Toch maar eens overplaatsing aanvragen, dat betaalt stukken beter dan hier, zolang je tenminste niet in een rural area zit. Aan de andere kant: de kosten van levensonderhoud zijn daar wellicht wel weer stukken hoger.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:54 schreef ophaling10 het volgende:
overzicht salaris van postbeambte in usa
http://wiki.answers.com/Q/How_much_money_does_a_mailman_earn
is redelijk,je komt er niet zomaar bij div testen(net als hier in het verleden) ook testen op drugsgebruik etc..
Zonet eens op de site van de usps gekeken er zijn redelijk wat vacatures
Je vergeet nu voor het gemak even dat de crisis daar is begonnen, met het verstrekken van torenhoge hypotheken aan mensen die het eigenlijk niet konden betalen. Dat jij nu wat goedkope huizen hebt gevonden zegt niets, hier heb je, ook in de grote steden, huizen van 60-70.000 euro.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:44 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is waar, maar je zal er geen woz en andere ellende hebben,je ziet nu goed hoe hier de huizen overgewaardeerd zijn,slim zaken doen hier in nl,400k lenen en waarde huis 280k(vaak wordt er gezegd hier verzorgingsstaat, die is langzamerhand ten einde)uitkeringen e.d. zijn daar minder,maar als je de handen uit de mouwen wilt steken is het een ideaal land.
Hier moet iedere bezorger een 'opdeelstukje' van 10 minuten lopen. Het aantal adressen verschilt echter behoorlijk van wijk tot wijk en dat komt niet omdat er flats tussen zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Opvallend dat er op veel plekken een bepaald percentage uren vanaf gaat. Bij mij moeten er meerdere wijken opgedeeld worden. Merkwaardig daarbij is alleen dat die opdeelstukjes totaal niet gelijk aan elkaar zijn. Wijken van in totaal 3 uur hebben opdeelstuk waar normaal 40 minuten voor staat. En enkele wijken van 4 uur hebben een opdeelstukje van nog geen 10 minuten. Lekker eerlijk verdeeld voor de bezorgers.
Die petten jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ah ja, al die gekleurde petten waar ze het toen over hadden! Heb even terug gekeken, maar die zouden half augustus pas komen
Of ging het niet daar over? https://mijnpostnl.mijnpo(...)000postnlpetten.aspx die bedoel ik
waarschijnlijk ben je een keer qua tijden ingeboekt na 18.00 uur. Vanaf dat tijdstip krijg je namelijk de 15% toeslagquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:58 schreef Deezertje het volgende:
Wat is de ''Extra tsl 15%'' op mijn strookje deze maand? Nog nooit gehad...
Het is maar 3 euro ofzo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben je een keer qua tijden ingeboekt na 18.00 uur. Vanaf dat tijdstip krijg je namelijk de 15% toeslag
Goed dat je het zegt, hier ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:53 schreef Rafierafie het volgende:
Ik zie nu net pas dat mijn uurloon weer is bijgesteld.
Een gigantische stijging van 9,25 naar 9,31
En daar werk je dan al die jaren voor!
En voor de duidelijkheid: ik verwacht geen uurloon van 20 euro per uur ofzo maar een maximaal uurloon van 9,31 vind ik weinig indrukwekkend.
je weet alleen niet wat ze betalen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:47 schreef Deezertje het volgende:
Belgen willen Nederlandse postbodes
http://www.nu.nl/economie(...)andse-postbodes.html
Ik heb het al vaak gemeld het is allerbelabberst,als ik er zelf van moest leven(of hoofdbaan) had ik het nooit gedaan,zou dan voor de Bww gaan en zw bijwerken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:53 schreef Rafierafie het volgende:
Ik zie nu net pas dat mijn uurloon weer is bijgesteld.
Een gigantische stijging van 9,25 naar 9,31
En daar werk je dan al die jaren voor!
En voor de duidelijkheid: ik verwacht geen uurloon van 20 euro per uur ofzo maar een maximaal uurloon van 9,31 vind ik weinig indrukwekkend.
Reacties van "het volk" op dit soort berichten lees ik al niet eens meer, de een is nog onbenulliger dan de ander. Van die mensen die denken dat het werk niets meer inhoudt dan een brief in een gleuf stoppen, of klagen dat de krant steeds te laat in de bus ligt. Zijn dezelfde mensen die je dan voor een 300 kleppen tellend bussenfront aanspreken met de vraag of je ook post voor mevrouw van Vleuten hebt....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:44 schreef ophaling10 het volgende:
Hier staan onder de reactie's al enkelen die het melden.
http://www.nujij.nl/econo(...)bodes.24137118.lynkx
Na 18.00 uur mag je geen post meer bezorgen, dat is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:01 schreef Thomas-sama het volgende:
15% extra na 18:00
Maar na 18:00 mag je toch niet meer werken? Officieel dan
Ja dat bedoelde ik ook. Voor de meeste hier is werken postbezorgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Na 18.00 uur mag je geen post meer bezorgen, dat is niet hetzelfde.
Maar die 15% toeslag geldt sowieso niet voor postbezorgers, ook als ze wel na 18.00 uur zouden werken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:07 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook. Voor de meeste hier is werken postbezorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |