SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=enOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Steam is zoooooooooooooooo mainstream.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Ja kak, wilde het topic helemaal niet volmaken, wilde gewoon ff Rossdale uitschelden
Je weet iig hoe je fatsoenlijk een nieuw topic aanmaaktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Ja kak, wilde het topic helemaal niet volmaken, wilde gewoon ff Rossdale uitschelden
Met de schaduw van Maurice de aap op de achtergrond!quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met de schaduw van Maurice de aap op de achtergrond!![]()
Een mooi voorbeeld van MauMau zijn hosseltrucs trouwens
Watquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met de schaduw van Maurice de aap op de achtergrond!![]()
Een mooi voorbeeld van MauMau zijn hosseltrucs trouwens
Moet ik eerst COD spelenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
zouden eigenlijk remake moeten maken van die video.
Je eigen youtubekanaal aangemaakt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:03 schreef SoldMayor het volgende:
Ziet er best oke uit nou toch?
http://www.youtube.com/us(...)view=0&shelf_index=1
Al sinds november ofzo alleen zag het er eerst een beetje crappy uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef Rossdale het volgende:
Je eigen youtubekanaal aangemaakt?
Nu even dik centen verdienen
Mag ik toch hopen in divisie 6quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren nog 4 potjes H2H gedaan met een mattie alles gewonnen
nu nog live commentary en hij is binnenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen zin in. Of jij moet meedoen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mag ik toch hopen in divisie 6
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
nu nog live commentary en hij is binnen
Mooi met GTA 5 doen danquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen zin in. Of jij moet meedoen.
Tijdens GTA 5 en tijdens de release van de nieuwe consoles liggen grote kansen matttieeee..quote:
Meer hits dan Mystiq? Moet lukkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tijdens GTA 5 en tijdens de release van de nieuwe consoles liggen grote kansen matttieeee..
Gewoon dual commentary.
Al bijna 140,000 hits jonguh,quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Meer hits dan Mystiq? Moet lukken
Dual commentary is easy
Dat word dus alleen maar meer jonguuuuuuhhhhquote:
vandaag hebben wij gameplay van koning hitmarkerquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef KoningStoma het volgende:
hoi dit is sold majer en vandaag doe ik een live commertery met nickolas gizmo
Tzoedeej wie are tokking uh-bout blek kops toe, hier joe sie kieng stoema joesing his barrett laik a masjien gun.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef KoningStoma het volgende:
hoi dit is sold majer en vandaag doe ik een live commertery met nickolas gizmo
schattigquote:
slappe tieten mag ze hebben, maar heel geil moet ze zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:00 schreef SoldMayor het volgende:
Een dual commentary met Pierre lijkt me mooi.![]()
Of Misternoob
Dat zou echt goed zijn, alleen maar Geer en Goor tijdens het bommen gooienquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:00 schreef SoldMayor het volgende:
Een dual commentary met Pierre lijkt me mooi.![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:35 schreef Kutmanager het volgende:
Mooi filmpje. Vooral 0:30.
http://www.dumpert.nl/med(...)toor_zou_werken.html
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:35 schreef Kutmanager het volgende:
Mooi filmpje. Vooral 0:30.
http://www.dumpert.nl/med(...)toor_zou_werken.html
hou toch op josquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:02 schreef Cliffy het volgende:
Eindelijk aan die TWD game begonnen, tof, ben wel benieuwd naar het verhaal als ik andere keuzes had gemaakt..
Iemand gaat weer fikkie stoken dus!quote:
quote:Baron: Ross! Hoe ver sta je?
Ross: De boem is klaar, baas.
Baron: Uitstekend, dan kunnen we nu direct vertrekken naar Portugal... B-100, wij komer er aan!.
(telefoon neer)
Ross: Baas?
Baron: ja?
Ross: Hoe vind u hem, is het geen kunstwerk?
Baron: Heel mooi, heel mooooi, hohohohooo....zegg, hoe werkt ie?
Ross: Hij werkt als je op de knop drukt.
Baron: Aaahh ja ja jaja, welke knop?
Ross: DEZE!
BBBBOOOEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMM
Ross: Oooww, dat was een beetje stom van me.
Baron: STOMMELING, UILSKUIKEN, ZAK-PATAT, FRIKADELL
Ross: Foutje, moet kunnen baas!
Baron: Een foutje moet kunne?? Er is hier één grote fout gemaakt, ENDIE HEB IK NU IN M'N HANDEN!!! EN DAT BEN JIJ!
Ross: Baas, ik maak wel weer een nieuwe boem!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Hier een voorbeeld van een dagelijkse dag hier op het werk:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Hier een voorbeeld van een dagelijkse dag hier op het werk:
[..]
zoiets?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet je hier komen, ik heb je rug Jos!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet je hier komen, ik heb je rug Jos!
Weinig aan de hand, beetje werken. Oftewel zitten en vervelen, helaasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Met slechte mensen gaat het altijd goed met jou dan?
Ja, is echt geen zak te doen. Kermis is begonnen in Tilburg trouwens, wat een ellendequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon die chillings aan het houden dus
Vandaag weer 11 uur gewerkt ben konko moe nu
Tja, blijven wel Nederlanders he, gratis gratis gratisssssssquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:10 schreef SoldMayor het volgende:
KLB / De Weggeefhoek op Facebook
Waaaaaaaaaaaaaaaarom???![]()
![]()
Het is dat ik maandag moet werken anders was ik komen aftankenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, is echt geen zak te doen. Kermis is begonnen in Tilburg trouwens, wat een ellende
De riolen en afvoerputten staan weer open, heb vanavond al twintig tokkies binnengehad hierquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is dat ik maandag moet werken anders was ik komen aftanken
Komt echt fantastisch volk op af maar goed dat is meestal met dat soort dingenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De riolen en afvoerputten staan weer open, heb vanavond al twintig tokkies binnengehad hier
wiellekesvolkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De riolen en afvoerputten staan weer open, heb vanavond al twintig tokkies binnengehad hier
Vorig jaar was er een documentaire op Omroep Tilburg, mensen die het hele jaar hier voor spaarden. Sloegen in 10 dagen meer dan 2000 euro stuk op de kermis. Ieder zijn ding natuurlijk, maar 2000e op een kermis?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt echt fantastisch volk op af maar goed dat is meestal met dat soort dingen
2000 euro is veel geld kun je wel wat beters mee doen lijkt mequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een documentaire op Omroep Tilburg, mensen die het hele jaar hier voor spaarden. Sloegen in 10 dagen meer dan 2000 euro stuk op de kermis. Ieder zijn ding natuurlijk, maar 2000e op een kermis?
En dat zijn dus geen mensen die loaded zijn.
Zoiets had ik dus ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2000 euro is veel geld kun je wel wat beters mee doen lijkt me
2000e uitgeven bij het touwtje trekken, dan heb je wel een vrachtwagen met gewonnen spullen denk ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:52 schreef KoningStoma het volgende:
jonge ik wil gewoon die mobieltje winnen uit de grijpers
Voor dat geld kan je die hele touwtjetrektruck kopen..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
2000e uitgeven bij het touwtje trekken, dan heb je wel een vrachtwagen met gewonnen spullen denk ik
Touwtjetrektruck, mooi woord Clifton! Touwtjetrektrucktransport. Touwtjetrektrucktrapje. Touwtjetrektrucktraptrede!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je die hele touwtjetrektruck kopen..
Overigens, TWD game
Omgquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Ben pas weer begonnen aan de x files. Nostalgie
Eerste HD uitzending op Fox was iets met de NFL, en dat was in 2004quote:
vanaf S5 wel op dvdquote:Op zondag 21 juli 2013 00:30 schreef Rossdale het volgende:
Prima te kijken hoorAlleen niet in breedbeeld helaas
Die 8 overige afleveringen bedoel jequote:Op zondag 21 juli 2013 01:04 schreef Cliffy het volgende:
Ik denk niet dat ik nog nog 4:3/SD zou kunnen kijken, ben echt te verwend nu
Misschien dat ik nog een keertje Breaking Bad doe voordat het laatste seizoen begint
Dat jaquote:Op zondag 21 juli 2013 01:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vanaf S5 wel op dvd
[..]
Die 8 overige afleveringen bedoel je?
kijk eens dragonballquote:Op zondag 21 juli 2013 01:04 schreef Cliffy het volgende:
Ik denk niet dat ik nog nog 4:3/SD zou kunnen kijken, ben echt te verwend nu
Misschien dat ik nog een keertje Breaking Bad doe voordat het laatste seizoen begint
Hohoho lekker heur! blackberry ipod dit dat allesquote:Op zondag 21 juli 2013 08:00 schreef Michhas het volgende:
alles rustig no spang mi brada. worstje panna leipe mocro flavour swa
Chill man, direct de zon en/of het zwembad in!quote:Op zondag 21 juli 2013 11:22 schreef Fsmxi het volgende:
Aah, en dan te bedenken dat er mensen zijn die pas net uit bed komen.
Mensen zoals ik!
presentquote:Op zondag 21 juli 2013 11:22 schreef Fsmxi het volgende:
Aah, en dan te bedenken dat er mensen zijn die pas net uit bed komen.
Mensen zoals ik!
Vullen met bier en dan lekker met een rietje leegdrinken terwijl je chilltquote:Op zondag 21 juli 2013 14:54 schreef PierreTT het volgende:
Potdoppie gelukkig bijna klaar met werken, daarna ga ik mooi direct dit godenlichaam in een opblaasbootje gevuld met water leggenOp mijn balkon
Ik ben er toe in staatquote:Op zondag 21 juli 2013 15:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vullen met bier en dan lekker met een rietje leegdrinken terwijl je chillt
Sowieso moet je gewoon premium pils hebben.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:24 schreef Michhas het volgende:
Corona
'Bier' van goedkope, inferieure ingrediënten
Precies. Dat vieze rosebier, citroenbier, limoenbier, grapefruitbierquote:Op zondag 21 juli 2013 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Corona is opzich ook wel te drinken, mits buiten warm en corona steenkoud.
Maar al die andere meuk zoals stender, kriek etc moet ik echt niet hebben.
edit: waar is Youp als je hem nodig hebt
[ afbeelding ]
Kriek Max op zijn tijd is ontzettend lekker zeker met warm weerquote:Op zondag 21 juli 2013 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij gaat me niet vertellen dat je wild bent van deze troep:
[ afbeelding ]
ja en dan door een rietje drinken daar word je echt zat vanquote:Op zondag 21 juli 2013 17:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onzin gehalte is weer erg hoog bij jou merk ikquote:Op zondag 21 juli 2013 17:56 schreef KneusTeun het volgende:
Kriek is gewoon voor wijven.
Flikker op met je fruit in me bier!
Met dit weer niet ideaal vind ik, krijg je zo'n plakbek van....quote:Op zondag 21 juli 2013 17:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan nog.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kriek Max op zijn tijd is ontzettend lekker zeker met warm weer
Dit is onacceptabel.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Paulaner is zoveel beter dan Erdinger
Uiteraard, maar vroeger toen jij nog een klein Kneusje was dronk jij hier stiekem ook liters van!quote:Op zondag 21 juli 2013 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met dit weer niet ideaal vind ik, krijg je zo'n plakbek van....
Liever een whiskey on the rocks of een Bacardi oakhart met plak ijs erin.
Nog steedsquote:Op zondag 21 juli 2013 18:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteraard, maar vroeger toen jij nog een klein Kneusje was dronk jij hier stiekem ook liters van!
Watquote:Op zondag 21 juli 2013 18:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nog steeds, alleen nadeel van cola is als het warm wordt dat het zo plakkerig in je bek is
Weet niet of Gerrie het inmiddels al gedaan heeft, als je die achievements nog moet wil ik wel ff helpen hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 18:17 schreef Rossdale het volgende:
Wie moest FC3 nog coopen? Heb hem weer thuis liggen
Valt wel mee, cola moet wel gewoon ijskoud zijn en er moet sowieso niet zo veel cola inquote:Op zondag 21 juli 2013 18:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nog steeds, alleen nadeel van cola is als het warm wordt dat het zo plakkerig in je bek is
Ja, maar dit weer is cola goed koud houden zo lastig. Tenzij je thuis binnenzit, maar in het park of aan het water hangen maakt het lastig.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Valt wel mee, cola moet wel gewoon ijskoud zijn en er moet sowieso niet zo veel cola in
In het water hangen...quote:Op zondag 21 juli 2013 18:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar dit weer is cola goed koud houden zo lastig. Tenzij je thuis binnenzit, maar in het park of aan het water hangen maakt het lastig.
Klopt, eergisteren nog op water gechilled. Fles drank aan touw gehangen en op 6 meter diep gelegd. Alleen boven de 5 meter is het water ook gewoon 18 a 20 gradenquote:Op zondag 21 juli 2013 18:24 schreef Cliffy het volgende:
[..]
In het water hangen...
Maar dat geld voor alle dranken, lauw bier is ook niet te zuipen
quote:
Klopt!quote:Op zondag 21 juli 2013 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Op het terras is altijd koud bier hoef je ook geen shit in het water te bewaren
Ga toch geen krat bier op de bodem van een meer verstoppen zodat ik het enigszins koud kan drinkenquote:
En als er nou geen terras in de buurt is?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga toch geen krat bier op de bodem van een meer verstoppen zodat ik het enigszins koud kan drinken![]()
Laat me wel gewoon bedienen
Dan is het tijd om te verhuizenquote:Op zondag 21 juli 2013 18:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En als er nou geen terras in de buurt is?
Als je het toch bij je hebt, zie ik het probleem niet zoquote:Op zondag 21 juli 2013 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga toch geen krat bier op de bodem van een meer verstoppen zodat ik het enigszins koud kan drinken![]()
Laat me wel gewoon bedienen
Waarom zou het een probleem moeten zijn? Ik zeg alleen dat ik het niet zou doenquote:Op zondag 21 juli 2013 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je het toch bij je hebt, zie ik het probleem niet zo
Het probleem was dat je geen koud bier had, dus als je dan toch touw of wat dan ook bij hebt kan je het zo oplossen.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou het een probleem moeten zijn? Ik zeg alleen dat ik het niet zou doen
daar is het water zo 20 graden, dan heeft bijna geen zin.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:08 schreef Cliffy het volgende:
6 meter diep gaat mij ook een beetje te ver maar zo aan de oever werkt meestal wel
Heb het dan ook niet specifiek over waar jij je voeten wastquote:Op maandag 22 juli 2013 02:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
daar is het water zo 20 graden, dan heeft bijna geen zin.
Wij drinken gewoon extreem snel zodat het niet warm kan wordenquote:Op maandag 22 juli 2013 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het een prima oplossing als je aan de waterkant zit
In het park in Breda gooien we ook meestal een paar flessen wijn oid in de vijver, samengebonden met een ballon of een blokje hout aan het einde. Kun je het makkelijk uit het water vissen als je drank op is
Zeker, Stadhuisstraat, die straat van de Boekanier staat over 2 uur helemaal vol met bezopen homosquote:
ja maar bij kerbal ben ik goed bezig, al had ik net wel pech. had een perfect run om een docking te doen. zat ik op de laatste km zonder brandstofquote:Op maandag 22 juli 2013 12:12 schreef Rossdale het volgende:
Als je een beetje van ruimtevaart houdt is dit trouwens een briljant (en gratis) spelletje voor op je telefoon!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
https://play.google.com/s(...)id.spaceagency&hl=en
Het is een simpelere vorm van Kerbal Space Program en echt supertofBehoorlijk pittig ook na een paar levels. Probeer het eens uit zou ik zeggen!
Voor de iPhone is hij ook beschikbaar, maar kost hij een euro:
https://itunes.apple.com/us/app/space-agency/id542397575?mt=8
Haha ja je moet goed nadenken wat je doet en alles heel langzaamquote:Op maandag 22 juli 2013 14:26 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt gek van KSP, die detach meuk gaat altijd net verkeerd om, en als je dan een eind bent raak je altijd uit koers
mechjeb2 mod er bij nemen, scheelt misschien iets, of kijk ff wat YouTube shit.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:26 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt gek van KSP, die detach meuk gaat altijd net verkeerd om, en als je dan een eind bent raak je altijd uit koers
sleep die dan naar de eerste toe, dat ze tegelijk met de boosters gaanquote:Op maandag 22 juli 2013 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
Maar die stages zijn kut, eerst ontbrand ie rockets, dan ontkoppeld die ze, en dan pas laat ie de grond ankers los
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sleep die dan naar stage4 toe, dat ze tegelijk met de boosters gaan
Naja, ik was in space, en viel terug. Daar me parachutes uitgeklapt en lande. Verder gebeurde er niksquote:
ow, ik dacht dat je op de maan was geland. Nee dat landen is appeltje eitje, probeer eerst maar gewoon een Baan om de aarde te fixenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Naja, ik was in space, en viel terug. Daar me parachutes uitgeklapt en lande. Verder gebeurde er niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:45 schreef KneusTeun het volgende:
Het vervelendste aan dit weer......?zweet aan je zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! Kwam/gaat hij ook nog terug?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef Bozz187 het volgende:
yay mannetje op eeloo gekregen met KSP
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=162682603
Keldermeester Freek & Lederen Pieter.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:28 schreef Rossdale het volgende:
Piet & Freek op de Tilburgse Kermis
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:28 schreef Rossdale het volgende:
Piet & Freek op de Tilburgse Kermis
[ afbeelding ]
ik deed het begin meteen op spatie rammen, viel die raket omquote:Op maandag 22 juli 2013 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
Maar die stages zijn kut, eerst ontbrand ie rockets, dan ontkoppeld die ze, en dan pas laat ie de grond ankers los
[ afbeelding ]
soms bij grote bouwwerken kan ie niet eens blijven staanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik deed het begin meteen op spatie rammen, viel die raket om
Lijkt me vrij logisch dat als je blijft stapelen het zwaartepunt veel te hoog komt te liggenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
soms bij grote bouwwerken kan ie niet eens blijven staandondert om en ontploft
Dat is het ook, maar is wel grappig als je echt 5 huge stages hebtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat als je blijft stapelen het zwaartepunt veel te hoog komt te liggen
Een van mijn pogingen lande recht in de zon op die manierquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:08 schreef Kutmanager het volgende:
Net even de demo gespeeld en ik ben verkocht.ben het nu aan het installeren.
Bij die demo net de mun gemist de laatste keer. Ik zat een paar kilometer te ver naar buiten en toen werd ik weer uit de baan geslingerd.
wel een beetje jammer dat je dan niet eerder hebt gekeken, want toen was ie 13 euro en nu weer 22 euroquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:08 schreef Kutmanager het volgende:
Net even de demo gespeeld en ik ben verkocht.ben het nu aan het installeren.
Bij die demo net de mun gemist de laatste keer. Ik zat een paar kilometer te ver naar buiten en toen werd ik weer uit de baan geslingerd.
en als het echt niet lukt danquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar is wel grappig als je echt 5 huge stages hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die strafquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)a_lage_strafeis.html
levenslang of gevang is wel iets anders dan 240 uur taakstraf. Die moeder van dat kindje heeft ook een foto van die Bulgaar op der facebook staanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:19 schreef KneusTeun het volgende:
Is beetje lastig beoordelen niet?
Stel nou dat jij per ongeluk iemand doodrijd, dan is ook meteen levenslang? of gevang?
Het is en blijft een ongeluk en niet een moord.
Maar het had wel zwaarder gemogen van mij hoor, zeker aangezien hij waarschijnlijk te hard reed achter een brandweer wagen aan en na het ongeluk ook niet normaal kon rijden....
Dat is zeker van die Duitserquote:
Zag het gister, en heb na de E3 niks meer gekeken van AC4 omdat ik hem toch niet ging halen.quote:
Meer van hetzelfde is niet altijd slechtquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Is toch gewoon meer van hetzelfde? De zelfde soort missies als AC3, maar ipv dat zeebattles en story missions nu gescheiden zijn is het meer geïntegreerd... leek me sowieso wel logisch aangezien het een piratengame is
Die "ik sta elke ochtend op met 2 liter wodka" stem nog het lijpstquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
<iframe data-src="http://www.dumpert.nl/embed/6544625/aa358851/" style="visibility:hidden;" width="480" height="272" class="dumpertembed" frameborder="0"></iframe>
lekker melodietje, zie dat mokkel losgaan
Zit mobiel dus kan bovenstaande ff niet fixen
Nee dat niet, maar AC3 was booooooooringquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde is niet altijd slecht
Hoeveel moet je hebben dan, 42?quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:26 schreef Fsmxi het volgende:
Fuck, heb je gesprek want 40 punten en BSA, doen ze de uitslag pas vrijdag
I seequote:Op woensdag 24 juli 2013 10:32 schreef Fsmxi het volgende:
Nee, 45 (alle vakken waren ook 5 punten per stuk tenzij je honours deed) probleem voor mij was oa ziekte in tentamenperiode en nog wat leuke shit in het gezinsleven
Ok, dat is wel zuur. Maar het belangrijkste is dat zij ervan wisten, dan gaan die gesprekken wat makkelijkerquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:51 schreef Fsmxi het volgende:
Ja, maar ik was te laat voor aanmelden voor de oorspronkelijke BSA besprekingen omdat progress geen mail had gestuurd bij nieuwe cijfers. In dat opzicht zie je ook dat 3/4 gefaalde vakken ook die zieke periode zijn.
Sorry, maar 3 jaar!?!?!!?!?!?!!?!!?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:10 schreef Pixell het volgende:
Ik heb op school ook uitstel van executie gekregen, moest eigenlijk mijn propedeuse halen afgelopen jaar (na 3 jaar) Maar moet nog 1 toets halen en die heb ik voor de vakantie gemist omdat ik zo nodig mijn gezicht naar de tering moest helpen
3 jaar is idd beetje lang hihi xxoxquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry, maar 3 jaar!?!?!!?!?!?!!?!!?
Dat is ook echt wel een prestatie opzich toch?
Ga in de schaduw staan danquote:
Ik heb mijn laatste eerstejaarsvak pas dit jaar gehaald, na 4 jaar. Dus in 1 jaar zowel P als Bachelor gehaaldquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry, maar 3 jaar!?!?!!?!?!?!!?!!?
Dat is ook echt wel een prestatie opzich toch?
Welke paupershop is dat? 6,95 verzendkosten op een bestelling van paar honderd euro?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:21 schreef KoningStoma het volgende:
als ik een spleetje had, dan was die nu zeker aan het schuimen
[ afbeelding ]
Eh? Veel webshops rekenen zelfs een euro minder.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Welke paupershop is dat? 6,95 verzendkosten op een bestelling van paar honderd euro?
Dus? Deze een euro meer, en op een bestelling van zoveel... das beter?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eh? Veel webshops rekenen zelfs een euro minder.
Geen videokaart?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:21 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker matten, nee is ook niet zo'n issue.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:35 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom maak je hier nou een probleem van op deze woensdagmiddag?
Moet ik even naar Enschede komen ofzo?
Klap hem gewoonquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:35 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom maak je hier nou een probleem van op deze woensdagmiddag?
Moet ik even naar Enschede komen ofzo?
Oh kut! Vergeten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb geen msn wat is je ping?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:54 schreef KoningStoma het volgende:
voeg me toe op msn xiitrickxsnipezziix@msn.nl
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oh kut! Vergeten!Geeft niet, hier een nieuwsberichtje wat je vast wel kunt waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouw (20) bang voor kaasPlease sir. When moon? When Mustang?
Het is al meer van hetzelfde sinds AC1quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Is toch gewoon meer van hetzelfde? De zelfde soort missies als AC3, maar ipv dat zeebattles en story missions nu gescheiden zijn is het meer geïntegreerd... leek me sowieso wel logisch aangezien het een piratengame is
Nu begrijp ik waarom ik ineens een berichtje kreeg op Originquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:21 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dan...quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
WGR / Gyynaecoloog geeft geen informatie, verpest vakantie
die gast en sommige reacties![]()
Jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom ik ineens een berichtje kreeg op Origin
Uhm die kreeg ik gratis vanwege dat SimCity gezeverquote:
Ik voel me al een stuk beter!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste eerstejaarsvak pas dit jaar gehaald, na 4 jaar. Dus in 1 jaar zowel P als Bachelor gehaald
Deze shit wordt weer vet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 06:36 schreef Michhas het volgende:
13 minuten Caraïbische Open-World Gameplay | Assassin's Creed 4 Black Flag [NL]
Hear hear Natte! Hoe staat het met je smoelwerk?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik voel me al een stuk beter!![]()
En het kan me echt weinig interesseren hoeveel studievertraging ik oploop of wat anderen daarvan vinden
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
(•_•)
<) )╯brood
/ \
\(•_•)
( (> met
/ \
(•_•)
<) )> vlees
/ \
Ik wist dat jij dit weer vet ging vindenquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Deze shit wordt weer vet.![]()
Sowieso het laatste jaar Ubisoft en wat nog komen gaat.![]()
Ja goed, buitenkant is redelijk opgeknapt, heb alleen nog een beugel en plaatjes in mijn mond/kaak. Dit mag er gelukkig over 4/5 weken ook weer uit! Dus alles komt weer goedquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hear hear Natte! Hoe staat het met je smoelwerk?
quote:
hihiquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook![]()
Beetje kinderachtig spel.
Ja maar wel kinderachtig hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |