abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24589810
Werkt er hier iemand bij CJIB en is het mogelijk om een boete in termijnen te betalen? Ik heb per abuis mijn boete vergeten te betalen en heb nu een 2e aanmaning. Wil dit gaan betalen voordat het bij de deurwaarder komt (nog meer kosten) namelijk.

Ik kan doordeweeks niet bellen ivm werk
pi_24589839
GC >> WGR
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 15 januari 2005 @ 23:58:43 #3
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_24590250
een tweede aanmaning dus je hebt twee keer niet betaald !!!

Nee volgens mij kan je niet in termijnen betalen en als je t al twee keer vergeten bent dan zullen ze je zeker geen regeling aanbieden ben ik bang !!!
  zondag 16 januari 2005 @ 00:08:49 #4
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_24590492
De wet kent niet de mogelijkheid van betaling in termijnen. Ook mag er geen uitstel van betaling worden verleend. Wanneer uw zaak ter incasso aan een gerechtsdeurwaarder is overgedragen, kunt u met hem/haar contact opnemen voor het maken van betalingsafspraken.

Check: http://www.justitie.nl/pu(...)regeling_krijgen.asp
Don't look at the past.. But live to the future...
  zondag 16 januari 2005 @ 00:12:37 #5
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_24590576
Kan niet.

Dat kan alleen met zoganaamde principaaltjes van het parket.

Een 'handjeklap-regeling' met je plaatselijke buurtagent is wél een optie wanneer je al gesignaleerd staat voor gijzeling of buitengebruikstelling van je motorvoertuig.

Als je een tweede aanmaning hebt gekregen is dat voor jou nog niet aan de orde. Je kan het beste proberen de nodige centjes even elders te lenen dan de toorn van mijnheer Mulder over je af te roepen.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_24594307
Je bent je boete vergeten te betalen en nu wil je in termijnen betalen? Ik mag hopen dat CJIB daar niet aan begint.

Schijtziek kan ik er van worden van die kneuzen die aanmaningen "vergeten" en dan na de zoveelste aanmaning gaan zeuren om een betalingsregeling.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 16 januari 2005 @ 12:21:08 #7
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24595167
Toen ik door rood licht reed kreeg ik ook een mooi briefje met een termijn van ~3 maanden ong 2 weken NADAT ik aangehouden was.
dus 3,5 maanden minimaal de tijd om geld bij elkaar te sprokkelen.
Zo vreselijk moeilijk is adt toch niet aangezien je je rijbewijs nog hebt en het dus niet voorgekomen is.
Dan zal het om een bedrag van eh, max 300 ofzo? kan die boetewijzer niet vinden.
pi_24599203
Vrienden, bedankt voor alle kritiek maar door omstandigheden (baan kwijt geraakt) kon ik niet tijdig betalen. Nogmaals, bedankt voor alle kortzichtige reacties he (Had ik namelijk ook kunnen bedenken).
  maandag 17 januari 2005 @ 12:39:09 #9
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_24611339
Kortzichtigheid is een tweede naam bij menig FOK! gebruikers, heb je het nog niet door ??
Wat je kan doen is gewoon de bekeuring code die je op de acceptgiro hebt gebruiken en hierbij twee betalingen doen.
Geen probleem, als je maar op tijd betaalt.
zo goed..?
pi_24677936
volgens mij kun je boven een bepaald bedrag wel in termijnen betalen, was toen eens zo'n programma op tv en toen hebben ze boete een keer met iets van 10 euro verhoogd bij iemand omdat hij dan in termijnen kon betalen omdat hij nog meer schuld had lopen ergens, meen dat dat om de nabij de 230 euro was.

correct me if i am wrong
pi_24678476
quote:
Op zondag 16 januari 2005 17:30 schreef off_topic het volgende:
Vrienden, bedankt voor alle kritiek maar door omstandigheden (baan kwijt geraakt) kon ik niet tijdig betalen. Nogmaals, bedankt voor alle kortzichtige reacties he (Had ik namelijk ook kunnen bedenken).
Nu kan je in elk geval wel naar CJIB bellen, want je hoeft niet meer te werken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')