Pop artiesten / film acteurs / politicus die ons allemaal waarschuwen. Ze zijn met een 3e wereld oorlog bezig zijn duidelijke waarschuwingen toch?quote:
Ik denk dat je de vrijmetselarij nu verwart met scientology.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:08 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik heb eerder al een reactie terug geven
3. Alles wat TS niet uitkomt kan hij zo afdoen als 'te minderwaardig om te reageren.'
Dat is nu precies het zelfde als waarvan jij mij beschuldigd.
Mijn ervaring is zelf als vrijmetselaar eenmaal erin nooit meer eruit. mensen om mij heen (vrijmetselaars) die er dus niet uit gestapt zijn zeggen dit ook. Ig zijn die mensen nu wel uit mijn leven
En leg ons dan maar eens uit wat vrijmetselen is want op die reactie zit ik ook te wachten
En niet een of en ander is het normaal dat Moderator op gesprek stoffen gaan reageren?
Maar als zoveel mensen het weten is het toch zo godsgruwelijk veel makkelijker om je boodschap gewoon DUIDELIJK te vertellen? Als je onderhand moet geloven dat half Hollywood weet heeft van heel deze globale samenzwering, waarom dan nog zo moeilijk doen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:35 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Pop artiesten / film acteurs / politicus die ons allemaal waarschuwen. Ze zijn met een 3e wereld oorlog bezig zijn duidelijke waarschuwingen toch?
Als je dan nummer zoals gaat beluisteren dat zijn wel bevestigingen van hun stand punten. beetje verder kijken dan je neus lang is word een beetje moe voor mensen die zelf niet willen zoeken en het aan mij over laten ^^
Ik begrijp de manier van denken. maar waarom waarschuwen bekende hier over?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is nog steeds heel leuk, maar alle lijnen zijn wel zodanig getrokken dat het uitkwam met wat de maker wilde. Het geen correcte davidsster zo, de verhoudingen kloppen niet.
Als je de rechter lijn (die bij de omcirkelde 'm') netjes doortrekt kom je op de ''u' uit bijv.
Bazenplaat!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar als zoveel mensen het weten is het toch zo godsgruwelijk veel makkelijker om je boodschap gewoon DUIDELIJK te vertellen? Als je onderhand moet geloven dat half Hollywood weet heeft van heel deze globale samenzwering, waarom dan nog zo moeilijk doen?
Ministry doet het tenminste open en bloot itt K3
[ afbeelding ]
en
Zodra Justin Bieber vermoord wordt voor zijn verborgen boodschappen ga ik het geloven, voor de rest is het pure sensatiezucht van de popartiesten om een beetje interessant te lopen doen. Daar zijn het artiesten voor. Hoe meer controversie des te beter de plaatverkoop.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik begrijp de manier van denken. maar waarom waarschuwen bekende hier over?
En waarom komt alles op hun waarschuwingen neer. elk feit dat je na gaat checken bevestigd de punten van de bekende pop artiesten die ons willen waarschuwen.
En als dit dan allemaal nep is waarom doen ze het dan en waarom zijn al die klokkenluiders vermoord?
Zou kunnen. maar als je je bedenkt dat ik bereid ben om te moorden van alles met de duivel verbonden staat is het dan ook nog grappig?quote:
Nee, dat is het punt waarop het eng wordt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Zou kunnen. maar als je je bedenkt dat ik bereid ben om te moorden van alles met de duivel verbonden staat is het dan ook nog grappig?
Pardon?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Zou kunnen. maar als je je bedenkt dat ik bereid ben om te moorden van alles met de duivel verbonden staat is het dan ook nog grappig?
Sinds ik het weet van hun bestaan koop ik hun producten niet meer en kweek ik eten in mijn kas in de achtertuin. dus of ze er zo rijk van gaan worden is natuurlijk de vraag?
Nee, dat is helemaal niet grappig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Sinds ik het weet van hun bestaan koop ik hun producten niet meer en kweek ik eten in mijn kas in de achtertuin. dus of ze er zo rijk van gaan worden is natuurlijk de vraag?
Is het dan ook nog grappig? Heb ik gezegd dat het grappig is?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Kijk iemand met een interessante visie en kijk op het leven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel van de verborgen boodschappen en de spirituele regel/vrije wil constructie dat bepaalde groepen zich op een minimale manier bezig houden om die wetten niet te breken. Die wetten staan niet bepaald in een regulier wetboek maar heeft met esoterische rituelen te maken.
Het komt erop neer dat kwaadwillende groepen die op een bepaald niveau kattenkwaad uithalen het mogelijk moeten maken voor het doelpubliek om erachter te komen zodat de vrije wil in het spel komt en ze een beslissing kunnen maken om het toe te laten (door het bijvoorbeeld niet te geloven, is ook een bewuste handeling) of te stoppen (met genoeg mensen die het wel geloven en er ook actie op ondernemen)
Dus de Simpson/Family Guy/etc afleveringen waar (volgens sommigen) hints zijn gegeven voor komende (dus gemaakte) rampen/drama acties zijn geen communicatie tussen de verschillende mensen binnen de samenzwering maar een waarschuwing naar de beoogde slachtoffers. En als dit daadwerkelijk ook gedaan wordt met achterstevoren gedraaide liedjes dan is het dus om de mensheid te laten weten wat ze denken en wat hun standpunten zijn, niet om binnen de organisatie berichtjes door te spelen. daar hebben ze vast andere mogelijkheden voor en als je een hele berg invloed en geld hebt kan je vast wel een gesloten netwerk opzetten die niet af te luisteren valt.
[/brainfart]
Is het dan ook nog grappig? Heb ik gezegd dat het grappig is?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet de vraag. Illuminati in de muziekwereld is gewoon reclame/commerie/marketing.quote:Sinds ik het weet van hun bestaan koop ik hun producten niet meer en kweek ik eten in mijn kas in de achtertuin. dus of ze er zo rijk van gaan worden is natuurlijk de vraag?
Doe eerst eens goed uitleggen van vrijmetselen inhoud. want dis is gewoon niet duidelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met punt 2. Een reactie die je niet bevalt dus wordt het afgedaan met 'dit soort reacties''en 'makke schapen die de kudde volgen'. Het is een legitieme vraag. Jij beweert dat er van alles gebeurt binnen de Vrijmetselarij en dat je er zelf bij geweest bent. Dan zul je het toch aannemelijk moeten maken. Ik vind het wel een beetje vreemd om het tegendeel te moeten bewijzen.
Desalniettemin: http://www.stelling.nl/vrijmetselarij/ritualen.html. Dit zijn de ritualen en wijs eens aan waar staat dat er gezongen wordt, bv.
Vanaf hier vind ik je heel eng overkomen..quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Als ik bid voel ik dergelijk wel iets. als ik vroeger bidde voelde ik niets.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is pas communicatie als er teruggesproken wordt, anders is het een monoloog.
[..]
Persoonlijk vind de wereld al interessant genoeg zonder er allerlei spirituele ongein bij te pakken
En er zit hier een user in BNW die dat niet met je eens gaat zijn (naam ff kwijt).
Je mag gewoon binnen bij een loge hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:03 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Doe eerst eens goed uitleggen van vrijmetselen inhoud. want dis is gewoon niet duidelijk.
Jij doet precies waarvan je mij beschuldigd ^^
Kijk, no offense he.. Maar ik heb een tante, zij is schizofreen. En wat jij nu begint te zeggen, doet mij aan haar verhalen denken. Ik ben geen psycholoog, zeg niet dat je ziek bent, maar het komt wel apart over.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:09 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Als ik bid voel ik dergelijk wel iets. als ik vroeger bidde voelde ik niets.
Sinds ik de bijbel begrijp voel ik iets dat ik niet kan verklaren als ik bid.
Sommige denken dat het een hou vast is om ergens in te geloven maar naar mijn eigen zeggen doen en laten weet ik wel zeker dat er meer is.
Dit is normaal gesproken het punt dat mensen gedwongen opgenomen worden. Weet je omgeving van je denkbeelden?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik werk hun beleid tegen. Ik heb iedereen geïnformeerd over het gene wat speelt en dat ze gewoon gebruikt worden. Ik heb heel die organisatie omzeep gebracht dat vergeven ze me echt nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, op welke gronden proberen ze je dan nu te vermoorden dan?
En daarom ben jij zelf ook in staat om te moorden? Of van plan om te moorden? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:13 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik werk hun beleid tegen. Ik heb iedereen geïnformeerd over het gene wat speelt en dat ze gewoon gebruikt worden. Ik heb heel die organisatie omzeep gebracht dat vergeven ze me echt niet
Ik zie nergens een diagnose. Ik vind het nu alleen vreemder en vreemder worden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Zullen we de diagnoses aan de artsen overlaten?
Nee absoluut niet. dat is ook een smerige groep die aan de illuminati verbonden is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat je de vrijmetselarij nu verwart met scientology.
de enige link wat ik hier ooit van vernomen heb.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Er komen ook geregelmatig dingen aan het licht vanuit Hollywood maar dat word een beetje weg gemoffeld in de media. kijk Michael Jackson doet een beerput open en even later is ie foetsie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar als zoveel mensen het weten is het toch zo godsgruwelijk veel makkelijker om je boodschap gewoon DUIDELIJK te vertellen? Als je onderhand moet geloven dat half Hollywood weet heeft van heel deze globale samenzwering, waarom dan nog zo moeilijk doen?
Ministry doet het tenminste open en bloot itt K3
[ afbeelding ]
en
Zie je iemand hier een diagnose stellen dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Zullen we de diagnoses aan de artsen overlaten?
Ik en vele andere kijken uit naar de revolutie en als ik nog leef en ik mag hem mee maken dan zal ik wel hier en daar wat bloed vergieten ja want ik geloof dat je alles mag doden wat jou probeert te dodenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt waarop het eng wordt.
Ongerustheid prima.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
Zie je iemand hier een diagnose stellen dan?
Enige ongerustheid is wel op zijn plaats denk ik als iemand aangeeft:
- Overal beelden/tekens/boodschappen/slaven van de duivel in te zien
- Bereid te zijn om iedereen te vermoorden die met de duivel te maken heeft
Of moet dát ook maar gewoon kunnen in BNW?
oke vertel?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:20 schreef antibilderberg het volgende:
klokkenluiders als Michael Jackson.
Ik bedoel gewoon dat ze al van ons afkomen sinds het ontstaan van het systeem (periode Babylon) geld is leven - geen geld = geen leven. Zo simpel is het eigenlijk en het zal nooit veranderen. En terwijl ik dit typ zijn er weer arme kinderen in Africa en andere 3de wereld landen gestorven. En daarom zei ik ook: ze komen al van ons af.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:57 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik kan me bevinden met de negatieve gedachten maar geef je hoop niet op. en vergeet ook niet naar de positieve kanten te bekijken
aan alle kanten zijn klokkenluiders vanuit alle kanten word er over gesproken.
Mensen beginnen langzaam uit hun roes te ontwaken.
Kijk naar Egypte waar ze nog steeds tegen de westerlingen aan het strijden zijn.
Kijk de bewegingen van het publiek van Egypte het duid er duidelijk op dan ze ons wat willen vertellen. De Media geeft alleen als verklaring dat Morsi de nieuwe president daar te westers is en daarom afgezet is door bevolking en het leger. Door dit akkefietje zijn heel veel ogen geopend met allemaal de zelfde vraagstelling. Wat is er mis met Westerlingen? Wat doet hij verkeerd allemaal vragen die in de media onbeantwoord blijven.
Libanon is volop bezig tegen deze machts-elite. en Syrie. en wat dacht je van Turkije?
Als ik de media beelden zie verduidelijkt het toch iets dat die mensen daar ons iets willen zeggen.
En ik heb met genoeg turken gesproken die zeggen dat de meeste daar tegen hun president zijn omdat hij bij de machts-elite hoort. Vertellen ze niet in de media dat het een kleine groep turken is die tegen hun president zijn?
Dus geef de hoop niet op en in de bijbel en koran staat dat het goede altijd zal overwinnen.
En om een religie aan te nemen is lang zo slecht nog niet. Je leert je zelf beter kennen door te praten met God door middel van bidden. Weet dat god dwars door je ziel kijkt en ziet of je eerlijk bent of niet. Ga voor je eigen dingen eens afvragen waarover je allemaal liegt, welke foute keuzes (zondes) die je neemt.
Een pastoor vertelde me ooit eens dat je het leven net moet zien als een donkere kamer. stel je eens voor je bent in een donkere kamer je ziet niets en je moet daar eten, koken en leven.
Je ziet de bende die je maakt niet omdat het donker is. maar op het moment dat je bij god komt zal hij het licht voor je aanzetten.
Bidden kan ook zijn om andere kracht toe te wensen. om eens te verdiepen in iemand anders zijn situatie. hoe het moet zijn voor hem of haar.
Waarom in Europa zijn toch geen Fema kampen, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ongerustheid prima.
Mensen zeggen een pil te nemen of andere medische conclusies trekken niet.
Ik vind het ook beangstigend wat TS schrijft en tevens onrustbarend.
Wanneer is de revolutie dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:23 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik en vele andere kijken uit naar de revolutie en als ik nog leef en ik mag hem mee maken dan zal ik wel hier en daar wat bloed vergieten ja want ik geloof dat je alles mag doden wat jou probeert te doden
Een aan chirurgie verslaafde pedofiel neem ik niet zo heel serieus. (nog afgezien van het feit dat ik geen idee heb over wat MJ dan naar buiten zou hebben gebracht).quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:20 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Er komen ook geregelmatig dingen aan het licht vanuit Hollywood maar dat word een beetje weg gemoffeld in de media. kijk Michael Jackson doet een beerput open en even later is ie foetsie.
Veel mensen zijn nog lang niet wakker of willen het niet weten omdat dit toch erg angstig is.
Want waarom denk je anders hoe we achter die boodschappen komen dat is niet uit gezocht hoor dat is gewoon vertelt door klokkenluiders als Michael Jackson.
Ow er zijn wel dergelijk mensen geweest die het een of ander geprobeerd hebben maar het is vrijwel onmogelijk omdat die lui extreem veel beschermingen hebben van goed gelovige.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zodra Justin Bieber vermoord wordt voor zijn verborgen boodschappen ga ik het geloven, voor de rest is het pure sensatiezucht van de popartiesten om een beetje interessant te lopen doen. Daar zijn het artiesten voor. Hoe meer controversie des te beter de plaatverkoop.
Of zoals Judas Priest aangaf in hun subliminal message trial:
The band made a point of testifying in person at the proceedings, where they merely pointed that if they wanted to use subliminal messages in their music it would be tell the kids to buy more records.
Gezien stap 1 en 2 van jouw signature heb je deze gevallen vast netjes gedocumenteerd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ow er zijn wel dergelijk mensen geweest die het een of ander geprobeerd hebben maar het is vrijwel onmogelijk omdat die lui extreem veel beschermingen hebben van goed gelovige.
Maar wat heb je dan over wie gezegd? Heb je het nu overje topic hier op FOK! en de informatie die daar in staat? Want je bent dan toch gewoon traceerbaar nu?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:13 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik werk hun beleid tegen. Ik heb iedereen geïnformeerd over het gene wat speelt en dat ze gewoon gebruikt worden. Ik heb heel die organisatie omzeep gebracht dat vergeven ze me echt niet
Gelukkig ben jij niet goedgelovig en neem je overduidelijke onwaarheden niet voor waar aan. Zoals die Disneytekeningen die geen Disneytekeningen waren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef antibilderberg het volgende:
Ow er zijn wel dergelijk mensen geweest die het een of ander geprobeerd hebben maar het is vrijwel onmogelijk omdat die lui extreem veel beschermingen hebben van goed gelovige.
Waar haal je dat vandaan want ik merk op dat er genoeg zijn die het wel doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:14 schreef arjan1212 het volgende:
Jou vermoorden is helemaal niet nodig, antibilderberg.. wat je ook zegt niemand gelooft je...
das een berichtje van een journalist, die dat compleet verzonnen heeft zie wikipedia.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:27 schreef Louboutin het volgende:
'Ik ben toen in Nederland wat zaken gaan onderzoeken zoals de vuurwerkramp in Enschede. Het was geen vuurwerk wat die enorme schade heeft aangericht maar landmijnen. en weer zijn de vrijmetselaars tekens gebruikt.'
Hoe kom je daarbij?
Misschien praten ze met je mee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan want ik merk op dat er genoeg zijn die het wel doen
of het nou op dit forum is of de mensen rond mij heen.
Ja ik denk zeker dat ik niet de enigste bent wat zou jij doen als ze aan je dierbaren komen en je heb de macht om wat terug te doen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En daarom ben jij zelf ook in staat om te moorden? Of van plan om te moorden? Of hoe moet ik dat zien?
Maar dat proberen te doden, is dat alleen een idee of een kwestie van face-to-face gevaar: iemand richt een pistool/mes op jouw dierbare en jij komt tussenbeide? Of hebben we het over 'preventief'? Dat maakt nogal een verschil.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:40 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ja ik denk zeker dat ik niet de enigste bent wat zou jij doen als ze aan je dierbaren komen en je heb de macht om wat terug te doen?
en daarbij geloof ik in het geen je mag alleen doden als het jou of je dierbaren proberen te doden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |