Die tijden moeten ze ook lekker terug gaan brengen naar een 9uur oid,de meesten zijn de hele dag kwijt aan die flauwekul,en wat hebben ze verdiend 20/30 euro that s allquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
volgende week wordt het bijna de hele week boven de 30 graden. Eigenlijk moet ik dan met mijn astma ook echt het heetst v/d dag mijden. Dus heb ik 2 wijken die er allebei pas om 1 uur staan
die petten zijn net als de verbeterde kleding op de gouden berg belandquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:00 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik hoop dat het hier dan ook rustig is maar dat zal dan wel.
Het is vandaag veel te warm om lang buiten te zijn.
Met die zon zou een petje toch wel fijn zijn maar daar heb ik ook nooit meer iets over gehoord
Ah ja, al die gekleurde petten waar ze het toen over hadden! Heb even terug gekeken, maar die zouden half augustus pas komenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:15 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
die petten zijn net als de verbeterde kleding op de gouden berg beland
Post in de hand houden en niet op je arm.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef Deezertje het volgende:
Warm!!!
En waarom sturen ze de tv-gidsen bijna nooit in plastic?
Vandaag dubbele Mikro Gids en werkelijk waar bij elk huis was ie al gescheurd door de sorteermachine én daarna ook nog eens door de brievenbus zelf... en dan zit de tv-gids soms als laatste van de bundel en scheurt ie al doordat je de elastieken van de bundel haalt...Rotdingen!
En heeft iemand tips voor zweterige brieven op het einde van je bundel? Ik probeer waar mogelijk een plastic tijdschrift onderop te leggen, maar nu zijn sommige brieven doorweekt door mijn zweet...
Landinwaarts ja, aan zee iets 'koeler'quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
volgende week wordt het bijna de hele week boven de 30 graden. Eigenlijk moet ik dan met mijn astma ook echt het heetst v/d dag mijden. Dus heb ik 2 wijken die er allebei pas om 1 uur staan
Schiet op dan met dat geld, ik heb nog maar 80 euro op m'n rekening staanquote:
Zuinig aan doen dan tot maandag. Uitbetaaldag is 21, dus maandag 22 op de rekening.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Schiet op dan met dat geld, ik heb nog maar 80 euro op m'n rekening staan
ze kosten een drol dat is inderdaad in de kwaliteit van het papier terug te zien,\hier was het zeker geen daldag,9 zakken maar liefst.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef Deezertje het volgende:
Warm!!!
En waarom sturen ze de tv-gidsen bijna nooit in plastic?
Vandaag dubbele Mikro Gids en werkelijk waar bij elk huis was ie al gescheurd door de sorteermachine én daarna ook nog eens door de brievenbus zelf... en dan zit de tv-gids soms als laatste van de bundel en scheurt ie al doordat je de elastieken van de bundel haalt...Rotdingen!
En heeft iemand tips voor zweterige brieven op het einde van je bundel? Ik probeer waar mogelijk een plastic tijdschrift onderop te leggen, maar nu zijn sommige brieven doorweekt door mijn zweet...
onderling samenwerkingsverband is ook ernstig verminderd sedert alle ellende,ikke en de rest kan stikke,jammer is dat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Wat ik hier wel jammer vind is dat wijken vaak wel iets vroeger gebracht worden dan de officiële tijd, maar dat geven ze volgens mij alleen door aan degenen die de tassen klaar moeten zetten op het depot.
1 keer kwam ik speciaal 1 wijk om 11 uur ophalen op de vestiging (aanlevertijd 13.00) zodat ik vroeg kon beginnen, kom ik langs het depot gefietst om 20 over 11 oid, stonden de vaste bezorgers daar al klaar met hun karretjesdie wisten het dus allemaal. Die sms'en elkaar volgens mij.
Verder ben ik toch geen vroege vogel dus ik zou waarschijnlijk toch nooit zo vroeg beginnen als het niet hoeft, maar ik snap wel dat het voor sommigen idd vervelend is.. zeker degenen die niet tegen de warmte kunnen
Hier geen tips trouwens
dinsdag zal dat wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Schiet op dan met dat geld, ik heb nog maar 80 euro op m'n rekening staan
ook maandag heb ik even voor je opgezocht http://www.belastingdiens(...)jke_data_particulierquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:09 schreef V__L_N het volgende:
Och ik heb nog 0,57 euro...
Gelukkig komt morgen de zorgtoeslag al. Dat is 88 euro. Daar kan ik nog wel een keer boodschappen van doen.
Nee, op mijnpostnl nog niet, in de Finbox wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:20 schreef Deezertje het volgende:
Hier nog geen loonstrookje in MijnPostNL hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |