quote:Op zondag 7 juli 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is zo obvious dat Team Sky aan de dope zit.
Als Syntix het hier mee eens is noemt hij mij Kenneth.
quote:
KNVB-perschef Kees Jansma is gastpresentator. Hij neemt oud-bondcoach Vera Pauw van het Nederlandse vrouwenelftal mee.quote:
bij Oranje noemden ze hem KKquote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:27 schreef Karina het volgende:
[..]
KNVB-perschef Kees Jansma is gastpresentator. Hij neemt oud-bondcoach Vera Pauw van het Nederlandse vrouwenelftal mee.
Nee KJ.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De blanke spelers hadden zelfs een Klan voor hem opgericht.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf nu zal ik nooit meer reageren op je posts. Dus troll maar ergens anders.
Bij doodsverwensingen plaats ik een TR.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ze ook de silent treatment geven. Bevalt me tot nu toe prima.
Jaja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:04 schreef Travel. het volgende:
Ik zag net opeens meneer Bos in de herhaling?
Hoi Travel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef Travel. het volgende:
Vera Pauw
Het gaat niet goed met de Oranje Leeuwinnen. Als ze morgen tegen IJsland niet winnen eindigt het EK in Zweden voor hen. Oud-bondscoach Vera Pauw over onze kansen.
De wat?
Mart niet.quote:
Die loopt de Vierdaagse.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is Knevel afwezig?
Heb geloof ik iets gemist...
echt?quote:
jij weet het stiekem wel hé?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee manWeet ik het waar die zit op zijn vakantie.
je liet mij geloven dat hij de 4daagse looptquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee manWeet ik het waar die zit op zijn vakantie.
Niet alles geloven wat je hier leestquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je liet mij geloven dat hij de 4daagse loopt
Dat blijktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat je hier leestAl past geloven wel bij dit programma natuurlijk.
Kees smitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alvast de rebus, een lastige deze keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jan's maquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja ik kan het al amper uit mijn bek krijgen, laat staan typen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik typ mijn voornaam vaak foutquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem als ik opsporing soms in wil tikken.
Is er een prijs? Of de eer?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan de beste overkomen Kiranaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik typ mijn voornaam vaak foutDraai ik de letters om.
Dat komt door de ouderdom.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik typ mijn voornaam vaak foutDraai ik de letters om.
Ik had hem als eerstequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zei Kees Smit, dus jij krijgt de prijs in elk geval niet.
Die van gisteren vond ik makkelijker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zei Kees Smit, dus jij krijgt de prijs in elk geval niet.
Dit indrukwekkende plaatje! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had hem als eersteWat is mijn prijs?
quote:
Johquote:
een van de terroristen had het privé vinkje per ongeluk aangekliktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef Evertjan het volgende:
stond zaterdag al op YT en komt vandaag pas in het nieuws?
Dat komt nou van al dat soppen op Jeroen Pauw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee omdat ik te snel typ. Mijn vingers zijn sneller dan mijn hoofd.
Yayquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit indrukwekkende plaatje! Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Hij loopt ook wel eens te boelen met Humberto Tan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Evertjan het volgende:
Kees is altijd gewend om met ideale schoonzonen aan tafel te zitten zoals Arnold Bruggink en Keneth Perez
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit indrukwekkende plaatje! Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vera Pauw... altijd gedacht dat ze een lesbo was maar ze is de vrouw van Bert van Lingen...quote:
Ik heb niet over Vera Pauw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vera Pauw... altijd gedacht dat ze een lesbo was maar ze is de vrouw van Bert van Lingen...
ik weet m nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Negertjes moet je kort houden ook al lopen ze in een maatpak in Jip en Janneke taal reclame te maken voor coöperatief bankierenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij loopt ook wel eens te boelen met Humberto Tan.
Doublepain vindt deze post heel grappig.
Volgens mij heb jij een vrij groot J. Alba mapje op je harde schijf staan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar wacht.. Er is nog meer!
[ afbeelding ]
Oh niet de vrouw van Jeroen dus?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vera Pauw... altijd gedacht dat ze een lesbo was maar ze is de vrouw van Bert van Lingen...
wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kaf wordt van het koren gescheiden, zoveel is duidelijk.
Okay, leermomentje, let op:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Heb alle VI mp4'tjes moeten verwijderen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een vrij groot J. Alba mapje op je harde schijf staan.
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, leermomentje, let op:ooooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
waarom?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb alle VI mp4'tjes moeten verwijderen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, leermomentje, let op:Tu-tututu-tututu-tututu-tututu-tututu-tututu-tututuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie heeft er gewonnen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
De oplossing van gisteren was trouwens Andries Knevel.
Zei hij: dont tuts mi?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rob Geus noemde me laatst amigo, ik verwachtte onheil.
Doe je dit na?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Tu-tututu-tututu-tututu-tututu-tututu-tututu-tututu
Had weinig gescheeld of ik had een last minute gekocht voor 8 dagen Golf van Jemen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Het is enorm lullig maar als je naar zo'n soort land gaat dan weet je dat dit kan gebeuren
Misschien heeft ze wel een Vermeer aan de muur hangen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Zou Jessica Alba ook foto's van Johannes Vermeer op haar computer hebben staan?
Ik heb wel foto's van mijn overdreven grote geslachtsdeel via MSN met Jessica gedeeld ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Zou Jessica Alba ook foto's van Johannes Vermeer op haar computer hebben staan?
all inclusief?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had weinig gescheeld of ik had een last minute gekocht voor 8 dagen Golf van Jemen.
Lulhannes_vermeerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van mijn overdreven grote geslachtsdeel via MSN met Jessica gedeeld ja.
Hoeveel zou je krijgen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had weinig gescheeld of ik had een last minute gekocht voor 8 dagen Golf van Jemen.
Volgens mij had ze een kliniekje opgericht oid http://boudewijnenjudith.(...)sprek-aan-het-infuusquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van mijn overdreven grote geslachtsdeel via MSN met Jessica gedeeld ja.
Morgen en vrijdag wel weer een toppresentator.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Kees een goede presentator, heb alleen geen zin in Leontien donderdag.
Topshows worden dat. Kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen en vrijdag wel weer een toppresentator.
Derksen en van rossum toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topshows worden dat. Kijk er nu al naar uit.
Broekjes gaan al preventief uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topshows worden dat. Kijk er nu al naar uit.
hij komt veel professioneler over dan Bos gisteren.quote:
quote:De aandacht in de media zal de losprijs opdrijven
Ben ik wel bang voor ja
Wel nee, de kidnappers kijken geen Nederlandse tv
Gisteren vond ik Bos ook wel prettig, alleen moest hij per se zijn pvdaverleden duidelijk laten merken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij komt veel professioneler over dan Bos gisteren.
Gewoon heel jammer ja, elke avond een item verneuken aan de tour terwijl niemand daarop zit te wachten na Tour du Jour en DeMart.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
Net al 2 shows over de tour, gaan ze hier alles nog een keer herhalen.
Heb het idee dat jij geen groot wielrenliefhebber bent.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
Ze belichten wel weer een andere kant met andere gasten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Latert het volgende:
[..]
Gewoon heel jammer ja, elke avond een item verneuken aan de tour terwijl niemand daarop zit te wachten na Tour du Jour en DeMart.
woah, hij werd ook wel uitgedaagd. Als het gesprek gaat over uitlatingen van Samsom zou het gek zijn als hij de kant van de PvdA niet zou laten horen, dat zou knevel/vd brink ook gedaan hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren vond ik Bos ook wel prettig, alleen moest hij per se zijn pvdaverleden duidelijk laten merken.
Dat heb jij goed gezien, en die overkill helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb het idee dat jij geen groot wielrenliefhebber bent.
mag ik dat zeggen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nynke de jong, met dat, en ik vertel u misschien niets nieuws, deprimerende koppie.
Terwijl de intellectuele insteek al door Gertje is gegeven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
Ja, Renate die gaat praten over mode en kleding in de tour, en Marijn die zat te soppen op de rennersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze belichten wel weer een andere kant met andere gasten.
Ik hoor ook liever verhalen over Johan Derksen die met een uzi op everzwijnen schiet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb het idee dat jij geen groot wielrenliefhebber bent.
na maandag ben je er van af, prijs jezelf gelukkig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien, en die overkill helpt ook niet echt.
Dan krijgen we alle criteriums.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
na maandag ben je er van af, prijs jezelf gelukkig.
Niet onterecht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Vera Pauw was gewoon bang dat die speelsters gingen liggen te scharen
En wat is daar mis mee eigenlijk? Goed voor de teambuilding.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Vera wil elke speelster apart een nachtelijk bezoekje brengen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef TheVulture het volgende:
vrouwen worden dan jaloers, slecht voor de teambuildingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee eigenlijk? Goed voor de teambuilding.
totdat er er eentje jaloers wordtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet als ze afwisselen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vrouwen worden dan jaloers, slecht voor de teambuilding
Ze heeft er ooit al eens twee speelsters uitgebonjourd juist vanwege die reden... maar daar zal Kees wel geen vragen over mogen stellen van de KNVB... en Thijs moet net doen alsof lesbo's niet bestaan van de opperbaasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen droomt van de Libelle verloskundige van het jaar Award.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
Libelle, op zo'n prijs kun je trots zijn.
Eerst tot de oksel met de arm erin.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Het is nogal een knoestig type die een kind in een ruk uit de kut kan trekken
misschien post ze gewoon veel in tru/bnwquote:
Zometeen zal ze duidelijk maken dat het kind wel of niet een inenting verdient.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Ik snap de relevantie van dit onderwerp niet zo.
Ik zal het even aan Dionne Stax doorgeven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen zal ze duidelijk maken dat het kind wel of niet een inenting verdient.
Gewoon in een privekliniekje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:54 schreef alors het volgende:
En ondertussen gaan chirurgen die echt te ver gaan en geschorst zijn gewoon vrolijk verder in het buitenland
Zo moet je ze ook hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kees gooit alle geheimen weer op tafel.
Het is geen topshow, saaie gasten...quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen eens een topic vol bij deze show, dat dit kan jongens.
Dat zal wel Genee zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan neemt een van zijn vrienden mee.
Wilfred Genee komt dus niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan neemt een van zijn vrienden mee.
Deze man weet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred Genee komt dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:32 schreef xzaz het volgende:
Renze Klamer in TT
Mag ik je handtekening?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, en nu opzoutenquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou ik eventueel binnen de komende periode eenmalig uw handtekening mogen ontvangen wel-edele kennis van Renske?
Omdat je Renze spelt als Renze.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom spel je het trouwens als Renze en niet als Renske?
Dan blijf ik hem Renze noemen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Alleen echte fans mogen hem Renske noemen.
Dries.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wie o wie neemt Derksen mee?
Ik zet m'n geld in op André Rieu.
Een beetje andere mensen afzeiken om hun taalgebruik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je niet van Ijsland kan winnen verdien je het ook niet.
Ja, leuk, ik verspreek me.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een beetje andere mensen afzeiken om hun taalgebruik.
Ijsland was is dat? IJsland ken ik wel. Nog nooit van de korte en lange IJ gehoord zeker?
Wat is dit voor een nobody? Dit heeft in alle basisschoolboekjes gestaan, Hans.
Vanavond top show.
Goed zo zo wil ik het zien. De tip van Van Gaal: kijk eens naar het programma "Heel Holland Bakt"quote:
Ik hoop op wat anders dan een sport-gerelateerd persoon.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wie o wie neemt Derksen mee?
Ik zet m'n geld in op André Rieu.
Het zou mij echt heel erg verbazen als het niet één of andere obscure singer-songwriter is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop op wat anders dan een sport-gerelateerd persoon.
Twee avonden op rij gaat de helft van de uitzending al over sport. Eergisteren Tour en een gehandicapte wielrenster. Gisteren Tour en damesvoetbal.
Als ik sport wil zien, kijk ik wel naar Studio Sport of naar Mart Smeets.
Inderdaad. Een grote afknapper weer met een en al sportterreur.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop op wat anders dan een sport-gerelateerd persoon.
Twee avonden op rij gaat de helft van de uitzending al over sport. Eergisteren Tour en een gehandicapte wielrenster. Gisteren Tour en damesvoetbal.
Als ik sport wil zien, kijk ik wel naar Studio Sport of naar Mart Smeets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |