SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
FilmpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
zazzel, hiker regio Breda
joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
reintje_, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
FacilitairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:43 schreef qua111 het volgende:
Hier wel gebeld, maar kan helaas niet. Just my kind of luck...![]()
Even een vraagje: We krijgen iedere keer van die dringende mails over kleding. Nu loop ik er altijd gewoon netjes bij, maar zou het toegestaan zijn om een longboard mee te nemen?
Er staat nergens iets over in de kledingregels(logisch ook, but still), dus was even benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:04 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Denk niet dat ze het heel tof vinden als je een longboard meeneemt. Maar opzich is het wel een briljant idee voor de lange wandelingen.
Kreeg nog een sms dat er nog veel ritten open stonden voor regio Groningen. Helaas kan ik niet.
Vanaf morgen mogen we wel weer lekker gaan voorschieten. Dat vindt ik het probleem nog niet zo, maar alles uitzoeken en declareren des te beroerder!
Had vandaag ook nog even naar Alkmaar gebeld, hadden niks gevonden. Als ik er binnenkort nog eens kom nog maar even vragen of ze ook gevonden voorwerpen hebben.
Nu weer even met m'n el cheapo zonnebril gereden, maar dat is toch een stuk minder chill.
Kwam overigens dit weekend op internet downloads tegen voor de Donald Duck, nu alle nummers van 2013 op m'n tablet gezet, leuk!quote:Op maandag 15 juli 2013 18:25 schreef Hojdhopper het volgende:
Nou vandaag wel een oké eerste dagje weer. Alle bekende plaatsen waar OV lastig is (Charlois o.a.), en nog een half uur bij de dealer gewcht omdat ze de auto niet konden vinden. Wel lekker een 320d.quote:quote:Op maandag 15 juli 2013 20:01 schreef Viezze het volgende:
Voor mij gelukkig niet van toepassing. Heb net maar even voor juli en augustus mijn beschikbaarheid op nee gezet, hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te makenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:56 schreef joppie_saus het volgende:
Kwestie van alles goed bijhouden in Excel.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:22 schreef S-RS het volgende:
[..]
Heb ik, tot op de cent en kilometer nauwkeurigquote:Op maandag 15 juli 2013 23:06 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Teringgggggggggggg het moet echt niet gekker worden hoor#26 || Luciano da Silva![]()
Ik heb één keer een vouwfiets meegezeuld. Ik moest toen 55 minuten lopen, taxi mocht niet en OV reed niet. Tja. dan moet ik wel.#26 || Luciano da Silva![]()
Verrek nog een spoedje ook. Apeldoorn-Breda in een FocusRegel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Voor de 2e dag op rij geen werk én geen spoedje
Laatste komt er ook niet meer van, heb vanavond om half 8 een afspraak dus dat moet nog te halen zijn...
Morgen hopelijk, 3 maal is scheepsrecht lijkt me zo![]()
Pff kom ik in Alkmaar, blijkt die auto er niet te staan.. Terug naar Breda met OV. Beetje jammer dat dit al de 2e keer is deze week.
![]()
Beetje jammer inderdaad, ben je ook nog best even onderweg!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:25 schreef zazzel het volgende:
Pff kom ik in Alkmaar, blijkt die auto er niet te staan.. Terug naar Breda met OV. Beetje jammer dat dit al de 2e keer is deze week.
Daar in Alkmaar bij die VAG dealer + shortlease? Vlakbij dat stadion?![]()
Ja precies die, moest dat pleuris eind over dat terrein lopen naar die ouwe knar achterop het terrein.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:37 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad, ben je ook nog best even onderweg!
Daar in Alkmaar bij die VAG dealer + shortlease? Vlakbij dat stadion?
Scheelt dat ik kan genieten van airco + Wifi in deze intercity:)
Iemand al een idee of je tegenwoordig al weer over den Bosch kan?![]()
Had je niet direct even naar m'n zonnebril kunnen vragen, vermoed dat ik m daar heb verloren..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:50 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ja precies die, moest dat pleuris eind over dat terrein lopen naar die ouwe knar achterop het terrein.
Scheelt dat ik kan genieten van airco + Wifi in deze intercity:)
Iemand al een idee of je tegenwoordig al weer over den Bosch kan?
Maar aan de telefoon wisten ze me niks te zeggen.
Sinds afgelopen weekend kan je weer via Den Bosch toch? En anders, 9292!![]()
Oh als je daar eerder mee gekomen was, had ik hem wel even kunnen ophalen. Ze hebben daar 6 recepties.. Dus ik zou het gewoon nog eens proberen, aangezien het niet echt een eenheid is daar. Werd net ook van het kastje naar de muur gestuurd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:04 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Had je niet direct even naar m'n zonnebril kunnen vragen, vermoed dat ik m daar heb verloren..
Maar aan de telefoon wisten ze me niks te zeggen.
Sinds afgelopen weekend kan je weer via Den Bosch toch? En anders, 9292!![]()
Morgen Groningen - Zwijndrecht en Dordrecht - Oldenzaal, beide keren een Focus dus ik heb niets te klagen!![]()
Loon van deze maand valt ook een beetje tegen.. 25 euro:p waarvan 2/3 alleen vergoedingen zijn. Al mis ik wel 5 uur, straks eens uitzoeken waar die gebleven zijn.![]()
Iemand wel eens de Fyra genomen zodat je minder hoeft over te stappen? En zoja, kreeg je die ook vergoed?Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Sta je nog wel in het systeem?quote:
Als je vandaag nog steeds niet gebeld bent zou ik zelf maar eens bellen.![]()
Ja hoor, kan gewoon nog inloggen. Maar als ik voor morgen niks krijg dan ga ik morgen eens een mailtje sturen idd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:59 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Sta je nog wel in het systeem?
Als je vandaag nog steeds niet gebeld bent zou ik zelf maar eens bellen.![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:59 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Sta je nog wel in het systeem?
Als je vandaag nog steeds niet gebeld bent zou ik zelf maar eens bellen.Ze hebben je afkeer tegen polo's gelezen, het is over en uit.quote:![]()
Dan zouden me júist moeten oproepen, ik blijf tenminste netjes in overhemden lopen!
Maar goed, niet gebeld.![]()
Afgelopen week was ie 'gratis' door dat gedoe rond Den Bosch. Maar geloof niet dat dat mag. De toeslag die je betaalt weegt niet op tegen wat jij extra kost als je iets langer onderweg bent door overstappen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:30 schreef Fiorano het volgende:
Iemand wel eens de Fyra genomen zodat je minder hoeft over te stappen? En zoja, kreeg je die ook vergoed?Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
En voor dat je ov kosten es een keer in dat overzicht staan....Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Screenshot van je transactieoverzicht meesturen met je ritbon is toch voldoende. Voor declaratie OV kosten...![]()
Maar dat transactieoverzicht staat er dus pas morgen oid in... Je kunt wel weer makkelijk een declaratie .pdf makenRegel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Gister had ik een lang dagje, voor mijn doen dan, 12 uur. Maar ik krijg maar 11,5 uitbetaald.
Het begon met een 3 serie sedan te rijden vanuit Almere naar Born. De auto zat vol met schades, de berijder kon dus duidelijk niet autorijden.Toen ik de motor aanzette, zag ik meteen dat ik Born niet ging halen zonder te tanken. Maar ik heb zo zuinig mogelijk gereden, en toen zou ik het volgens de boordcomputer toch kunnen halen met 10 km verschil. Uiteindelijk niet dus, de meter stond uiteindelijk op 0 en toen ben ik als een gek gaan tanken en heb ik veilig m'n afleveradres gehaald. Maar toch wel stressen, de hele tijd je actieradius en je tankinhoud in de gaten houden.
![]()
M'n 2e rit, die Clio die wordt gebruikt voor ritjes naar Parijs, kon ik pas 1,5 uur ophalen nadat ik op het adres aan zou komen. Dus uiteindelijk besloten om maar op station Sittard een uurtje te zitten. Betaald niks doen, haha!Vanuit Roermond was het 2 uur rijden naar Alphen a/d Rijn waar de auto naartoe moest. Ik kon de auto pas ophalen op 15:00 en moest hem vóór 17:00 afleveren, maar dat gaat natuurlijk al niet. Dus ik besloot alsnog een halfuur te vroeg te komen in de hoop dat ze thuis zouden zijn, maar nee. In de tussentijd had ik de auto maar alvast op schade gecontroleerd, en ben een keer of 30 de straat door gelopen totdat ze thuis kwamen
, kon ook nergens zitten ofzo...
Het was 180 km vanuit Roermond naar Alphen a/d Rijn, en volgens de boordcomputer kon je nog ruim 250 km, rijden dus ik dacht, mooi nu hoef ik niet te tanken!Maar niets was minder waar, ook deze Clio heb ik tot de laatste druppel leeggereden tot ik uiteindelijk uit paniek maar naar het eerste de beste tankstation gereden was.
De actieradius die de Clio aangaf klopte dus voor geen meter, ik heb gewoon zuinig gereden, en op het laatst maar achter vrachtwagens gehangen tot ik een tankstation tegenkwam. Ik heb toen 5 liter getankt, en toen zat de tank kwartvol, heeft dat ding dan maar een tank van 25 liter?
Uiteindelijk toch allemaal goed gekomen, de auto net op tijd afgeleverd, 10 min. voor sluitingstijd.
En vandaag had ik ook een aparte dag...
Ik werd vanochtend gebeld of ik vanmiddag nog een rit zou kunnen doen. Ik wist niet dat ik beschikbaar stond en heb dus geweigerd omdat ik dus andere plannen had. Ik heb nog nooit werk geweigerd, en heb me dus maar verontschuldigd dat ik m'n beschikbaarheid verkeerd had ingevuld.
Mijn plan was namelijk om samen met mijn broer te gaan kijken naar 2 tweedehands Audi's A8. Hij gaat namelijk 3 jaar lang naar Frankrijk voor zijn PhD en heeft daar een auto nodig. Dichtbij de deur was het niet, ik heb anderhalf uur gereden naar waar we die auto's zouden kunnen bekijken. Op de bestemming aangekomen voelde m'n broer zich niet lekker. Uiteindelijk zo verschrikkelijk dat hij moesten toen nog een keer
. We hadden het eerst even aangekeken in de hoop dat het beter zou worden, maar het werd alleen maar slechter, waarschijnlijk voedselvergiftiging, maar dat is ook niet zeker. Ik ben toen naar een Skoda-dealer vlakbij gereden waar hij zijn behoeften kon doen op een toilet i.p.v. een boom en een struik.
In de tussentijd heb ik even kunnen kijken naar de vernieuwde Superb en een brochure en een prijslijst meegenomen voor m'n moeder.
![]()
M'n broer voelde zich nu écht beroerd, maar het was zeker nog anderhalf uur rijden naar huis, en we moesten omrijden vanwege dat ongeluk met die vrachtwagen op de A2 vandaag. Op advies van iemand met een EHBO-diploma in die Skoda-dealer zijn we naar de spoedpost in het dichtstbijzijnde ziekenhuis gegaan omdat hij heel erg zou uitdrogen wegens het hoge verlies van vocht en dat in combinatie met dit hete weer. Toen hebben we daar uiteindelijk nog 2 uur lang gezeten. En uiteindelijk naar huis gereden toen het weer wat beter ging.
Ik heb dus een rit van EW geweigerd omdat ik van plan was naar die auto's te gaan kijken. Ben anderhalf uur lang daar naartoe gereden, om vervolgens 4 uur lang met een kotsende broer te wachten tot hij zich wat beter voelde.Vrij nutteloze dag dus. We hebben de auto's zien staan bij de bedrijven, maar ja als hij zo ziek is, was het niet verstandig dat voort te zetten. Zaterdag herkansing, dan gaan we het nog eens proberen.
En morgen moet ik met het OV van Hardinxveld-Giessendam naar Europoort Rotterdam. Met de auto 40 min. met het OV 3 UUR!!!Waarvan 1,5 uur lopen, op het laatst een uur, mag je hier een taxi voor nemen? Of gewoon een goeie wandeling maken? Ik bel EW sowieso morgenochtend wel hierover.
[ Bericht 0% gewijzigd door MG_13 op 16-07-2013 23:02:48 ]![]()
Hahaha dit is geniaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:23 schreef MG_13 het volgende:
Ik ben toen naar een Skoda-dealer vlakbij gereden waar hij zijn behoeften kon doen op een toilet i.p.v. een boom en een struik.
Is het goed als ik even rondkijk terwijl mijn broer uw wc onderkotst?![]()
![]()
Ik heb het een keer gevraagd en toen kreeg ik dit antwoord:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:30 schreef Fiorano het volgende:
Iemand wel eens de Fyra genomen zodat je minder hoeft over te stappen? En zoja, kreeg je die ook vergoed?
"Deze kosten mag je declareren, omdat de reistijd met de Fyra sneller is."![]()
Lief dagboek...
Dat met de actieradius is wel herkenbaar trouwensWat ik dan doe is bij een hectometerpaaltje kijken hoeveel die aangeeft, en dan 10 (of een willekeurig ander getal) km later kijken hoeveel er van de actieradius af is. Dan kan je prima inschatten of je het redt of niet.
![]()
Morgen auto afleveren in Meerkerk maar lijkt wel of de Gestapo daar zit volgens de klantinformatie! Niks mag en alles moet!![]()
![]()
Ik moest met een seat ibiza van Groningen naar Barendrercht. Bij vertrek had ik een actieradius van 750km. Toen ik bij Utrecht reed was ie 850km, en bij aankomst in Barendrecht 700km. Duidelijk een hele zuinige berijder voor mij!quote:[b]Op dinsdag 16 juli 2013 22:48
Dat met de actieradius is wel herkenbaar trouwensWat ik dan doe is bij een hectometerpaaltje kijken hoeveel die aangeeft, en dan 10 (of een willekeurig ander getal) km later kijken hoeveel er van de actieradius af is. Dan kan je prima inschatten of je het redt of niet.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."![]()
Zag net een ew collega in Meerkerk. Volledig in pak en met ew tas. Heb voor Hiken nog nooit Mn pak aangehad tenzij locatie werk waarbij dat verplicht was. Heb met dit weer lekker Mn chino aan en een overhemd met korte mouwen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Nogal Ja. Heb er nog een ritje bijgekregen. In totaal dus 4. Wel allemaal van +-35 kmRegel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Zo dat was weer een dagje. Wel zo'n ¤50 voorgeschoten vandaag, meer dan ik heb verdiend.![]()
Ik moest naar Europoort Rotterdam en mocht daarvoor met de taxi, i.p.v. een uur lopen. Ik was nog nooit met de taxi geweest en het was dus ook idd reteduur:¤18,80 voor een kleine 10 min rijden, ongeveer 6,5 km.. Maarja ik krijg het gelukkig weer terug volgende maand.
Ze keken wel raar toen ik in een nieuwe E-klasse taxi arriveerde in m'n pantalon en overhemd. Ik moest namelijk naar een bouwkeet om een busje op te halen.![]()
![]()
Toch nog gebeld voor morgen.
Zwolle - Almere, in een Kangoo. Hoop dat het ding airco heeft, hij is van een stroombedrijf, iemand ervaring daarmee?
Staat VOOR 12:00u ophalen. Dan moet half 10 toch ook gewoon kunnen? Ben ik tenminste weer optijd thuis om de BBQ aan te slingeren![]()
![]()
Vóór 12 uur was bij mij altijd 8 uur. Zo heb ik nog een keer een batsend stelletje verrast.#26 || Luciano da Silva![]()
![]()
Maar 8u Zwolle heb ik een keer gedaan, maar mij wat te vroeg als het niet nodig is.
[ Bericht 0% gewijzigd door gehaktstaaf123 op 17-07-2013 19:18:07 ]![]()
haha!quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:24 schreef joppie_saus het volgende:
Vóór 12 uur was bij mij altijd 8 uur. Zo heb ik nog een keer een batsend stelletje verrast.![]()
![]()
Ja wist ik veel, zulke dingen verwacht je niet op maandagmorgen 8 uur. Ik liep naar de voordeur en toen hoorde ik boven wat gestommel en gedoe. Nou, ik aanbellen. Duurde allemaal even. Staat daar een vrouw in de deuropening, krampachtig haar badjes dicht te houden. Ik uitleggen dat ik voor de auto kom, zij naar boven roepen naar haar man (of minnaar, je weet maar nooit op maandagmorgen...). Nou, duurde weer even, kwam meneer naar beneden. T-shirt en onderbroek binnenstebuiten aan en krampachtig een één of ander tijdschrift voor zijn kruis houdend (echt wtf, de ochtendkrant had logischer geweest) en zich verontschuldigend onder mom van net wakker. Goed, papieren gekregen, sleutels gehad, schade hoefde niet en de beide mensen nog een plezierige voortzetting van de ochtend gewenst
#26 || Luciano da Silva![]()
Geniaal!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ja wist ik veel, zulke dingen verwacht je niet op maandagmorgen 8 uur. Ik liep naar de voordeur en toen hoorde ik boven wat gestommel en gedoe. Nou, ik aanbellen. Duurde allemaal even. Staat daar een vrouw in de deuropening, krampachtig haar badjes dicht te houden. Ik uitleggen dat ik voor de auto kom, zij naar boven roepen naar haar man (of minnaar, je weet maar nooit op maandagmorgen...). Nou, duurde weer even, kwam meneer naar beneden. T-shirt en onderbroek binnenstebuiten aan en krampachtig een één of ander tijdschrift voor zijn kruis houdend (echt wtf, de ochtendkrant had logischer geweest) en zich verontschuldigend onder mom van net wakker. Goed, papieren gekregen, sleutels gehad, schade hoefde niet en de beide mensen nog een plezierige voortzetting van de ochtend gewenst![]()
![]()
![]()
Hallo mensen, ik heb als het goed is vanaf September me rijbewijs. Heb nu een half jaar post gedaan bij Sandd maar ben er toch achter gekomen dat het niet te combineren is met school strax. In hoeverre is het rijden bij EW wel te combineren met school? Ik heb dalijk een week-OV en een rijbewijs, meer heb ik niet nodig of..? Wat kan ik verwachten, hoe betaald het, etc?GGGG![]()
Vergeet niet dat je ook minimaal een half jaar in het bezit moet zijn van je rijbewijs.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:07 schreef einszweiachtung het volgende:
Hallo mensen, ik heb als het goed is vanaf September me rijbewijs. Heb nu een half jaar post gedaan bij Sandd maar ben er toch achter gekomen dat het niet te combineren is met school strax. In hoeverre is het rijden bij EW wel te combineren met school? Ik heb dalijk een week-OV en een rijbewijs, meer heb ik niet nodig of..? Wat kan ik verwachten, hoe betaald het, etc?![]()
Voorlopig nog niks voor morgen
Gisteren ziek geweest, daarom uit voorzorg vandaag ook niet beschikbaar gezet en de 2 dagen daarvoor ook geen werk, dus ik wil wel graag!![]()
Jezus, de hele week al niks? Ikke daarentegen... Sorry man, haha!quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Voorlopig nog niks voor morgen
Gisteren ziek geweest, daarom uit voorzorg vandaag ook niet beschikbaar gezet en de 2 dagen daarvoor ook geen werk, dus ik wil wel graag!
Vandaag weer drie ritjes gehad en morgen weer. Tikt wel aan voor deze week. 3 uit 3 dagen werk gehad, en zondag op vakantie holadiejee!Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Morgen maar niet op beschikbaar gezet. Deze week 3 dagen gewerkt, vindt het wel best zo.
Vandaag een oude Kangoo van 2004. Tegen alle verwachtingen in startte hij in 1 keer. Maar elke keer als ik boven de 2500 toeren kwam ging het lampje van het gloeispiraal branden en het lampje van het motormanagement. En met een daverende 57PK's moet je eigenlijk wel constant boven de 2500 toeren zitten.
Nouja, lekker op de gok, via allemaal B-weggetjes van Zwolle naar Almere gereden. Lekker raampjes open, wel prima. Alleen de radio was nogal verneukt, kon om een of andere reden alleen skyradio ontvangen..![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: