Goeie, ik heb er hier 2 liggen, straks meteen ff wegbrengen! Ik speel het liefst met elektronische loten. En dan op de 12e hoopvol inloggen en dan maximaal 5 euro bijgeschreven zien staanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:18 schreef Greys het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat Staatsloten maar een jaar geldig zijn![]()
Moest er net 2 weggooien. Met pijn in het hart
vandaag 22 miljoen euro te winnen met de Euromillions. misschien eens meedoen, kan ik een huis kopen in Saint Antonin Noble Valquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goeie, ik heb er hier 2 liggen, straks meteen ff wegbrengen! Ik speel het liefst met elektronische loten. En dan op de 12e hoopvol inloggen en dan maximaal 5 euro bijgeschreven zien staan
De wattus?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Beterschap voor Boe![]()
Ik lig volledig gekreukeld in een deuk om de grasrolboldag![]()
Ik mis weer een nationale feestdag?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Beterschap voor Boe![]()
krijg ik daar vrij voor?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Beterschap voor Boe![]()
Is dat niet leuk voor een FOK meetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Beterschap voor Boe![]()
Dat vraag ik me ook af.quote:
Wahahahahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Is dat niet leuk voor een FOK meet, moeten wel eerst oefenen denk ik
![]()
Pff sterkte! Ik kom er net vandaan. Verstandskies getrokkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.![]()
![]()
Dadelijk de tandarts maar eens bellen, mijn halve kies is gisteravond afgebroken.
Kom je nog wel achter; meneer I. zal het persoonlijk voor doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.![]()
![]()
Dadelijk de tandarts maar eens bellen, mijn halve kies is gisteravond afgebroken.
ahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Inside info: Greys zat steeds te zeuren over rollen in ons gras en meneer I. vond dat zij ons gras had vermoord.
Dat liep uit de hand op fb en toen maakte hij voor de gein een evenement aan: de Grasrolboldag![]()
En nu komt er serieus een select gezelschap in Ze Grassss! rollen
sterktequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Pff sterkte! Ik kom er net vandaan. Verstandskies getrokken
Hehequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Inside info: Greys zat steeds te zeuren over rollen in ons gras en meneer I. vond dat zij ons gras had vermoord.
Dat liep uit de hand op fb en toen maakte hij voor de gein een evenement aan: de Grasrolboldag![]()
Nice!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter; meneer I. zal het persoonlijk voor doen
ROFLOL.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was anders wel een beetje teleurgesteld dat je me niet had gebeld of ik mee wilde op vakantiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:17 schreef Greys het volgende:
Maar idd Toek, lekker niet op reageren.
Alsof je elke keer iedereen die je kent uit moet gaan nodigen en op de hoogte moet gaan brengen als je iets gaat doenDan blijf je bezig. Weet zeker dat zij dat ook niet doet bij alles wat ze met anderen afspreekt hoor, dus lekker laten gaarkoken
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik was anders wel een beetje teleurgesteld dat je me niet had gebeld of ik mee wilde op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |