quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Inside info: Greys zat steeds te zeuren over rollen in ons gras en meneer I. vond dat zij ons gras had vermoord.
Dat liep uit de hand op fb en toen maakte hij voor de gein een evenement aan: de Grasrolboldag![]()
En nu komt er serieus een select gezelschap in Ze Grassss! rollen
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:51 schreef Toekito het volgende:
Bleef apps krijgen en helemaal na de like van Nip dus even olie op het vuur dan maar
nee collega's die uitleg om je like wilde en haar vonden zeuren.quote:
Oh, sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee collega's die uitleg om je like wilde en haar vonden zeuren.
niks sorry. Nu ik hem uitgelegd heb moeten ze om je lachenquote:
Scheelt weerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
niks sorry. Nu ik hem uitgelegd heb moeten ze om je lachen
Ik mis iets geloof ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:51 schreef Toekito het volgende:
Bleef apps krijgen en helemaal na de like van Nip dus even olie op het vuur dan maar
Volgens mij niet. Issie hoog?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand hier of je verkeersboetes ook in termijnen kan betalen? Ik zie er niks over staan op de brief.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:29 schreef Greys het volgende:
Maar Q, misschien stelt dat je gerust, de katten drinken dus ook véél (!) meer de laatste dagen.
Zelfs 's nachts dus.
En die zoute haring wordt geconserveerd door ze te pekelen, dus die zijn zouter dan je denkt.
Boe had er twee op. Dus kan best zijn dat ie daar ook nog iets meer van drinkt.
Gewoon naar de DA gaan als je dat wilt uiteraard hoor, maar mijn eerste ingeving zou ook 'haring/warm weer' zijn ipv suikerziekte.
Nee, de Nationale ombudsman is wel aan het lobbyen voor zulk een regelingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand hier of je verkeersboetes ook in termijnen kan betalen? Ik zie er niks over staan op de brief.
Het zijn er 2, van toen naar de meet. In totaal 70 euro, maar krijg net m'n parkeerboete van paar weken terug binnen. Die moet ook voor eind juli betaald zijn, net als die anderen en dat red ik niet. Naja, regel wel wat met D. Thanks iigquote:
Kreeg net nog het verkeerde voorbeeld in de PLUSquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wat heerlijk, met weinig zo tevreden, zo hoort het
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
Je druk maken om Post NL is nodeloos, da's vechten tegen de bierkaai. Bovendien: de werkelijheid is toch zeker nép?
Wij hebben nooit problemen met de post of pakketjes of zo, ze zijn vast bang van me(of van de hont.)
Daar hadden er nog een paar aan meebetaald toch, aan die 70 eu? Of heb je dat alweer uitgegeven?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het zijn er 2, van toen naar de meet. In totaal 70 euro, maar krijg net m'n parkeerboete van paar weken terug binnen. Die moet ook voor eind juli betaald zijn, net als die anderen en dat red ik niet. Naja, regel wel wat met D. Thanks iig
Je kunt ook op vakantie in de bajes zag ik gisteren op TV, ik meen 25 euro in mindering per dag , dus met een weekje ben je er ook vanaf danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Oognip het volgende:
Aan mee betaald ja. Dat heb ik opzij gezetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hadden er nog een paar aan meebetaald toch, aan die 70 eu? Of heb je dat alweer uitgegeven?
Nee, in het ergste geval, als je een gigabedrag aan onbetaalde boetes hebt uitstaan en niet dokt kunnen ze je in gijzeling nemen maar na het uitzitten daarvan dien je alsnog te betalen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Je kunt ook op vakantie in de bajes zag ik gisteren op TV, ik meen 25 euro in mindering per dag , dus met een weekje ben je er ook vanaf dan
Dat zeiden ze er niet bij op het journaalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
[..]
Nee, in het ergste geval, als je een gigabedrag aan onbetaalde boetes hebt uitstaan en niet dokt kunnen ze je in gijzeling nemen maar na het uitzitten daarvan dien je alsnog te betalen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja maar ja maar ja maar, ze zeggen ook niet alles op het journaal, er moeten verrassingen blijven hoor, anders is het saai
Goeien tip!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Je kunt ook op vakantie in de bajes zag ik gisteren op TV, ik meen 25 euro in mindering per dag , dus met een weekje ben je er ook vanaf dan
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nipje, één avond niet stappen en klaar ben je
Ja maar jammer genoeg heeft knoflookje gelijk en geldt dit bij verkeersboetes niet als vervangende straf dus zou je alsnog moeten betalen.quote:
Neehee, dat werkt dus niet. Zelfs niet als je daar de plee's gaat poetsen, dokken moet je daarna dus alsnogquote:
Ja, maar een rechter komt niet eens z'n bed uit om te oordelen over een boete van 60 piek.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar jammer genoeg heeft knoflookje gelijk en geldt dit bij verkeersboetes niet als vervangende straf dus zou je alsnog moeten betalen.
Bij boetes opgelegd door de rechter kun je wel gaan zitten ipv te betalen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dan had ik mijn stiefma destijds zeker laten zitten als ik mijn pa was.dan had ik haar gezicht wel willen zien als ze vrij gelaten werd en alsnog moest betalen
Nee, af te raden want als er een herinnering komt heb je kans dat er dan al een boete aan vast zit. Voor bekeuringen geldt nl niet dat een eerste herinnering zonder boete is....CJIB is niet gevoelig voor schoonheid en zo en bovendien genadeloosquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:02 schreef indaha het volgende:
Wat je wel kunt doen is ipv 60 euro 6 euro overmaken (perongeluk:P) en dan krijg je vanzelf een herinnering voor de overige 54 euro
Een tik foutje is zo gebeurd toch(dit werkt bij de belastingdienst in ieder geval wel , maar ik garandeer niets bij het cjib
)
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar voor 60 euro gaan ze Oognip echt niet gijzelen hoor, tenzij ze járen niet betaald, ondertussen nog een enorme hoeveelheid overtredingen maakt en ook die niet betaald, dan gaan ze haar in de boeien slaan en mag ze daarna alles alsnog betalen inclusief bijkomende kosten én wettelijke rente.
Nipje, één avond niet stappen en klaar ben je
Nee dan loop ik het risico op een verhoging dus nee dank jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:02 schreef indaha het volgende:
Wat je wel kunt doen is ipv 60 euro 6 euro overmaken (perongeluk) en dan krijg je vanzelf een herinnering voor de overige 54 euro
Een tik foutje is zo gebeurd toch(dit werkt bij de belastingdienst in ieder geval wel , maar ik garandeer niets bij het cjib
![]()
Ik zou het niet weten , ik krijg nooit bekeuringen met mijn fietsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
•
[..]
Nee, af te raden want als er een herinnering komt heb je kans dat er dan al een boete aan vast zit. Voor bekeuringen geldt nl niet dat een eerste herinnering zonder boete is....
Maak iig zsm die van 70 eu over, want die zijn uit mei toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dan loop ik het risico op een verhoging dus nee dank jeKomt wel goed
Volgens Cat had ik er vrijdag 1 verdiend. Ik blijf bij mijn standpunt dat de CatCat mij de verkeerde kant op stuurdequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten , ik krijg nooit bekeuringen met mijn fiets
Maar, als je bij een rotonde linksaf moet is dat toch 3 kwart rondquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgens Cat had ik er vrijdag 1 verdient. Ik blijf bij mijn standpunt dat de CatCat mij de verkeerde kant op stuurde
Links is links. En niet een rotonde 3 kwart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |