quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:22 schreef Bamba het volgende:
Volgende week mri, het zit op een gekke plaats om endo te zijn. Ben benieuwd..
Lekker duidelijk dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het kan iets met mn darmen zijn, of spieren. Kan ookzijn dat ik doorgestuurd word naar de chirurg hierna.
afbijtenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:32 schreef Queller het volgende:
Niet van nagels houden lijkt me zó handig! Damn, wat heb ik een hekel aan nagels vijlen
Ik wou dat ik het kon. Nou ja, nagels bijten kan ik wel, maar ik kan het niet aanzien. Bij anderen wel, maar niet bij mezelf. Als mijn nagels niet goed zijn, dan schijt ik daar hopen van. Een afwijking; ik weet hetquote:
fijn dat het er nu niets ernstig is, veel succes en beterschap met Boequote:Op woensdag 17 juli 2013 15:20 schreef Qwea het volgende:
Ooh, dierenarts belde. Baloe's urine dichtheid (?) was te laag, en dat zou kunnen duiden op nier problemen. Maar er zat geen gruis oid in. En het stomme is dat het bloedonderzoek helemaal NIKS laat zien... en het bloedonderzoek is betrouwbaarder dan de urine.. dus eigenlijk is er niks aan de hand.
Ik moet hem weer 3x daags op maagbeschermers zitten ipv 2x daags. Vrijdag weer ff contacten.
Ruilen??quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon. Nou ja, nagels bijten kan ik wel, maar ik kan het niet aanzien. Bij anderen wel, maar niet bij mezelf. Als mijn nagels niet goed zijn, dan schijt ik daar hopen van. Een afwijking; ik weet het
Dat is wel apart, zegt mij ook niks... Maar even goed in de gaten houden..quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:28 schreef Qwea het volgende:
Ja, snap alleen die lage dichtheid dan niet in de urine.
Als ik niet zo gehecht was aan mijn nagels, dan deed ik het. Werkelijk, ik heb de schurft aan vijlen. En dan stel ik het uit (want geen zin) en stel ik het uit (want geen zin) en dan wordt het alleen maar lastiger. En heul lange nagels vind ik ook weer niet mooi.quote:
Ik heb mijn duimnagel een aantal maanden geleden gebroken... en op een nogal aparte manier, er groeide gewoon steeds weer een scheurtje in... alsof ik met m'n vinger ergens tussen heb gezeten zonder het gemerkt te hebben of zo. Dus die moest ik echt heel kort houden, echt net niet tot op het vlees... Inmiddels doet 'ie weer normaal en zijn ze weer netjesquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef Queller het volgende:
Een week of 8 geleden brak ik een nagel. Dat gebeurt bijna nooit, maar dit was een klapper. In het vlees gescheurd, dus dramatisch kort (vooral ook ten opzichte van de rest). En daar heb ik me toch aan gestoord
Ja, met mijn voet. Had in het zhuis geen nagelknipper of pleisters. En elke x vragen was ook zoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |