Waaromquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:21 schreef Dearest het volgende:
miaaaaaaaaaaaaaaaauw
verveel me zoooooooo erg
quote:
quote:
- dit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is er niet normaal aan oke zeggen?
Volwassen...quote:
Jij was hier degene die irrelevante informatie aan het posten was.quote:
Als je niet houdt van 3 oude mannen die samen aan het douchen zijn niet neequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef Stuart het volgende:
Ik klik nooit op dat soort links eigenlijk maar ik geloof dat ik niets heb gemist
Volgens mij was mijn batterijpercentage post perfect relevant met xcachet's "batterij leeg" post.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij was hier degene die irrelevante informatie aan het posten was.
Vreemd als reactiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als je niet houdt van 3 oude mannen die samen aan het douchen zijn niet nee
Gvd LB heeft m weggehaaldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef Stuart het volgende:
Ik klik nooit op dat soort links eigenlijk maar ik geloof dat ik niets heb gemist
Niet dus, het was een reactie op mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:24 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn batterijpercentage post perfect relevant met xcachet's "batterij leeg" post.
quote:tant T sorry dat ik zo kut kind ben en een vout heb gemaakt
ik ben een waardeloos kind nu jij in de hemel bent maak ik zo veel
foute kues mama sorry dat ik een kut kind ben ik heb je pijn gedaan
ik ben niets waard sorry dat ik in het ziekenhuis lach en je veel verdriet en pijn heb gedaan als je me nu haat begijp ik het sorry S. dat ik niet met me verdriet bij je
bent gekomen sorry papa dat ik zo mislukkeling kind ben sorry ome F dat ik een voute kues heb gemaakt kusjes J
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |