Ken ik, maar het is tot nu toe altijd positief of zelfs beter uitgevallenquote:
Forbiddenquote:
nouquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /files/bewegende-animaties/gefeliciteerd/bewegende-animatie-gefeliciteerd-408485.gif on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
oh, gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, na f5en op de link werkt ie wel. Fantastisch Rock.
Geen idee, ik ga het hopelijk meemakenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ken ik, maar het is tot nu toe altijd positief of zelfs beter uitgevallen.
Deze vrouwe weet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga het hopelijk meemaken![]()
1-op-1-meets heb ik wel vaker gehad, dat was immer tof!
Truste!quote:
trusten popjequote:
behalve met mijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Meets zijn altijd wel tof. Tenminste, de meets waar ik bij ben geweest dan. Maar dat is ook al wel weer een pak jaren geleden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik er tegenop maar we gaan het meemakenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Meets zijn altijd wel tof. Tenminste, de meets waar ik bij ben geweest dan. Maar dat is ook al wel weer een pak jaren geleden.
1-op-1 meet moet ik eigenlijk nog een keer doen met een Fok!ker, maar het komt er maar niet van op een of andere manier.
ow, gelukkig. die bevestiging dat het wel leuk was had ik even nodigquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Meets zijn altijd wel tof. Tenminste, de meets waar ik bij ben geweest dan. Maar dat is ook al wel weer een pak jaren geleden.
1-op-1 meet moet ik eigenlijk nog een keer doen met een Fok!ker, maar het komt er maar niet van op een of andere manier.
Oh, ik ben ook een schijtharrie wat meeten betreft hoor. Maar de Fok!kers die ik ooit heb ontmoet zijn allemaal tof geweest.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik er tegenop maar we gaan het meemaken
Gewoon een keer diep ademhalen en dan 'go with the flow'.quote:
Er is er maar eentje die me het leven nog lang zuur gemaakt heeft, die was ik op een gegeven moment liever kwijt dan rijk. Uitzondering gelukkig... De rest was gewoon normaal en tofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook een schijtharrie wat meeten betreft hoor. Maar de Fok!kers die ik ooit heb ontmoet zijn allemaal tof geweest.
en met die gedachte, en dit liedje:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon een keer diep ademhalen en dan 'go with the flow'.
Sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Er is er maar eentje die me het leven nog lang zuur gemaakt heeft, die was ik op een gegeven moment liever kwijt dan rijk. Uitzondering gelukkig... De rest was gewoon normaal en tof
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en met die gedachte, en dit liedje:
neem ik afscheid van jullie en ga ik mijn boekje (proberen) uit (te) lezen en daarna tukken tot 7.15u want dan moet ik weer werken....hoewel...ik kan uitslapen want ik moet er pas om 10u zijn.....nuja, dat zie ik morgenochtend wel...
trusten allemaal
Truste!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en met die gedachte, en dit liedje:
neem ik afscheid van jullie en ga ik mijn boekje (proberen) uit (te) lezen en daarna tukken tot 7.15u want dan moet ik weer werken....hoewel...ik kan uitslapen want ik moet er pas om 10u zijn.....nuja, dat zie ik morgenochtend wel...
trusten allemaal
he! ze heeft het over mij!quote:
Ook jij weet wel beter, dat was voor jouw tijdquote:
I know hunnybunny!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook jij weet wel beter, dat was voor jouw tijd
Slaap lekker Dagoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
I know hunnybunny!
nu echt weg. trusten
Trustenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
I know hunnybunny!
nu echt weg. trusten
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs in mijn scheten zit meer variatie...
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs in mijn scheten zit meer variatie...
Slaap lekker!quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:32 schreef Cee het volgende:
Het is oranje, het heeft veren en het is een twintiger!
Nee, het is niet Gerard Joling, het is PINOOOOOOOO.
Gefeliciteerd Piño!
Ja, ik weet hetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:11 schreef wolfrolf het volgende:
20ert nu toch???
Gefeli
Vanaf nu gaat het alleen maar bergafwaarts!!!1 [/motivatiespreker]
Geintje natuurlijk!
Da's bij vrouwen >25 en bij mannen >28quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:11 schreef wolfrolf het volgende:
20ert nu toch???
Gefeli
Vanaf nu gaat het alleen maar bergafwaarts!!!1 [/motivatiespreker]
Geintje natuurlijk!
meer geld....mwoahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's bij vrouwen >25 en bij mannen >28
Als het gaat om vruchtbaarheid en seksueel hoogtepunt...
Mijn levenskwaliteit is alleen maar omhoog gegaan na m'n 20ste
Meer geld, meer vrijheid (alleen wonen), zelfverzekerdheid, eindelijk de mogelijkheid iets van een baard te laten staan en nog meer van zulks
Daarom zei ik ook: "MIJN" levenskwaliteitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:20 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen
[..]
meer geld....mwoah
meer vrijheid...ja!
zelfverzekerheid? waar dan?
een baard laten staan...nope....
bij mij klopt er dus niets van
ow ja, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: "MIJN" levenskwaliteit
Geld valt eigenlijk ook wel tegen nu ik alleen woon
Ik ben verdomme al bijna 31, manquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ja 20-ers club
Ik ga'm bijna verlatenhet was leuk
Dankuquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:58 schreef themauster het volgende:
Gefeliciteerd Pino! Welkom bij de 20ers club!
Baasquote:
Ik ben preventief aan het hardlopen geslagen. Ze zeggen dat je na je 30e ontploft....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Dus nog 1 jaartje flink misdragen en dan is't leven afgelopen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is feest in sesamstraat Pino is jarig
![]()
Gefeliciteerd Pino!
Nee, Elmo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:35 schreef wolfrolf het volgende:
Oh het is toch Tommie die jarig is
[ afbeelding ]
Ja het schijntquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben preventief aan het hardlopen geslagen. Ze zeggen dat je na je 30e ontploft....
Dat deed me dus hier aan denken...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja het schijnt
Gelukkig ben ik zo'n 4 jaar geleden al begonnen met sporten, alhoewel ik alleen fitness doe
En sinds ik geen bier meer drink (doordeweeks welteverstaan) en wat gezonder ben gaan eten, EN ik ben 3 keer per week gaan fitnessen (grotere spieren == meer verbranding in rust ook), ben ik 5kg kwijt
Niet dat ik dik was, maar ik wil gewoon een fucking lekker lichaam hebben
Luunquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:41 schreef DeLuna het volgende:
Pinooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ouwe vogelGefeliciteerd
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat deed me dus hier aan denken...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
Ik fax zo nog een mooie trui naar je pino. Ook een leuk kado toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |