Heeft jouw date verder ook geen contact meer gezocht?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:01 schreef RVDBRDM het volgende:
Wat betreft netjes afsluiten: Ik had me na m'n een-na-laatste date voorgenomen om sowieso even contact te hebben na een date. M'n laatste date was echter zo een totale mismatch dat ik nu alweer aan het breken ben met deze belofte. Ik ben wel benieuwd naar de datiquette in deze. Toch meer per geval bepalen?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:47 schreef Cue_ het volgende:
hihi je zei opening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
woordgrap ik hou er van!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Andro!quote:
Tuurlijk wel!~quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:29 schreef Andromache het volgende:
a.s. weekend 5e date![]()
volgens mij hoor ik niet meer helemaal in dit topic thuis...
Dat was die van groningen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef Yuki het volgende:
Update mbt paiq-date: heb er een punt achter gezet. Net even gepraat en ook hij zag wel in dat er onvoldoende basis is om verder te daten. Jammer maar helaas.
Gaat lekker! Nog even dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:29 schreef Andromache het volgende:
Als we plotseling niets meer horen zijn jullie uit elkaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:29 schreef Andromache het volgende:
jammer, maar ja op naar de volgendequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef Yuki het volgende:
Update mbt paiq-date: heb er een punt achter gezet. Net even gepraat en ook hij zag wel in dat er onvoldoende basis is om verder te daten. Jammer maar helaas.
Groningen?quote:
Volgens mij verwart hij je met Cuequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Groningen?
Nee, Zuid-Holland. Geen initiatief van zijn kant, dat begon me wel tegen te staan.
ik heb succes vol mijn paiq lijst schoon geveegd en bijna iedereen er uit gekiept.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit, succesverhalen zijn ook zeer welkom
Een schone leiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb succes vol mijn paiq lijst schoon geveegd en bijna iedereen er uit gekiept.
Telt dat ook
de enige die de grote schoonmaak heeft overleefd lijkt me wel interessant dus wie weet.quote:
Geen idee geen ervaring mee. Maar hoezo oeverloos betreft paiq? Je lult effe wat en je weet of het wel of geen date materiaal is. Ziet ze er nog leuk uit ook dan hop date plannen. Simpel als wat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:39 schreef macondo het volgende:
Om even een oude discussie op te rakelen ; vinden jullie ook niet dat soms gewoon 3 maanden een abbo nemen (betaald) bij bv Relatieplanet veel efficienter werkt dan Paiq? Ik bedoel Paiq is tof, maar je bent wel oeverloos veel tijd kwijt om een date te regelen.
En uiteindelijk gaat het om dates natuurlijk
Nee, en ik verwacht ook niet dat dit nog gaat komen. Ze zei bij afscheid nog wel 'till next time' maar dat was niet heel goed geacteerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heeft jouw date verder ook geen contact meer gezocht?
Ik vind het zelf altijd wel prettiger, dan blijft dat niet ergens in het luchtledige hangen. Maar heb er geen vast tijdsbestek voor of regeltjes wie het moet doen. Laat ik een beetje van de situatie afhangen.
Sinds wanneer ben jij weer op de markt dan ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:39 schreef macondo het volgende:
Om even een oude discussie op te rakelen ; vinden jullie ook niet dat soms gewoon 3 maanden een abbo nemen (betaald) bij bv Relatieplanet veel efficienter werkt dan Paiq? Ik bedoel Paiq is tof, maar je bent wel oeverloos veel tijd kwijt om een date te regelen.
En uiteindelijk gaat het om dates natuurlijk
Da's echt niet zo verwonderlijk hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Zit momenteel even wat te berichten bij Pepper met een dame die HBO geschoold is, maar ik zie teksten voorbij komen als: 'lab top' ..'mij bangheid' ...etc.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je als HBO geschoolde dat soort tekstuele fouten maakt. Of verwacht ik nu teveel? Op haar profiel staat trouwens dat ze administratief medewerkster/frontoffice is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |