fixed!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:36 schreef Kyara het volgende:
Kenne de Limburgers os mesjien nog plat lere kalle?
die indruk heb ik altijd als ik tegen vrouwen praatquote:
Die was voor Mango maar jij moest er weer zo nodig tussendoor...quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
die indruk heb ik altijd als ik tegen vrouwen praat
ik wil er altijd graag tussenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die was voor Mango maar jij moest er weer zo nodig tussendoor...
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Voor mij niets XM, maar volgens mij waren er wel wat gegadigden.
Wat deed ik nou definitief? Snoep?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:12 schreef danic het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En leuk Twinkle! Maar het weer afwachten? Of het 25 of 30 graden wordt bedoel je?
Daar ga ik wel mijn best voor doen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef Kyara het volgende:
Jammer Phaidra... dan maar de dreumesmeet eind augustus?
ik vind het stom dat jij en F niet komenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Kwisted het volgende:
ik vind het helemaal niet leuk dat iedereen gaat
+1quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Kwisted het volgende:
Ja doei, dan ga ik ook niet, moet ik al die zooi zeker ook weer mee naar huis nemenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:35 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik vind het stom dat jij en F niet komen![]()
Weet je wat, anders ga ik gewoon niet! Opgelost.en iedereens tassen ook weer veilig!
Kom zelf dan ook gewoon!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Kwisted het volgende:
2 down, 17 to go!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja doei, dan ga ik ook niet, moet ik al die zooi zeker ook weer mee naar huis nemen
dat we over jou kunnen roddelen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:31 schreef Gulara het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat de lol nog is om te komen als Pi en ik er niet zijn.![]()
rent weg![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
dat we over jou kunnen roddelen natuurlijk.
no worries, we zijn ruim voorzien!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef Gulara het volgende:
[..]Klinkt fantastisch! Hebben jullie nog roddelmateriaal nodig?
Yay! Nog meer!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan toch komen
Heb deze reeks niet bijgehouden, maar was er al iemand die brownies meenam?
Ik kom met de trein, denk dat E en ik ons dan wel even vermaken
Spann0nd!!
Dat!quote:
Not sure if serious gezien de PIquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:31 schreef becky27 het volgende:
jaaa alcoholvrij bier gaat er wel in hoor! Ook om elf uur 's ochtends
Super leuk!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan toch komen
Heb deze reeks niet bijgehouden, maar was er al iemand die brownies meenam?
Ik kom met de trein, denk dat E en ik ons dan wel even vermaken
Spann0nd!!
Ja graag!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:26 schreef Mangostine het volgende:
Kunnen we wel afspreken dat evt foto's niet zomaar hier en op FB geplempt worden?
Ik heb jou net toegevoegd, voeg je mij even toe aan de groepquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:26 schreef Suikertante het volgende:
Eh, als je met mij bevriend bent op FB, nog niet in de groepz it maar wel (misschien) komt stuur dan even een berichtje, dan voeg ik je toe. Ik weet nog steeds van de helft niet welke nick erbij hoort
Mag via mij? Ik dm je m'n naam!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef Omentielvo het volgende:
Ik wil ook die Facebook groep zien. Maar hoe vind ik jullie? Ik heb niemand op Facebook nog
Die ringen lijken mij ook leuk.
En ik heb er zo'n zin in.
Top!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:07 schreef As1981 het volgende:
Xme, hoeveel pakjes heb je van die ringen? Ik heb er vier die ik zondag kan meenemen.
Ik weet in ieder geval:
-suikertante
-lot
-shandaly
-kyara
Wie nog meer???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |