Ken ik, maar het is tot nu toe altijd positief of zelfs beter uitgevallenquote:
Forbiddenquote:
nouquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /files/bewegende-animaties/gefeliciteerd/bewegende-animatie-gefeliciteerd-408485.gif on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
oh, gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, na f5en op de link werkt ie wel. Fantastisch Rock.
Geen idee, ik ga het hopelijk meemakenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ken ik, maar het is tot nu toe altijd positief of zelfs beter uitgevallen.
Deze vrouwe weet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga het hopelijk meemaken![]()
1-op-1-meets heb ik wel vaker gehad, dat was immer tof!
Truste!quote:
trusten popjequote:
behalve met mijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Meets zijn altijd wel tof. Tenminste, de meets waar ik bij ben geweest dan. Maar dat is ook al wel weer een pak jaren geleden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik er tegenop maar we gaan het meemakenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Meets zijn altijd wel tof. Tenminste, de meets waar ik bij ben geweest dan. Maar dat is ook al wel weer een pak jaren geleden.
1-op-1 meet moet ik eigenlijk nog een keer doen met een Fok!ker, maar het komt er maar niet van op een of andere manier.
ow, gelukkig. die bevestiging dat het wel leuk was had ik even nodigquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Meets zijn altijd wel tof. Tenminste, de meets waar ik bij ben geweest dan. Maar dat is ook al wel weer een pak jaren geleden.
1-op-1 meet moet ik eigenlijk nog een keer doen met een Fok!ker, maar het komt er maar niet van op een of andere manier.
Oh, ik ben ook een schijtharrie wat meeten betreft hoor. Maar de Fok!kers die ik ooit heb ontmoet zijn allemaal tof geweest.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik er tegenop maar we gaan het meemaken
Gewoon een keer diep ademhalen en dan 'go with the flow'.quote:
Er is er maar eentje die me het leven nog lang zuur gemaakt heeft, die was ik op een gegeven moment liever kwijt dan rijk. Uitzondering gelukkig... De rest was gewoon normaal en tofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook een schijtharrie wat meeten betreft hoor. Maar de Fok!kers die ik ooit heb ontmoet zijn allemaal tof geweest.
en met die gedachte, en dit liedje:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon een keer diep ademhalen en dan 'go with the flow'.
Sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Er is er maar eentje die me het leven nog lang zuur gemaakt heeft, die was ik op een gegeven moment liever kwijt dan rijk. Uitzondering gelukkig... De rest was gewoon normaal en tof
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en met die gedachte, en dit liedje:
neem ik afscheid van jullie en ga ik mijn boekje (proberen) uit (te) lezen en daarna tukken tot 7.15u want dan moet ik weer werken....hoewel...ik kan uitslapen want ik moet er pas om 10u zijn.....nuja, dat zie ik morgenochtend wel...
trusten allemaal
Truste!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en met die gedachte, en dit liedje:
neem ik afscheid van jullie en ga ik mijn boekje (proberen) uit (te) lezen en daarna tukken tot 7.15u want dan moet ik weer werken....hoewel...ik kan uitslapen want ik moet er pas om 10u zijn.....nuja, dat zie ik morgenochtend wel...
trusten allemaal
he! ze heeft het over mij!quote:
Ook jij weet wel beter, dat was voor jouw tijdquote:
I know hunnybunny!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook jij weet wel beter, dat was voor jouw tijd
Slaap lekker Dagoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
I know hunnybunny!
nu echt weg. trusten
Trustenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
I know hunnybunny!
nu echt weg. trusten
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs in mijn scheten zit meer variatie...
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs in mijn scheten zit meer variatie...
Slaap lekker!quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:32 schreef Cee het volgende:
Het is oranje, het heeft veren en het is een twintiger!
Nee, het is niet Gerard Joling, het is PINOOOOOOOO.
Gefeliciteerd Piño!
Ja, ik weet hetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:11 schreef wolfrolf het volgende:
20ert nu toch???
Gefeli
Vanaf nu gaat het alleen maar bergafwaarts!!!1 [/motivatiespreker]
Geintje natuurlijk!
Da's bij vrouwen >25 en bij mannen >28quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:11 schreef wolfrolf het volgende:
20ert nu toch???
Gefeli
Vanaf nu gaat het alleen maar bergafwaarts!!!1 [/motivatiespreker]
Geintje natuurlijk!
meer geld....mwoahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's bij vrouwen >25 en bij mannen >28
Als het gaat om vruchtbaarheid en seksueel hoogtepunt...
Mijn levenskwaliteit is alleen maar omhoog gegaan na m'n 20ste
Meer geld, meer vrijheid (alleen wonen), zelfverzekerdheid, eindelijk de mogelijkheid iets van een baard te laten staan en nog meer van zulks
Daarom zei ik ook: "MIJN" levenskwaliteitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:20 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen
[..]
meer geld....mwoah
meer vrijheid...ja!
zelfverzekerheid? waar dan?
een baard laten staan...nope....
bij mij klopt er dus niets van
ow ja, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: "MIJN" levenskwaliteit
Geld valt eigenlijk ook wel tegen nu ik alleen woon
Ik ben verdomme al bijna 31, manquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ja 20-ers club
Ik ga'm bijna verlatenhet was leuk
Dankuquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:58 schreef themauster het volgende:
Gefeliciteerd Pino! Welkom bij de 20ers club!
Baasquote:
Ik ben preventief aan het hardlopen geslagen. Ze zeggen dat je na je 30e ontploft....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Dus nog 1 jaartje flink misdragen en dan is't leven afgelopen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is feest in sesamstraat Pino is jarig
![]()
Gefeliciteerd Pino!
Nee, Elmo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:35 schreef wolfrolf het volgende:
Oh het is toch Tommie die jarig is
[ afbeelding ]
Ja het schijntquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben preventief aan het hardlopen geslagen. Ze zeggen dat je na je 30e ontploft....
Dat deed me dus hier aan denken...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja het schijnt
Gelukkig ben ik zo'n 4 jaar geleden al begonnen met sporten, alhoewel ik alleen fitness doe
En sinds ik geen bier meer drink (doordeweeks welteverstaan) en wat gezonder ben gaan eten, EN ik ben 3 keer per week gaan fitnessen (grotere spieren == meer verbranding in rust ook), ben ik 5kg kwijt
Niet dat ik dik was, maar ik wil gewoon een fucking lekker lichaam hebben
Luunquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:41 schreef DeLuna het volgende:
Pinooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ouwe vogelGefeliciteerd
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat deed me dus hier aan denken...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
Ik fax zo nog een mooie trui naar je pino. Ook een leuk kado toch
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
Eindelijk eens een nummer wat je nooit hoort van ze
Houden zo
Wat een verschrikkelijke stemwat een kutplaat
![]()
Prachtig nummer!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:17 schreef Bronson het volgende:
Amsterdam.![]()
![]()
Laatste nummer van het geniale album A rush of blood to the head.
![]()
![]()
![]()
En vermenigvuldigd uquote:
Ik voed mijn kinderen later zo op, dat Coldplay echt bagger is. Geen Coldplay in mijn huis!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En vermenigvuldigd u
Nog meer mensen die Coldplay geen marktaandeel geven
Dat is leukquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:38 schreef DeLuna het volgende:
YesMag de website op stage gaan beheren en berichten erop zetten en dergelijke. Krijg deze week uitleg van het internetbedrijf wat hier ook zit.
Ik doe inmiddels al zoveel hier dat het onmogelijk niet goed kan staan op mijn CV.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is leuk
Beetje communicatie ervaring is altijd goed voor op je CV
Tof!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:38 schreef DeLuna het volgende:
YesMag de website op stage gaan beheren en berichten erop zetten en dergelijke. Krijg deze week uitleg van het internetbedrijf wat hier ook zit.
Nicequote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben een aantal jaar verder en heb nog steeds geen tattooquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mocht cavia's hebben, zodra ik op mezelf ging wonen. Dus die had ik ook na 1 maand ofzo
Saaiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaar verder en heb nog steeds geen tattoo
M'n rebelse periode is ook een beetje voorbij
Dan hoef ik ook geen uitleg, Wordpress kan ik zelf ook nog wel uitvinden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice
Geen WordPress ofzo zo te zien, anders was het niet zo moeilijk
Idd, als WP al te moeilijk is kan je beter gaan schoffelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan hoef ik ook geen uitleg, Wordpress kan ik zelf ook nog wel uitvinden.Maar dit is wel wat lastiger geloof ik. Vanmiddag even zitten met stagebegeleider, die gaat dat regelen allemaal met het bedrijf hier.
Nee donderdag ben ik vrij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, als WP al te moeilijk is kan je beter gaan schoffelen.![]()
Zal wel eigen CMS zijn, tof![]()
Moet je donderdag ook stagelopen?
ik heb het van 15 t/m 25 volgehoudenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Saai![]()
Ik had mijn rebelse periode toen ik 15 was. Daarna alleen maar braaf gebleven.
Inderdaad. En wil zondag ook zien alleen dan viert mijn neefje zijn verjaardag. Dus we zitten nog een politiek correcte smoes te verzinnen waarom we niet willen komen of dat we s'ochtends even langskomen.quote:
Zondag is 's avonds pas he.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad. En wil zondag ook zien alleen dan viert mijn neefje zijn verjaardag. Dus we zitten nog een politiek correcte smoes te verzinnen waarom we niet willen komen of dat we s'ochtends even langskomen.![]()
En dat is niet puur vanwege de tour, heb gewoon een schijthekel aan dat kind en ze plannen zelf vakanties op verjaardag van mijn moeder toen ze 50 werd__!!
SERIEUS waarom zo laat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, uitzending bij de NOS begint om 20.20u oid. Het is nu echt een Avondetappe
Scheelt weer stomme smoezen te bedenken. En ik hoef niet vroeg van bed.quote:
Zeker!quote:
Sowieso, want Handsome Poetsquote:
Ik geef je een boom.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stem voor de lunchbox is te koop voor de hoogste bieder.
Ik geef je een bos!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stem voor de lunchbox is te koop voor de hoogste bieder.
Sorry werkt niet meer, dit wordt te gek zo...quote:
we moeten ff doorspelen... Dalijk ben ik op vakantie en dan kan ik het niet afmaken ofzoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry werkt niet meer, dit wordt te gek zo...
Ik ga m'n best doen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
we moeten ff doorspelen... Dalijk ben ik op vakantie en dan kan ik het niet afmaken ofzo
Ik ben niet zo snel en ik kan niet omgaan met dingen die moeten of druk veroorzakenquote:
Oh, ik wil geen druk leggen op ons potje WF hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel en ik kan niet omgaan met dingen die moeten of druk veroorzaken![]()
Dat voer ik zeer ver door
Dat doet WF zelf met z'n "je hebt nog 24 uur!!11123"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh, ik wil geen druk leggen op ons potje WF hoor
Gaarnequote:
Humorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef minthy het volgende:
Zie je wel! Humor is het meest belangrijk voor tijdens een eerste date
Humor om te lachenquote:
"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Humor om te lachen![]()
Stiksjago tegenover elkaar zitten FTW!!!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Humor om te lachen![]()
Stiksjago tegenover elkaar zitten FTW!!!
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
"hoe was jouw dag"
"Goed"
"[ afbeelding ] Oke. "
Hoi. Daten?quote:
Nee, je bent mij te vrolijkquote:
Zo ging m'n langste relatie op het eind, gevolgd door een "wat vreten we?"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
"hoe was jouw dag"
"Goed"
"[ afbeelding ] Oke. "
quote:
Liefde van de man gaat door de maagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo ging m'n langste relatie op het eind, gevolgd door een "wat vreten we?"
De toon waarop het gevraagd werd gaf het einde wel aardig aanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de maag
Niks.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat zal ik vanmiddag eens gaan doen?
Dus? Ik zie het probleem niet?quote:
Je mag mijn strijk komen doen als je je zo verveeltquote:
Ik heb nog wel wat klusjes in m'n huis die je mag doenquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal zo de trein richting Den Haag en Rotterdam wel pakken dan.
Topquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal zo de trein richting Den Haag en Rotterdam wel pakken dan.
Sleutel ligt onder de pot?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Country genoeg in m'n huis ook om je te vermakenen anders is Lara altijd wel in voor een knuffel
De Poolse buren hebben inmiddels vast een kopie gemaaktquote:
Das mooi makkelijk, bel ik daar wel aan voor de sleutel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De Poolse buren hebben inmiddels vast een kopie gemaakt
Doe meteen de groetjes aan die mooie lange met dat mooie zwarte haarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Das mooi makkelijk, bel ik daar wel aan voor de sleutel.
Je zou niet lachen als je straks thuiskomt en het eten staat op tafel, je ramen zijn gelapt en het huis is uitgesoptquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe meteen de groetjes aan die mooie lange met dat mooie zwarte haar
Nou dit!quote:
Ik zou heel blij zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zou niet lachen als je straks thuiskomt en het eten staat op tafel, je ramen zijn gelapt en het huis is uitgesopt
Een ode van muziekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou heel blij zijn(oh ja heb ook nog boodschappen nodig
supermarkt is letterlijk tegenover m'n huis
Ik zou alleen niet weten wat ik je ervoor zou moeten geven
Oh dat vind ik altijd heel eng, 1 op 1 voor iemand spelenquote:
Ik zou er ook zeer verlegen van worden als iemand speciaal voor mij een liedje zou spelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd heel eng, 1 op 1 voor iemand spelen
Dan gaat heus niet sneller hoor.quote:
Heb ik ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou er ook zeer verlegen van worden als iemand speciaal voor mij een liedje zou spelen.
Jaloers!quote:
Jimtwitter:JimVorwald twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 13:49:50Dat was voor mij dag 1 van de #4daagse. Nadat ik voor de 2e keer hartkloppingen kreeg volgde ik het advies op; luister naar je lijf. reageer retweet
Alles behalve dat, ik heb m'n handen al vol genoeg achter de schermenquote:
Bummer!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:58 schreef Pino112 het volgende:
Jimtwitter:JimVorwald twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 13:49:50Dat was voor mij dag 1 van de #4daagse. Nadat ik voor de 2e keer hartkloppingen kreeg volgde ik het advies op; luister naar je lijf. reageer retweet
Moet ik hem nog inkoppen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles behalve dat, ik heb m'n handen al vol genoeg achter de schermen
Nee hoor, niet nodig. Ook dat hou ik maar liever privé enzulksquote:
picsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:35 schreef minthy het volgende:
Zo waarschijnlijk poedelen in het zwembadje met m'n nichtje, daar lijkt het me mooi weer voor!
Neen. Dat antwoord wist je waarschijnlijk van tevorenquote:
Ik haat foto's, maak ze zo weinig mogelijk. Het mag al een wonder zijn dat ik profielpics heb op social mediaquote:
Die van mij zijn altijd jaren oud, omdat ik ook geen fatsoenlijke pics van mezelf heb.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik haat foto's, maak ze zo weinig mogelijk. Het mag al een wonder zijn dat ik profielpics heb op social media
Maken doe ik wel. Zolang ik er zelf maar niet op hoef te staan vind ik het allemaal prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik haat foto's, maak ze zo weinig mogelijk. Het mag al een wonder zijn dat ik profielpics heb op social media
Foto's weet ik tegenwoordig wat ik moet doen om er fatsoenlijk op te staan...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:13 schreef minthy het volgende:
Een van de laatste pogingen tot het maken van een fatsoenlijke selfie werd gevolgd door een dramatisch dieptepunt qua zelfbeeld, ik sla het ook maar gewoon over
Jij juicht om vrouwen met een laag zelfbeeld?! En bedankt ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Foto's weet ik tegenwoordig wat ik moet doen om er fatsoenlijk op te staan...
Film daarentegen
Echt dat ik vrienden heb is verwonderlijknet zoals dat ik ooit seks heb gehad
ik snap't niet, zal wel vrouwen met een drankprobleem en een laag zelfbeeld zijn
Action. Geloof 70 cent voor 20 stuks.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik die ijsjes kan kopen die ik zelf moet invriezen? Je weet wel die staafjes?
Hier bij de AH en de Plus sowieso, staan in de buurt van de vriezersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik die ijsjes kan kopen die ik zelf moet invriezen? Je weet wel die staafjes?
Nog nooit daar gezien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Action. Geloof 70 cent voor 20 stuks.
Nee zo bedoelde ik het niet doosquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij juicht om vrouwen met een laag zelfbeeld?! En bedankt ook![]()
Tja, veel heren vinden me blijkbaar wel interessant voor 1 ding maar verder niet. Laat dan ook maar, dat kan ik zelf ook wel als het moet
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier bij de AH en de Plus sowieso, staan in de buurt van de vriezers
Maar volgens mij moet je het hebben van je charme en je uitstraling. En een beetje van je auto en je gitaren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet doos![]()
Ik bedoelde schijnbaar dat mijn redding dat ik sociaal nog mee kan komen en niet in programma's als "ik heb het nog nooit gedaan" hoef te zitten is dat er vrouwen zijn met een dusdanig laag zelfbeeld dat ze wel iets met mij willen![]()
Ik koester dat soort vrouwen, die gebruik je niet voor eenmalige seks
Hier bij de Hoogvliet kan ik ze niet vinden hoor, ook niet in de buurt van de vriezers.quote:
Nou ja, over m'n uiterlijk klaag ik niet hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar volgens mij moet je het hebben van je charme en je uitstraling. En een beetje van je auto en je gitaren.
weet ikquote:
Neem dan gewoon ff een lekkere gozer om het aan te vragenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo nog wel een keer de Hoogvliet afstruinen en anders vraag ik het een van die slimmeriken daar.
Er werken daar alleen maar 15 jarige kleutertjes, die mevrouw tegen mij zeggenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neem dan gewoon ff een lekkere gozer om het aan te vragen
kan je je flirt-skills oefenen/testen
Vragen of ie ook een ijsje wilquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neem dan gewoon ff een lekkere gozer om het aan te vragen
kan je je flirt-skills oefenen/testen
Iedereen was er ook stil vanquote:
Vind het wel meevallen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef ChatGirl het volgende:
Naar buiten gaan was wel de slechtste beslissing van vandaag. Wat is het vies warm zeg
twitter:ekstraweekend twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 15:24:56Vanaf deze vrijdag, is @paul3fm 'Iemand Anders'. En Paul heeft meteen zijn nieuwe buurmeisje uitgenodigd, want @zimrageurts is te gast. #3FM reageer retweet
Oeh leukquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
Muis, ik heb net een kleurplaat in de brievenbus gekregen. Wil je hem hebben, dan verveel je je eventjes niet meer
Hij is van Dora the Explorer, en als je goed je best doet maak je nog kans op kaartjes voor de Eftelingquote:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 15:38:38@michielveenstra Zeg, zijn er cocktails vanavond? Of moet ik m'n eigen gin-tonic meenemen? reageer retweet
quote:
quote:
Trek je wel een trainingspak aanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:52 schreef DeLuna het volgende:
Wow, er wordt binnenkort gewoon speciaal voor mij een training ingelast vanwege de website. Ik dacht dat ik alleen 'even' uitleg zou krijgen.
Fake Plastic Trees ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Dat intro van deze plaat zijn dezelfde akkoorden als Creep van Radioheadzelfde ritme ook enzo...
totdat ze gaan zingen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Trek je wel een trainingspak aan?
Wat moet je aan als ICT'er?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Trek je wel een trainingspak aan?
Nee Creepquote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef Pino112 het volgende:
Op je verjaardag een 6.1 terugkrijgen op herkansing
Lekker
Een wolvenshirt!quote:
Ja echt? ik ga het nu checken, het viel mij laatst ook al op, maar ik dacht aan dat andere nummer.quote:
Picsquote:
In mijn hoofd welquote:
Yeeh toch nog nog 1 reactie op mijn bier postquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
WOLF ik heb met deze muziek ook trek in Corona's
Tja het is dat ik die oudewijvenaandoening heb in m'n gezichtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yeeh toch nog nog 1 reactie op mijn bier post
welk nummer?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Dat intro van deze plaat zijn dezelfde akkoorden als Creep van Radioheadzelfde ritme ook enzo...
totdat ze gaan zingen
ah, die van Swift.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond gaat ie er af!lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef wolfrolf het volgende:
Baard update
Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond gaat ie er af!
Mannen met de nonchalante ongeschoren look
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef wolfrolf het volgende:
Baard update
Zelfs Chris Martin zingt het:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond gaat ie er af!
"Lights go out and I can't be shaved"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom?
Mannen met de nonchalante ongeschoren look
Jammer alleen dat de nonchalante look echt altijd fucking veel tijd kostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |