Die zijn gedegradeerd nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Elan het volgende:
Stefan Babović speelt nu gewoon in de Primera bij Zaragoza
Gaat er nog een verrassing uit de helicopter komen..?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:24 schreef DonRaja het volgende:
Lapo was eigenlijk van Luni, dus zeg maar wat je als tt wil.
helikopterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Gaat er nog een verrassing uit de helicopter komen..?
Kiedettie gaat uit de helikopter komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Gaat er nog een verrassing uit de helicopter komen..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Daar is over nagedacht inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leest lekker weg, die witte letters op een rode achtergrond.
Het is een blafsite, eens. Kan dat bericht op Rijnmond echter niet terugvinden, vandaar deze optie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leest lekker weg, die witte letters op een rode achtergrond.
Op zich wel verwachte uitkomst, mijn antwoorden komen wel overeen met de 'gemiddelde Rotterdammer'.quote:
Het is wel onze democratie in een notendop. Één derde van de supporters gaat anders stemmen vanwege het gedoe rondom het stadionquote:
Dat zijn mensen toch over drie weken weer vergeten joh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:28 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Het is wel onze democratie in een notendop. Één derde van de supporters gaat anders stemmen vanwege het gedoe rondom het stadion
Nee, bovenin de eerste divisie lijkt mij ook beter, hij is het type speler niet om te counteren en dat zal hij bij ons ook niet hoeven doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:59 schreef Caland het volgende:
Achahbar is niet de eerste optie voor GAE. Vraag me ook af of het wel verstandig is om hem onderaan de eredivisie te laten ploeteren.
Meerdere tabs open staan, en ik dacht ook dat dit de SC wasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:44 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad, in het Feijenoord-topic horen enkel rullevante gifs en videos. Voor off-topic geneuzel als 'hallo' is de SC
De inhoud zal weinig verschillen gok ik zoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meerdere tabs open staan, en ik dacht ook dat dit de SC was
ik wilde actie in het Feyenoord topicquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor alleen "hallo" hebben we de SC hé
Heerlijke foto. Feyenoord - Barcelona. Neeskens aangeslagen op de grond. Na een elleboog. Geniepig. Buiten het zicht van de scheids. En van Hanegem die achteloos wegloopt, alsof er niets gebeurd is.quote:
Baas.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heerlijke foto. Feyenoord - Barcelona. Neeskens aangeslagen op de grond. Na een elleboog. Geniepig. Buiten het zicht van de scheids. En van Hanegem die achteloos wegloopt, alsof er niets gebeurd is.
quote:Zaakwaarnemer bevestigt interesse voor Janmaat vanuit Engeland, Italië en Rusland
De zaakwaarnemer van Daryl Janmaat reageerde tegenover het Russische Izvestia op interesse voor zijn pupil. Volgens de zaakwaarnemer staat hij in contact met twee clubs uit Engeland, twee uit Rusland en is er Italiaanse interesse. De Russische publicatie denkt te weten dat Dynamo Moskou en Rubin Kazan de gegadigden uit Rusland zijn. Arsenal zou een van de twee Engelse clubs zijn en Inter Milaan de Italiaanse geïnteresseerde.
'Ik zal niet ontkennen dat Janmaat in de belangstelling staat van diverse clubs. Maar ik kan momenteel niet veel specifieker zijn. Clubs in Europa hebben meestal geen haast om al in juli zaken te doen. Ze wachten vaak op de laatste dagen van de transfermarkt om de prijs nog te laten dalen. Feyenoord wil Janmaat graag behouden, maar het is moeilijk in te schatten wat er deze transferperiode nog gaat gebeuren.'
Volgens Izvestia zijn de Russische clubs bereid een transferbedrag van 8 miljoen euro te betalen voor de international, die transfervrij overkwam van Heerenveen.
twitter:VIradionl twitterde op woensdag 17-07-2013 om 10:03:54"Feyenoord werkt aan nieuwe plannen voor nieuw stadion. Directie moet stap terug doen." VI's @Mkrabby rond 10.15 uur met het laatste nieuws. reageer retweet
Dat is niet waar. Van Hanegem is juist voor een nieuw stadion.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:34 schreef PIETR het volgende:
Van Hanegem wordt genoemd, maar hij is uitgesproken tegen een nieuw stadion. Gaat hem niet worden dus.
Juist daarom denk ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef Scrummie het volgende:
Hm, ik dacht ook dat van Hanegem altijd tegen was. En dat ook had laten blijken in z'n columns. Maar goed, hij kan voor zijn, ik ben ook voor, mits het een goed plan is. En een mooi stadion.
Die gaat het boegbeeld niet worden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef Tarado het volgende:
Om wat voor functie gaat het voor Van Hanegem?
Ik denk dat ze meer iemand zoeken die bekend is bij het Legioen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Die gaat het boegbeeld niet worden.
Zal wel die Hans Vervat zijn. Staat vandaag in het AD met een interview omtrent nieuwe stadion.
Je bent een slechte columnist als je nergens zuur over doet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Directeur zuurpruimerij en hoofd Clasie- promotie.
Zo'n man moet je niet in je organisatie willen. Natuurlijk een club held, maar 0,0 verstand van voetbal en sowieso 0,0 verstand.
Hij is sowieso een slechte columnist.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Je bent een slechte columnist als je nergens zuur over doet.
Uhu, iemand die de Europacup I wint, landskampioen, wereldbeker, Uefa Cup, bekerwinnaar, WK finalist, EK halve finalist, bijna 300 wedstrijden bij Feyenoord gespeeld, ruim 50 interlands en ruim 40 Europese wedstrijden en als trainer landskampioen en bekerwinnaar ... inderdaad.quote:
Hahahaha....quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer iemand zoeken die bekend is bij het Legioen.
Precies. Ik heb hem nog nooit iets zinnigs horen zeggen over voetbal.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Uhu, iemand die de Europacup I wint, landskampioen, wereldbeker, Uefa Cup, bekerwinnaar, WK finalist, EK halve finalist, bijna 300 wedstrijden bij Feyenoord gespeeld, ruim 50 interlands en ruim 40 Europese wedstrijden en als trainer landskampioen en bekerwinnaar ... inderdaad.
quote:'Groot oud-Feyenoorder moet boegbeeld worden'
Na de afwijzing van de Rotterdamse gemeenteraad, smeedt Feyenoord al weer nieuwe plannen voor een ander stadion. De kans bestaat dat de clubleiding een nieuw bid voor een ruimere accommodatie dan De Kuip uitschrijft, waaraan alle partijen kunnen deelnemen.
Binnenkort loopt ongetwijfeld het contract met Volker Wessels af. Vervolgens is het de bedoeling dat er een soort projectmanager naar voren wordt geschoven. Iemand met kennis van zaken en uitstraling die in staat is alle partijen te binden, iemand met wie de gemeente ook weer aan tafel wil.
Door de falende public relations en solistische optredens van bestuurders en managers heeft Feyenoord extra achterstand opgelopen op de weg weer een absolute topclub te worden. Het oude plan rammelde qua financiële onderbouwing en er werd onvoldoende naar buiten gecommuniceerd wat het verdienmodel de club in Rotterdam-Zuid uiteindelijk zou opleveren.
Daardoor is de kans niet groot dat Feyenoord-directeur Eric Gudde en Jan van Merwijk, directeur van De Kuip, zullen terugkeren als er een nieuw project wordt gestart. Over namen denken clubleiding en raad van commissarissen nu na, maar de verwachting is dat grote Feyenoorders uit het verleden, bijvoorbeeld Willem van Hanegem, worden gevraagd zich betrokken te voelen bij de plannen.
De clubleiding beseft dat de komst van een nieuw stadion niet alleen afhangt van geld, durf en lef, maar vooral ook van heldere communicatie en goed doortimmerde plannen.
Hoopt hij nou dat ze beide komen? Zou wel bazig zijn maar mij lijkt niet dat dat mogelijk is...quote:Koeman: 'Ik hoop dat het snel rond komt met Assaidi'
Ronald Koeman hoopt nog altijd op de komst van Oussama Assaidi. De trainer van Feyenoord is zeer te spreken over de vleugelaanvaller van Liverpool en de oefenmeester denkt dat de voormalig speler van sc Heerenveen het team op de juiste manier kan versterken.
"Ik hoop dat het snel rond komt", liet de oefenmeester duidelijk weten in gesprek met Voetbal International. "Assaidi is een speler die op verschillende positie uit de voeten kan, alleen moet je maar afwachten of het haalbaar is."
Naast dat Koeman hoopt dat Assaidi het team van komend seizoen komt versterken, hoopt de voormalig speler ook op de komst van Ryo Miyaichi. Hij staat momenteel onder contract bij Arsenal, maar zou eventueel verhuurd kunnen worden.
Moet je beter luisteren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:34 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Precies. Ik heb hem nog nooit iets zinnigs horen zeggen over voetbal.
Volgens mij wel, al wordt daar aardig van afgeweken. Zoals bijvoorbeeld Pelle en Mathijssen.quote:
Ik hoop het voor jullie dat Assaidi dan wat wil afzien, want die is niet voor niks naar Engeland gegaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens mij wel, al wordt daar aardig van afgeweken. Zoals bijvoorbeeld Pelle en Mathijssen.
quote:Elvis Manu imponeert bij Feyenoord
Elvis Manu is bezig aan een sterke voorbereiding bij Feyenoord. De linkerspits die vorig seizoen op huurbasis speelde bij Excelsior, maakt grote indruk op trainer Ronald Koeman. Manu is de eerste vier competitieduels van dit seizoen niet inzetbaar, doordat hij zich met een schorsing meldde in De Kuip. ‘Elvis viel afgelopen zaterdag in tegen ASWH en na een paar minuten had hij helemaal zelf al drie scoringskansen gecreëerd', zegt Koeman.
‘Hij is een opportunistische speler met snelheid, heeft geen enkele schroom en is daardoor heel gevaarlijk. Manu kan voor ons van waarde gaan zijn. Ik begin er steeds meer van te balen dat hij met een schorsing is teruggekomen en ik vermoed hijzelf ook. Als hij iets rustiger wordt en meer gefocust, kan het echt wat worden. Dat is waaraan hij moet werken, zijn concentratie.’
Mja, liverpool zal dan zelf mee moeten dokken denk ik. Of hij moet echt wat moeten inleveren maar dat lijkt mij niet het geval.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie dat Assaidi dan wat wil afzien, want die is niet voor niks naar Engeland gegaan.
We hebben een collectief plafond voor de hele selectie, een 'salarispot' zogezegd, maar bij mijn weten geen individueel plafond (meer)quote:
Koeman zegt wat iedereen denkt, die Elvis moet dit seizoen z'n poten thuishouden en niet gaan kloten als vorig seizoen. Ik zie het nog wel misgaanquote:
Ik denk dat als iemand hem kan corrigeren, dat het Koeman is, daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:08 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Koeman zegt wat iedereen denkt, die Elvis moet dit seizoen z'n poten thuishouden en niet gaan kloten als vorig seizoen. Ik zie het nog wel misgaan
Tuurlijk, maar ik ken die Elvis nog niet zo goed. Lijkt me, eerlijk gezegd, niet zo'n snuggere vogel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand hem kan corrigeren, dat het Koeman is, daar heb ik wel vertrouwen in.
Noem eens vijf voetballers op die wel snugger zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:29 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik ken die Elvis nog niet zo goed. Lijkt me, eerlijk gezegd, niet zo'n snuggere vogel.
Klinkt bijna te mooi voor woorden.quote:'Vanaf nu Hand in Hand werken aan een mooie toekomst'
Gisteren werd aan het einde van de dag de eerste echte serieuze enquête onder Feyenoord-supporters gepubliceerd uitgevoerd door het Rotterdamse Blauw Research. Deze enquête legde pijnlijk bloot wat wij in de voorbije maanden allemaal al wisten: Feyenoord is verdeeld. De enquête legt ook de oorzaak daarvan op tafel, maar liefst 52% van de Feyenoorders vindt dat ze (veels) te weinig zijn geïnformeerd rondom de plannen van een nieuw stadion. Om deze reden publiceerden beide Feyenoord-supportersverenigingen (de FSV en De Feijenoorder, red.) gesteund door een kleine supportersdelegatie gisteravond een gezamenlijk standpunt waarin men de club vraagt vanaf nu Hand in Hand te werken aan de mooiste toekomst voor de stadionclub.
Na het nekschot van de gemeenteraad aan 'Het Nieuwe Stadion'-plan eind vorige week is de club Feyenoord hard gereset. De uitkomsten van de enquête bevestigen eens te meer dat het hoognodig is om weer vanuit het nulpunt te starten om zo het gewenste draagvlak te creëren voor een mogelijk nieuw stadion. Dit is een opgave die alleen kan lukken als alle Feyenoorders betrokken worden bij de toekomst van de club, een tekst die al menig jaar door vele supporters wordt uitgesproken en vanmorgen bijval heeft gekregen van stadion-commissaris Hans Vervat die in het Algemeen Dagblad dezelfde wens uitspreekt: 'De supporters moeten niet alleen in het hart van de plannenmakers zitten. Nee, de supporters moeten een stem krijgen, aan tafel zitten. Dus fysiek bij deze ontwikkelingen worden betrokken. En dan niet alleen de leden van de businessclub, maar ook vertegenwoordigers van de supportersgeledingen, die de club altijd en overal steunen. Zij zijn de pijlers onder elk plan.'
Het lijkt er dus op dat club en supporters voor het eerst in zeven jaar tijd nader tot elkaar groeien, een broodnodige ontwikkeling bij een club die al jaren niet meer Hand in Hand, Kameraden lijkt te zijn. Een eenvoudig nieuw boegbeeld zal ongetwijfeld niet de gewenste hoeveelheid draagvlak creëren. Het is dan ook interessant om te zien waar deze hernieuwde strategie van toenadering en betrokkenheid toe zal gaan leiden.
Lurlingquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Noem eens vijf voetballers op die wel snugger zijn.
Nou, snugger als in verstandig, niet als in slim. En challenge accepted: BMI, Schaken, De Vrij, Pelle, Boetius.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Achahbar had afgelopen jaar eigenlijk perfect bij Heracles gepast. Voor komend seizoen lijkt Zwolle een aardige optie, alleen die kunnen hem nooit betalen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:59 schreef Caland het volgende:
Achahbar is niet de eerste optie voor GAE. Vraag me ook af of het wel verstandig is om hem onderaan de eredivisie te laten ploeteren.
En ze hebben net Guyon F. al gehaald.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Achahbar had afgelopen jaar eigenlijk perfect bij Heracles gepast. Voor komend seizoen lijkt Zwolle een aardige optie, alleen die kunnen hem nooit betalen.
Die Canadees, Lensky, scheen slimmer te zijn dan goed voor hem was..quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Moet je godveredomme goed spelen bij Heerenveen en niet verzaken elke keer.quote:"Ik wil nu gewoon een keer echt meedoen om dat kampioenschap"
Jordy Clasie hoopt dat zijn team dit seizoen echt mee kan doen om het kampioenschap. De middenvelder van Feyenoord wil de landstitel graag binnenhalen en beseft dat daarvoor de mentaliteit van zijn ploeg wel moet veranderen.
"Ik wil nu gewoon een keer écht meedoen om dat kampioenschap, tot de laatste speeldag", zo tekende Voetbal International op uit de mond van de strijdvaardige middenvelder. Clasie weet wat er afgelopen seizoen ontbrak. "De absolute mentaliteit het te willen worden, misten we de afgelopen twee seizoenen."
Clasie vindt dat hij nog beter kan worden. "Mijn dynamiek kan beter. Ik wil gewoon steeds in beweging zijn. Daarbij werk ik hard aan mijn passing. Ik wil die ballen nog harder en zuiverder inspelen. Verder vind ik dat ik positioneel nog beter kan spelen", besloot de international van Nederland.
Ja godverdomme werken voor je kk geld. Anders oprottuhhhh!!! Ondankbare hond dat het is!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je godveredomme goed spelen bij Heerenveen en niet verzaken elke keer.
Ga werken aan je schoten en corners kaboutertje.
Ah, hij aast op een transfer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het verstandig was die troll maar te negerenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:17 schreef Scrummie het volgende:
Gaat er hier nu ergens boven iemand beweren dat Willem van Hanegem geen verstand van voetbal heeft, of begrijp ik dat nou helemaal verkeerd?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
True. Verstandig. Ga ik ook doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het verstandig was die troll maar te negeren
quote:
Was toch de slecht voor het eerste.quote:Overbodige Feyenoord-verdediger in belangstelling van drietal Eredivisie-clubs
De kans is groot dat Kaj Ramsteijn in de zomerse transferperiode nog een nieuwe club zal vinden. De verdediger annex linksback hoeft bij Feyenoord niet te rekenen op een basisplaats en heeft dan ook te horen gekregen dat hij mag vertrekken. FC Utrecht, NAC Breda en RKC Waalwijk zitten op het vinkentouw.
De 23-jarige speler beschikt bij de Rotterdammers over een contract dat hem nog één jaar aan de club bindt. Feyenoord neemt graag tijdens de huidige transferperiode afscheid van de mandekker, zodat het nog een transfersom overhoudt aan de speler.
FC Utrecht, RKC Waalwijk en NAC Breda houden de situatie van Ramsteijn nauwlettend in de gaten. De eerstgenoemde club wil ingrijpen wanneer het niet lukt om Timothy Derijck te huren van PSV, terwijl de andere twee clubs de verdediger graag sowieso zien komen.
Zal wel naar Twente gaanquote:
Ik vond het hem niet onaardig doen die enkele wedstrijden die hij in het eerste speelde.quote:
Gewoon lekker rouleren, er zal vaak genoeg Schaken of Boëtius of Ryo/ASsaïdi geblesseerd zijn, geschorst zijn, aan rust toe, of niet in vorm. Drie buitenspelers in je selectie is geen overbodige luxe. Je kan Assaïdi ook gewoon op de bank zetten als Schaken en Boëtius de sterren van de hemel spelen en allebei beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:06 schreef DonRaja het volgende:
Assaidi komt niet voor de bank en evt Ryo ook niet. Gaat dus ten koste van de Boeet...
Is toch meer een centrale verdediger?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
nog vertrekt, want anders heb je aan Ramsteijn de ideale back-up voor de linksbackpositie die dan uiteraard door Nelom zal worden ingevuld.
Maar anders kom je wel krap in de vervangers te zitten voor de linksbackpositie
quote:"Janmaat staat in de belangstelling van diverse clubs"
Een aantal Europese clubs heeft interesse getoond in Daryl Janmaat. Dit laat zijn zaakwaarnemer Karel Jansen weten aan Izvestia. Volgens het Russische medium hebben Dinamo Moskou en Rubin Kazan miljoenen euro's over voor de rechtsback van Feyenoord.
Bovendien zouden Internazionale, Arsenal en een onbekende Engelse club azen op de handtekening van Janmaat. De vleugelverdediger verruilde sc Heerenveen medio 2012 transfervrij voor Feyenoord. Hij ontwikkelde zich razendsnel en de rechtsachter schopte het zelfs tot het Nederlands elftal. Nu zou de 23-jarige speler om en nabij de acht miljoen euro waard zijn.
"Ik zal niet ontkennen dat Janmaat in de belangstelling staat van diverse clubs. Maar ik kan momenteel niet veel specifieker zijn. Clubs in Europa hebben meestal geen haast om al in juli zaken te doen. Ze wachten vaak op de laatste dagen van de transfermarkt om de prijs nog te laten dalen. Feyenoord wil Janmaat graag behouden, maar het is moeilijk in te schatten wat er deze transferperiode nog gaat gebeuren", aldus Jansen.
Lijkt ook wel een kwestie van tijd dat een club zich meldt...quote:Feyenoord wil in september praten met Janmaat
Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, wil in september om tafel gaan zitten met Daryl Janmaat om te praten over een nieuw contract.
De verbintenis van de rechtsback loopt nog twee jaar door, de club uit Rotterdam wil echter graag langer door met Janmaat. Dat komt mede door zijn goede seizoen én de toenemende interesse van clubs uit het buitenland.
"Maar zoals ik al vaker heb aangegeven: er is nog geen club geweest die serieus met ons over een transfer wil praten", zegt Van Geel tegenover het Algemeen Dagblad. "Daryl weet dat wij heel graag langer met hem doorgaan. Maar ik heb hem ook eerlijk verteld dat ik daar pas op 2 september met hem over kan onderhandelen. Tot de transferdeadline is verstreken, wil ik mijn resterende salarisbudget beschikbaar houden voor andere dingen."
Van Geel wil wachten met de onderhandelingen, omdat hij momenteel druk bezig is met het halen van een aanvallende versterking. "Daar ligt onze prioriteit, dat is duidelijk. Daryl waardeerde het feit dat wij straks over het openbreken van zijn contract willen praten. Maar we zoeken eerst een aanvaller."
twitter:jouracule twitterde op donderdag 18-07-2013 om 11:05:43Feyenoord reunion: Shinji Ono, Robin van Persie and Brett Emerton. [via @OnoSkcr] http://t.co/HHTfTEvBq3 reageer retweet
Wil je een poging om CL te halen doen komend seizoen, dan moet je zo'n speler dus niet verkopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijkt ook wel een kwestie van tijd dat een club zich meldt...
8 miljoen lijkt me wel een mooi bedrag btw
Helden!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:07 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jouracule twitterde op donderdag 18-07-2013 om 11:05:43Feyenoord reunion: Shinji Ono, Robin van Persie and Brett Emerton. [via @OnoSkcr] http://t.co/HHTfTEvBq3 reageer retweet
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:07 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jouracule twitterde op donderdag 18-07-2013 om 11:05:43Feyenoord reunion: Shinji Ono, Robin van Persie and Brett Emerton. [via @OnoSkcr] http://t.co/HHTfTEvBq3 reageer retweet
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:07 schreef Tarado het volgende:
Ja, maar als ze 20 mln bieden is er geen enkele twijfel of ie vertrekt, het is altijd een afweging. Vlak voor de zomer kwam het AD met een onderzoek dat ze samen met Raiola en nog 1 of 2 zaakwaarnemers gedaan hadden, toen schaalden ze hem allemaal in op ongeveer 4 mln.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je een poging om CL te halen doen komend seizoen, dan moet je zo'n speler dus niet verkopen.
Janmaat was een van de belangrijkste spelers van het afgelopen jaar voor het team.
8 miljoen is natuurlijk een hele hoop geld voor Feyenoord, snap ik ook wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Voor die 4 zou ik hem inderdaad zeker niet willen zien vertrekken, maar voor 8mln lijkt het me al redelijk onhoudbaar voor Feyenoord, en dat lijkt me ook wel een net transferbedrag
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Helden!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:07 schreef Tarado het volgende:
Ik ook, hij had gemakkelijk bij de wereld top kunne spelenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:57 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Beste Feijenoordspelert die ik live heb zien spelen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:57 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Beste Feijenoordspelert die ik live heb zien spelen.
Neequote:
Dat is een wel heel erg snelle uitspraak - mocht het waar zijn.quote:
quote:Straf Besiktas opgeschort, Feyenoord opnieuw ongeplaatst
Het CAS heeft zojuist besloten de uitsluiting van Fenerbahçe en Besiktas op te schorten. Dit heeft directe gevolgen voor de geplaatste status van Feyenoord in de Europa League van volgend seizoen. Voorafgaand aan de uitsluiting van de Turkse teams was Feyenoord het hoogst genoteerde ongeplaatste team; Na de uitsluiting van Besiktas schoof Feyenoord door naar de bovenste helft van de teams en was dus virtueel geplaatst.
Nu het CAS heeft besloten de straf op te schorten, betekent dit echter dat Besiktas weer terugkeert in de bovenste helft van het schema, waardoor Feyenoord zijn virtuele geplaatste status weer kwijt is.
Feyenoord is dus opnieuw afhankelijk van een aantal verrassingen om een geplaatste status af te dwingen.
Werken manquote:
De tering.quote:
En dan tot 2020 uitgesloten worden van Europees voetbal?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Naja dan maar hopen dat we tegen Tottenham loten
Laat je wel een blijvende herinnering achterquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En dan tot 2020 uitgesloten worden van Europees voetbal?
twitter:Dirk_18_Kuyt twitterde op donderdag 18-07-2013 om 16:22:20Great news!!! Fenerbahce is back in the champions league draw on Friday!!!! #european#ambition. http://t.co/NOYk01UmJG reageer retweet
Uh, ik ben momenteel aanwezig, ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom jij ook weer uit je hol gekropen?
Slechte zaak dit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef Gert het volgende:
Blatter kan weer wat miljoentjes extra aan hoeren en viagra uitgeven.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef Gert het volgende:
Pas eind augustus. Dan is die PO ronde voor EL al bezig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het onderzoek loopt nog gewoon, er komt nog een uitspraak.
Nu snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas eind augustus. Dan is die PO ronde voor EL al bezig.
Oja:
Gewoon Lech Poznan. Die gracht kan wel weer een likje verf gebruiken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:36 schreef Elan het volgende:
Hapoel zou hystorisch gezien wel leuk zijn
Is die ook al hoofd CAS? wist ik nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef Gert het volgende:
Maar één verrassing is toch genoeg?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
Aalborg, dat hoger geplaatst is, gaat uitgeschakeld worden. Eerste verrassing is dus al binnen. Moet raar lopen wil er niet nog een tweede of derde volgen.
Zilina, Rosenborg, Anorthosis, Trabzonspor, Lech Poznan, Sparta Praag, Hapoel Tel Aviv, Standard en Rubin Kazan. Van dit rijtje moet er nog iemand sneuvelen.
Yes. Maar bij wijze van die derde ook.quote:
mooi, werd wel eens tijd voor wat positief nieuws.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes. Maar bij wijze van die derde ook.
Beetje onhandig neergezet.
Waar wil je Guidetti neerpleuren dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Moet je voorstellen als zowel Guideti,Assaidi en Miyaichi komen![]()
Zal uiteindelijk wel niemand worden
4-4-2 gaan spelen of als aanvallende middenvelder dus voor immers in de plaatsquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waar wil je Guidetti neerpleuren dan?
Guidetti lijkt mij geen aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
4-4-2 gaan spelen of als aanvallende middenvelder dus voor immers in de plaats
Vilhena. Guidetti zou uitstekend zijn als aanvallende middenvelder, heeft het loopvermogen en het inzicht en als hij de kansen krijgt die Immers vorig seizoen kreeg dan benut hij die.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Guidetti lijkt mij geen aanvallende middenvelder.
En dan wil je dus Assaidi en Miyaichi op de flanken en twee middenvelders centraal? Clasie en?
Immers heeft er 12 gescoord, dat is best aardig. En je kan makkelijk zeggen; pleur daar Guidetti neer en hij scoort ze wel. Maar dan moet je ook eerst zien of hij ze creëert.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vilhena. Guidetti zou uitstekend zijn als aanvallende middenvelder, heeft het loopvermogen en het inzicht en als hij de kansen krijgt die Immers vorig seizoen kreeg dan benut hij die.
Alleen maak mij zorgen om zijn fysieke gesteldheid aangezien hij nu nog steeds niet 100% fit is
Waren bijna allemaal penalties en die miste hij ook. Met Guidetti is er ook gelijk een penaltyspecialistquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Immers heeft er 12 gescoord, dat is best aardig. En je kan makkelijk zeggen; pleur daar Guidetti neer en hij scoort ze wel. Maar dan moet je ook eerst zien of hij ze creëert.
Wat is deze. Immers heeft zelf ook geen enkele kans gecreeerd ..quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Immers heeft er 12 gescoord, dat is best aardig. En je kan makkelijk zeggen; pleur daar Guidetti neer en hij scoort ze wel. Maar dan moet je ook eerst zien of hij ze creëert.
5 strafschoppen en 3 in goals 1 wedstrijd(waarvan 1 penalty). Dat zijn best veel wedstrijden zonder veldgoal. En je kunt niet zeggen dat hij geen kansen heeft gehad. Maar ik vond hem wel belangrijk vorig seizoen. De rest van het middenveld scoort ook veel te weinig (Clasie en Vilhena maar 4 goals samen of zo).quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Okequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat is deze. Immers heeft zelf ook geen enkele kans gecreeerd ..
En daarbij is Guidetti 10 klassen beter dan Lexie.
Guidetti misschien dan toch naar Feyenoord'quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:58 schreef Cara het volgende:
Als ik nog een keer ergens 'Guidetti misschien dan toch naar Feyenoord' lees, vermoord ik een puppy.
Tymoschuk ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
Guidetti komt gewoon, Cara. Niet zo negatief.
Maar Krek Bellemie komt al en kuit en kaloe!quote:
Die sukkeltjes die hem gingen opzoeken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wisten jullie nog dat we Craig Bellamy zouden halen?
Wat sukkeltjesquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Die sukkeltjes die hem gingen opzoeken.
te laat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
Guidetti komt gewoon, Cara. Niet zo negatief.
mooi man.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:24 schreef Happel het volgende:
Gunstige uitslagen in Europa vandaag.
[ afbeelding ]
Corruptie loont.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:26 schreef Happel het volgende:
We zijn weer ongeplaatst. Fenerbache en Besiktas zijn weer opgenomen in de lijst van ploegen die meedoen.
En Vagner Love!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Guidetti, Kuijt Kalou , Ryo. Komt helemaal goed dit seizoen.
Aldus onze twitterkoning.twitter:Koeman1963 twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 12:51:10Sluiten morgen met een wedstrijd tegen #fcdordrecht de 4e week af! Zijn op koers @Feyenoord reageer retweet
Waar was dat eigenlijk op fout gegaan? Zou zgn al helemaal zeker zijnquote:
Wordt die wedstrijd ergens uitgezonden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Aldus onze twitterkoning.twitter:Koeman1963 twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 12:51:10Sluiten morgen met een wedstrijd tegen #fcdordrecht de 4e week af! Zijn op koers @Feyenoord reageer retweet
eredivisie livequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wordt die wedstrijd ergens uitgezonden?
Zijn het mogelijke tegenstanders? Zo ja, dan zullen wij wel 1 van de vet-gedrukten treffen...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:56 schreef Happel het volgende:
Dit zijn de wedstrijden die er in de derde voorronde EL belangrijk voor Feyenoord zijn:
Swansea - Malmo/Hibernian
Sevilla - Mladost Podgorica/Senica
Saint Etienne - Shaktor Salogorsk/Milsami Orhei
Irtysh Pavlodar/Siroki Brijeg - Udinese
Skonto Riga/Sloven Liberec - FC Zurich
Garabag Agdam/Piast Gliwice - Anorthosis Famagusta/Gefle IF
Dinamo Minsk/Lokomotiv Zagreb - Trabzonspor/Derry City
Pandurii Târgu Jiui/Levadia Tallinn - Hapoel Tel Aviv/FC Beroe Stara Zagora
NK Rijeka/Prestatyn Town - MSK Zilina/Olimpija Ljubljana
Slask Wroclaw/Rudar Pljevlja - Club Brugge
Randers FC - FK Jagodina/Rubin Kazan
Zalgiris Vilnius/Pyunik Yerevan - Honka Espoo/Lech Poznan
Botev Plovdiv/Zirinjski Mostar - VFB Stuttgart
Vojvodina Novi Sad/Honved Boedapest - Bursapor
Xanthi FC/Linfield Belfast - Standard Luik/KR Reykjavik
Sparta Praag/BK Hacken - FC Thun/Chikhura Sachkhere
FK Minsk/Valletta FC - Rosenborg/St. Johnstone
Zou Van Bronckhorst dan meegaan denk je, als Koeman gaat?'quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Vilanova trekt zich terug bij Barca wegens gezondheidsproblemen. Koeman en de Boer worden als opvolgers genoemd.
Zou jammer zijn als hij vertrekt. JPvG zal het dan wss overnemen.
Mwa, Koeman heeft ook niet echt iets gewonnen met Feyenoord natuurlijk. In Europa was het zeer teleurstellend, in de competitie wel twee maal in de top 3 geëindigd maar dat was ook te danken aan Guidetti en Pellé. Verder heeft Feyenoord sowieso wel een selectie die altijd in de top 5 kan eindigen, zelfs in het seizoen van Mario Been. Alleen die Mario Been maakte er een puinhoop van en daardoor werd Feyenoord tiende met een negatief doelsaldo. Elke andere trainer had Feyenoord het seizoen daarop wel minimaal in de top 5 gekregen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Vilanova trekt zich terug bij Barca wegens gezondheidsproblemen. Koeman en de Boer worden als opvolgers genoemd.
Zou jammer zijn als hij vertrekt. JPvG zal het dan wss overnemen.
Dat lijkt me ook jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Koeman gaat gewoon blijven. Die gaat voor het bondscoachschap volgend jaar.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Koeman gaat gewoon blijven. Die gaat voor het bondscoachschap volgend jaar.
Krijgen we dat weer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:44 schreef Shreyas het volgende:
in de competitie wel twee maal in de top 3 geëindigd maar dat was ook te danken aan Guidetti en Pellé.
Nee, hij zal dan nog moeten beginnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zal Gio dan al klaar zijn als hoofdtrainer?
Die gaat dat nooit worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zal Gio dan al klaar zijn als hoofdtrainer?
De Boer komt toch niet, zoveel redenen voor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou Van Bronckhorst dan meegaan denk je, als Koeman gaat?'
Ik denk dat ze eerder De Boer zullen halen. Koemand is kei- en keihard afgegaan bij Valencia.
Denk je dat als ze hem zouden vragen, hij niet zou gaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Boer komt toch niet, zoveel redenen voor.
Hij heeft zijn familie in Nederland, zijn vrouw runt ook een bedrijf. Hij heeft net een nieuw contract gesigneerd tot 2017. Denk niet dat hij Ajax zo snel en abrupt achter zich wil laten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Denk je dat als ze hem zouden vragen, hij niet zou gaan?
het is haast een zekerheidjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn het mogelijke tegenstanders? Zo ja, dan zullen wij wel 1 van de vet-gedrukten treffen...
Hoezoquote:
quote:Immers wil leidersrol bij Feyenoord
Lex Immers denkt dat hij een van de mensen is die Feyenoord komend seizoen bij de hand kan nemen. De Hagenaar moest in zijn eerste jaar het vertrouwen winnen van de club, maar wil zich nu wat meer laten gelden.
Coach Ronald Koeman en diverse spelers van de Rotterdammers klaagden eind vorig seizoen over het gebrek aan leiderschap in de selectie. Mede daardoor zouden veel punten zijn verloren in het competitieslot.
"Ik kan zeker een leider zijn. Ik hoop dat ik dat dit jaar lekker ga oppakken en me daar ook mee ga bemoeien. Dat type kan ik zijn, ook bij Feyenoord", zegt Immers in gesprek met NUsport.
In februari 2012 besloot coach Maurice Steijn de aanvoerdersband van Immers bij ADO Den Haag af te nemen. Sindsdien zag de aanvallende middenvelder het even niet zitten om een leidersrol op zich te nemen.
"Ik regelde alles voor het team en was de rechterhand van de trainer. Doordat die band werd afgenomen, was ik op dat gebied een beetje terughoudender. Maar hier kan ik ook heel dominant zijn; aanwezig zijn op de training als er een paar ballen verkeerd gaan, zorgen dat de concentratie erbij blijft."
Concurrentie
De 27-jarige Immers, die vorig seizoen twaalf keer trefzeker was voor Feyenoord in de competitie, durft nog geen voorspellingen te doen voor komend seizoen. "We moeten wachten tot de transfermarkt dicht is, dan gaan we dingen roepen en verwachtingen uitspreken."
Zoals het er nu naar uitziet, blijft de selectie redelijk intact. "Als we dit team bij elkaar houden, moeten we de derde plaats van vorig seizoen kunnen evenaren. Anders is het alleen maar slecht. Er zit zeker vooruitgang in qua volwassenheid, maar dat heb je niet binnen een jaar."
Immers weet niet of het nodig is om de selectie te versterken, maar juicht vers bloed wel toe. "Versterkingen zijn altijd goed. Een brede groep met veel kwaliteit en veel concurrentie, dan kun je daarop verder gaan bouwen. Maar dat hoeft niet zoals bij PSV met een heel nieuw team."
Vind dat meer een rol voor een spelertje als Clasie. Die gekke Immers moet eerst maar eens de helft van z'n kansen voor open doel afmaken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:00 schreef Lastpost het volgende:
Prima wanneer jongens zich laten gelden op het veld, in de kleedkamer en op trainingen. Dat we uit de randstad komen mag ook wel wat vaker op het veld getoond worden. Wat meer gebekt, elkaar eens goed de waarheid durven vertellen en meer eisen van elkaar als team.
Voetbalkwaliteit genoeg in de selectie, nu nog een verandering in mentaliteit weten op te brengen wanneer het even niet zo makkelijk loopt.
Ach, Lexie vind ik juist een speler die een dergelijke taak wel op zich kan nemen. Die heeft er ook de uitstraling voor. Als je kijkt naar onze aanvoerder, dat straalt toch helemaal geen leider uit, laat staan iemand die een ander even de les leest.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind dat meer een rol voor een spelertje als Clasie. Die gekke Immers moet eerst maar eens de helft van z'n kansen voor open doel afmaken.
Dan scoort ie dus zo'n 45x per seizoen wanneer ie dat doetquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind dat meer een rol voor een spelertje als Clasie. Die gekke Immers moet eerst maar eens de helft van z'n kansen voor open doel afmaken.
Goaltje of 40-45 moet er dan wel inzitten ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan scoort ie dus zo'n 45x per seizoen wanneer ie dat doet
In zo'n vroeg stadium zegt dat weinig.Ik wil gewoon weer eens de poulefase zien maar daarvoor is wel een gunstige loting nodig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoezo?
Weten we tenminste gelijk waar we staan, als we niet van die tegenstanders kunnen winnen hebben we er niks te zoeken.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:30 schreef Celeritas het volgende:
Moet je nou een CC hebben om naar Dordrecht te gaan? Wat een gezeik weer
Janmaat zou dat opzich wel kunnen ja. Voetballend één van de betere, fysiek sterk, heeft flair.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zowel Immers als Clasie lijken mij geforceerde leiders eigenlijk.
Janmaat lijkt me wel een goeie al kan ik niet echt plaatsen waarom.
Pelle is meer een rechterhandquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jullie hebben pelle toch nog...waarom dat gezoek naar "leiders"
Ik heb een paar kaarten via een Dordrechts verkooppuntquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:30 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Niet? Kun je gewoon een kaartje kopen ter plekke?
Ja. Kassa's zijn open vanaf half 7 volgens de Twitter van Dordrecht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:30 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Niet? Kun je gewoon een kaartje kopen ter plekke?
Ja, leuk shirtje heeft ze aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
De twee hoogtepunten tot nu toe
[ afbeelding ]
Waarom kijkt die hele bank de andere kant op? Was die net gemaakt nadat ze achterom keek of de camera aanging?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
De twee hoogtepunten tot nu toe
[ afbeelding ]
Is het kunstgrasveld?!???quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:39 schreef jakees het volgende:
Nog nooit gezien. Een kunstgrasveld dat eruit ziet als een grasveld na de winter. Wat een baggerveld. Dat opstuiterende spul ook. Clasie breekt half zijn enkels bij wegdraaien, bal die stroopt. Zeker de goedkoopste variant.
Ik zat er ook met verbazing naar te kijken. Gewoon met de binnenkant in de rechterhoek tikken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:57 schreef jakees het volgende:
Blind ingeschoten ook weer. Buitenkant voet vanuit die positie onbegrijpelijk.
Op het middenveld gaat het allemaal wel, maar als hij in de buurt van het doel komt gaat het mis.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:01 schreef onlogisch het volgende:
En dan te bedenken dat Immers een voetbalschool heeft
Daar stuur je je kind voor straf toch nog niet naar toe?
Dat meen je niet, dat is schaken toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:01 schreef onlogisch het volgende:
En dan te bedenken dat Immers een voetbalschool heeft
Daar stuur je je kind voor straf toch nog niet naar toe?
Hij werd er wel dik uitgelopen.quote:
Dat sowieso, maar kijk hoe traag hij is.quote:
Tja...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:04 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat meen je niet, dat is schaken toch?
Voor die kleine jochies is het wel leuk natuurlijk.quote:
Zelf zoeken is te lastig voor je?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
M'n EL ligt eruit. Iemand die deze boy van een livestreampje kan voorzien?
www.eredivisielive.nlquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
M'n EL ligt eruit. Iemand die deze boy van een livestreampje kan voorzien?
Donder op haakneus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelf zoeken is te lastig voor je?
Ik wou je net een link dm'en maar flikker nou maar opquote:
Die is van Omroep Brabant jonge.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:15 schreef Caland het volgende:
Nog steeds de twee hoogtepunten tot nu toe.
[ afbeelding ]
Geen HD dus een nieuwe screen lijkt mij niet nodig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Met dat kansloze fiets programmaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die is van Omroep Brabant jonge.Trouwe kijker hier.
Fiets hem erin?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Met dat kansloze fiets programmaWel een leuk vrouwtje verder.
Daar is over nagedacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ga toch fietsen heet het
[ afbeelding ]
http://www.omroepbrabant.nl/?program/120051/Ga+toch+Fietsen.aspx
Idd. Zou haar wel doen. Nu is ze overigens weer in beeld.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Met dat kansloze fiets programmaWel een leuk vrouwtje verder.
Brabanders onder elkaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef Caland het volgende:
Ze noemt hem Mart.
Ouwe geilneef dat het is.
Brabo dus, komt uit Goirlequote:
Kan 1 iemand niet gewoon 70 bier bestellen dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:25 schreef Cara het volgende:
Live vanuit Dordrecht: Singh voegt andermaal niets toe. Goossens legt de complete linkerflank lam. Dit wordt niks. En er staat een rij van 70 man voor 1 hokje met bier. Godverdomme.
Ze heeft goeie tieten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Als Saind er bij was had hij dat gedaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan 1 iemand niet gewoon 70 bier bestellen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |