quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ja hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij post door slotjes heen.
waardeloze mod
Ruim die zooi eens op manquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef Spatieloos het volgende:
Wow mijn kamer lijkt ineens gloednieuw vergeleken eerst, (maar het is nog steeds een vuilnisbelt)!
Somsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:32 schreef Tjacka het volgende:
hebben jullie dat ook altijd
dat je een uur de tijd hebt en in het laatste kwartier alles moet doen
Sheer lazyquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben toch bezig, maar ik doe elke dag 5 minuutjes, over 4 jaar ben ik wel klaar.
Ik stel sowieso alles uit. Ik heb hele vakantie om Biologie/Duits in te halen, maar laatste week ga ik pas echt iets doen :/quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:32 schreef Tjacka het volgende:
hebben jullie dat ook altijd
dat je een uur de tijd hebt en in het laatste kwartier alles moet doen
Da's gewoon domquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik stel sowieso alles uit. Ik heb hele vakantie om Biologie/Duits in te halen, maar laatste week ga ik pas echt iets doen :/
wij hebben een overeenkomstquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik stel sowieso alles uit. Ik heb hele vakantie om Biologie/Duits in te halen, maar laatste week ga ik pas echt iets doen :/
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:53 schreef Stuart het volgende:
Ik wil mijn arm in het gips. Voor 1 of 2 dagen want cool
[ afbeelding ]
Ik zag het dus voor me dat jij eraan hebtquote:
Dat zou ik wel willen jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zag het dus voor me dat jij eraan hebt![]()
Ik wil dat wel doen hoor voor je. Besties 4Life grquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen ja![]()
Breek mijn arm voor 1 dag
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil dat wel doen hoor voor je. Besties 4Life gr
quote:
OMG laat zien laat zien laat zienquote:
Ga je kamer maar eens opruimenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
Het is me gelukt om mijn playstation aan te sluiten! Ik heb weer een level van 'ontsnap de luiheid' gewonnen.
komt eraanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG laat zien laat zien laat zien
80+ foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:47 schreef LittleBrownie het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:
oh godquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:48 schreef Faux. het volgende:
Vermaak op de dinsdagmiddag: BNW / De wereld populatie neemt toe ze moeten van ons af!
oa voor school maar ik ga over 2 weken naar movie park germany en een tas is wel handigquote:
WB, nicequote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oa voor school maar ik ga over 2 weken naar movie park germany en een tas is wel handig
Ben er ook geweest toen het nog WB wasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
WB, nice
Daar ben ik ook 1x geweest, dat is leuk![]()
Boulevard of broken Stuquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
I walk a lonely road, the only one that I have ever known.
Is dat niet meer? Ooh, dan ken ik het niet. Ik was er geloof ik 12 jaar geleden ongeveerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben er ook geweest toen het nog WB waslang geleden though
in 2005 hebben ze de naam veranderd naar Movie Parkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat niet meer? Ooh, dan ken ik het niet. Ik was er geloof ik 12 jaar geleden ongeveer
Spannendquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
in 2005 hebben ze de naam veranderd naar Movie Park
Adele is denk ik best rijk thoughquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik ken iemand die van de voornaam Adele heet, arm kind
rolt zij ook in de diepte?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik ken iemand die van de voornaam Adele heet, arm kind
Ik ben al bezigquote:
Dat gaat 'em niet worden. Jij met je kleine meisjesarmpjes en ik met mijn Mike Tyson armenquote:
*proestquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gaat 'em niet worden. Jij met je kleine meisjesarmpjes en ik met mijn Mike Tyson armen
Watquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:58 schreef LittleBrownie het volgende:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20111222192320AAVIFly
Dan neem ik dat gekleurde gips, duhquote:
"If all you want is a fun colored cast, buy your fave color knee socks, cut off the feet and slip it on your arm. People can still sign a sock"quote:
I googledquote:
Jij snapt er NIETS vanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"If all you want is a fun colored cast, buy your fave color knee socks, cut off the feet and slip it on your arm. People can still sign a sock"
I'm so sorry to disappoint youquote:
Doe me dan maar een luchtkussen met dakquote:
True!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Green Day heeft bijna alleen maar toffe nummers toch
You are very welcome
Dat was het eerste nummer dat ik van hun kendequote:
naast American idiot zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was het eerste nummer dat ik van hun kende
mijne was holiday, ik hoorde het in tony hawk's pro skater 2quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was het eerste nummer dat ik van hun kende
Die kende ik later pas. Ik ben oud enzoquote:
Ouwe lulquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kende ik later pas. Ik ben oud enzo
Waarom zou hij fouten maken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gaat het al wel goed dan?Of maak je nog veel fouten?
Moet nog wel een aantal lessenquote:
Ja, het gaat zeker goed. Moet alleen nog wat meer ervaring opdoen zeg maarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gaat het al wel goed dan?Of maak je nog veel fouten?
quote:
Prima, nog 2 danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet nog wel een aantal lessen
[..]
Ja, het gaat zeker goed. Moet alleen nog wat meer ervaring opdoen zeg maar
Lijkt me alleen maar zonde van je tijd. Ik zou dat niet doen als het me geld kost hoorquote:
Ik ben nog steeds niet klaar met mn lessenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar zonde van je tijd. Ik zou dat niet doen als het me geld kost hoor
Ja, tenzij je ezel bent (sterrenbeeld)quote:
Faler :squote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet klaar met mn lessen
Misschien een booster seat proberen zodat je wel boven het stuur uit kunt kijken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet klaar met mn lessen
Godverquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien een booster seat proberen zodat je wel boven het stuur uit kunt kijken?
fuck youquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien een booster seat proberen zodat je wel boven het stuur uit kunt kijken?
Het lijkt een beetje op een kers ofzo..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij ziet er vergroot heel anders uit!
Zo groot is de wereld voor LBquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij ziet er vergroot heel anders uit!
Waarom? Die kan heus wel tegen een geintje hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:25 schreef d4v1d het volgende:
Eigenlijk is het best lullig voor LB dat we hier om lachen![]()
![]()
Nog nooit problemen mee gehadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
Stuuuu
Wel druk hoor, 2 SC's bijhouden
JNG SC is de ecktequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
Stuuuu
Wel druk hoor, 2 SC's bijhouden
Ik ben verdrietigquote:
Eigenlijk toen ik de eerste keer een foto van jou zag (Die met een lepelquote:
Ja, in die andere willen allemaal oude mannen mij zien douchenquote:
Watquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, in die andere willen allemaal oude mannen mij zien douchen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eigenlijk toen ik de eerste keer een foto van jou zag (Die met een lepel) Dacht ik dat je 15 was
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken
[ afbeelding ]
Echt? Zijn ze daar zo vies, maar GC is toch om normaal te doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, in die andere willen allemaal oude mannen mij zien douchen
En pas je in je nieuwe rugzak?quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
En pas je in je nieuwe rugzak?
Past je nieuwe rugzak?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat noem jij leven dan? Klemzuipen?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Niks van aantrekken Spatie, Playstation!![]()
Verslaafdequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:46 schreef xcachet het volgende:
Eens een keertje, ging ik op de PS, heb toen de hele avond niks anders gedaan
Dra-ma-tisch!
GVD!quote:
Vrouwen en PS gaan ook niet samenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:46 schreef xcachet het volgende:
Dra-ma-tisch!
Heb je een PS?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:46 schreef xcachet het volgende:
Dra-ma-tisch!
Dat zul je VA nooit horen zeggen, sinds ik hem heb ingemaaktquote:
Ik heb nu nog steeds afkickverschijnselenquote:
Deels eens met de mensen om je heen die in armoede levenquote:
Oke, jij mag de xBoxquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deels eens met de mensen om je heen die in armoede leven
Ik kan niet gamen. Is niet voor mijn soort weggelegd..quote:
Okay, maak maar een afspraak om deze te bezorgen bij mequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, jij mag de xBox
[..]
Ik kan niet gamen. Is niet voor mijn soort weggelegd..
GAMECAMP TOT JE ER BIJ NEER VALT.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, jij mag de xBox
[..]
Ik kan niet gamen. Is niet voor mijn soort weggelegd..
Tot wanneer ben je eigenlijk in NL?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, maak maar een afspraak om deze te bezorgen bij me
Plus alle spelletjes
VA doet me denken aan hondjes, die laten ook altijd de vrouwtjes winnen bij het spelenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zul je VA nooit horen zeggen, sinds ik hem heb ingemaakt
Hij liet mij niet winnen hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
VA doet me denken aan hondjes, die laten ook altijd de vrouwtjes winnen bij het spelen
Ik mis VA, waar is hij!?
M'n zusje ook.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij liet mij niet winnen hoor
Banned uit de JNG SC
Wat? Banned uit de SCquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij liet mij niet winnen hoor
Banned uit de JNG SC
* SGY Accepteert het inschrijfformulier met liefde.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
* xcachet schrijft zich in voor een Gamecamp.
pics van je zusjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
M'n zusje ook.
inb4 pics van je zusje.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef Spatieloos het volgende:
Had ik maar een zusje, ik zou tenminste wel pics posten!
Jammer welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor zo ver ik moet geloven wat ik hoorde. Niet voor altijd.
Dat kan ook binnenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens naar buiten. Beetje biologie leren ofzo.
Bad girlquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:58 schreef xcachet het volgende:
BANS BANS BANS BANS BANS ghehe ik ben lkkr rebels vandg hihi
Rebels meisjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:58 schreef xcachet het volgende:
BANS BANS BANS BANS BANS ghehe ik ben lkkr rebels vandg hihi
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is er niet normaal aan oke zeggen?
Waaromquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:21 schreef Dearest het volgende:
miaaaaaaaaaaaaaaaauw
verveel me zoooooooo erg
quote:
quote:
- dit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is er niet normaal aan oke zeggen?
Volwassen...quote:
Jij was hier degene die irrelevante informatie aan het posten was.quote:
Als je niet houdt van 3 oude mannen die samen aan het douchen zijn niet neequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef Stuart het volgende:
Ik klik nooit op dat soort links eigenlijk maar ik geloof dat ik niets heb gemist
Volgens mij was mijn batterijpercentage post perfect relevant met xcachet's "batterij leeg" post.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij was hier degene die irrelevante informatie aan het posten was.
Vreemd als reactiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als je niet houdt van 3 oude mannen die samen aan het douchen zijn niet nee
Gvd LB heeft m weggehaaldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef Stuart het volgende:
Ik klik nooit op dat soort links eigenlijk maar ik geloof dat ik niets heb gemist
Niet dus, het was een reactie op mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:24 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn batterijpercentage post perfect relevant met xcachet's "batterij leeg" post.
quote:tant T sorry dat ik zo kut kind ben en een vout heb gemaakt
ik ben een waardeloos kind nu jij in de hemel bent maak ik zo veel
foute kues mama sorry dat ik een kut kind ben ik heb je pijn gedaan
ik ben niets waard sorry dat ik in het ziekenhuis lach en je veel verdriet en pijn heb gedaan als je me nu haat begijp ik het sorry S. dat ik niet met me verdriet bij je
bent gekomen sorry papa dat ik zo mislukkeling kind ben sorry ome F dat ik een voute kues heb gemaakt kusjes J
STFUquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet dus, het was een reactie op mij.
Dit soort shit hoeft niet in JNGquote:
Als een gemene fee?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik denk dat je er er ook een note bij hebt
Mods ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit soort shit hoeft niet in JNG
Doe eens normaalquote:
Ik ben de rust zelvequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:30 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hey Hey, Stuart rustig aan he!
Als mods eventueel mee willen doen aan de chat moeten ze gewoon niet overpoweren. Klaar.quote:
je moet je gewoon aan de regels houdenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Als mods eventueel mee willen doen aan de chat moeten ze gewoon niet overpoweren. Klaar.
BIET UM IN DE KUUTNquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je moet je gewoon aan de regels houden
Eh klein blauw modje,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben jij haar baas ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:33 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Eh klein blauw modje,
Je baas roept of je nog komt werken.
Gr gr je baas
ik ga al grquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:33 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Eh klein blauw modje,
Je baas roept of je nog komt werken.
Gr gr je baas
Ik zei het je toch? Lekker zoet en niet te overheersend blijft ook de hele dag zitten wat echt een pluspunt isquote:
In het begin ruikt het beetje raar, maar nu wordt het steeds beterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:36 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zei het je toch? Lekker zoet en niet te overheersend blijft ook de hele dag zitten wat echt een pluspunt is
linkjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In het begin (topnotes) is het meer persoonlijk na 30 minuten ruik je hem dan echtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In het begin ruikt het beetje raar, maar nu wordt het steeds beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |