abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129056811
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je leest niet.
Jawel, je probeert te doen voorkomen dat jij weet wie de echte slachtoffers zijn, eigenlijk zie jij alleen als een echt slachtoffer, flauwekul, ik blijf het wel voor je herhalen :) :).
pi_129059903
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Er staan nog zeer veel zaken op de agenda eigenlijk, niet alleen financieel, maar ook wat betreft daders, verantwoordelijkheid erkennen, schuld erkennen, hier en daar nog een dader, er is nog zeer veel goed te maken, en ik begrijp de strekking van je verhaal wel degelijk, ik vind het echter een idioot relaas aan persoonlijke frustratie zonder dat je weet waar het eigenlijk over gaat, het was je niet eens duidelijk dat het ging om erfpacht van onder meer tijdens de oorlogsjaren, maar ach doe wat je wilt ik verzoek je alleen op te passen met wat je zegt want hier en daar ging je al behoorlijk ver.
Want anders gebeurt er wat? Jij bent degene die uitmaakt wat er wel en wat er niet kan op Fok!? Ik ben nergens grof of beledigend bezig denk ik. Ik zeg enkel hoe ik erover denk. Dan geef ik uiteindelijk aan dat ik wel wil dokken om van dit soort gezeik af te zijn en dan is het weer niet goed. Wat wil je dan nog meer????
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_129060003
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef Samson het volgende:

[..]

Want anders gebeurt er wat? Jij bent degene die uitmaakt wat er wel en wat er niet kan op Fok!? Ik ben nergens grof of beledigend bezig denk ik. Ik zeg enkel hoe ik erover denk. Dan geef ik uiteindelijk aan dat ik wel wil dokken om van dit soort gezeik af te zijn en dan is het weer niet goed. Wat wil je dan nog meer????
Vertel dan eens wat je bedoelde met een zogenaamd Joods front...., kom op zeg, je weet prima wat ik bedoel ga nu niet doen alsof je bijna geen flauw benul hebt.
pi_129060353
Van der Laan is een jodenvriend ja je hoeft het nieuws maar te volgen op AT5 om dat te weten Paro.

Nooit eens een uitspraak van de gemeente in het nadeel van die mensen. Wat ze eisen krijgen ze ook. En altijd weer die oorlog die men er bij haalt.

quote:
De 80-jarige vrouw uit het echtpaar zei vorige maand in Het Parool getraumatiseerd te zijn door het geschreeuw van de zeeleeuw Fernandez. "Ik ben van joodse komaf en moest tijdens de oorlog onderduiken. Nu moet ik weer onderduiken, want ik doe mijn ramen en deuren niet meer open."
Eindstand, zeeleeuw overgeplaatst.

:')
blablablabla
pi_129060450
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef DeParo het volgende:

[..]

Vertel dan eens wat je bedoelde met een zogenaamd Joods front...., kom op zeg, je weet prima wat ik bedoel ga nu niet doen alsof je bijna geen flauw benul hebt.
Geen idee waar je naar toe wil, maar laten we de discussie hier stoppen. Ik word een beetje bang van jouw reacties intussen. Succes met je missie, maar wees niet verrast als niet iedereen het daarmee eens is....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_129060489
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:16 schreef Elan het volgende:
Van der Laan is een jodenvriend ja je hoeft het nieuws maar te volgen op AT5 om dat te weten Paro.

Nooit eens een uitspraak van de gemeente in het nadeel van die mensen. Wat ze eisen krijgen ze ook. En altijd weer die oorlog die men er bij haalt.

[..]

Eindstand, zeeleeuw overgeplaatst.

:')
Je geeft 'een bron' wat helemaal niets te maken heeft met wat je zegt, relevant in welke zin, wat is je punt?
pi_129060522
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:18 schreef Samson het volgende:

[..]

Geen idee waar je naar toe wil, maar laten we de discussie hier stoppen. Ik word een beetje bang van jouw reacties intussen. Succes met je missie, maar wees niet verrast als niet iedereen het daarmee eens is....
Doei!!!!
pi_129060604
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je geeft 'een bron' wat helemaal niets te maken heeft met wat je zegt, relevant in welke zin, wat is je punt?
Dat Joden in Amsterdam altijd wel iets te zeuren, te eisen hebben. En daar meestal hun zin in krijgen.
Hoe krankzinnig de eis ook is.
blablablabla
pi_129060659
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat Joden in Amsterdam altijd wel iets te zeuren, te eisen hebben. En daar meestal hun zin in krijgen.
Maar ze kreeg haar zin niet lees ik net via google en dan zoeken...., je bron en je punt kloppen dus niet, beter lezen dus voortaan.
pi_129060879
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar ze kreeg haar zin niet lees ik net via google en dan zoeken...., je bron en je punt kloppen dus niet, beter lezen dus voortaan.
Je bent sowieso een domme mongool als je je oorlogsverleden er bij haalt als je last heb van een zeeleeuw.

Dat was het punt meer.
blablablabla
pi_129061001
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:16 schreef Elan het volgende:
Van der Laan is een jodenvriend :')
oei wat erg is dat .........!! in de oorlog waren die er ook al zoveel
moslimvriend was ie reeds..
christenflirter
what is next ???

word ie boedhist ?
pi_129061039
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Je bent sowieso een domme mongool als je je oorlogsverleden er bij haalt als je last heb van een zeeleeuw.

Dat was het punt meer.
Dat is een heel ander punt, maja, misschien heeft die mevrouw wel in de kampen gezeten met allemaal schreeuwende mensen om zich heen, misschien heeft ze dat nooit helemaal verwerkt, misschien deed dit dat wel haar op een of andere manier aan terugdenken, mevrouw is getraumatiseerd zoals ze zelf zegt en jij durft voor haar uit te maken wat ze wel of niet voelt, dappere kerel ben je dan zegt, maar niet heus, je punt is flut, het wordt niet gestaafd door je bronnen, en ik zou mongolen beledigen door jou ermee 'uit te schelden bij' wijze van spreken.
pi_129061053
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

oei wat erg is dat .........!! in de oorlog waren die er ook al zoveel
moslimvriend was ie reeds..

Nee dat was Cohen.
Die dronk graag thee met ze.
blablablabla
pi_129061086
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe krankzinnig de eis ook is.
Waar in het artikel in je eigen OP staat precies dat de joden geld eisen?

En laten we niet doen alsof alleen joden altijd iets te zeuren of te eisen hebben. Als je dat werkelijk gelooft volg je het nieuws wel heel slecht. _O-
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_129061155
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee dat was Cohen.
Die dronk graag thee met ze.
ojaaaa.... bah.... thee is toch vies?
maar vd Laan is ook zo'n stiekeme theeverslaafde... vertrouw ze niet hoor.... al die joden enzo...
pi_129061477
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:30 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Waar in het artikel in je eigen OP staat precies dat de joden geld eisen?

En laten we niet doen alsof alleen joden altijd iets te zeuren of te eisen hebben. Als je dat werkelijk gelooft volg je het nieuws wel heel slecht. _O-
Het is door een studente ontdekt tijdens het digitaliseren van de archieven waarna het Centraal Joods Overleg bij v/d Laan is gaan mekkeren.
Die in april overigens al exact dezelfde opmerking heeft gemaakt namelijk dat men er mee bezig is als nu 3 maanden later dus.

Joden moeten lekker leren geduld te hebben.
blablablabla
pi_129061757
quote:
Amsterdam dwong de Joodse oorlogsslachtoffers niet alleen alsnog erfpacht te betalen, maar legde hun ook een boete op wegens late betaling. De Joden werden zelfs aangeslagen als hun huizen op erfpachtgrond er niet meer stonden, omdat ze gesloopt of gebombardeerd waren. Daarmee trad Amsterdam strenger op dan andere gemeenten.
http://www.parool.nl/paro(...)gekeerde-Joden.dhtml

Iedereen die na de oorlog zo uitgeknepen zijn voor achterstallige erfpacht heeft recht op teruggave.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 17-07-2013 22:05:16 ]
pi_129061841
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Joden moeten lekker leren geduld te hebben.
Nou, zo ken ik meer groepen, zei ik al.

Maar ja, die joden... :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 17 juli 2013 @ 21:48:17 #294
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_129061946
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:46 schreef Ferdo het volgende:

Maar ja, die joden... :')
Jankerds zijn dat, hoor.
pi_129061972
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

http://www.parool.nl/paro(...)gekeerde-Joden.dhtml

Iedereen die na de oorlog zo uitgeknepen zijn voor achterstallige erfpacht hebben recht op teruggave.
quote:
Na de oorlog werd de boekhouding bijgewerkt en moesten de joden alsnog voor de kosten opdraaien. Op de inmiddels verdreven Duitsers waren die niet meer te verhalen. Dat moesten de joden zelf maar doen, zo werd volgens de krant geredeneerd. Enkele jaren na de oorlog werden de boetes wel gehalveerd om een gebaar te maken.
Natuurlijk moet het helemaal uitgezocht worden maar het is ook weer niet zo dat de gemeente als ware antisemieten de joden hebben getracht uit te kleden.
blablablabla
pi_129062067
Wel grappig dat van alles mensen Nederlanders Joden van gierigheid betichten _O-
pi_129062117
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:48 schreef Elan het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk moet het helemaal uitgezocht worden maar het is ook weer niet zo dat de gemeente als ware antisemieten de joden hebben getracht uit te kleden.
Nou...., dat is wel degelijk gebeurd, gruwelijk antisemitisme was hier groter dan jij denkt.
pi_129062660
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:48 schreef Elan het volgende:

[..]

[..]

Het motief zal niet antisemitisch zijn geweest, maar eerder regelneukerij. Althans, dat hoop ik.
pi_129062778
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nou...., dat is wel degelijk gebeurd, gruwelijk antisemitisme was hier groter dan jij denkt.
Nog steeds als je dit topic ziet.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_129062833
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jawel, je probeert te doen voorkomen dat jij weet wie de echte slachtoffers zijn, eigenlijk zie jij alleen als een echt slachtoffer, flauwekul, ik blijf het wel voor je herhalen :) :).
Nee, juist niet. Lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')