Eerst poliepen die weg moesten, later celweefsel dat voor afwijkende pap-waardes zorgde, dat uit voorzorg weggesneden werd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:35 schreef Seam het volgende:
Welke operatie en indicatie waren het exact?
Je vriendin menstrueert nog wel gewoon?
Medicatiegebruik?
Een wat positievere instelling creëren? Mijn god zeg, zoiets een hele vakantie laten verpestenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wij zijn sinds afgelopen vrijdag op vakantie in Spanje
[..]
Wat zijn de mogelijkheden?
Nou ja, geen tampons mogen gebruiken maakt wel dat je feitelijk niet in badkleding kunt, tenzij je voor joker wilt lopen. Had ik ook liever ná de vakantie gewild als dat kon.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:40 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Een wat positievere instelling creëren?
Sorry hoor, maar tot DRIE KEER toe niet de informatie bieden die je verplicht bent te bieden is toch wel een grove fout. In de psychiatrie worden wij daar wel zwaarder voor aangerekend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:40 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Een wat positievere instelling creëren? Mijn god zeg, zoiets een hele vakantie laten verpestenZe hebben dan misschien niet voldoende informatie gegeven, maar shit happens, laat toch niet je hele vakantie verpesten man.
Als ze geen enkel risico had willen lopen had ze zich sowieso niet voor de vakantie moeten laten opereren, je weet dat herstel nou eenmaal wel eens anders kan lopen dan van tevoren gedacht, zelfs bij routine operaties. En meer dan een welgemeende excuses zul je niet krijgen denk ik.
En deze opmerking had je achterwege kunnen laten. Mijn vriendin heeft ook behoeftes, en niet elke man is zo egocentrisch als wat jij blijkbaar gewend bent.quote:Overigens lijk je nog het meeste te zitten met dat je geen seks kunt hebben. Wees een beetje creatief, dan kom jij in ieder geval nog aan je trekken
Gebruik je toch inlegkruisjes en doe je een kort broekje aan? Dan kun je in ieder geval gezellig bij de kinderen aan het zwembad/strand liggen met een boekje erbij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:41 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Nou ja, geen tampons mogen gebruiken maakt wel dat je feitelijk niet in badkleding kunt, tenzij je voor joker wilt lopen. Had ik ook liever ná de vakantie gewild als dat kon.
Ja, kort broekje, dat is dus geen badkleding. Ik neem aan dat je wel weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Gebruik je toch inlegkruisjes en doe je een kort broekje aan? Dan kun je in ieder geval gezellig bij de kinderen aan het zwembad/strand liggen met een boekje erbij.
Ja het is ook een stomme fout, maar wat wil je nou? Je kunt wel je hele vakantie nu laten verpesten hierdoor, maar probeer er nog van te genieten zoveel mogelijk en doe eenmaal thuis je beklag bij de arts/het ziekenhuis.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar tot DRIE KEER toe niet de informatie bieden die je verplicht bent te bieden is toch wel een grove fout. In de psychiatrie worden wij daar wel zwaarder voor aangerekend.
Ja ik zocht ook alleen maar naar een oplossing zodat je nog gezellig bij je kinderen in de zon kunt zitten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:43 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Ja, kort broekje, dat is dus geen badkleding. Ik neem aan dat je wel weet wat ik bedoel
Wat is nu precies je schade dan? Ik lees alleen maar dat jullie niet van je vakantie genieten, nergens dat jullie er niet van zouden kunnen genieten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wij hebben rechtsbijstand. Wat zijn de mogelijkheden?
Surequote:Op woensdag 24 juli 2013 11:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Gebruik je toch inlegkruisjes en doe je een kort broekje aan? Dan kun je in ieder geval gezellig bij de kinderen aan het zwembad/strand liggen met een boekje erbij.
Dan moet je beter lezen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Wat is nu precies je schade dan? Ik lees alleen maar dat jullie niet van je vakantie genieten, nergens dat jullie er niet van zouden kunnen genieten.
Dank je. Gelukkig zijn er nog wel mensen die serieus kunnen reageren. Kleine kinderen op fok ook altijd..quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:44 schreef dotKoen het volgende:
Er spelen 2 zaken: je bent ontevreden over de medische behandeling en de voorlichting daarover. Daarnaast heb je schade geleden door een vakantie waar jullie minder van hebben kunnen genieten. Aangezien je wel op vakantie bent gegaan (en daar is je vriendin niet opgenomen geweest of iets dergelijks), wordt die schade vrij lastig te bewijzen, maar je kunt het allicht proberen.
Ik zou beginnen met een klachtenbrief naar gynaecoloog of klachtenbureau ziekenhuis te sturen, en vervolgens de reactie en/of gesprek van gynaecoloog af te wachten. Daarnaast moet je het ziekenhuis aansprakelijk stellen voor de geleden schade.
En je vriendin (de verpleegkundige) heeft ook lekker veel informatie ingewonnen dus? Daar verwacht je ook wel wat meer diepgang van toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sure
Wij werken het hele jaar hard, en kijken heel erg uit naar een vakantie met de kinderen. Het steekt dan als deze vakantie zo beperkt wordt door een menselijke fout. Het steekt nog meer, omdat dit gewoon makkelijk voorkomen had kunnen worden als de gynaecoloog haar werk goed had gedaan.
Welke fout is er echt gemaakt? Trage genezing...kan door veel dingen komen, slechte voeding, roken, alcohol, slechte conditie en......taadaaaaa stress.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sure
Wij werken het hele jaar hard, en kijken heel erg uit naar een vakantie met de kinderen. Het steekt dan als deze vakantie zo beperkt wordt door een menselijke fout. Het steekt nog meer, omdat dit gewoon makkelijk voorkomen had kunnen worden als de gynaecoloog haar werk goed had gedaan.
Geen alcohol, geen roken, wij hebben beiden een topconditie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:47 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Welke fout is er echt gemaakt? Trage genezing...kan door veel dingen komen, slechte voeding, roken, alcohol, slechte conditie en......taadaaaaa stress.
O als mensen het niet met je eens zijn zijn het kleine kinderen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dank je. Gelukkig zijn er nog wel mensen die serieus kunnen reageren. Kleine kinderen op fok ook altijd..
Dat is geen nalatigheid, dat is gebrekkige informatie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geen alcohol, geen roken, wij hebben beiden een topconditie.
De fout die gemaakt is, is nalatigheid. Nalatigheid om te vermelden dat de genezing zes weken kan duren. En vooral: de nalatigheid om voldoende informatie te geven VOOR de operatie, die -zoals achteraf pas blijkt- ook makkelijk na de vakantie had gekund.
Mijn vriendin is geen verpleegkundige. Blijf alsjeblieft weg uit dit topic als je toch alleen maar wilt lopen zieken. Daar zit ik echt niet op te wachten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
En je vriendin (de verpleegkundige) heeft ook lekker veel informatie ingewonnen dus? Daar verwacht je ook wel wat meer diepgang van toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |