Waarom zou hij fouten maken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gaat het al wel goed dan?Of maak je nog veel fouten?
Moet nog wel een aantal lessenquote:
Ja, het gaat zeker goed. Moet alleen nog wat meer ervaring opdoen zeg maarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gaat het al wel goed dan?Of maak je nog veel fouten?
quote:
Prima, nog 2 danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet nog wel een aantal lessen
[..]
Ja, het gaat zeker goed. Moet alleen nog wat meer ervaring opdoen zeg maar
Lijkt me alleen maar zonde van je tijd. Ik zou dat niet doen als het me geld kost hoorquote:
Ik ben nog steeds niet klaar met mn lessenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar zonde van je tijd. Ik zou dat niet doen als het me geld kost hoor
Ja, tenzij je ezel bent (sterrenbeeld)quote:
Faler :squote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet klaar met mn lessen
Misschien een booster seat proberen zodat je wel boven het stuur uit kunt kijken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet klaar met mn lessen
Godverquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien een booster seat proberen zodat je wel boven het stuur uit kunt kijken?
fuck youquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien een booster seat proberen zodat je wel boven het stuur uit kunt kijken?
Het lijkt een beetje op een kers ofzo..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij ziet er vergroot heel anders uit!
Zo groot is de wereld voor LBquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij ziet er vergroot heel anders uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |