Was wel met wat middelen op, hoewel nu redelijk. Al tijdje niks genomen en laat me nu lekker inzakken.quote:
Wauw, als ik een nacht oversla ga ik hem al spacen. Laat staan 6 nachten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:31 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Was wel met wat middelen op, hoewel nu redelijk. Al tijdje niks genomen en laat me nu lekker inzakken.
Nice! jah op mijn manier zo nu en dan wat aan het spacen. Maar altijd nog bewust van mij zelf. Kan ook op verschillende manieren bij mij, soms slaat het denken in mn hoofd op hol. In de vorm van: constante gedachtenstroom die soms moeilijk af te zetten is maar ook wel weer vermakelijk. Spontaan zonder bewust gedachten te kiezen kan ik af en toe mooie verhalen in m'n hoofd afspelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wauw, als ik een nacht oversla ga ik hem al spacen. Laat staan 6 nachten.
Ot: Leuke avond gehad. Ik begin deze site ook steeds leuker te vinden (L)
Ken het. Gewoon prima blijven voelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het gevoel alsof me een probleem aangepraat wordt, terwijl ik me prima voel bij hoe ik bepaalde dingen aanpak en me daar gelukkig bij voel
Fuck you zeggen tegen de ander (niet letterlijk, natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het gevoel alsof me een probleem aangepraat wordt, terwijl ik me prima voel bij hoe ik bepaalde dingen aanpak en me daar gelukkig bij voel
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:18 schreef _Dido_ het volgende:
Fuck you zeggen tegen de ander (niet letterlijk, natuurlijk) en doorgaan zoals het voor jou goed voelt (zolang je ook over jouw doen en laten verantwoording kunt afleggen bij je leidinggevende, als het om een werksituatie gaat).
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:02 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Ken het. Gewoon prima blijven voelen.
Doe normaal en ga slapen man.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:22 schreef Purplesparks het volgende:
hmmm mwah weet niet exact. 6 dagen denk ik ofzo.
Geloof jij dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |