jou
lig al topless ze zijn al dichterbij gekomen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Tijd om wat dichterbij te gaan liggen.
Ondertussen probeert iedereen hier er achter te komen waar jij ligtquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
lig al topless ze zijn al dichterbij gekomen.
oww shit is aan jongen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, maar in fanta's geval zou ik voor de kraai kiezen.
beatrixpark schiedam jonguns!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ondertussen probeert iedereen hier er achter te komen waar jij ligt
Dit is dus zo'n alphafemale-certified post.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jy moet je muil houden mijn imaginaire testikels zijn nog groter dan die van jou
dankjewel !quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:19 schreef Djibril het volgende:
[..]
Hier staat een hele lijst voor kuitspieren
http://www.bodybuilding.c(...)e/id/9/muscle/calves
En als je ervan houdt om buiten te hardlopen moet je vooral proberen een heuvel op te rennen. In Nederland gaat dat wat minder maar dan kan je bijvoorbeeld paar keer de dijk oprennen.
Heup
http://www.exrx.net/WeightExercises/HipFlexors/LVHipFlexion.html
Squats
[ afbeelding ]
gwn deze zetten schatjequote:Op woensdag 17 juli 2013 15:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iedereen springt op zijn fiets/in zijn auto...quote:
Das voor beta's.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Niks mis met jezelf ontwikkelen op je zwakke punten. Raar volk hier, tegen ontwikkeling.!!
jij bent een white knight mattie. White knight ik zeg het je.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit is dus zo'n alphafemale-certified post.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
lig al topless ze zijn al dichterbij gekomen.
quote:
Wtf.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fanta je moet een kraai nadoen als je aandacht van ze wilt... Dan roep je: ARGH ARGH en dan gaan lachen.
Heb je die tentjongens nu al gehosseld?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jij bent een white knight mattie. White knight ik zeg het je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |