abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juli 2013 @ 07:12:21 #1
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_128995593
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
zazzel, hiker regio Breda

joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
reintje_, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 16 juli 2013 @ 07:13:23 #2
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_128995598
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:43 schreef qua111 het volgende:
Hier wel gebeld, maar kan helaas niet. Just my kind of luck... :@

Even een vraagje: We krijgen iedere keer van die dringende mails over kleding. Nu loop ik er altijd gewoon netjes bij, maar zou het toegestaan zijn om een longboard mee te nemen?
Er staat nergens iets over in de kledingregels(logisch ook, but still), dus was even benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn?
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:04 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Denk niet dat ze het heel tof vinden als je een longboard meeneemt. Maar opzich is het wel een briljant idee voor de lange wandelingen.

Kreeg nog een sms dat er nog veel ritten open stonden voor regio Groningen. Helaas kan ik niet.

Vanaf morgen mogen we wel weer lekker gaan voorschieten. Dat vindt ik het probleem nog niet zo, maar alles uitzoeken en declareren des te beroerder!

Had vandaag ook nog even naar Alkmaar gebeld, hadden niks gevonden. Als ik er binnenkort nog eens kom nog maar even vragen of ze ook gevonden voorwerpen hebben.
Nu weer even met m'n el cheapo zonnebril gereden, maar dat is toch een stuk minder chill.
Kwam overigens dit weekend op internet downloads tegen voor de Donald Duck, nu alle nummers van 2013 op m'n tablet gezet, leuk!
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:25 schreef Hojdhopper het volgende:
Nou vandaag wel een oké eerste dagje weer. Alle bekende plaatsen waar OV lastig is (Charlois o.a.), en nog een half uur bij de dealer gewcht omdat ze de auto niet konden vinden. Wel lekker een 320d. :)
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:10 schreef S-RS het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:01 schreef Viezze het volgende:
Voor mij gelukkig niet van toepassing. Heb net maar even voor juli en augustus mijn beschikbaarheid op nee gezet, hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken :7
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:56 schreef joppie_saus het volgende:
Kwestie van alles goed bijhouden in Excel.
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Heb ik, tot op de cent en kilometer nauwkeurig 8-)
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 23:06 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Teringgggggggggggg het moet echt niet gekker worden hoor :')
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 16 juli 2013 @ 07:13:48 #3
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_128995601
Ik heb één keer een vouwfiets meegezeuld. Ik moest toen 55 minuten lopen, taxi mocht niet en OV reed niet. Tja. dan moet ik wel.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 16 juli 2013 @ 07:34:49 #4
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_128995707
Lekker boarden op je 'van Lier's', lijkt me nou niet echt een optie haha
pi_128997806
Ik neem m'n skeelers wel eens mee, past precies in de rugzak en gaat een stuk sneller dan lopen!
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:16:49 #6
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_129001175
Verrek nog een spoedje ook. Apeldoorn-Breda in een Focus
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_129001281
Voor de 2e dag op rij geen werk én geen spoedje ;(
Laatste komt er ook niet meer van, heb vanavond om half 8 een afspraak dus dat moet nog te halen zijn...

Morgen hopelijk, 3 maal is scheepsrecht lijkt me zo
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:25:14 #8
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129003536
Pff kom ik in Alkmaar, blijkt die auto er niet te staan.. Terug naar Breda met OV :'). Beetje jammer dat dit al de 2e keer is deze week.
pi_129003888
Worden jullie niet per uur betaald ofzo? :P
pi_129004049
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:25 schreef zazzel het volgende:
Pff kom ik in Alkmaar, blijkt die auto er niet te staan.. Terug naar Breda met OV :'). Beetje jammer dat dit al de 2e keer is deze week.
Beetje jammer inderdaad, ben je ook nog best even onderweg!
Daar in Alkmaar bij die VAG dealer + shortlease? Vlakbij dat stadion?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:50:26 #11
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129004596
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:37 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Beetje jammer inderdaad, ben je ook nog best even onderweg!
Daar in Alkmaar bij die VAG dealer + shortlease? Vlakbij dat stadion?
Ja precies die, moest dat pleuris eind over dat terrein lopen naar die ouwe knar achterop het terrein.
Scheelt dat ik kan genieten van airco + Wifi in deze intercity:)

Iemand al een idee of je tegenwoordig al weer over den Bosch kan?
pi_129005211
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:50 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ja precies die, moest dat pleuris eind over dat terrein lopen naar die ouwe knar achterop het terrein.
Scheelt dat ik kan genieten van airco + Wifi in deze intercity:)

Iemand al een idee of je tegenwoordig al weer over den Bosch kan?
Had je niet direct even naar m'n zonnebril kunnen vragen, vermoed dat ik m daar heb verloren..
Maar aan de telefoon wisten ze me niks te zeggen.
Sinds afgelopen weekend kan je weer via Den Bosch toch? En anders, 9292!
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:10:06 #13
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129005407
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 14:04 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Had je niet direct even naar m'n zonnebril kunnen vragen, vermoed dat ik m daar heb verloren..
Maar aan de telefoon wisten ze me niks te zeggen.
Sinds afgelopen weekend kan je weer via Den Bosch toch? En anders, 9292!
Oh als je daar eerder mee gekomen was, had ik hem wel even kunnen ophalen. Ze hebben daar 6 recepties.. Dus ik zou het gewoon nog eens proberen, aangezien het niet echt een eenheid is daar. Werd net ook van het kastje naar de muur gestuurd.
pi_129005811
Morgen Groningen - Zwijndrecht en Dordrecht - Oldenzaal, beide keren een Focus dus ik heb niets te klagen!
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:38:09 #15
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129006361
Loon van deze maand valt ook een beetje tegen.. 25 euro:p waarvan 2/3 alleen vergoedingen zijn. Al mis ik wel 5 uur, straks eens uitzoeken waar die gebleven zijn.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:30:31 #16
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_129008191
Iemand wel eens de Fyra genomen zodat je minder hoeft over te stappen? En zoja, kreeg je die ook vergoed?
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_129008472
Morgen Groningen - Helmond - Groningen. Golf en Rio. Geen OV voorschieten :)!
pi_129008646
Wederom nog niks...
pi_129009209
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Wederom nog niks...
Sta je nog wel in het systeem?
Als je vandaag nog steeds niet gebeld bent zou ik zelf maar eens bellen.
pi_129009891
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:59 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Ja hoor, kan gewoon nog inloggen. Maar als ik voor morgen niks krijg dan ga ik morgen eens een mailtje sturen idd.
pi_129009898
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:59 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Wederom nog niks...
Ze hebben je afkeer tegen polo's gelezen, het is over en uit.
pi_129012621
Dan zouden me júist moeten oproepen, ik blijf tenminste netjes in overhemden lopen!

Maar goed, niet gebeld.
pi_129016194
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:30 schreef Fiorano het volgende:
Iemand wel eens de Fyra genomen zodat je minder hoeft over te stappen? En zoja, kreeg je die ook vergoed?
Afgelopen week was ie 'gratis' door dat gedoe rond Den Bosch. Maar geloof niet dat dat mag. De toeslag die je betaalt weegt niet op tegen wat jij extra kost als je iets langer onderweg bent door overstappen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:20:34 #24
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_129018510
En voor dat je ov kosten es een keer in dat overzicht staan....
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:51:59 #25
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129019808
Screenshot van je transactieoverzicht meesturen met je ritbon is toch voldoende. Voor declaratie OV kosten...
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:55:39 #26
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_129019983
Maar dat transactieoverzicht staat er dus pas morgen oid in... Je kunt wel weer makkelijk een declaratie .pdf maken
pi_129024556
Gister had ik een lang dagje, voor mijn doen dan, 12 uur. Maar ik krijg maar 11,5 uitbetaald.

Het begon met een 3 serie sedan te rijden vanuit Almere naar Born. De auto zat vol met schades, de berijder kon dus duidelijk niet autorijden. :P Toen ik de motor aanzette, zag ik meteen dat ik Born niet ging halen zonder te tanken. Maar ik heb zo zuinig mogelijk gereden, en toen zou ik het volgens de boordcomputer toch kunnen halen met 10 km verschil. Uiteindelijk niet dus, de meter stond uiteindelijk op 0 en toen ben ik als een gek gaan tanken en heb ik veilig m'n afleveradres gehaald. Maar toch wel stressen, de hele tijd je actieradius en je tankinhoud in de gaten houden. :')

M'n 2e rit, die Clio die wordt gebruikt voor ritjes naar Parijs, kon ik pas 1,5 uur ophalen nadat ik op het adres aan zou komen. Dus uiteindelijk besloten om maar op station Sittard een uurtje te zitten. Betaald niks doen, haha! :D Vanuit Roermond was het 2 uur rijden naar Alphen a/d Rijn waar de auto naartoe moest. Ik kon de auto pas ophalen op 15:00 en moest hem vóór 17:00 afleveren, maar dat gaat natuurlijk al niet. Dus ik besloot alsnog een halfuur te vroeg te komen in de hoop dat ze thuis zouden zijn, maar nee. In de tussentijd had ik de auto maar alvast op schade gecontroleerd, en ben een keer of 30 de straat door gelopen totdat ze thuis kwamen :') , kon ook nergens zitten ofzo...

Het was 180 km vanuit Roermond naar Alphen a/d Rijn, en volgens de boordcomputer kon je nog ruim 250 km, rijden dus ik dacht, mooi nu hoef ik niet te tanken! ^O^ Maar niets was minder waar, ook deze Clio heb ik tot de laatste druppel leeggereden tot ik uiteindelijk uit paniek maar naar het eerste de beste tankstation gereden was. :o De actieradius die de Clio aangaf klopte dus voor geen meter, ik heb gewoon zuinig gereden, en op het laatst maar achter vrachtwagens gehangen tot ik een tankstation tegenkwam. Ik heb toen 5 liter getankt, en toen zat de tank kwartvol, heeft dat ding dan maar een tank van 25 liter? 8)7 Uiteindelijk toch allemaal goed gekomen, de auto net op tijd afgeleverd, 10 min. voor sluitingstijd.

En vandaag had ik ook een aparte dag...

Ik werd vanochtend gebeld of ik vanmiddag nog een rit zou kunnen doen. Ik wist niet dat ik beschikbaar stond en heb dus geweigerd omdat ik dus andere plannen had. Ik heb nog nooit werk geweigerd, en heb me dus maar verontschuldigd dat ik m'n beschikbaarheid verkeerd had ingevuld.

Mijn plan was namelijk om samen met mijn broer te gaan kijken naar 2 tweedehands Audi's A8. Hij gaat namelijk 3 jaar lang naar Frankrijk voor zijn PhD en heeft daar een auto nodig. Dichtbij de deur was het niet, ik heb anderhalf uur gereden naar waar we die auto's zouden kunnen bekijken. Op de bestemming aangekomen voelde m'n broer zich niet lekker. Uiteindelijk zo verschrikkelijk dat hij moest :r en toen nog een keer :r. We hadden het eerst even aangekeken in de hoop dat het beter zou worden, maar het werd alleen maar slechter, waarschijnlijk voedselvergiftiging, maar dat is ook niet zeker. Ik ben toen naar een Skoda-dealer vlakbij gereden waar hij zijn behoeften kon doen op een toilet i.p.v. een boom en een struik. :') In de tussentijd heb ik even kunnen kijken naar de vernieuwde Superb en een brochure en een prijslijst meegenomen voor m'n moeder. :)
M'n broer voelde zich nu écht beroerd, maar het was zeker nog anderhalf uur rijden naar huis, en we moesten omrijden vanwege dat ongeluk met die vrachtwagen op de A2 vandaag. Op advies van iemand met een EHBO-diploma in die Skoda-dealer zijn we naar de spoedpost in het dichtstbijzijnde ziekenhuis gegaan omdat hij heel erg zou uitdrogen wegens het hoge verlies van vocht en dat in combinatie met dit hete weer. Toen hebben we daar uiteindelijk nog 2 uur lang gezeten. En uiteindelijk naar huis gereden toen het weer wat beter ging.

Ik heb dus een rit van EW geweigerd omdat ik van plan was naar die auto's te gaan kijken. Ben anderhalf uur lang daar naartoe gereden, om vervolgens 4 uur lang met een kotsende broer te wachten tot hij zich wat beter voelde. :') Vrij nutteloze dag dus. We hebben de auto's zien staan bij de bedrijven, maar ja als hij zo ziek is, was het niet verstandig dat voort te zetten. Zaterdag herkansing, dan gaan we het nog eens proberen.

En morgen moet ik met het OV van Hardinxveld-Giessendam naar Europoort Rotterdam. Met de auto 40 min. met het OV 3 UUR!!! |:( Waarvan 1,5 uur lopen, op het laatst een uur, mag je hier een taxi voor nemen? Of gewoon een goeie wandeling maken? Ik bel EW sowieso morgenochtend wel hierover.

[ Bericht 0% gewijzigd door MG_13 op 16-07-2013 23:02:48 ]
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:29:40 #28
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_129024926
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:23 schreef MG_13 het volgende:
Ik ben toen naar een Skoda-dealer vlakbij gereden waar hij zijn behoeften kon doen op een toilet i.p.v. een boom en een struik.
Hahaha dit is geniaal.
Is het goed als ik even rondkijk terwijl mijn broer uw wc onderkotst? _O-
pi_129025902
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:30 schreef Fiorano het volgende:
Ik heb het een keer gevraagd en toen kreeg ik dit antwoord:

"Deze kosten mag je declareren, omdat de reistijd met de Fyra sneller is."
pi_129025940
Lief dagboek...

Dat met de actieradius is wel herkenbaar trouwens :P Wat ik dan doe is bij een hectometerpaaltje kijken hoeveel die aangeeft, en dan 10 (of een willekeurig ander getal) km later kijken hoeveel er van de actieradius af is. Dan kan je prima inschatten of je het redt of niet.
pi_129030787
Morgen auto afleveren in Meerkerk maar lijkt wel of de Gestapo daar zit volgens de klantinformatie! Niks mag en alles moet! ;(
pi_129034476
quote:
10s.gif [b]Op dinsdag 16 juli 2013 22:48

Dat met de actieradius is wel herkenbaar trouwens :P Wat ik dan doe is bij een hectometerpaaltje kijken hoeveel die aangeeft, en dan 10 (of een willekeurig ander getal) km later kijken hoeveel er van de actieradius af is. Dan kan je prima inschatten of je het redt of niet.
Ik moest met een seat ibiza van Groningen naar Barendrercht. Bij vertrek had ik een actieradius van 750km. Toen ik bij Utrecht reed was ie 850km, en bij aankomst in Barendrecht 700km. Duidelijk een hele zuinige berijder voor mij!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:13:01 #33
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_129035888
Zag net een ew collega in Meerkerk. Volledig in pak en met ew tas :'). Heb voor Hiken nog nooit Mn pak aangehad tenzij locatie werk waarbij dat verplicht was. Heb met dit weer lekker Mn chino aan en een overhemd met korte mouwen.
pi_129037350
Je bent echt gestoord als je met dit weer in pak gaat lopen terwijl het niet verplicht is :')
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:04:08 #35
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_129038875
Nogal Ja. Heb er nog een ritje bijgekregen. In totaal dus 4. Wel allemaal van +-35 km
pi_129051696
Zo dat was weer een dagje. Wel zo'n ¤50 voorgeschoten vandaag, meer dan ik heb verdiend. :')
Ik moest naar Europoort Rotterdam en mocht daarvoor met de taxi, i.p.v. een uur lopen. Ik was nog nooit met de taxi geweest en het was dus ook idd reteduur: :o ¤18,80 voor een kleine 10 min rijden, ongeveer 6,5 km.. Maarja ik krijg het gelukkig weer terug volgende maand. :P

Ze keken wel raar toen ik in een nieuwe E-klasse taxi arriveerde in m'n pantalon en overhemd. Ik moest namelijk naar een bouwkeet om een busje op te halen. _O-
pi_129052188
Toch nog gebeld voor morgen.
Zwolle - Almere, in een Kangoo. Hoop dat het ding airco heeft, hij is van een stroombedrijf, iemand ervaring daarmee?
Staat VOOR 12:00u ophalen. Dan moet half 10 toch ook gewoon kunnen? Ben ik tenminste weer optijd thuis om de BBQ aan te slingeren :)
pi_129052648
Als je de auto bij een bedrijf moet ophalen maakt dat niks uit.
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:24:32 #39
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_129053614
Vóór 12 uur was bij mij altijd 8 uur. Zo heb ik nog een keer een batsend stelletje verrast.
#26 || Luciano da Silva
pi_129053796
:')

Maar 8u Zwolle heb ik een keer gedaan, maar mij wat te vroeg als het niet nodig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door gehaktstaaf123 op 17-07-2013 19:18:07 ]
pi_129057803
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:24 schreef joppie_saus het volgende:
Vóór 12 uur was bij mij altijd 8 uur. Zo heb ik nog een keer een batsend stelletje verrast.
haha! _O-
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:31:21 #42
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_129066762
Ja wist ik veel, zulke dingen verwacht je niet op maandagmorgen 8 uur. Ik liep naar de voordeur en toen hoorde ik boven wat gestommel en gedoe. Nou, ik aanbellen. Duurde allemaal even. Staat daar een vrouw in de deuropening, krampachtig haar badjes dicht te houden. Ik uitleggen dat ik voor de auto kom, zij naar boven roepen naar haar man (of minnaar, je weet maar nooit op maandagmorgen...). Nou, duurde weer even, kwam meneer naar beneden. T-shirt en onderbroek binnenstebuiten aan en krampachtig een één of ander tijdschrift voor zijn kruis houdend (echt wtf, de ochtendkrant had logischer geweest) en zich verontschuldigend onder mom van net wakker. Goed, papieren gekregen, sleutels gehad, schade hoefde niet en de beide mensen nog een plezierige voortzetting van de ochtend gewenst :7
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:56:29 #43
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129067838
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 23:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ja wist ik veel, zulke dingen verwacht je niet op maandagmorgen 8 uur. Ik liep naar de voordeur en toen hoorde ik boven wat gestommel en gedoe. Nou, ik aanbellen. Duurde allemaal even. Staat daar een vrouw in de deuropening, krampachtig haar badjes dicht te houden. Ik uitleggen dat ik voor de auto kom, zij naar boven roepen naar haar man (of minnaar, je weet maar nooit op maandagmorgen...). Nou, duurde weer even, kwam meneer naar beneden. T-shirt en onderbroek binnenstebuiten aan en krampachtig een één of ander tijdschrift voor zijn kruis houdend (echt wtf, de ochtendkrant had logischer geweest) en zich verontschuldigend onder mom van net wakker. Goed, papieren gekregen, sleutels gehad, schade hoefde niet en de beide mensen nog een plezierige voortzetting van de ochtend gewenst :7
Geniaal! _O- _O-
pi_129067841
Dat kan ook maar één iemand gebeuren hè
pi_129068380
Hallo mensen, ik heb als het goed is vanaf September me rijbewijs. Heb nu een half jaar post gedaan bij Sandd maar ben er toch achter gekomen dat het niet te combineren is met school strax. In hoeverre is het rijden bij EW wel te combineren met school? Ik heb dalijk een week-OV en een rijbewijs, meer heb ik niet nodig of..? Wat kan ik verwachten, hoe betaald het, etc?
GGGG
pi_129073236
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 00:07 schreef einszweiachtung het volgende:
Hallo mensen, ik heb als het goed is vanaf September me rijbewijs. Heb nu een half jaar post gedaan bij Sandd maar ben er toch achter gekomen dat het niet te combineren is met school strax. In hoeverre is het rijden bij EW wel te combineren met school? Ik heb dalijk een week-OV en een rijbewijs, meer heb ik niet nodig of..? Wat kan ik verwachten, hoe betaald het, etc?
Vergeet niet dat je ook minimaal een half jaar in het bezit moet zijn van je rijbewijs.
pi_129088869
Voorlopig nog niks voor morgen ;(

Gisteren ziek geweest, daarom uit voorzorg vandaag ook niet beschikbaar gezet en de 2 dagen daarvoor ook geen werk, dus ik wil wel graag!
pi_129090261
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Voorlopig nog niks voor morgen ;(

Gisteren ziek geweest, daarom uit voorzorg vandaag ook niet beschikbaar gezet en de 2 dagen daarvoor ook geen werk, dus ik wil wel graag!
Jezus, de hele week al niks? Ikke daarentegen... Sorry man, haha!

Vandaag weer drie ritjes gehad en morgen weer. Tikt wel aan voor deze week. 3 uit 3 dagen werk gehad, en zondag op vakantie holadiejee!
pi_129091712
Morgen maar niet op beschikbaar gezet. Deze week 3 dagen gewerkt, vindt het wel best zo.
Vandaag een oude Kangoo van 2004. Tegen alle verwachtingen in startte hij in 1 keer. Maar elke keer als ik boven de 2500 toeren kwam ging het lampje van het gloeispiraal branden en het lampje van het motormanagement. En met een daverende 57PK's moet je eigenlijk wel constant boven de 2500 toeren zitten.
Nouja, lekker op de gok, via allemaal B-weggetjes van Zwolle naar Almere gereden. Lekker raampjes open, wel prima. Alleen de radio was nogal verneukt, kon om een of andere reden alleen skyradio ontvangen.. :')
pi_129091869
Sinds deze week ben ik in dienst van EW, regio Maastricht. Vandaag en morgen voor het eerst beschikbaar (vanuit mijn ouders, regio Eindhoven), maar nog niet gebeld helaas.
pi_129092237
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:53 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Jezus, de hele week al niks? Ikke daarentegen... Sorry man, haha!

Vandaag weer drie ritjes gehad en morgen weer. Tikt wel aan voor deze week. 3 uit 3 dagen werk gehad, en zondag op vakantie holadiejee!
Nee, maar dus woensdag en vandaag onbeschikbaar geweest. Morgen ook niet gebeld :'(

Hopen op een spoedje, anders maar eens een mailtje eruit gooien of ze me niet kwijt geraakt zijn :') laatste keer werken was de maandwissel mei/juni. Daarna ook niet meer beschikbaar geweest tot deze week trouwens :P

Maar tijdens mijn stage heb ik elke maand 1 dag meegepikt, ging prima.
pi_129093302
Ik zie net dat ik volgens m'n transactieoverzicht van m'n OV-chipkaart maar ¤5 euro heb voorgeschoten.

terwijl ik ¤22 euro op m'n pas had staan en er nu maar ¤6 op heb staan?! Godverdomme wat een klotesysteem, moet ik lekker zelf alles gaan betalen :( :(
pi_129093384
Duurt bij sommige maatschappijen wat langer om door te geven
pi_129093460
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, maar dus woensdag en vandaag onbeschikbaar geweest. Morgen ook niet gebeld :'(

Hopen op een spoedje, anders maar eens een mailtje eruit gooien of ze me niet kwijt geraakt zijn :') laatste keer werken was de maandwissel mei/juni. Daarna ook niet meer beschikbaar geweest tot deze week trouwens :P

Maar tijdens mijn stage heb ik elke maand 1 dag meegepikt, ging prima.
Oh zo, nog wel te overzien dan. Heb tijdens mijn stage niet één dag gewerkt.

Overigens kwam ik in Meerkerk bij de snelweg een meisje tegen die nog vier uur terug moest OV-en, naar Friesland. :')

Edit: vraagje tussendoor... heeft iemand wel eens een milieusticker in Duitsland zelf gehaald? Ik vertrek zondag en ben dus te laat om bij de ANWB te bestellen. Lees wel hier en daar dat het op bepaalde plaatsen mogelijk is maar altijd fijn om van iemand met ervaring te horen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Hojdhopper op 18-07-2013 18:30:11 ]
pi_129095705
Geen ervaring met kopen in Duitsland, maar je kan ze ook in Nederland op meerdere punten halen, zonder te bestellen. Moest laatst kentekenpapieren afgeven bij de VWE in Nieuwegein in daar kon je ze gewoon direct ophalen, dus denk ook op hun andere vestigingen.

Edit:
http://www.vwe.nl/Milieusticker/umweltplakette.aspx
.
pi_129096235
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:20 schreef Pizzabodem het volgende:
Geen ervaring met kopen in Duitsland, maar je kan ze ook in Nederland op meerdere punten halen, zonder te bestellen. Moest laatst kentekenpapieren afgeven bij de VWE in Nieuwegein in daar kon je ze gewoon direct ophalen, dus denk ook op hun andere vestigingen.

Edit:
http://www.vwe.nl/Milieusticker/umweltplakette.aspx
Oh chill, thanks man! Weet je nog wat je betaalde? 12,50 per post staat erop de website maar is dat ook als je haalt?
pi_129097295
Ik weet niet wat ze daar kosten, ik moest er van een leasemaatschappij wat exportpapieren brengen, dus kwam niet voor zo'n stickertje. Moest even wachten daar, dus toen zag ik dat je die stickers kon kopen.

Lijkt mij dat afhalen even duur (of zelfs goedkoper) is dan bestellen. Ze hebben dan namelijk geen verzendkosten.
.
pi_129098551
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 18:01 schreef MG_13 het volgende:
Ik zie net dat ik volgens m'n transactieoverzicht van m'n OV-chipkaart maar ¤5 euro heb voorgeschoten.

terwijl ik ¤22 euro op m'n pas had staan en er nu maar ¤6 op heb staan?! Godverdomme wat een klotesysteem, moet ik lekker zelf alles gaan betalen :( :(
Ja ik zit nu ook te twijfelen of ik niet gewoon iedere keer bij NS een kaartje zal kopen, en bussen met OV-chipkaart doen dan. Want als je bij iedere rit geld verliest door dat paupersysteem wordt het ook vrij naar...
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_129099100
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef qua111 het volgende:

[..]

Ja ik zit nu ook te twijfelen of ik niet gewoon iedere keer bij NS een kaartje zal kopen, en bussen met OV-chipkaart doen dan. Want als je bij iedere rit geld verliest door dat paupersysteem wordt het ook vrij naar...
Je verliest daar helemaal geen geld mee. Je kan zelfs zien wanneer je vergeten bent uit te checken en alles. Kan alleen 1-2 dagen duren voor het overzicht compleet is, maar dan krijg je wel meteen een op maat gemaakt, makkelijk mailbaar pdf'je.
pi_129103420
Ben blij dat ik al 55 uur heb gedraaid in de eerste twee weken van juli :P
  vrijdag 19 juli 2013 @ 06:05:39 #61
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_129110917
En we zitten weer in de auto voor de candy koerier. Gaat lekker deze week, drie dagen werken. Morgen naar Tsjechië.
#26 || Luciano da Silva
pi_129119708
Zowaar een spoedje Krimpen aan den IJssel - Brielle gekregen, dus ze zijn me iig niet kwijt :D

Nu even wachten op de ritinfo en omkleden aangezien ik nu alleen een zwemshort aan heb..
pi_129120589
Pff moet voor EW wel eens wachten, maar moet nu 3,5 uur wachten voordat ik naar het volgende adres mag, in een Caddy zonder airco :') oja, in Dronten :P niks te doen dus

[ Bericht 11% gewijzigd door Viezze op 19-07-2013 13:57:57 ]
pi_129121722
Mijn auto is een hagelnieuwe Polo. 1.2TSI, dus geen Slowmotion, dus wel prima.
pi_129123389
Maandag bestelbusjesdag!

Almere - Meerkerk in een Ford Transit Connect
Dordrecht - Almere in een Renault Trafic

En tot slot: Almere - Almere in een Audi A3 :')
pi_129126716
Ben in Brielle. Moest langs een plas met een strandje rijden, ik was jaloers :'(

Wel naar de bushalte gebracht waar direct een bus kwam, wat dus lekker veel tijd scheelde.
pi_129126952
Volgens mij is het in Groningen best druk, kreeg alweer een smsje voor maandag.

Weten jullie trouwens aan wie je een adreswijziging moet doorgeven bij EW? Verhuis per september naar Eindhoven..
pi_129127107
Ik nog geen belletje voor maandag, maar het kan natuurlijk nog :7

Zal je zien dat ze bellen als ik met de metro in de Beneluxtunnel zit en dus geen bereik heb :')
pi_129128810
Maandag Groningen - Son in dezelfde Focus als ik vorige week in A'dam heb opgehaald. Son - Eindhoven in een nnb, is ook maar 15km :'). En Helmond - Deventer in een V50 2.0D, prima!

@Viezze,
Toen ik laatst gebeld had voor verhuizing heb ik gewoon de Hiker lijn gebeld en gevraagd wie ik moest hebben om een verhuizing door te geven. Kon C-E wel zelf doen, even adres doorgegeven en de datum dat de verhuizing in ging. Is probleemloos verlopen!
pi_129129848
Over een paar weekjes hiken vanuit Utrecht :)
pi_129129959
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 16:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik nog geen belletje voor maandag, maar het kan natuurlijk nog :7

Zal je zien dat ze bellen als ik met de metro in de Beneluxtunnel zit en dus geen bereik heb :')
Hahaha dat diepe verlangen naar een rit... wat een kwelling. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:40 schreef RTS91 het volgende:
Over een paar weekjes hiken vanuit Utrecht :)
Shit, concurrentie! Haha! Huh hoezo vanuit Utrecht, eerst vanuit ergens anders toch?

Beetje jammere weekafsluiter vandaag, veel ging mis met OV. Niks aan te doen helaas, maar wel zuur om in de brandende zon drie kwartier moeten wachten in Raamsdonksveer (koepel), mooi gebouw blijft dat toch. Maar hé, wat een gedoe om van Raamsdonksveer naar Oosterhout te komen. Kwartier met de auto, 1,5 uur met OV en in mijn geval dus 2 uur en een kwartier. Beetje jammer weer...

Maar toch, 22 uur deze week, prima. En zondag vakantietje pakken, primaa!! :)
pi_129130677
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:44 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hahaha dat diepe verlangen naar een rit... wat een kwelling. :P

[..]

Shit, concurrentie! Haha! Huh hoezo vanuit Utrecht, eerst vanuit ergens anders toch?

Ik ga verhuizen :) Zit nu nog in Groningen.
pi_129131300
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 17:51 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Maandag Groningen - Son in dezelfde Focus als ik vorige week in A'dam heb opgehaald. Son - Eindhoven in een nnb, is ook maar 15km :'). En Helmond - Deventer in een V50 2.0D, prima!

@Viezze,
Toen ik laatst gebeld had voor verhuizing heb ik gewoon de Hiker lijn gebeld en gevraagd wie ik moest hebben om een verhuizing door te geven. Kon C-E wel zelf doen, even adres doorgegeven en de datum dat de verhuizing in ging. Is probleemloos verlopen!
Thanks!
pi_129131399
Een mailtje naar de administratie werkt ook, zo heb ik mijn verhuizing doorgegeven.
  zondag 21 juli 2013 @ 14:35:14 #75
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_129185816
Afgelopen week 4 uit 4 gewerkt. Nu 3 weken naar Ghana dus mij zie je hier even niet :P
pi_129211539
Spoedje Schoonhoven - Apeldoorn :)
pi_129211711
In een Caddy uit 2008 _O_ _O_
Hopelijk zit er een airco in dat ding :')
pi_129219334
Pff, zweet me kapot. Net 20 minuten in de volle zon gelopen en nu in zo'n aircoloze trein.

Ook al gebeld voor morgen, Groningen - Breda in een Panda. Hoop dat dat ding airco heeft :'). Voordeel is wel dat het maar 5 minuten lopen vanaf mijn huis is.
Daarna Barendrecht - Amersfoort in een Golf.
pi_129219747
Ik mag deze week 5 dagen in een bloedhete Gamma zonder airco werken, dat is pas fijn!
  maandag 22 juli 2013 @ 14:15:03 #80
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_129220041
Morgen de hele dag werken...

... in pak. ;(
pi_129222856
Had een Caddy van 5 jaar oud vandaag voor Schoonhoven - Apeldoorn. Had er dus weinig van verwacht, maar:
-de airco werkte prima en hij had ook cruise control
-hij was redelijk schoon
-het was géén SDI (de ouderwetsche 1.9TDI, reed best prettig nog).

Al met al dus prima te doen, alleen ik zweet me een ongeluk in m'n chino, onder meer te danken aan het feit dat ik de bus had gemist in Apeldoorn en daarom 25 min moest wachten in de volle zon.
pi_129224173
Morgen 1 ritje. Rijswijk - Utrecht Maar wel in mijn dikste auto tot nu toe: 640d Gran Coupe _O_ _O_

Normale 6 vind ik niet heel fantastisch, maar die Gran Coupe is echt te geil voor woorden :9~ :9~
pi_129225103
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Had een Caddy van 5 jaar oud vandaag voor Schoonhoven - Apeldoorn. Had er dus weinig van verwacht, maar:
-de airco werkte prima en hij had ook cruise control
-hij was redelijk schoon
-het was géén SDI (de ouderwetsche 1.9TDI, reed best prettig nog).

Al met al dus prima te doen, alleen ik zweet me een ongeluk in m'n chino, onder meer te danken aan het feit dat ik de bus had gemist in Apeldoorn en daarom 25 min moest wachten in de volle zon.
Die 1.9 TDI's zijn erg fijn, waar ik nu werk hebben we daar ook nog twee van (beide zo'n 280.000 op de teller :P ). Stuk beter dan de SDI's ^O^

6-serie Gran Coupe :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
pi_129225183
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen 1 ritje. Rijswijk - Utrecht Maar wel in mijn dikste auto tot nu toe: 640d Gran Coupe _O_ _O_

Normale 6 vind ik niet heel fantastisch, maar die Gran Coupe is echt te geil voor woorden :9~ :9~
heb m ook gehad, of tenminste, de 640i. rijdt naar mijn mening nog een stuk fijner dan een CLS350 oid
pi_129244937
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:10 schreef mothergoose het volgende:

[..]

heb m ook gehad, of tenminste, de 640i. rijdt naar mijn mening nog een stuk fijner dan een CLS350 oid
Qua prijsklasse ook totaal niet vergelijkbaar ;)

Even uit mijn hoofd begint de Mercedes bij 70k, en de BMW bij 95 ofzo
pi_129245322
Vandaag toch maar even extra netjes kleden. Als ik een BMW van 110k moet halen bij een hoofdkantoor van BMW en die moet brengen maar een of andere directeur van een groot bedrijf kom ik toch maar in pantalon ipv chino :9
pi_129253242
Wat een bak zeg die 6 Gran Coupe _O_ _O_
Werkelijk alle denkbare opties erop, tot een elektrisch verstelbaar stuur aan toe :D
Straks thuis even de pics naar EW sturen :9

Die blikken van andere mensen als je in zo'n bak een parkeerplaats op rijdt trouwens _O- _O-
pi_129254853

hopelijk werkt ie :9
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:40:18 #89
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129255092
Haha hij werkt niet :P maar ben wel zwaar jaloers:P Ik ga volgende week maar weer eens aan de bak voor EW
pi_129255406
Kut :') thuis maar ff fixen :P
Lag trouwens nog een prijslijst in. Standaard begon ie geloof ik bij 98k, dan was dit een High Executive (bracht de prijs op 108k) met nog wat extra opties.

Totaalprijs: 135k :o
pi_129255769
Ben niet gauw jaloers, maar dat is toch wel een erg gaaf transport irritatie :D

Mijn medelijden aan de collega's zonder airco vandaag ;(
pi_129256347
Vanochtend eerst in een Panda van Groningen naar Breda. Toen ik de deur opende dacht ik "hell yeah! Climat control". Maar onderweg bleek al heel gauw dat de airco het niet deed.
Bij aankomst in Breda gaf de buitenthermometer 33 graden aan :').
Toen samen met een collega (die ook een Pinda had meegenomen vanuit Groningen) gereisd tot aan Barendrecht. Vanaf daar per Golf naar Amersfoort. Wat een crisis bak zeg, geen radio, geen cruisecontrol, gelukkig wel airco!
pi_129257471
Hier klikbaar: https://www.dropbox.com/s/v0oqyvid3g9zwi9/IMAG1039.jpg

Geile bak zeg, mooie kleur ook.
pi_129257742
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:00 schreef RTS91 het volgende:
Hier klikbaar: https://www.dropbox.com/s/v0oqyvid3g9zwi9/IMAG1039.jpg

Geile bak zeg, mooie kleur ook.
Dank voor de hulp :P

Heb maar een paar foto'tjes geüpload (en naar EW gestuurd :P )

dinsdag 23 juli 2013 @ 16:38:05 #95
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_129258622
Wouwie, mooie auto zeg! Ik moest vandaag iemand rijden in een 740i, ook geen straf :) Gelukkig kon ik van airco naar airco hoppen, want het was veel te warm voor een pak...
pi_129258856
Zeker ook niet verkeerd nee! Zal nog wel een tikkie luxer zijn geweest dan deze jongen (al weet ik niet of dat kan, deze had voor 37k aan opties erop zitten (lag een prijslijst in, 10k van die 37 was trouwens de meerprijs van de High Executive-uitvoering), waaronder dingen als een elektrisch verstelbaar stuur, massagestoelen, M-pakket met adaptief onderstel......).

Ik moet trouwens zeggen dat ik heel netjes heb gereden, maar ik kon het niet nalaten om het onderstel op Sport+ te zetten, automaat in S en dan bij het invoegen even 1 keer flink gas te geven :@
Was trouwens een 640d dit, maar ondanks dat het een diesel was: dat geluid O+
pi_129259156
@Irritatie
Lekker man! Ik zag de foto op FB voorbij komen, ik denk die naam ken ik ergens van :9

Zo, nu in Frankrijk. Afgelopen donderdag geslaagd voor m'n BE rijbewijs, vrijdag met spoed aangevraagd en gistermiddag direct opgehaald en daarna naar Frankrijk vertrokken. Toch wel even wennen, met ruim 3600+ kg onderweg en 12,5 meter. Dat is wel even flink planken op die korte Franse invoeg strookjes. Of als je berg op even denkt in te halen en er gebeurt amper iets als je het gas intrapt :D
Dus laat EW maar bellen voor 65+'ers die hun caravan niet meer achter de auto durven te hangen :)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 17:11:24 #98
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_129259552
Die van mij was ook aardig volgehangen met opties, al denk ik niet zó vol, maar ik werd wel gek van de dode hoek detectie die niet echt geschikt is voor de soms krappe Ring A10 Amsterdam (iedere keer een trillend stuur als waarschuwing). Het blijft wel leuk om in een echte chauffeurs auto te werken, met inderdaad de bijbehorende blikken ;)
pi_129259578
Morgen Assen - Nieuwegein in een up!
pi_129259686
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 17:11 schreef Sjouveur het volgende:
Die van mij was ook aardig volgehangen met opties, al denk ik niet zó vol, maar ik werd wel gek van de dode hoek detectie die niet echt geschikt is voor de soms krappe Ring A10 Amsterdam (iedere keer een trillend stuur als waarschuwing). Het blijft wel leuk om in een echte chauffeurs auto te werken, met inderdaad de bijbehorende blikken ;)
Deze had ook dode hoek-detectie, maar geen trillend stuur. Zat een waarschuwingslampje aan de binnenkant van de zijspiegels die gingen branden als er iemand in je dode hoek zat. Stuur ging wel trillen voor de lane departure-warning en als je richting aan gaf als er iemand in je dode hoek zat.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 17:22:07 #101
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_129259850
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Deze had ook dode hoek-detectie, maar geen trillend stuur. Zat een waarschuwingslampje aan de binnenkant van de zijspiegels die gingen branden als er iemand in je dode hoek zat. Stuur ging wel trillen voor de lane departure-warning en als je richting aan gaf als er iemand in je dode hoek zat.
Klopt, precies dat bedoel ik. Nu zit er op de A10 standaard iemand in je dode hoek, dus trilt dat stuur iedere keer. Op zich een mooi systeem hoor, maar laat mij maar lekker zelf uitkijken (je kan het systeem natuurlijk ook uitschakelen, maar dat is zonde van het geld dat je eraan hebt uitgegeven).
pi_129260086
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 17:22 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Klopt, precies dat bedoel ik. Nu zit er op de A10 standaard iemand in je dode hoek, dus trilt dat stuur iedere keer. Op zich een mooi systeem hoor, maar laat mij maar lekker zelf uitkijken (je kan het systeem natuurlijk ook uitschakelen, maar dat is zonde van het geld dat je eraan hebt uitgegeven).
Bij mij ging het stuur dus juist niet trillen :P alleen een lampje dat brandde, maar niet hinderlijk ofzo
Het werd pas een ander verhaal als je niet netjes binnen de lijntjes bleef, dan ging ie wel trillen.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 17:40:50 #103
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_129260323
Haha, ik ben wat onduidelijk denk ik. Maar het trilde ook bij mij alleen als je richting aangaf en daarbij van rijstrook wisselde. Maar juist dat vind ik irritant, omdat je dan eventueel gaat twijfelen aan je eigen waarnemingen voorafgaande (twijfel is nooit goed in het verkeer). Het probleem is alleen dat je vaak weinig ruimte krijgt van je medeweggebruikers op een snelweg als de A10, zeker bij de wegwerkzaamheden richting Zuid. Het systeem is dus eigenlijk overgevoelig voor zulk soort situaties. Het zou beter zijn als het stuur alleen zou gaan trillen als het écht fout kan gaan en niet als er 10m tussen zit.
pi_129285678
Nog een rit erbij gekregen, Den Bosch-Nijkerk in een Kia Sportage
pi_129286709
Vandaag gebeld en voor.vrijdag hele dag gekregen op locatie in duiven, wat moet ik me daar bij voorstellen en moet je dan ook heel netjes gekleed?
pi_129289892
Ik heb maandag helaas schade gereden... :'( :'( |:(

Ik keek zo goed uit en toch ging het fout!

Het gebeurde op het terrein van de snelweglocatie in Meerkerk. Ik moest de auto in een bocht naar links manoeuvreren tussen een geparkeerde Nissan Pixo en een Volvo. Uiteindelijk schuurde ik met m'n linkerachterwiel tegen de voorbumper van de Pixo. Resultaat: Bumper iets ontzet en een krasje van 3 cm. De bumper kon weer teruggeklikt worden in positie, dus de schade valt mee maar ik kan het mezelf niet vergeven. |:( :N

Toen ik EW belde om het slechte nieuws te vertellen kreeg ik als reactie: "Oopsie. Zou je een schadeformulier willen invullen?"

Ik vraag me af hoeveel slapeloze nachten ik hier nog van ga krijgen...

Hebben jullie wel eens schade gereden? Wat was de reactie van EW?
pi_129291440
Weer gebeld voor morgen, wisselritje Groningen - Leiden. Staat alleen nog niks op de site, terwijl ik een half uur geleden al gebeld ben. Als er straks nog niks op staat maar eens bellen.

@S-RS,
Gefeliciteerd man! Maar dan is 160pk ineens niet zo veel meer.. Gelukkig ben je wel gewend dat pedaal te vloeren :). Btw, combinatiegewicht van 3600+ kg, dan is die caravan volgens mij behoorlijk groot/zwaar in verhouding tot de 508.

@MG,
Zuur, maar schade valt gelukkig mee. Moest je voor dit kleine krasje alsnog het schadeformulier invullen? Dan kost het je toch direct al je ¤75 eigen risico?
pi_129296573
Ik mag morgen Assen - Hoogvliet en Rotterdam - Amersfoort, Astra station en Golf 6 met 1.4 tsi en dsg :D
  woensdag 24 juli 2013 @ 17:46:16 #109
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129297569
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:58 schreef MG_13 het volgende:
Ik heb maandag helaas schade gereden... :'( :'( |:(

Ik keek zo goed uit en toch ging het fout!

Het gebeurde op het terrein van de snelweglocatie in Meerkerk. Ik moest de auto in een bocht naar links manoeuvreren tussen een geparkeerde Nissan Pixo en een Volvo. Uiteindelijk schuurde ik met m'n linkerachterwiel tegen de voorbumper van de Pixo. Resultaat: Bumper iets ontzet en een krasje van 3 cm. De bumper kon weer teruggeklikt worden in positie, dus de schade valt mee maar ik kan het mezelf niet vergeven. |:( :N

Toen ik EW belde om het slechte nieuws te vertellen kreeg ik als reactie: "Oopsie. Zou je een schadeformulier willen invullen?"

Ik vraag me af hoeveel slapeloze nachten ik hier nog van ga krijgen...

Hebben jullie wel eens schade gereden? Wat was de reactie van EW?
Pff dat is zuur zeg, altijd krap daar! Maar ik zou het wel heel genaaid vinden als ze je die 75 euro gaan laten betalen. Dat krasje wordt waarschijnlijk toch wel op een andere manier doorgerekend. Of ze doen er niet eens wat aan...

Heb 1x echt schade gereden, reed met een verlengde Vivaro achteruit tegen een paaltje aan. Ook niet echt slim, gelukkig had dat hok een strook traanplaat op de achterbumper waardoor je er niets van zag.
Ook heb ik een keer terwijl ik als een lompe boer stond te tanken. Met dat pistool vol tegen de auto aan gebeukt, oeps.. Dikke kras aan de zijkant van m'n moeders auto.
Beide was niet voor EW. Maar beide ook zo stom |:(
pi_129299108
Heb ook zoiets stoms gehad voor AR, lang geleden. Met het grootste model bakwagen dat je maar kan rijden met rijbewijs B (7,90m ofzo, massa leeg 3150kg) een kleine schaafplek op de bak gereden, bocht iets te krap genomen. Had het in de gaten, maar toen was het al gebeurd. Was een duur foutje :'( Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze het eigen risico niet hebben mogen inhouden, maar ik heb me er maar bij neergelegd.

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Pizzabodem op 24-07-2013 18:49:46 ]
.
pi_129301580
Ik ben er van overtuigd dat die 75¤ niet mag, als ik ooit schade rij bij EW zou me ik er ook niet zomaar bij neer leggen. Misschien weet joppie meer?

Waar ik nu tijdelijk werk hebben ze geen eigen risico ^O^ Niet dat je dan ineens meer schade gaat rijden, maar het voelt toch beter.
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:02:35 #112
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_129304917
Eigen risico is discutabel, maar het mag onder voorwaarden. Die 75 euro is overigens nog weinig, bij mijn werk is het 130 euro voor de eerste keer, 200 euro voor de tweede keer en de derde keer kan je opzouten.
#26 || Luciano da Silva
pi_129305031
10 uurtjes gemaakt vandaag, mede dankzij de bermbrand aan de A28. Zat in de trein naar Zwolle toen het net gebeurde, kon er uit bij 't Harde waar net alle brandweerwagens aan kwamen rijden. Gelukkig was binnen 15 minuten de eerste bus er en heb ik totaal maar een uurtje vertraging gehad :).
pi_129305172
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:02 schreef joppie_saus het volgende:
Eigen risico is discutabel, maar het mag onder voorwaarden. Die 75 euro is overigens nog weinig, bij mijn werk is het 130 euro voor de eerste keer, 200 euro voor de tweede keer en de derde keer kan je opzouten.
Ben ik hier blij zeg. :)
Geen E.R., praktisch geen gezeur bij schade's, zolang je het maar meld.
Keertje wat krassen op een E-klasse gereden. " Kan gebeuren". Andere keer een Touran totall loss gereden. " Verzekering lost het wel op. " (en inderdaad, nog nooit wat over gehoord, al 5 weken geleden gebeurt.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_129308615
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:02 schreef joppie_saus het volgende:
Er is natuurlijk een verschil tussen een paar krasjes bij manoeuvreren op een vol parkeerterrein of vol in iemands zijkant omdat je niet op zat te letten. In het eerste geval lijkt het me zeer discutabel.

Die regel zouden ze bij ons eens moeten stellen, kunnen ze om de haverklap mensen ontslaan :P
pi_129322480
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:32 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
@S-RS,
Gefeliciteerd man! Maar dan is 160pk ineens niet zo veel meer.. Gelukkig ben je wel gewend dat pedaal te vloeren :). Btw, combinatiegewicht van 3600+ kg, dan is die caravan volgens mij behoorlijk groot/zwaar in verhouding tot de 508.
Thanks! Dan is 160 pk niet zoveel meer inderdaad, op de snelweg op hellingen soms terug naar z'n 3.. Maar het leuke van al die nm's is dat je de kleinere auto's nog voorbij gaat ook :9
Klopt, eigenlijk wat te zwaar voor de auto. Dat gewicht op twee voorwieltjes in beweging brengen op een steile helling is vanuit stilstand behoorlijk k*t. Dan ga je er met gierende banden vandoor, zonder dat je snelheid maakt in dit geval :D Ik snapte direct waarom m'n pa z'n 4wd mist.
Hij is vorige week gewogen, 1515kg met alleen wat standaard spul zoals de luifel en gasflessen. Dus hij zit met belading zeker op 1650kg, misschien wel meer.
Het leeg gewicht dat ze opgeven klopt dus geen flikker van, dat zou iets van 1130kg moeten zijn. Het kleine beetje belading dat er in lag bij het wegen is lang geen 400kg.
Ben dus benieuwd wat het leeggewicht van een auto nou daadwerkelijk is.

@MG
Ah joh, boeien man. Er worden op een dag zoveel schades gereden dat ik hier echt niet van wakker zou liggen. Als je met een auto de weg op gaat is er gewoon het risico dat je iets raakt, of dat nou een paaltje is of een compleet ongeluk. Zowel EW als de opdrachtgever moet dat maar accepteren.
pi_129323423
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een bak zeg die 6 Gran Coupe _O_ _O_
Werkelijk alle denkbare opties erop, tot een elektrisch verstelbaar stuur aan toe :D
Straks thuis even de pics naar EW sturen :9

Die blikken van andere mensen als je in zo'n bak een parkeerplaats op rijdt trouwens _O- _O-
:') dit inderdaad, niet alleen bij die heel dure hokken. Ik voel de blikken altijd branden bij trajectcontrolestukken waar mensen naast je blijven rijden. Zo'n jonge gast met een matje en een zonnebril, wat doet dat in een nieuwe Audi, zeker weer een dealertje... :+

Zo ben ik ook een keer tijdens EW van de weg geplukt door de politie, ze dachten zo'n jonge vent in een diefstalgevoelige auto, dat kan niet goed zijn.
pi_129325141
Morgen sollicitatie bij Easyway, iemand nog tips? (ook wat betreft de rijtest?)
got that champagne taste, but the beer pockets.
pi_129326285
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:11 schreef patriot94 het volgende:
Morgen sollicitatie bij Easyway, iemand nog tips? (ook wat betreft de rijtest?)
Gewoon rustig aan doen, als je niet vaak in luxe auto's rijdt, rij je al snel 70 waar je 50 mag in die 5 serie automaat. Verder kreeg ik niet echt opmerkingen geloof ik
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:59:06 #120
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129335946
Niet gebeld voor morgen :(
pi_129336018
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:59 schreef zazzel het volgende:
Niet gebeld voor morgen :(
Ik ook nog niet :( nog een half uur de tijd :P
pi_129336253
Vandaag een Golf met defecte airco, ik kwam er pas achter nadat hij 5 minuten op volle kracht warme lucht had staan blazen :'( Geen aanrader met dit warme weer.
pi_129336396
Ik heb me weer aangemeld via de site, ben benieuwd of ik weer aangenomen word. Dus misschien ben ik per september weer regelmatig in dit topic te vinden.
  donderdag 25 juli 2013 @ 17:49:57 #124
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129337573
Ik word eigelijk altijd wel gebeld, maar ben de komende weken beschikbaar uit Utrecht ipv Breda. Vaak word ik dan niet gebeld..
pi_129361485
Kut, ben daarnet om half 10 gebeld maar nu net wakker geworden. Voicemail is wel ingesproken maar dat spoedje zal er nu wel niet meer zijn :')
pi_129362408
Nou mijn ¤75 eigen risico word idd ingehouden, 'k had ook niet anders verwacht. Maar gelukkig ben ik niet meteen ontslagen, zou ik namelijk erg jammer vinden.

Ik heb gister ook gewoon nog gewerkt trouwens.
Een Opel Movano, dus lekker grote bus, van Wormerveer naar Almere
en een spoedrit van Amsterdam naar Sappemeer in een Focus. Ik vind de A6 door Flevoland naar het noorden altijd wel relaxt. :)
pi_129368421
Maandag retourtje Groningen - Eindhoven, geen OV kosten dus :)
pi_129368473
Maandag Groningen - Schiphol-Rijk in een Ibiza en Delft - Groningen in een Corsa..
pi_129368820
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:30 schreef Rubenr3 het volgende:
Maandag retourtje Groningen - Eindhoven, geen OV kosten dus :)
Lekker veel kilometers! In wat voor auto's?
pi_129370138
Kan iemand die voor Autoreset werkt mij vertellen of je beetje lekker wat uren/ritten kunt maken als hiker bij hen op dit moment? Kom vanuit Utrecht en denk dan aan zo'n 20u p/w ongeveer. Ga zo bellen of het zinvol is om te solliciteren, dit vraag ik liever hier. Dank alvast!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:54:09 #131
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129373062
Weer niet gebeld voor maandag... Verveel me dood hier thuis :p
pi_129373398
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:54 schreef zazzel het volgende:
Weer niet gebeld voor maandag... Verveel me dood hier thuis :p
Hier nog iemand...
Nog wel gebeld voor een spoedje vandaag maar door m'n telefoon heen geslapen dus die was ook weg :')

Vorige zomers had ik trouwens véél meer werk..
pi_129373512
Ik ben ook nog niet gebeld. Gebeurt niet vaak.
pi_129374476
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:41 schreef MG_13 het volgende:

[..]

Lekker veel kilometers! In wat voor auto's?
Nieuwe Clio en een Golf
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:07:11 #135
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129375282
Ben 5 dagen beschikbaar aankomende week, dus mag wel hopen dat ik kan werken.
pi_129382865
Vandaag in een Citan gereden, dat is dus niet de Mercedes onder de busjes :')
pi_129383046
Dat is gewoon een Kangoo
pi_129449752
@ De schade posts:

Twee weken terug op vrijdag (nota bene mijn laatste dag voor vakantie) heb ik ook schade gereden in een Transit: rechter spiegel tegen een lantaarnpaal laten klappen met +-40 km/u. Ik reed toen voor AR voor het plaatselijke verhuurbedrijf. Had die bus net opgehaald bij de overheid (die nooit tekenen) en reed achter een senior AR collega aan richting afleveradres van zijn auto.

De plastic achterkant van het spiegelhuis lag op de straat met een scheur, het spiegelglas hing aan een draadje (van de verwarming?) los te bungelen. Alles opgeraapt en later met die collega gekeken of we er nog wat van konden maken. Gelukkig klikte alles weer in elkaar en buiten die scheur zag je er niets van. Dus we hebben allebei maar niks gezegd en de auto gewoon zo teruggebracht :')
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_129452482
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:36 schreef Rubenr3 het volgende:
Dat is gewoon een Kangoo
Klopt, en dat merk je ook.
pi_129460540
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:34 schreef Babananana het volgende:
@ De schade posts:

Twee weken terug op vrijdag (nota bene mijn laatste dag voor vakantie) heb ik ook schade gereden in een Transit: rechter spiegel tegen een lantaarnpaal laten klappen met +-40 km/u. Ik reed toen voor AR voor het plaatselijke verhuurbedrijf. Had die bus net opgehaald bij de overheid (die nooit tekenen) en reed achter een senior AR collega aan richting afleveradres van zijn auto.

De plastic achterkant van het spiegelhuis lag op de straat met een scheur, het spiegelglas hing aan een draadje (van de verwarming?) los te bungelen. Alles opgeraapt en later met die collega gekeken of we er nog wat van konden maken. Gelukkig klikte alles weer in elkaar en buiten die scheur zag je er niets van. Dus we hebben allebei maar niks gezegd en de auto gewoon zo teruggebracht :')
Transit spiegels kunnen dan ook niks hebben..
Heb zelf een keer gehad dat een meisje(16 jaar ofzo) tegen de spiegel van de taxi opliep, ik reed c.a. 15km/u dus het was een behoorlijke knal, en het spiegelglas bungelde toen ook aan 1 draadje.
pi_129462283
Spoedje Berkel en Rodenrijs - Geervliet in een Golf. Niet al te lang dus, maar iig weer wat uurtjes.
  maandag 29 juli 2013 @ 11:01:11 #142
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_129462707
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:12 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Transit spiegels kunnen dan ook niks hebben..
Heb zelf een keer gehad dat een meisje(16 jaar ofzo) tegen de spiegel van de taxi opliep, ik reed c.a. 15km/u dus het was een behoorlijke knal, en het spiegelglas bungelde toen ook aan 1 draadje.
Gewoon doorrijden ;)

Nieuwe spiegels zijn al zo duur
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_129465595
En alweer klaar. Zag exact toen ik de auto afleverde die 2 spoedjes op FB verschijnen, wil er ook best 1 doen, maar neem aan dat ik vanuit omgeving Rotterdam niet Nijkerk - Enter of Born - Veldhoven mag rijden :'(
pi_129466069
Vanmorgen Roermond - Meerkerk gedaan in een Citroen Nemo (best een fijn ding trouwens!) en zometeen nog even Born - Veldhoven in een Audi A6 ^O^
  maandag 29 juli 2013 @ 12:46:38 #145
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129466075
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:
En alweer klaar. Zag exact toen ik de auto afleverde die 2 spoedjes op FB verschijnen, wil er ook best 1 doen, maar neem aan dat ik vanuit omgeving Rotterdam niet Nijkerk - Enter of Born - Veldhoven mag rijden :'(
Hier het zelfde, vanuit Utrecht zou Nijkerk nog kunnen. Maar vanaf Enter terug lijkt me niet handig.
pi_129466324
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef zazzel het volgende:

[..]

Hier het zelfde, vanuit Utrecht zou Nijkerk nog kunnen. Maar vanaf Enter terug lijkt me niet handig.
De terugreis maak ik (en EW geloof ik ook niet) me nooit zo druk om. Heb regelmatig spoedjes gehad naar de andere kant van het land en dan ook rustig nog om half 4 's middags ofzo. Keertje naar Enschede geweest, was ik om 23.15 thuis, keertje een spoedje naar de Eemshaven, was ik om 3.15 's nachts thuis..

En ik zie net dat die Born - Veldhoven vanuit Meerkerk gedaan wordt, dan had ik best kunnen bellen voor Nijkerk - Enter denk ik... Maar goed, nu toch te laat, hopen op een leuke dag morgen :9
pi_129466359
Morgen 3 ritjes,

Een nieuwe Renault de showroom uitrijden van Almere naar Zoetermeer, om daar vervolgens met een C1 weer terug te rijden.

Als afsluiter met een 207 een rit van maarliefst 6 km. binnen Almere :o
pi_129466568
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:55 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

De terugreis maak ik (en EW geloof ik ook niet) me nooit zo druk om. Heb regelmatig spoedjes gehad naar de andere kant van het land en dan ook rustig nog om half 4 's middags ofzo. Keertje naar Enschede geweest, was ik om 23.15 thuis, keertje een spoedje naar de Eemshaven, was ik om 3.15 's nachts thuis..

En ik zie net dat die Born - Veldhoven vanuit Meerkerk gedaan wordt, dan had ik best kunnen bellen voor Nijkerk - Enter denk ik... Maar goed, nu toch te laat, hopen op een leuke dag morgen :9
Ik zat al tussen Den Bosch en Eindhoven toen ik belde en ik mijn ouders wonen vrij dicht bij Veldhoven, dus dat scheelt wel natuurlijk :)
pi_129467319
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:04 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Ik zat al tussen Den Bosch en Eindhoven toen ik belde en ik mijn ouders wonen vrij dicht bij Veldhoven, dus dat scheelt wel natuurlijk :)
Dat is ook weer waar ja. Maar dat je ouders daar wonen maakt toch niet uit, omdat je naar je eigen huis de uren schrijft?

Aan de andere kant hebben ze mij wel eens een enkele rit Raamsdonkveer - Hoorn gegeven terwijl ik in Vlaardingen woon. Hoe ze ooit bedacht hebben die aan mij te geven.... Was geen eens een spoedje, maar gewoon de dag van te voren doorgebeld.
pi_129468350
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is ook weer waar ja. Maar dat je ouders daar wonen maakt toch niet uit, omdat je naar je eigen huis de uren schrijft?

Aan de andere kant hebben ze mij wel eens een enkele rit Raamsdonkveer - Hoorn gegeven terwijl ik in Vlaardingen woon. Hoe ze ooit bedacht hebben die aan mij te geven.... Was geen eens een spoedje, maar gewoon de dag van te voren doorgebeld.
In de vakantie ben ik wel eens bij mijn ouders, en dan werk ik dus ook vanuit de plaats waar zij wonen.
  maandag 29 juli 2013 @ 15:14:58 #151
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129470758
Zojuist aangenomen voor een stage. Dus ik kom de regio Utrecht vergezellen voor een half jaar. Heb een aantal dagen vrij, dus ik kan EW er mooi bij houden.
pi_129472731
Morgen Groningen - Maastricht, in een Golf VI. Moet wel om 11u in Maastricht zijn, dus wordt vroeg! Vanaf daar vervangendvervoer auto naar Valkenburg. Vervolgens Maastricht-Aken - Amersfoort in een Superb, dikke prima!
pi_129473134
Poeh, ik heb zoals gebruikelijk nog niks... Sinds ik vakantie heb alleen nog maar spoedjes gehad :')

Hopelijk is de maandwissel een beetje interessant..
pi_129474074
Morgen Groningen - Amsterdam in een Partner, Amsterdam-Amersfoort in een Ibiza en Leusden - Assen in een Cee'd.
pi_129474821
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen Groningen - Maastricht, in een Golf VI. Moet wel om 11u in Maastricht zijn, dus wordt vroeg! Vanaf daar vervangendvervoer auto naar Valkenburg. Vervolgens Maastricht-Aken - Amersfoort in een Superb, dikke prima!
Ik hoop voor je dat het niet de Golf 6 is die ik vandaag terug naar Groningen gebracht heb, dat is echt weer zo'n crisis uitvoering!
pi_129479339
Die VI moest een 7 zijn :').
Had vorige week ook zo'n crisis Golf, vraag me echt af wie zo'n hok wil hebben.
Hoop dat VW bij de 7 wel eindelijk airco, cruisecontrol en een radio standaard heeft!
pi_129481041
De 7's zijn daar wel prima qua uitrusting, alleen die 85pk is echt te weinig..
pi_129481725
Vandaag een licht chaotische dag. Rond half 11 gebeld voor een spoedje Eindhoven-Heerlen, prima dus. Helaas konden ze door een storing geen mails sturen, dus moest alles telefonisch en dus overschrijven. Vervolgens kwam ik er in de bus achter dat ik helemaal geen pen bij me had, die heb ik op het ophaaladres maar gevraagd en gelukkig ook meegekregen.

Op het station in Eindhoven werd ik al gebeld of ik daarna ook nog Heerlen-Eindhoven kon doen, ideaal dus, alleen belde ze net nadat ik 25 euro op mijn OV had geladen, beetje jammer. Natuurlijk komt dat nog wel van pas maar had het liever op mijn rekening gehouden.

Vervolgens net onderweg, 3 gemiste oproepen van AR. Gestopt en teruggebeld, wilde ze alleen weten of ik al onderweg was. Dus ik weer door rijden, weer 2 gemiste oproepen. Weer terug gebeld, wilden ze weten hoe laat ik er zou zijn ivm met de andere rit. Ik heb ze toen maar gezegd dat als ik niet steeds hoefde te stoppen om terug te bellen, ik er gewoon om 2 uur zou zijn. Helaas werd dat door file 20 minuten later.

De auto terug moest er om 15:30 zijn, maar ik zou er rond kwart voor 4 zijn. Natuurlijk weer 3 keer gebeld rond die tijd, maar ben maar doorgereden omdat ik er toch al bijna was. Bij aankomst daar werd ik meteen (vriendelijk) aangesproken door de berijder, waarna ik me verontschuldigde voor de 15 minuten extra wachten. Bleek dat hij met zijn gezin al vanaf 10 uur 's ochtends daar zat te wachten, ze hadden onderweg naar vakantie autopech gekregen en de auto was dus voor vervangend vervoer. Maar omdat ze een caravan en fietsen mee hadden, moest er een trekhaak op zitten en een rail. Gelukkig waren ze ondanks alles nog wel zeer aardig en ik heb ze een prettige vakantie zonder problemen gewenst. Daarna voor het eerst na het werk naar huis kunnen lopen, 5 minuten vanaf de autowijk, dat was dan de meevaller van de dag.

Tot morgen dagboek!
pi_129482023
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Die VI moest een 7 zijn :').
Had vorige week ook zo'n crisis Golf, vraag me echt af wie zo'n hok wil hebben.
Hoop dat VW bij de 7 wel eindelijk airco, cruisecontrol en een radio standaard heeft!
Ik heb even gekeken, maar de Golf Easyline heeft standaard geen cruise control :') Kansloos
pi_129485956
De standaarduitvoering van de Golf wil je ook niet, die stoelen zijn om te huilen!
pi_129486565
Dat is gewoon zodat ze kunnen adverteren met 'VW Golf, vanaf <hele lage prijs>'. Wss koopt niemand die dingen in de standaarduitvoering.
pi_129486655
Behalve lease/verhuurmaatschappijen
pi_129486881
Dat is waar :P hoewel die er meest wel airco en cc in proppen toch? En volgens mij is zelfs dát al niet standaard bij de Golf, laat staan de Polo.
pi_129486926
Van de auto's die ik voor EW heb gereden hadden VW huurauto's eigenlijk altijd wel cruise en airco, maar dat was bij andere merken lang niet altijd zo
pi_129487190
Ik heb zelfs een keer gehad dat een Golf wél navi had maar geen cc
pi_129487231
Ik had een keer een Audi A6 zonder cc :')
pi_129487571
Heb 1 keer een Golf zonder airco gehad, gelukkig was het toen ook echt niet nodig. Denk dat het aantal Golfjes bij mij met cruisecontrol ongeveer 50/50 is. Beetje jammer.
Hoop toch dat de standaard stoelen van de Golf 7 wel iets beter zijn dan die van de 6, die waren echt ondermaats!
We gaan het zien morgen, had hem al wel zien staan vanmiddag, uitvoering op wieldoppen, zal dus niet al te bijzonder zijn.
Doe mij maar gewoon een keer een lekkere GTD :)
pi_129488184
Ik had vorige week dus een Golf 6 1.4 tsi met DSG, een welkome afwisseling van alle 1.2 tsi's!
pi_129488249
Ik had vandaag een Golf 6 1.4TSI met DSG :P Idd wel prima, hoewel ik die 1.2TSI's ook al wel goed genoeg vind.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 00:10:20 #170
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_129492168
Ah ja, 160pk in een Golf. Heerlijk. Heb eens 1.4 TSI DSG naar Zuid-Limburg gebracht. Ongeveer 50km voor aankomst ben ik van de snelweg gegaan en binnendoor verder gereden. Super vet O+

#26 || Luciano da Silva
pi_129497284
Hoewel het niet typisch BMW is, is dit wel een auto waarvoor ik vooraan in de EW rij zou gaan staan!

http://www.autowereld.com/autonieuws/detail.asp?artikel=18700
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:28:05 #172
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129498088
Ik ook hoor! Alleen vindt ik wel dat ze bij het ontwerpen wat steekjes hebben laten vallen.. Die achterkant :')
pi_129499222
Mailtje dat het morgen en donderdag druk wordt. Zal mij benieuwen!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 14:22:43 #174
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129505181
Met de maandwissel beide dagen beschikbaar, dus laat die ritten maar komen. Ben maar naar Breda gegaan, mag hopen dat dat helpt...
pi_129508829
Nog niks, ben stiekem toch wel een.beetje uitgegaan van werk morgen na die mail...

Hopelijk ook naar het oosten of Limburg, dat zijn op een of andere manier wegen waar ik een vakantiegevoel bij krijg O+
pi_129508884
Ik zit ook nog te wachten, met die mail denk je inderdaad dat je zo ongeveer garantie hebt op werk. Ik tenminste wel want ik word eigenlijk altijd gebeld als ik beschikbaar sta.
pi_129508927
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:59 schreef MG_13 het volgende:
Ik zit ook nog te wachten, met die mail denk je inderdaad dat je zo ongeveer garantie hebt op werk. Ik tenminste wel want ik word eigenlijk altijd gebeld als ik beschikbaar sta.
Sinds ik vakantie heb alleen nog maar spoedjes gehad :')
pi_129509814
Zojuist gebeld:

Almere - Amsterdam in een nieuwe Renault Mégane
Amsterdam - Nieuwegein in een Passat Variant
Nijmegen - Almere in een Berlingo

[ Bericht 2% gewijzigd door MG_13 op 30-07-2013 17:13:23 ]
pi_129510105
Ik hoop dat ik morgen nog even een laatste ritje mag doen voordat ik op vakantie ga!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:10:20 #180
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129511609
Hier nog niet gebeld.. Wat nou drukke maandwissel :(
pi_129511638
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:10 schreef zazzel het volgende:
Hier nog niet gebeld.. Wat nou drukke maandwissel :(
Dit :') :(
pi_129511885
Ze werken tot laat bij maandwissels dus heb geduld :P
pi_129512088
Ik geloof er hé-le-maal niks van! :(

Maar goed, zolang het nog geen half 6 is hou ik hoop :P
pi_129512208
Zo te zien staat m'n 640 van vorige week trouwens weer op FB _O-
Ziet er uit als de locatie waar ik 'm afgeleverd heb iig
pi_129512520
Van een grote leasemaatschappij moet ik morgen op de vestiging in Nijmegen een auto ophalen en brengen naar de grote in Almere, dezelfde LM.

Het is alleen een ander transportformulier dan gebruikelijk.

Onderaan het formulier is ruimte voor 3 handtekeningen, namelijk:

1: Leasemaatschappij
2: Klant
3: Berijder

Volgens mij is in dit geval de LM zelf de klant en is er geen sprake van een berijder

Waar moet ik m'n handtekening zetten dan? :?
pi_129512976
Toen ik een zelfde rit had moest ik hem bij klant neerzetten van die kerel daar in Nijmegen
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:55:15 #187
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129513083
Oh.. ik moest hem juist bij berijder neerzetten... Aangezien die vrouw achter de balie in Nijmegen zei dat de klant de eigenaar van de auto is. En "wij" van EW de auto dus rijden.
Maar ik vind het maar een vage contructie
pi_129513163
Ze zijn het er zelf ook nog niet helemaal over eens dus
pi_129513427
Drukke maandwissel man!! Morgen thuis :')
pi_129513475
Ik zet waar ik m'n handtekening moet zetten er wel een kras doorheen en vervang het met transporteur, moeten ze maar een fatsoenlijk formulier maken.
pi_129513537
Golf 7 was vandaag wel prima, niet echt luxe maar het nodige was aan boord. Rijdt wel wat beter als de 6. Morgen een wisseltje 2 Punto's. Net ging de telefoon weer, maar al voor donderdag. Dan 2 wissels, vanuit Groningen. 4 auto's dus :)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:18:58 #192
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129513817
Geen werk voor morgen... Wel voor donderdag.. Breda - Meerkerk Meerkerk - Houten en Nieuwegein - Breda. 2x a4 en kentekenpapieren :')
pi_129514165
Niks voor morgen, niks voor donderdag...
pi_129514246
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Niks voor morgen, niks voor donderdag...
Bij jou is het echt ellende de laatste tijd of niet? Heb je al gemaild met een van de dames? Deed ik als ik een tijd weinig werk had, hielp meestal wel.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:38:15 #195
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129514389
Haha misschien is het payback time, voor de 6 serie :P
pi_129514746
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:33 schreef Viezze het volgende:

[..]

Bij jou is het echt ellende de laatste tijd of niet? Heb je al gemaild met een van de dames? Deed ik als ik een tijd weinig werk had, hielp meestal wel.
Sinds ik vakantie heb is het een beetje 50/50 qua werken/niet werken. Alleen die 50% werken zijn alleen maar spoedjes geweest, dus 5 uur ofzo :')

Mocht ik morgen geen spoedje krijgen ga ik idd ff een mailtje sturen. Hopelijk stellen ze dat op prijs want bellen voor ritten mocht natuurlijk ook al niet meer :P
pi_129516250
Vandaag m'n eerste ongeluk gehad. Reed op de A1 met een Partner t.h.v. Muiden waar het erg druk was met langzaam rijdend en af en toe stilstaand verkeer. Ik reed op de meest linkerbaan (3-baans) een gangetje of 70 denk ik toen ik vrij hard moest remmen voor mijn voorganger die ook stevig remde. De Suzuki achter mij lette blijkbaar niet op en knalde vol achterop (geen idee hoe hard hij reed, ik denk zo 40/50). Gelukkig niet doorgeschoten omdat ik mijn voet op de rem had. Was een aardig klap maar heb er niks aan over gehouden. Gauw de auto op de vluchtstrook proberen te krijgen want we stonden daar levensgevaarlijk. Binnen een paar minuten was de politie en KLPD er en werd de rechterrijbaan eruit gegooid door Rijkswaterstaat. Ambulance kwam ook nog ondanks dat de politie al gemeld had dat er geen letsel was, maar de alarmcentrale wilde blijkbaar die verantwoordelijkheid niet nemen en stuurde toch een prio 1 :P. Ik kon gelukkig doorrijden maar de Suzuki moest worden afgesleept, die is wel total loss denk ik. Daarna nog twee ritten gedaan maar de schrik zat er wel goed in.

SPOILER
  dinsdag 30 juli 2013 @ 19:35:49 #198
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129516419
Dat zou idd wel even schrikken zijn, ik zie het zo vaak bijna mis gaan.. Hoe reageert AR/EW in zo'n situatie?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 19:35:51 #199
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_129516421
Toch een beste klap! Je zag het zeker niet aankomen door de dichte achterdeuren of wel?

Verder niks aan overgehouden?

edit;

En dit idd:
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:35 schreef zazzel het volgende:
Hoe reageert AR/EW in zo'n situatie?
pi_129516670
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:35 schreef QuiCk01 het volgende:
Toch een beste klap! Je zag het zeker niet aankomen door de dichte achterdeuren of wel?

Verder niks aan overgehouden?

edit;

En dit idd:

[..]

Nee zag niks aankomen, dus het was een grote verassing. Beetje zwaar hoofd omdat ik toch redelijk hard op de hoofdsteun klapte maar voel momenteel niks. We zullen zien morgen.

EW reageerde heel goed, dat ik even foto's moest maken en hun even op de hoogte moest houden. Heb ze daarna terug gebeld dat alles geregeld was en ze vroegen of ik nog verder wilde werken en dat ik ze altijd kan bellen als er iets is. LM waarvoor ik reed reageerde ook heel meelevend en gaven weinig om de schade.
pi_129516675
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sinds ik vakantie heb is het een beetje 50/50 qua werken/niet werken. Alleen die 50% werken zijn alleen maar spoedjes geweest, dus 5 uur ofzo :')

Mocht ik morgen geen spoedje krijgen ga ik idd ff een mailtje sturen. Hopelijk stellen ze dat op prijs want bellen voor ritten mocht natuurlijk ook al niet meer :P
Mailen doen ze niet moeilijk over. Tenminste, ik mailde altijd C.E. en die vindt dat prima :P

@RTS, damn :X Gelukkig heb je er niks aan over gehouden dan want dat kan al met veel lagere snelheden mis gaan
  dinsdag 30 juli 2013 @ 19:47:33 #202
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129516820
Moest je die partner nog afleveren bij een klant? Of moest je sws al terug naar de LM? Ik neem aan dat wij ook niet meer kunnen doen als schade formulieren invullen etc. Moet je nog mazzel hebben of er zo'n ding in die auto ligt.
pi_129517371
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:47 schreef zazzel het volgende:
Moest je die partner nog afleveren bij een klant? Of moest je sws al terug naar de LM? Ik neem aan dat wij ook niet meer kunnen doen als schade formulieren invullen etc. Moet je nog mazzel hebben of er zo'n ding in die auto ligt.
Ging terug naar de LM (verhuur) gelukkig, schadeformulieren lagen er ook in.

Oh ja en dit :P:
p2000monitor twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 13:08:14 Pr 1 A1 L 10,5 te MUIDEN aanrijding letsel. Twee voertuigen.: Ongeval met letsel op A1 10.5 in Muiden, politie met spoed ter plaatse reageer retweet
ANWBverkeer twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 11:04:23 Op de #A1 Amersfoort -&gt; Amsterdam een ongeluk, bij Muiden 2 km. De rechterrijstrook is dicht reageer retweet

[ Bericht 33% gewijzigd door RTS91 op 30-07-2013 20:18:56 ]
pi_129520938
Wow, hopen dat je naderhand toch niet ineens last van je nek krijgt ofzo. Lijkt me wel schrikken ineens. Maar zat die auto gewoon niet op te letten? Van die hollen of stilstaan files zijn gevaarlijk, zeker met zulk soort types en dan krijg je dit. Ik hou altijd ruim afstand en versnel rustig, maar dan nog kan er een onoplettende bestuurder achterop je knallen natuurlijk...
pi_129522095
Vorige week mijn eerste auto gekocht, een C1 uit maart 2010. Was niet mijn favoriete auto in mijn tijd als EW'er, maar ik vind het toch een prima autootje.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:17:59 #206
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_129527607
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:42 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Nee zag niks aankomen, dus het was een grote verassing. Beetje zwaar hoofd omdat ik toch redelijk hard op de hoofdsteun klapte maar voel momenteel niks. We zullen zien morgen.

EW reageerde heel goed, dat ik even foto's moest maken en hun even op de hoogte moest houden. Heb ze daarna terug gebeld dat alles geregeld was en ze vroegen of ik nog verder wilde werken en dat ik ze altijd kan bellen als er iets is. LM waarvoor ik reed reageerde ook heel meelevend en gaven weinig om de schade.
Dat is wel prima dat ze zo relaxt reageerde! Wel inderdaad even je gezondheid in de gaten houden!

quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vorige week mijn eerste auto gekocht, een C1 uit maart 2010. Was niet mijn favoriete auto in mijn tijd als EW'er, maar ik vind het toch een prima autootje.
Niet de meest spannende auto, maar wel een van de verstandigste! Zuinig en de afschrijving op die dingen is echt bizar laag, zeker van een 2ehands! Gefeliciteerd :)
pi_129539267
Zo, dat zal schrikken zijn geweest dat ongeluk.... Ik heb het gelukkig nog nooit mee hoeven maken! Zou idd wel je nek in de gaten houden komende tijd.

Ik ben net gebeld voor werk. Vanmiddag om 17:00 een Golf 6 (helaas 1.6TDI) ophalen in Zwolle, deze mee naar huis nemen en morgenochtend vroeg afleveren in Hoek van Holland. Vervolgens morgen De Lier - Meerkerk (snelweg) in een Audi A6 ("gewoon" 2.0T, wel automaat) en Utrecht - Breda in wederom een Golf (1.4TSI, 122pk met DSG, wel prima dus).
pi_129539905
Die contactpersoon in HvH trouwens. Voornaam is Kees. Easyway heeft in de ritinfo gezet "CP mevrouw Kees <achternaam>" _O-

Enige vrouwelijke Kees die ik ken is deze
pi_129539975
Ben nu ruim een half uur te vroeg op het afleveradres, er staat OM 13:00 AFLEVEREN. Zal ik het maar gewoon proberen of wachten tot 13:00?
pi_129540374
Proberen kan altijd, het is alleen heel erg afhankelijk van de CP, ik heb wel eens gehad dat de CP ook daadwerkelijk pas om 13.00 uur aankomt.
  woensdag 31 juli 2013 @ 13:30:36 #211
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_129541737
Altijd hetzelfde liedje hier.

Nooit zin om ritbonnen gelijk op te sturen en eind van de maand 15+ formulieren in 1 keer doen :X
  woensdag 31 juli 2013 @ 13:33:21 #212
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_129541822
quote:
6s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Die contactpersoon in HvH trouwens. Voornaam is Kees. Easyway heeft in de ritinfo gezet "CP mevrouw Kees <achternaam>" _O-

Enige vrouwelijke Kees die ik ken is deze
[ afbeelding ]
Post dan even de goede foto, hampel

#26 || Luciano da Silva
pi_129542180
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:30 schreef QuiCk01 het volgende:
Altijd hetzelfde liedje hier.

Nooit zin om ritbonnen gelijk op te sturen en eind van de maand 15+ formulieren in 1 keer doen :X
Zelfde probleem hier :')

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:33 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Post dan even de goede foto, hampel

[ afbeelding ]
Hampel? :') :') _O- :'(

Wat is dat nou weer voor oud-Grunnings scheldwoord? :D
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:00:33 #214
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129544751
Morgen laatste werkdag vanuit Breda. M'n verhuizing gelijk maar doorgegeven, hopelijk leidt dit wel tot meer werk vanuit Utrecht.
pi_129544781
Ritbonvraagje: hoe zouden jullie mijn rit van vandaag/morgen invullen? Ik haal nu een auto op in Zwolle, die neem ik mee naar huis en die gaat morgenochtend naar Hoek van Holland.
Denk dat het het handigst is om een aparte ritbon voor Zwolle - mijn huis te maken en een aparte voor mijn huis - Hoek van Holland. Of zou EW het liever anders zien? Geloof dat ik hier wel eens mensen heb gezien die ook 's nachts een auto thuis hebben gehad en andere slinger ik wel even een vraag FB op :P
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:02:49 #216
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129544838
Ik heb ook wel eens een auto 's nachts thuis gehad. Ik heb het als 2 ritten ingevoerd. Dus in jouw geval Zwolle - Huis en Huis - HvH als 2 verschillende transporten. Anders flippen ze vast bij de administratie :P
pi_129544912
Wel makkelijk cashen, gewoon als 1 rit opgeven :') :P

Maar wat heb jij dan ingevuld bij 'sleutels afgegeven aan' en dat soort dingen? Want die digitale ritbon vindt het niet leuk als je daar niks invult _O-
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:14:39 #218
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129545259
Gewoon N.V.T neerzetten. En bij opmerkingen neer zetten dat je de auto thuis hebt staan.
pi_129545610
Ja dat is idd wel een goed plan :+

Neem dan aan dat ie niet moeilijk doet dat je aankomst eindadres, tijd van sleutels afgeven en eindtijd chauffeur allemaal gelijk zijn?
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:54:19 #220
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129546609
Nope..
pi_129549345
Bij een rit die ineens niet door gaat doe ik ook altijd alle tijden hetzelfde, dus moet geen probleem zijn.
  woensdag 31 juli 2013 @ 17:18:09 #222
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_129549581
Eigenlijk zou je gewoon al die uren moeten claimen :9
Als een onverlaat om 04.00 de spiegels er aftrapt ben jij je eigen risico toch ook kwijt? Dus eigenlijk werk je gewoon als je slaapt.

Oké oké ik weet dat het niet zo werkt, maar toch.
  woensdag 31 juli 2013 @ 17:40:00 #223
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129550262
Ik heb morgen dus weer zo'n kentekenpapieren transport.. Maar is het voor die LM niet veel goedkoper om iemand 1x heen en weer te laten rijden van Houten naar Meerkerk. Dan een EW'er ruim 1,5 uur in het OV te laten zitten.
pi_129556925
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zelfde probleem hier :')

[..]

Hampel? :') :') _O- :'(

Wat is dat nou weer voor oud-Grunnings scheldwoord? :D
Hampel is toch een gewoon woord? Wat zeg jij dan, stoethaspel?
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:29:37 #225
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_129558468
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Hampel is toch een gewoon woord? Wat zeg jij dan, stoethaspel?
Ik heb nog nooit van hampel gehoord hoor... Wat betekent het? Idioot ofzo?
pi_129558538
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:29 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van hampel gehoord hoor... Wat betekent het? Idioot ofzo?
Kluns
pi_129558859
Prima dagje morgen:

Amsterdam - Breda in een Audi A3. Kenteken is onvolledig, maar als ik geluk heb, heeft ie 200 PK :D
Capelle a/d IJssel - Breda in een Audi A6 sedan uit 2012, ben benieuwd! ^O^ :D
pi_129559196
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:15 schreef MG_13 het volgende:
Wow, hopen dat je naderhand toch niet ineens last van je nek krijgt ofzo. Lijkt me wel schrikken ineens. Maar zat die auto gewoon niet op te letten? Van die hollen of stilstaan files zijn gevaarlijk, zeker met zulk soort types en dan krijg je dit. Ik hou altijd ruim afstand en versnel rustig, maar dan nog kan er een onoplettende bestuurder achterop je knallen natuurlijk...
Nee hij zat niet op te letten. Ik vroeg het nog aan hem, kreeg een vaag antwoord wat er op neer kwam dat hij even niet de aandacht erbij had omdat we al de hele tijd reden en dan weer stil stonden. Het was trouwens ook een Groninger :')

Heb verder (nog) nergens last van momenteel.
pi_129560134
Vandaag ook wat. Had een auto opgehaald bij de klant. Onderweg op de afsluitdijk even een broodje gegeten, loop ik om de auto heen zie ik nog een dikke schade. Behoorlijk groot schaafplek vlak voor het rechterachterwiel. Onmogelijk dat ik dat zelf veroorzaakt heb. Maar ik snap niet hoe ik dat niet heb kunnen zien. Bij aankomst in Groningen wel direct gemeld, maar vaste CP was even niet aanwezig. Zien of ik hem morgenvroeg tref. Baal er in ieder geval ontzettend van, maar even afwachten..
Morgen trouwens Groningen - Schiphol-Rijk (Golf), Schiphol-Rijk - Groningen (208), Groningen - Apeldoorn (Golf) en Apeldoorn - Groningen (Golf). Ideaal en ook nog eens geen OV! _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:45 schreef RTS91 het volgende:

[..]
Heb verder (nog) nergens last van momenteel.
Goed om te lezen.
In van die langzaam rijdende - stilstaande files verbaast het mij ook altijd hoe weinig afstand mesen houden.. Als je dan even niet oplet heb je direct zoiets.
pi_129569866
Fuck, ik kom er net achter dat ik m'n zonnebril kwijt ben. Ik denk dat ik hem heb laten liggen in de berlingo die ik gister in de grote in Almere heb afgeleverd. Eens kijken of ik een telefoonnummer kan vinden...

[ Bericht 1% gewijzigd door MG_13 op 01-08-2013 16:59:40 ]
  donderdag 1 augustus 2013 @ 10:21:52 #231
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129572166
Pff hoop niet voor iemand hier dat je vanmiddag nog moet afleveren op de feestlocatie. Staat echt helemaal ram vol. Die kerel daar was er ook niet echt blij mee:p.
pi_129573033
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 08:20 schreef MG_13 het volgende:
Fuck, ik kom er net achter dat ik m'n zonnebril kwijt ben. Ik denk dat ik hem laten liggen in de berlingo die ik gister in de grote in Almere heb afgeleverd. Eens kijken of ik een telefoonnummer kan vinden...
Had ik laatst ook, bedrijf in Alkmaar gebeld, maar die wisten van niks. Hoop dat ik er binnenkort weer eens heen moet, dan kan ik het alsnog even vragen.
pi_129573201
Morgen ook weer werken, deze week 5 uit 5 dus, top!
Groningen - Valkenswaard in een Ampera en Veldhoven - Amersfoort in een Caddy, met hopelijk airco. In dat geval kan ik met een SDI leven ;)
pi_129574322
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:03 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Groningen - Valkenswaard in een Ampera en Veldhoven - Amersfoort in een Caddy, met hopelijk airco. In dat geval kan ik met een SDI leven ;)
Morgen niet, zaterdag wel; dus hier ook 5/5 :)
Mag ook wel, er komt een dure maand aan.
pi_129575032
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:03 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Regio Groningen doet het goed dus! Hopelijk gaan ze nu niet direct andere lui aannemen, ik wil na de vakantie lekker veel werken.
pi_129576400
vannacht dus een Golf (1.6 TDI in crisisuitvoering, gelukkig wel airco) thuis gehad. Na afleveren vanmorgen reed de bus exact voor m'n neus weg, dus in dat half uurtje wachttijd maar even een supermarkt gezocht en achterlijk veel water gekocht :D

Daarnet een A6 afgeleverd bij Meerkerk snelweg. Was ook weer drama, lege tank, van Brienenoordbrug stond open...

Nu wacht ik op de Q-liner naar Utrecht om vanaf daar een Golf naar de grote in Breda te brengen.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 16:08:42 #237
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129582299
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:53 schreef Irritatie100 het volgende:
vannacht dus een Golf (1.6 TDI in crisisuitvoering, gelukkig wel airco) thuis gehad. Na afleveren vanmorgen reed de bus exact voor m'n neus weg, dus in dat half uurtje wachttijd maar even een supermarkt gezocht en achterlijk veel water gekocht :D

Daarnet een A6 afgeleverd bij Meerkerk snelweg. Was ook weer drama, lege tank, van Brienenoordbrug stond open...

Nu wacht ik op de Q-liner naar Utrecht om vanaf daar een Golf naar de grote in Breda te brengen.
Ik ben net weg bij de grote in Breda. Hoe laat afgeleverd?
pi_129582800
Ben ik de enige die voor vandaag een transportbonreminder met het uitdrukkelijke verzoek (in hoofdletters zelfs) om het kenteken niet vergeten in te vullen?
pi_129583368
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:08 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ik ben net weg bij de grote in Breda. Hoe laat afgeleverd?
Had 'm er rond kwart voor 4 staan, iets eerder. Uiteindelijk via Gilze-Rijen naar huis, omdat ik de bus naar Breda bij de stoplichten voorbij zag rijden :')
Overigens samen met een andere hiker, dus wie weet :D

Auto was trouwens een Golf. Die van gisteren/vanmorgen was een 1.6 TDI in crisisuitvoering, die naar Breda een 1.4 TSI met DSG en goed in de opties, dus prima te doen. Nu op station Breda aan het wachten op een vertraagde trein ;(
  donderdag 1 augustus 2013 @ 16:47:33 #240
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129583471
Ooh ik was er om kwart over 3. Een zwarte a4 sedan. In de rechter Pool lijn.
pi_129583609
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:47 schreef zazzel het volgende:
Ooh ik was er om kwart over 3. Een zwarte a4 sedan. In de rechter Pool lijn.
Dan heb ik je dus aan me voorbij zien rijden ;(
pi_129584060
Morgen wissel Hellevoetsluis - Hoek (in Zeeland) met een Kangoo heen en een Vito terug :') hopelijk met airco...

Daarna Brielle - Feestlocatie met een Volvo V50 2.0D. Prima motor is dat, stukken beter dan de 1.6..
pi_129585553
Vandaag ruim 700km weggetikt. Die Golf 7 bluemotion TDI is opzich best prima,
Kwam er vandaag ook achter dat de Essopas maar maximaal 3* per dag gebruikt kan worden. Had 4 ritten, alle 4 of aftanken voor afleveren of aftanken direct na ophalen.
Kon dus mooi de duurste (¤50) zelf voorschieten, leuk zo op de 1e van de maand. Heb trouwens van de afgelopen maand ruim ¤600 aan tankbonnetjes liggen :').. Maar goed dat we die Essopas hebben, anders had ik de auto's leeg moeten afleveren ;).
Morgen trouwens nog een beetje uitslapen, die Ampera pas op half 11 ophalen.

quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:07 schreef S-RS het volgende:

[..]

Regio Groningen doet het goed dus! Hopelijk gaan ze nu niet direct andere lui aannemen, ik wil na de vakantie lekker veel werken.
Beter blijf jij mooi zo eeuwige vakantie houden, kan ik lekker veel werken.
Wordt trouwens steeds 's ochtends al gebeld, soms zelfs een dag vooruit geplanned.
pi_129586085
Ik moet morgen 2 keer over de N62 en dat is volgens Google Maps een tolweg. Iemand ervaring met die weg? Kan je pinnen?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 18:45:35 #245
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129586553
Ja dat is de tunnel. Kost 5 euro. En zover ik weet kan je daar wel pinnen. Heb hem 1x gehad maar toen stonden de bomen gewoon open. Dus ik ben er maar gewoon doorheen gereden.

[ Bericht 2% gewijzigd door zazzel op 01-08-2013 19:15:56 ]
pi_129587776
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 18:10 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Beter blijf jij mooi zo eeuwige vakantie houden, kan ik lekker veel werken.
Wordt trouwens steeds 's ochtends al gebeld, soms zelfs een dag vooruit geplanned.
Die eeuwige vakantie duurt nog 1/1,5 week. Dan een week hopelijk werken, en dan weer twee weken weg. Dus maak je niet druk :D
pi_129588085
Ik hoop dat ik na mijn vakantie naar Spanje ook nog even 1.5 tot 2 weken fulltime bij easyway kan werken, heb dan nog vrij bij de Gamma dus heb alle tijd!
pi_129588934
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 19:30 schreef S-RS het volgende:

[..]

Die eeuwige vakantie duurt nog 1/1,5 week. Dan een week hopelijk werken, en dan weer twee weken weg. Dus maak je niet druk :D
Jij blijft ook maar op vakantie gaan he.. Zoveel vakantie heb ik nooit nodig om al m'n geld uit te geven :)..

Met morgen erbij kom ik deze week op zo'n 41 á 42 uur, dikke prima ^O^ . Heb alleen alle snelwegen nu wel zo'n beetje gezien, dus 't weekend is een welkome afwisseling.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 22:02:56 #249
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_129592834
Hier tikken de uren ook lekker aan. Deze week drie dagen werken, ik verwacht op 40 uur uit te komen. Volgende week weer twee dagen werken. Lekker geld verdienen.
#26 || Luciano da Silva
pi_129594826
Het gaat hier ook lekker. Zat vorige week nog te klagen, zit nu in vier dagen al op 36 uur en moet zaterdag ook nog werken ^O^

Vandaag een van weinige busjes zonder airco mee, wat een hopeloze ellende was dat ;(
  donderdag 1 augustus 2013 @ 22:59:45 #251
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_129595020
Airco is hier standaard op ieder busje, net als navigatie, een armsteun, schuifdeur links en parkeersensoren achter ^O^
#26 || Luciano da Silva
pi_129595095
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:59 schreef joppie_saus het volgende:
Airco is hier standaard op ieder busje, net als navigatie, een armsteun, schuifdeur links en parkeersensoren achter ^O^
Stoer ^O^
pi_129595127
Tsja bijna alle busjes hebben airco, maar als je de laatste route van de dag rijdt weet je zeker dat je er één zonder hebt

Schuifdeur links helaas maar eentje ;( Daar win jij het dan toch :+
pi_129595178
Wie van jullie heeft de langste (bus)?
pi_129595327
pi_129595449
quote:
En dan met SDI-motortje zeker.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:36:30 #257
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_129596615
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Doe me dit niet aan, begint hier wel truckersforum te lijken man :')
pi_129598240
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:36 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Wie van jullie heeft er al een truckersarm van dat zonnige weer gekregen? :P
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_129598597
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:23 schreef Babananana het volgende:

[..]

Wie van jullie heeft er al een truckersarm van dat zonnige weer gekregen? :P
[ afbeelding ]
Ik niet :7

Raam dicht airco aan _O_
pi_129602496
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik niet :7

Raam dicht airco aan _O_
Een truckersarm krijg je ook wel met het raam dicht hoor :P Als je je arm op het portier legt.
pi_129602994
Nou, voorlopig ga ik mijn raam wel open doen, een Kangoo zonder airco. Godverredomme zeg :') :')
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 08:50:15 #262
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129603046
Vandaag verhuizen.. Huurbus geregeld via m'n pa z'n werk, mag hopen dat er airco in zit...
pi_129606607
Ben vanochtend ff langs de grote in Almere gegaan en ze hadden m'n zonnebril gevonden, dus dat scheelt vandaag weer!
pi_129611686
Moet je nou altijd een keer in de week beschikbaar zijn, of mag je ook bijvoorbeeld twee keer in de ene week en nul keer in de ander? Ik wil dit werk ook graag gaan doen, echter heeft mijn studie een redelijk wisselvallig rooster (door projecten).
pi_129614268
Zit me helemaal kapot te zweten nu in de bus. Net 20 minuten gelopen..
Loop nu wel weer anderhalfuur achter op de planning, dus net maar gebeld dat ik krapaan 17u Amersfoort haal. 'T is ook behoorlijk druk op de weg.
Zo'n Ampera rijdt trouwens best prima, even wennen wel. Airco deed het ook goed. Nu onderweg naar een Caddy met op hoop van zegen; airco.
Tussen de 2 adressen is met de auto 14 minuten, OV ruim anderhalfuur :')
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:21:58 #266
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129615683
Maandag Nieuwegein - Ede, Deventer - Meerkerk Megane en Focus. Niets spannends aan dus..
pi_129617139
Zo, vandaag mijn 100e en 101e rit voor EW gedaan. 8-)

Niet echt spannende auto's, maar op zich prima dagje. Ik had een Golf en een Sportage.
pi_129619216
Maandag:

Almere - Amsterdam in een Renault Mégane

Haarlem - Eindhoven Airport in een Ford C-Max, echt gaar, heb een reservering doorgestuurd gekregen voor een parkeerplek daar. :P

Tot slot Eindhoven - Almere in de beruchte Caddy SDi. Nog nooit in gereden. In 20,5 sec. naar de 100, dat gaan we ff uitproberen. _O-
pi_129619506
quote:
das geen bus, das gewoon een verlengde Caddy. :')
Mijn oude werkgever had 1 extra lange Crafter(dubbellucht, luchtgeveerde bestuurderstoel. 2.5liter TDI :D ) Ding was gewoon bijna 1 meter langer als de langste Sprinter's die we hadden(en dat waren de langste die je kon kopen..)

Oh,m en bij mijn huidige werkgever hebben we een 25persoons Sprinter..
pi_129620405
Lief dagboek,

Wat een kwalitatief uitermate teleurstellende dag zeg. Eerst wisseltje Hellevoetsluis-Hoek. Dat is een dorp ergens in Zeeland op de grens met België. Heen met een Kangoo (zonder airco :( ). Je kan vanaf Hellevoetsluis binnendoor naar Zeeland, maar ik had gezien dat het via de snelweg maar 10 minuutjes langer is. Ik dacht dus slim te zijn om voor de snelweg te kiezen omdat die weg binnendoor langs al die badplaatsen als Renesse gaat, dus ik had daar enorme drukte verwacht. Als ik de fileberichten op de radio mocht geloven was dat ook waar, helaas gold dat voor de snelweg ook :')

Dus ik stond stil, dus had geen rijwind door mijn open raam en kwam badend van het zweet 3 kwartier te laat in Hoek. Daar snel gewisseld naar een Vito (mét airco, ik weet nu hoe de hemel voelt denk ik!) en snel terug gereden (dat ging prima).

Daarna had ik namelijk nog een Brielle - Meerkerk waar ik voor 16.00 had moeten zijn maar wat nooit ging lukken. Dus veel heen en weer bellen met EW over of ik hem mocht doen uiteindelijk gewoon gedaan omdat de feestlocatie pas om 17.00 dicht gaat en ik dat wel zou halen. Volgens EW moesten ze naar desbetreffende maatschappij bellen om toestemming te vragen om na 16.00 te komen, dus dat was allemaal een behoorlijk gedoe.

Was een Volvo V50 die uiteraard helemaal leeg was. Dus ik 6 liter erin gegooid, maar de actieradius en tankmeter bleef op hetzelfde als eerst staan (namelijk ---km :') ). Ik dus al duimend en mezelf geruststellend met de gedachte dat ik 6 liter erin had gedaan dus dat ik het prima zou halen naar de feestlocatie gereden waar ik om kwart voor 5 aankwam. Na de vaststelling en de vraag waarom ik na de uiterlijke tijd van 16.00 er pas was met een zowaar vrouwelijke collega tot aan de Lekbrug gereisd, dus dat was wel prima. Nu ben ik bijna bij Utrecht waar ik een kwartier langer dan normaal moet wachten wegens de aangepaste dienstregeling.

Kusjes en gelukkig niet tot maandag want ik ben niet gebeld,

Irritatie100
pi_129621078
Had de Caddy opgehaald en stond direct al in de file. Gelukkig werkte de airco goed. Had alleen volgens mij wel bijna de motor oververhit. Wijzer stond bijna tegen de 130 graden. Terwijl die in een VW eigenlijk altijd op 90 staat als de koelvloeistof tussen de 70 en 110 graden zit.
Zo'n 1.9TDI is best wel een fijn blok in de file eigenlijk, lekker makkelijk qua koppelen etc.

Maandag weer werken. Groningen - Earnewoud in een Defender :D en retour in een 5-serie die volgens kenteken een Polo is, ik vrees het ergste..
Daarna nog Groningen - Meerkerk in een S-max. Prima!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 18:29:34 #272
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129621928
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Had de Caddy opgehaald en stond direct al in de file. Gelukkig werkte de airco goed. Had alleen volgens mij wel bijna de motor oververhit. Wijzer stond bijna tegen de 130 graden. Terwijl die in een VW eigenlijk altijd op 90 staat als de koelvloeistof tussen de 70 en 110 graden zit.
Zo'n 1.9TDI is best wel een fijn blok in de file eigenlijk, lekker makkelijk qua koppelen etc.

Maandag weer werken. Groningen - Earnewoud in een Defender :D en retour in een 5-serie die volgens kenteken een Polo is, ik vrees het ergste..
Daarna nog Groningen - Meerkerk in een S-max. Prima!
Dan hoop ik voor je dat je niet al te groot bent. Want beenruimte in een Defender moeten ze nog uitvinden. Ik ben 1.85 en niet echt bepaald breed ofzo. Als ik de koppeling op laat komen, zit ik met m'n knie tegen het stuur aan... En zover ik weet, moet je wel heel erg geluk hebben met Airco in een Defender :)
pi_129622644
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
130 graden? Wtf joh :9

Ik krijg dat Franse barrel hier niet eens boven de 115 graden(olie) en 95 graden(kvs), en dat is met 3600kg, 38 graden, en het pedaal rechts in de hoek op het tapijt in z'n 3/4 met 110/120 de berg op ^O^

Ik wil weer werken :(
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 19:46:14 #274
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_129624188
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Stoer ^O^
:*

quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Kom zelf maar even kijken :*

quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:36 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nou nou. Niks mis mee. Lekker rechts en 80 rijden, toch? Goed voor die miljeu G.
#26 || Luciano da Silva
pi_129624796
En dan vooral je collega's met 81km/u, of het liefst 80,5, gaan inhalen..
pi_129632817
afgelopen week een nieuwe a6 3.0 biTDI gehad. wat een bommetje! 5.3 op honderd. maakte ook nog een leuk geluid voor een diesel. toen ik dat de klant vertelde, liet hij me weten dat dat een speaker was die zowel binnen als buiten geluid maakt. hij zette m ff uit toen was het geluid weer vrij treurig..
pi_129640655
Zo'n systeem hebben de nieuwe Clio's toch ook? Kan je oa RS geluid imiteren etc..
Maar qua diesels, doe mij maar een 6-cilinder lijn BMW diesel :D
pi_129642825
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:14 schreef mothergoose het volgende:
afgelopen week een nieuwe a6 3.0 biTDI gehad. wat een bommetje! 5.3 op honderd. maakte ook nog een leuk geluid voor een diesel. toen ik dat de klant vertelde, liet hij me weten dat dat een speaker was die zowel binnen als buiten geluid maakt. hij zette m ff uit toen was het geluid weer vrij treurig..
Het is niet enkel een speaker, het is nog een behoorlijk systeem in de uitlaten. Treurig en kunstmatig is het wel. Je hebt nu zelfs al paupers die het op hun 2.0 tdi plaatsen...
pi_129645164
Zo'n systeem lijkt me wel wat voor joppie's Alto.
pi_129645930
Joppie is zelf al tokkie genoeg, die heeft dat echt niet nodig!
pi_129646791
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Als het er niet onder past kan hij ze nog in de kofferbak laten liggen ook! ^O^

Gayy :{w
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:57:02 #282
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_129653044
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Tsssssk.

quote:
16s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:12 schreef S-RS het volgende:
Joppie is zelf al tokkie genoeg, die heeft dat echt niet nodig!
Dubbel tsssssk.
#26 || Luciano da Silva
pi_129658227
Hoi, ik werk sinds kort bij Sixt Den Haag als chauffeur/hiker/service agent/etc etc.

Nou kwam van de week iemand van Autoreset een auto afleveren bij ons. Was een 65+er ga ik vanuit, dus zal niet hier op het forum zitten. Maar ben wel benieuwd, bijna alles transporteren wij zelf namelijk. Komen jullie van EW(/AR) wel is bij Sixt?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:27:44 #284
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_129658760
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:10 schreef coastguard_1557 het volgende:
Hoi, ik werk sinds kort bij Sixt Den Haag als chauffeur/hiker/service agent/etc etc.

Nou kwam van de week iemand van Autoreset een auto afleveren bij ons. Was een 65+er ga ik vanuit, dus zal niet hier op het forum zitten. Maar ben wel benieuwd, bijna alles transporteren wij zelf namelijk. Komen jullie van EW(/AR) wel is bij Sixt?
Hi!
Zelf nog nooit bij Sixt geweest, maar zie wel dat Sixt klant is van EW. In theorie zou het dus moeten kunnen....

ps: Waarom gaan die oudjes niet gewoon vrijwilligerswerk doen i.p.v. ons werk jatten? :@
pi_129658829
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:27 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Hi!
Zelf nog nooit bij Sixt geweest, maar zie wel dat Sixt klant is van EW. In theorie zou het dus moeten kunnen....

ps: Waarom gaan die oudjes niet gewoon vrijwilligerswerk doen i.p.v. ons werk jatten? :@
Precies, laat ze lekker buurtbusjes besturen. :)
pi_129658957
Een keer 1,5 Jaar geleden een splinternieuwe wagen opgehaald op schiphol voor maastricht. Verder nooit voor die klant gereden. Ze hadden toen een senior verwacht en waren verbaasd dat ik kwam.
.
pi_129660241
Haha oké nou was niet zoveel bijzonders wat hij had, seat ibiza sw, maar wel leuk karretje op zich.. Maar mocht iemand toevallig es bij sixt den haag komen of halen, laat maar weten ^O^

Als hiker bij AR/EW is er trouwens toch amper werk in de vakantie nu?
pi_129699981
Tussen 24 juni en 5 juli heb ik 57 uur in 8 werkdagen gemaakt voor AR. Als het over een week tot de vakantie voorbij is weer zo gaat ben ik dik tevreden!
  maandag 5 augustus 2013 @ 00:53:31 #289
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_129702243
Ah, hier 40 uur in drie dagen. Kortste werkdag tot nu toe: 11,5 uur.
#26 || Luciano da Silva
pi_129707395
Gebeld voor een spoedje, maar ik stond onder de douche. Voicemail was ingesproken, ik bel nog geen 10 minuten later terug maar het was al opgelost ;(
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:22:36 #291
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_129707526
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 20:04 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
En dan vooral je collega's met 81km/u, of het liefst 80,5, gaan inhalen..
Zaterdag schuldig aan geweest, 80 rijden dan he, echt iedereen denkt dat ze je dan voorbij moeten zetten :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 08:49 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zo'n systeem hebben de nieuwe Clio's toch ook? Kan je oa RS geluid imiteren etc..
Maar qua diesels, doe mij maar een 6-cilinder lijn BMW diesel :D
D5 van Volvo klinkt ook best leuk voor een oliestoker.
Al gaat er weinig boven een 6inlijn benzine of een V10 :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_129708718
Helaas van mijn 3e rit moeten afzien. Miscommunicatie geweest, auto zou 's middags gewisseld worden, dus mag anderhalfuur op een camping wachten, ach, ik kom de tijd wel door!
Defender was even wennen, maar wel erg gaaf om een keer te rijden hoor. Remkracht zit er nauwelijks in en de bediening van de koppeling en rem gaan nog veel zwaarder dan de vrachtauto waarin ik een keer gereden heb (bij een slipcursus).
Ik ben maar 1,80m, maar had ook niet veel langer moeten zijn, was al aardig krap. Gaspedaal zit ongeveer in het midden, waar normaliter de rem zit, en het stuur zit bijna tegen het linkerraam aan. Naar Limburg had ik er niet mee willen rijden, maar voor een keer wel echt leuk!
Nu dus nog maar even wachten en straks met een 525D terug. Kort dagje dus.
Iemand van hier met een S-max van Groningen naar Meerkerk (Steenstraat)?
pi_129713046
Mijn 3e rit gaat ook niet door, was een Caddy SDI die ik zou moeten rijden van Eindhoven naar Almere. Nu dus naar huis OV'en vanaf Eindhoven. Verder moest ik net een auto afleveren bij Park and Fly in Eindhoven, ze wilden niet tekenen voor ontvangst. Na wat heen en weer bellen bleek dat de LM een reservering had gemaakt voor een parkeerplek. En normaal gesproken nemen ze bij Park and Fly geen auto's aan. Uiteindelijk toch een handtekening gekregen. Nu dus 2 uur OV'en naar huis.
pi_129715626
Morgen van 07:30 tot 17:30 vestigingswerk bij de grote in Almere. Lang maar, goed voor de uurtjes!
pi_129719163
Morgen Maassluis - Utrecht in een Polo (slowmotion helaas ;( ) en Amsterdam - Amersfoort in een hybride Civic.
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:00:29 #296
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_129720314
Vandaag echt weer op 2 min de bus gemist in Meerkerk (snelweg). En rond 13:00 gaat dat ding maar 1x in het uur. Maar ik wilde op tijd thuis zijn, ik kon een half uur inhalen door naar de halte Bazeldijk te lopen. Wat een pokke eind, in dit weer niet echt een pretje. Maar wel een frappuccino kunnen scoren in Meerkerk :)
Overigens moest ik een huur Megane ophalen bij de rent vestiging van "de blauwe" in Nieuwegein. Was de auto helemaal niet schoongemaakt of uitgezogen, terwijl ik wel direct bij de klant moest leveren. Die lui daar keken nou niet echt bepaald slim uit hun ogen, dus ben er maar gewoon gaan rijden. De CP was er niet echt blij mee, en ging de LM/HM om een vervangende auto vragen :')

Niet gebeld voor morgen :'(
pi_129730108
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:10 schreef coastguard_1557 het volgende:

De planning van Easy Way heeft mij ooit verteld dat ze het contract met jullie maatschappij hebben opgezegd omdat Sixt wilde dat, indien ze een EW-er nodig hadden, er binnen 30 minuten iemand op de afhaallocatie moest zijn. Dat was zelfs voor een bedrijf als EW niet haalbaar.
pi_129730245
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Mallet het volgende:

[..]

De planning van Easy Way heeft mij ooit verteld dat ze het contract met jullie maatschappij hebben opgezegd omdat Sixt wilde dat, indien ze een EW-er nodig hadden, er binnen 30 minuten iemand op de afhaallocatie moest zijn. Dat was zelfs voor een bedrijf als EW niet haalbaar.
Wat denken ze wel niet :') _O- Werk nu tijdelijk bij een koeriersdienst, ik denk dat die binnen 30 minuten niet eens halen. Laat staan als je met het OV moet.
pi_129730416
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wat denken ze wel niet :') _O- Werk nu tijdelijk bij een koeriersdienst, ik denk dat die binnen 30 minuten niet eens halen. Laat staan als je met het OV moet.
Ja inderdaad. Omdat ik dit direct van de planning hoorde lijkt het me nog wel redelijk betrouwbare informatie. Niet echt haalbaar inderdaad. De gemiddelde pizza wordt later bezorgd.
pi_129733704
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Werk nu tijdelijk bij een koeriersdienst, ik denk dat die binnen 30 minuten niet eens halen.
Lekker, in Groningen? Heb ook wel eens gezocht, maar kon niets vinden.
pi_129735424
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Lekker, in Groningen? Heb ook wel eens gezocht, maar kon niets vinden.
Nee in Zwolle, daar wonen mijn ouders. Heb ook wel in Groningen zocht maar kon daar ook niks vinden. Kom nu overigens dagelijks in het noorden dus zoveel verschil is er niet :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')