aangezien de vervanging van de avondetappe niks is, is dit het enigste programma met sfeerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:23 schreef TLC het volgende:
Dat is al een stukken betere setting dan dat programma van RTL7
Echt hè, heerlijk zo'n avonds sfeertjequote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:23 schreef TLC het volgende:
Dat is al een stukken betere setting dan dat programma van RTL7
quote:
inderdaad, inclusief vogelgezang op de achtergrondquote:
En vergeet de bijdrages van Dione niet!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:38 schreef DeeBee het volgende:
Karl met samenvatting à la Mart.
Zitten wij met de 'verhalen' van Gert de Hakkelaar.
Tinus volgt wel meer niet als je Mister NRC niet kent.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:42 schreef 4-elements het volgende:
Rohan Dennis een totale verrassing? Blijkbaar volgt Leontien het wielrennen niet al te goed meer...
Ik heb Breukink in 1990 nog gehuldigd zien worden in Dieren toen hij derde werd in de Tour.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:43 schreef TLC het volgende:
Ik heb dat nog meegemaakt een Nederlander in een gele trui !
wel lachen dat ze dachten dat het een indicator voor een motortje wasquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:49 schreef TLC het volgende:
ja hoor als een automobilist bezig is met een sms'je achter het stuur helpt zo'n klein kutlampje aan je zadel echt
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:55 schreef DeeBee het volgende:
Haha, Dennis was een zwemmer vroeger, misschien is dat toch hét geheim!
Gemeente Eindhoven bouwde in 2013 een podium voor het geval dat PSV de bekerfinale zou winnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:59 schreef TLC het volgende:
Als ie niet gewonnen had hadden ze voor niets die fiets gemaakt
Heeft in principe wel iets te melden over wielrennen. Ook al is het een ongelofelijke schijtbak met de 'veiligheid' van de wielrenner.quote:
Ik blijf sceptischquote:Op zondag 5 juli 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus jongens, we mogen uitgaan van... #DIEGELETRUIKOMTER
Ik twijfel ook nog steeds. Heb meer vertrouwen in Sagan op de een of andere manier. Misschien dat het gunstig werkt dat hij vrij weinig druk mee heeft sinds zijn baaldag.quote:
Ik zie Sagan het wel flikken om gewoon omhoog te knallen, die is me toch een potje in topvorm zegquote:Op zondag 5 juli 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog steeds. Heb meer vertrouwen in Sagan op de een of andere manier. Misschien dat het gunstig werkt dat hij vrij weinig druk mee heeft sinds zijn baaldag.
Wat dat betreft, stel dat hij toch eens een beter treintje had.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie Sagan het wel flikken om gewoon omhoog te knallen, die is me toch een potje in topvorm zeg
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie Sagan het wel flikken om gewoon omhoog te knallen, die is me toch een potje in topvorm zeg
Als je Sagan twee man geeft kan hij elke massasprint vinden, nu moet hij altijd maar goed positioneren en het zelf uitzoekenquote:Op zondag 5 juli 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dat betreft, stel dat hij toch eens een beter treintje had.
Hij had geen schijn van kans tegen de Gorilla, die begon op 50 meter al te juichen.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu durf je wel nadat hij vandaag al moest winnen en dat net mis ging
Zag je Cancellara nog? Als die daadwerkelijk nog op zijn benen ging staan, had hij gewonnen.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij had geen schijn van kans tegen de Gorilla, die begon op 50 meter al te juichen.
Hij gunt Tom de gele trui.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zag je Cancellara nog? Als die daadwerkelijk nog op zijn benen ging staan, had hij gewonnen.
Ik denk dat Cavendish net uit het raam is gegooid door Martinquote:Op zondag 5 juli 2015 22:23 schreef wimderon het volgende:
Erg veel sirenes op de achtergrond, is er een razzia bij Astana aanstaande?
Ik vind het wel vermakelijk, maar hij probeert ook niet zo stom mee te lullen en durft ook te vragenquote:
Ik denk alleen voor een paar renners waarvan ze aannemen dat hij misschien in een bepaalde trui gaat rijden zeg maar. Die van Dennis stond ook al klaar.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:24 schreef computergirl het volgende:
ik stel vast een domme vraag, maar heeft zo'n ploeg nu voor elke renner een geel groen gekleurde/gestippelde fiets klaarstaan of hebben ze een potje verf![]()
Vind het ook altijd maar ongemakkelijk inderdaad. En toch mag hij het al een jaar of 10 doen.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:25 schreef Zhero het volgende:
Wat zijn die interviews van Lieve toch altijd tenenkrommend...
En presenteert hij al 5 jaar een algemene talkshow op Canvas en mag hij vanaf volgend seizoen de late night talkshow op één gaan redden.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:29 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vind het ook altijd maar ongemakkelijk inderdaad. En toch mag hij het al een jaar of 10 doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |