Waar wandel je naar toe?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:31 schreef Queller het volgende:
[..]
OMFG
Hallo, goedemorgen
* schoenen aantrekt en wandelen gaat
Hun reactiequote:Vandaag zag ik in mijnpakket.nl dat het pakket om 14:16 bezorgd zou zijn, terwijl ik niet thuis was. Er lag geen briefje en ik heb dus ook geen pakket gehad. Dacht ik, want toen ik zojuist in mijn houthok keek, bleek daar het pakketje te liggen. Gelukkig is de inhoud heel, maar dit is niet wat ik me bij een juiste postbezorging voorstel!
Op hok? Ja, jaquote:Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg vervelend dat uw pakket onbeheerd is achtergelaten op hok. Mijn excuses hiervoor.
Uw klacht wordt besproken met de betreffende bezorger om herhaling in de toekomst te voorkomen. U ontvangt hier geen verdere reactie op.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u naar aanleiding van mijn reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier.
ben je wel slank als je aankomtquote:
Vet houdt ook van mij. Het is ook achterlijk zwaar hoor. En ik verbaas me er zelf nog steeds over dat ik de discipline kan opbrengen. Soms gaat het ook wel mis hoor. Gisteren 2 kit kat's gesnaaid. En het is echt echt echt niet tof als je BBQ't en je eet enkel groente spiesenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Psies... En een stukje korter, want dan heb ik geen voetjes meer
Vet houdt van mij.
Wij zijn natuurlijk ook woest aantrekkelijk en daardoor wil het allemaal aan ons skelet hangen. Logisch. Maar wat ik dan niet snap, nu de liefde zo overduidelijk niet wederzijds is, dat het niet gewoon een teringeind ergens anders heen optyft. Dus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:18 schreef Qwea het volgende:
Vet houdt ook van mij. Het is ook achterlijk zwaar hoor. En ik verbaas me er zelf nog steeds over dat ik de discipline kan opbrengen. Soms gaat het ook wel mis hoor. Gisteren 2 kit kat's gesnaaid. En het is echt echt echt niet tof als je BBQ't en je eet enkel groente spiesenOf als men met bloedmooi weer in het park hangt en men zit lekker te bieren en je zit aan het water of de crystal clear
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:22 schreef Bamba het volgende:
Volgende week mri, het zit op een gekke plaats om endo te zijn. Ben benieuwd..
Het stalkt ons gewoonquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Wij zijn natuurlijk ook woest aantrekkelijk en daardoor wil het allemaal aan ons skelet hangen. Logisch. Maar wat ik dan niet snap, nu de liefde zo overduidelijk niet wederzijds is, dat het niet gewoon een teringeind ergens anders heen optyft. Dus.
euwhquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:22 schreef Bamba het volgende:
Jaquote:
Het kan iets met mn darmen zijn, of spieren. Kan ookzijn dat ik doorgestuurd word naar de chirurg hierna.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]hebben ze iets gezegd over wat het kan zijn?
hmm schiet je niks mee op. Gelukkig kun je redelijk snel terecht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het kan iets met mn darmen zijn, of spieren. Kan ookzijn dat ik doorgestuurd word naar de chirurg hierna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |