Wat een bazenvraagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay...
Stel. Je hebt een date met een vrouw die je afwijst. Later kom je in contact met een vriendin van haar met de intentie om te daten. Ze bespreken alles samen en weten dat ze met jou gaan daten/gedate hebben.
Sta je dan eigenlijk al op een 1-0 achterstand? Aangezien de ene vriendin je toch afwees?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Hoeft toch helemaal niet. Ligt er een beetje aan hoe positief die vrouw over je verteld heeft en in hoeverre de twee vrouwen op elkaar lijken qua mannenvoorkeur.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay...
Stel. Je hebt een date met een vrouw die je afwijst. Later kom je in contact met een vriendin van haar met de intentie om te daten. Ze bespreken alles samen en weten dat ze met jou gaan daten/gedate hebben.
Sta je dan eigenlijk al op een 1-0 achterstand? Aangezien de ene vriendin je toch afwees?
Dit heb ik wel een paar keer gehad al. Tenminste niet echt dat ze me afwees, maar wel dat het niet werkte en ik een tijdje later bij haar vriendin(nen) uitkwam. Vinden ze stiekem alleen maar hilarisch, denk ook niet dat diegene die jou afwijst zegt dat je een mongool/idioot bent. (Ben je namelijk ook niet, geloof ik:+)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay...
Uiteraard. Maar feit blijft in dit voorbeeld dat je afgewezen bent wat op zich minder positief is. Dat komt dus ergens vandaan en in hoeverre wordt dit uitvergroot naar de date to be?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeft toch helemaal niet. Ligt er een beetje aan hoe positief die vrouw over je verteld heeft en in hoeverre de twee vrouwen op elkaar lijken qua mannenvoorkeur.
Thanks, maar het is hypothetisch he!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit heb ik wel een paar keer gehad al. Tenminste niet echt dat ze me afwees, maar wel dat het niet werkte en ik een tijdje later bij haar vriendin(nen) uitkwam. Vinden ze stiekem alleen maar hilarisch, denk ook niet dat diegene die jou afwijst zegt dat je een mongool/idioot bent. (Ben je namelijk ook niet, geloof ik:+)
Dat zou alleen wat uitmaken als je wordt afgewezen op iets wat je zelf totaal hebt verkloot. (Dronken over haar heengekotst, bot gedragen, haar hebt aangerand en ga zo maar door)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar feit blijft in dit voorbeeld dat je afgewezen bent wat op zich minder positief is. Dat komt dus ergens vandaan en in hoeverre wordt dit uitvergroot naar de date to be?
Ligt eraan hoe ze is. En hoeveel die twee verschillen. Als de ene van A houdt en de ander van B. Kan die ene jou wel afwijzen omdat je niet van A houdt, maar dat zegt dan weer nits over wat jij van B vindt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar feit blijft in dit voorbeeld dat je afgewezen bent wat op zich minder positief is. Dat komt dus ergens vandaan en in hoeverre wordt dit uitvergroot naar de date to be?
Het laatste dus. In dit hypothetische geval.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat zou alleen wat uitmaken als je wordt afgewezen op iets wat je zelf totaal hebt verkloot. (Dronken over haar heengekotst, bot gedragen, haar hebt aangerand en ga zo maar door)
Als het gewoon 'gezellig was' maar 'de fysieke klik ontbrak', (Kortom een date zonder neuken) dan maakt het helemaal niets uit. lijkt me.
Mocht het hypothetische geval over jezelf gaan, dan is het natuurlijk gedoemd te mislukkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het laatste dus. In dit hypothetische geval.
Dat is mijn geval... probleem was alleen dat ik wel het idee had dat zij wou (en nee, daar heb ik geen misbruik van gemaakt).quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als het gewoon 'gezellig was' maar 'de fysieke klik ontbrak', (Kortom een date zonder neuken) dan maakt het helemaal niets uit. lijkt me.
Misbruik... interessante woordkeuze wel. Waarom noem je het zo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is mijn geval... probleem was alleen dat ik wel het idee had dat zij wou (en nee, daar heb ik geen misbruik van gemaakt).
Ik vind het misbruik als iemand bepaalde verwachtingen heeft, om daar gebruik van te maken voor je eigen pleziertje... Je maakt misbruik van haar gevoelens en de situatie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misbruik... interessante woordkeuze wel. Waarom noem je het zo?
Nou in dat hypothetische geval zou jij met die hypothetische vriendin prima kunnen daten en wellicht zelfs een hypothetisch wipje maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het laatste dus. In dit hypothetische geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof het of niet, maar vrouwen willen ook weleens gewoon geneukt worden omdat ze dat lekker vinden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het misbruik als iemand bepaalde verwachtingen heeft, om daar gebruik van te maken voor je eigen pleziertje... Je maakt misbruik van haar gevoelens en de situatie.
Aan het lijntje houden enzo
Klopt, vertel mij watquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar vrouwen willen ook weleens gewoon geneukt worden omdat ze dat lekker vinden.
Ik zat niet bij die gesprekken natuurlijk. Al zou ik er zelf dan gewoon duidelijk in zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, vertel mij wat, maar je kan zelf wel aanvoelen of dat haar intentie is of niet
blijkt dat zij meer verwacht uit gesprekken/dates, en jij wil dat niet, dan is dat misbruik maken van haar gevoelens
Ik ben ook duidelijk geweest hoor naar haar toequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zat niet bij die gesprekken natuurlijk. Al zou ik er zelf dan gewoon duidelijk in zijn.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:06 schreef BeamofLight het volgende:
Stel hè, puur hypotetisch:
je hebt een jarenlange relatie en een vriendin van haar vind jou helemaal niks. Ze begint je zelfs te haten op een gegeven moment en ze raadt je vrouw aan haar vent te verlaten.
En dan wordt die vriendin verliefd op je. Wat dan?
Sowieso...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef -Splash- het volgende:
Ik heb een keer een situatie gehad waarbij ik het niet helemaal netjes had beeindigd met een meisje. Kon beter in ieder geval. Later met haar wel erg knappe vriendin gedate, maar toen kwam ik erachter dat ze elkaars beste vriendinnen waren.... dat liep niet goed af. Dus daarom, altijd netjes beeindigen.
Als het niet matcht dan matcht het niet. Op naar de volgende.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:01 schreef RVDBRDM het volgende:
Wat betreft netjes afsluiten: Ik had me na m'n een-na-laatste date voorgenomen om sowieso even contact te hebben na een date. M'n laatste date was echter zo een totale mismatch dat ik nu alweer aan het breken ben met deze belofte. Ik ben wel benieuwd naar de datiquette in deze. Toch meer per geval bepalen?
Heeft jouw date verder ook geen contact meer gezocht?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:01 schreef RVDBRDM het volgende:
Wat betreft netjes afsluiten: Ik had me na m'n een-na-laatste date voorgenomen om sowieso even contact te hebben na een date. M'n laatste date was echter zo een totale mismatch dat ik nu alweer aan het breken ben met deze belofte. Ik ben wel benieuwd naar de datiquette in deze. Toch meer per geval bepalen?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:47 schreef Cue_ het volgende:
hihi je zei opening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
woordgrap ik hou er van!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Andro!quote:
Tuurlijk wel!~quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:29 schreef Andromache het volgende:
a.s. weekend 5e date![]()
volgens mij hoor ik niet meer helemaal in dit topic thuis...
Dat was die van groningen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef Yuki het volgende:
Update mbt paiq-date: heb er een punt achter gezet. Net even gepraat en ook hij zag wel in dat er onvoldoende basis is om verder te daten. Jammer maar helaas.
Gaat lekker! Nog even dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:29 schreef Andromache het volgende:
Als we plotseling niets meer horen zijn jullie uit elkaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:29 schreef Andromache het volgende:
jammer, maar ja op naar de volgendequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef Yuki het volgende:
Update mbt paiq-date: heb er een punt achter gezet. Net even gepraat en ook hij zag wel in dat er onvoldoende basis is om verder te daten. Jammer maar helaas.
Groningen?quote:
Volgens mij verwart hij je met Cuequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Groningen?
Nee, Zuid-Holland. Geen initiatief van zijn kant, dat begon me wel tegen te staan.
ik heb succes vol mijn paiq lijst schoon geveegd en bijna iedereen er uit gekiept.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit, succesverhalen zijn ook zeer welkom
Een schone leiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb succes vol mijn paiq lijst schoon geveegd en bijna iedereen er uit gekiept.
Telt dat ook
de enige die de grote schoonmaak heeft overleefd lijkt me wel interessant dus wie weet.quote:
Geen idee geen ervaring mee. Maar hoezo oeverloos betreft paiq? Je lult effe wat en je weet of het wel of geen date materiaal is. Ziet ze er nog leuk uit ook dan hop date plannen. Simpel als wat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:39 schreef macondo het volgende:
Om even een oude discussie op te rakelen ; vinden jullie ook niet dat soms gewoon 3 maanden een abbo nemen (betaald) bij bv Relatieplanet veel efficienter werkt dan Paiq? Ik bedoel Paiq is tof, maar je bent wel oeverloos veel tijd kwijt om een date te regelen.
En uiteindelijk gaat het om dates natuurlijk
Nee, en ik verwacht ook niet dat dit nog gaat komen. Ze zei bij afscheid nog wel 'till next time' maar dat was niet heel goed geacteerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heeft jouw date verder ook geen contact meer gezocht?
Ik vind het zelf altijd wel prettiger, dan blijft dat niet ergens in het luchtledige hangen. Maar heb er geen vast tijdsbestek voor of regeltjes wie het moet doen. Laat ik een beetje van de situatie afhangen.
Sinds wanneer ben jij weer op de markt dan ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:39 schreef macondo het volgende:
Om even een oude discussie op te rakelen ; vinden jullie ook niet dat soms gewoon 3 maanden een abbo nemen (betaald) bij bv Relatieplanet veel efficienter werkt dan Paiq? Ik bedoel Paiq is tof, maar je bent wel oeverloos veel tijd kwijt om een date te regelen.
En uiteindelijk gaat het om dates natuurlijk
Da's echt niet zo verwonderlijk hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Zit momenteel even wat te berichten bij Pepper met een dame die HBO geschoold is, maar ik zie teksten voorbij komen als: 'lab top' ..'mij bangheid' ...etc.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je als HBO geschoolde dat soort tekstuele fouten maakt. Of verwacht ik nu teveel? Op haar profiel staat trouwens dat ze administratief medewerkster/frontoffice is.
Ik kreeg altijd het idee dat jij bijvoorbeeld maar weinig dates hebt, maar wellicht zit ik er naast natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee geen ervaring mee. Maar hoezo oeverloos betreft paiq? Je lult effe wat en je weet of het wel of geen date materiaal is. Ziet ze er nog leuk uit ook dan hop date plannen. Simpel als wat.
wat heeft mijn weinige date's te opeens mee te maken dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd het idee dat jij bijvoorbeeld maar weinig dates hebt, maar wellicht zit ik er naast natuurlijk
Niet. Ik ben vrij structureel van de markt zelfs. Sterker nog, binnenkort helemaal geen tijd meer voor want druk met luiers verwisselen en zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer op de markt dan ?
Gelukkig, jij was een van de succesverhalen hier :-)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet. Ik ben vrij structureel van de markt zelfs. Sterker nog, binnenkort helemaal geen tijd meer voor want druk met luiers verwisselen en zo.
Mjah, lab top is wel vrij ernstigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's echt niet zo verwonderlijk hoorTaalonderwijs is op het HBO vaak een ondergeschoven kindje.
Paiq heb ik geen geduld voor, ik weet graag direct met wie ik chat, en geen zin om me eruit te lullen als de foto's dan enorm tegenvallen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:02 schreef eefje801 het volgende:
Ik vond Paiq ook niet een geweldige site om daadwerkelijk te daten, grappig hoe dat per persoon verschilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |