SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
true that.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze kijken het van elkaar af maar verder is er geen hond die dat woord gebruikt.
rataplan ook niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze kijken het van elkaar af maar verder is er geen hond die dat woord gebruikt.
Valt me nog mee dat er geen sponsor op staat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Dat dingetje bovenaan zijn rits is irritant.
beter dan dat dingetje achter z'n ritsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Dat dingetje bovenaan zijn rits is irritant.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Begin het riedeltje van Gert nu wel irritant te vinden.
Uiteraard, want Boogie is Boogie.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
beter dan dat dingetje achter z'n rits
jups, verkeerde plek op slecht tijdstipquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:39 schreef marcodej het volgende:
Ook een nadeel dat die Fuglsang en Peraud er tussen uit moesten.
in zijn holletje?quote:
Zat ik ook al te denken ja, Jolly Jumperquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef De_Fietser het volgende:
Die Lucky Luke vergelijking draaft wel door.
nee.quote:
wel de leukste neusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gert is een beetje type rataplan
Nee en iemand zijn broek uitdoen ook niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef Redefine het volgende:
Een duiveltje in een wijwatervat, kende ik dan weer niet
Half FOK! zit vol met halve tammen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
halve tamme dat lees ik hier vaak zat.
In combinatie met Je bent zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
halve tamme dat lees ik hier vaak zat.
Dubbel tam zou ik ook niet uitsluitenquote:
ja, ik heb veel haters hier.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In combinatie met Je bent zelf natuurlijk
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Wisten jullie dit ??
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)wens-nog-een-a.dhtml
was ook wel een tof stroompjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Wisten jullie dit ??
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)wens-nog-een-a.dhtml
Ik troll maar wat.quote:
mooi bruggetje naar dat riviertjequote:
quote:
moet ook niet kunnen, te snel dalen. Schande! Ik neem aan dat Contador ook vindt dat Froome bergop niet mag aanvallenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:47 schreef Redefine het volgende:
Volgend jaar moet Froome weer tegen Nibali koersen, dan ligt hij zeker onderuit in de afdaling
precies, de hele koers altijd neutraliseren!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
moet ook niet kunnen, te snel dalen. Schande! Ik neem aan dat Contador ook vindt dat Froome bergop niet mag aanvallen
El Pistolero die hem bergop tart en De Haai bergaf, dat wordt een strijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
moet ook niet kunnen, te snel dalen. Schande! Ik neem aan dat Contador ook vindt dat Froome bergop niet mag aanvallen
van een beetje stoken zijn we op FOK! ook niet vies toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wordt ervan gemaakt door de media, die blazen het flink op.
deelnemen is belangrijker dan winnen, hand in hand de finish over.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:49 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
precies, de hele koers altijd neutraliseren!
Froome is boos op Contador (heeft hij zelf gezegd) en het duimpje van Contador zegt heel veel. Alleen Movistar > Belkin weten we niet zeker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wordt ervan gemaakt door de media, die blazen het flink op.
precies.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
deelnemen is belangrijker dan winnen, hand in hand de finish over.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef snellejelle het volgende:
Dumoulin wint over drie jaar de tour van Drente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |