Je moet wat willen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:11 schreef NemapoAlcharios het volgende:
je moet het maar willen.. kan postnl zelf geen eigen professionele community site opzetten?
Is die bus nou serieus kleiner dan de oude?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:24 schreef ophaling10 het volgende:
http://brievenbussen.inte(...)enbus-groen-met-slot
Een verstandig mens probeert een nieuwe brievenbus in de winkel uit met 'n Bol.com doos.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:38 schreef dud0r het volgende:
Is die bus nou serieus kleiner dan de oude?
Ik denk dat PostNL met een keuringssticker moet komenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:51 schreef blijevis het volgende:
[..]
Een verstandig mens probeert een nieuwe brievenbus in de winkel uit met 'n Bol.com doos.
Als ik de achterkant van die bus bekijk denk ik dat een dergelijke doos daar niet in zal passen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:51 schreef blijevis het volgende:
[..]
Een verstandig mens probeert een nieuwe brievenbus in de winkel uit met 'n Bol.com doos.
ietsje, maar volgens mij past er nog genoeg in dat dingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is die bus nou serieus kleiner dan de oude?
De redenering zal wel zo gaan:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:18 schreef Deezertje het volgende:
Hoe zit het met pakjes op depot als de maandag straks weg is? Nu worden de depots al niet meer leeggehaald hier op zaterdag, als je geluk heb maandag. Straks dus een pakje van zaterdag opgehaald op dinsdag en op zijn vroegst pas woensdag/donderdag/vrijdag bij de ontvanger?
Dit had ik al voorzien toen ze begonnen met die post in de "oranje bussen deponeren"... Want ze wilde geloof ik naar één rit per dag toe. Ja dan blijft er inderdaad post op het depot liggen. Wat niet eens mag, maar een aantal mensen boeit het geloof ik niets. Zelfs rouwkaarten blijven bij ons regelmatig liggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:18 schreef Deezertje het volgende:
Hoe zit het met pakjes op depot als de maandag straks weg is? Nu worden de depots al niet meer leeggehaald hier op zaterdag, als je geluk heb maandag. Straks dus een pakje van zaterdag opgehaald op dinsdag en op zijn vroegst pas woensdag/donderdag/vrijdag bij de ontvanger?
Inderdaad, vooral de zachtere pakjes zoals kleding van h&m, waar het pakje er 90% in zit maar de inhoud buiten ophoopt tegen de bus.. dat ze die dingen sowieso meezenden met postbezorgers. Zelfs door veel normale bussen is het nauwelijkst e doen..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
De redenering zal wel zo gaan:
Pakjes die niet door de bus passen, moeten wel in de oranje bus passen dus daar moet je ze in deponeren nadat je ze gestickerd hebt. Op die manier blijft er niks op het depot liggen.
In de praktijk gaat dit natuurlijk niet werken. Aangezien de meeste van de pakjes niet in de oranje bus passen.
alle pakkettenzooi moeten ze lekker bij de pakketdienst onderbrengen,dit is weer een goedkope oplossing van bezorgen,die alleen maar probs geeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
De redenering zal wel zo gaan:
Pakjes die niet door de bus passen, moeten wel in de oranje bus passen dus daar moet je ze in deponeren nadat je ze gestickerd hebt. Op die manier blijft er niks op het depot liggen.
In de praktijk gaat dit natuurlijk niet werken. Aangezien de meeste van de pakjes niet in de oranje bus passen.
Doe maar niet, want dan gaan ze weer overal looptijd vanaf halen. Eerst gingen de pakketten weg en werd van elke wijk een kwartier afgehaald, toen de aangetekenden, weer een een kwartier eraf, nu is het mooi geweest!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:35 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
alle pakkettenzooi moeten ze lekker bij de pakketdienst onderbrengen,dit is weer een goedkope oplossing van bezorgen,die alleen maar probs geeft.
en mensen weer meer werk bezorgt,wat ook niet betaald wordt.
Wat ik niet snap is dat mensen van alles bestellen terwijl de meeste werken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:56 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag geen 5 maar (6!) HAH. Weten we ook weer waar PostNL de focus op legt tegenwoordig... Blijkbaar ook die vreselijk irritante kaartjes van de Vriendenloterij (die er tegenwoordig wel erg vaak bijzitten) en dan allemaal onderaan de bundel zodat ze er iedere keer uitvallen als je een nieuwe bundel pakt! Verder veel tv-gidsen.Erg irritant als er zo'n KRO-gids op het einde van de bundel zit. Die is vaak al helemaal kapot.... Zal morgen qua hoeveelheid dus wel een lachertje worden...
Ook had ik een hele tas vol pakjes (inderdaad de laatste tas helemaal onderop gegooid door Autobedrijf). Allemaal van bol! Helaas geen AH hier in de buurt dus niemand die zijn bestelling hier zelf afhaalt. Sowieso snap ik niet dat mensen zoveel bestellen bij bol. Vreselijk dure winkel. Weinig mensen met Credit Card blijkbaar. Amazon is zoveel goedkoper.
Voordeel van bol is dat je kunt bestellen met acceptgiro, dus pas betalen als je het in huis hebt. Bij amazon kan dat niet, de site is in het Engels (voor sommigen toch een probleem), en de verzendkosten zijn hoger. En bij amazon.com (itt tot uk en de) kan je achteraf nog geconfronteerd worden met invoerbelasting, door de douane. Maar je hebt gelijk dat bol.com relatief duur is: je kunt beter naar de Media Markt gaan, in elk geval voor cd's en dvd's.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:56 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag geen 5 maar (6!) HAH. Weten we ook weer waar PostNL de focus op legt tegenwoordig... Blijkbaar ook die vreselijk irritante kaartjes van de Vriendenloterij (die er tegenwoordig wel erg vaak bijzitten) en dan allemaal onderaan de bundel zodat ze er iedere keer uitvallen als je een nieuwe bundel pakt! Verder veel tv-gidsen.Erg irritant als er zo'n KRO-gids op het einde van de bundel zit. Die is vaak al helemaal kapot.... Zal morgen qua hoeveelheid dus wel een lachertje worden...
Ook had ik een hele tas vol pakjes (inderdaad de laatste tas helemaal onderop gegooid door Autobedrijf). Allemaal van bol! Helaas geen AH hier in de buurt dus niemand die zijn bestelling hier zelf afhaalt. Sowieso snap ik niet dat mensen zoveel bestellen bij bol. Vreselijk dure winkel. Weinig mensen met Credit Card blijkbaar. Amazon is zoveel goedkoper.
Hier niks gehoord over tijd eraf in de zomer. Vreemd dat het zo erg verschilt per vestiging. Vandaag even lang bezig geweest als normaal. Wat wil je ook met zes HAH (terugfietsen) en de hitte!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier waren er 4 folders ipv 5, dus ik verwacht die andere zaterdag dan wel... jammer. Misschien dan die vriendenloterij ook nog welEn hier ook wel HAH die er steeds tussenuit viel, irritant is dat ja!
Zo, maar even een mailtje eruit gedaan over die uren, een half uur van de tijd af op een piekdag met HAH is toch van de zottehoop op een foutje, anders ga ik nog eens goed nadenken of ik nog wel extra wil werken deze zomer.
Vinden ze dat op jouw kantoor goed dan? Hier zijn ze er niet happig op: Er is geen receptie oid waar ze het kunnen afgeven, en ben jij altijd op je werkplek?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat mensen van alles bestellen terwijl de meeste werken.
Laat het dan op je werk bezorgen. Ik doe niet anders. Thuis komt er eigenlijk niks meer omdat ik toch niet thuis ben.
Dat zal dan wel betekenen dat ze er stiekum tijd vanaf hebben gehaald, zo zijn ze wel!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hier niks gehoord over tijd eraf in de zomer. Vreemd dat het zo erg verschilt per vestiging. Vandaag even lang bezig geweest als normaal. Wat wil je ook met zes HAH (terugfietsen) en de hitte!
Raar ja. Hier was eerst dus ook beloofd dat ze het niet zouden doen, en nu dus toch maar. Anders zou het teveel zoet zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hier niks gehoord over tijd eraf in de zomer. Vreemd dat het zo erg verschilt per vestiging. Vandaag even lang bezig geweest als normaal. Wat wil je ook met zes HAH (terugfietsen) en de hitte!
Ja ik zou het maar eens goed bekijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat zal dan wel betekenen dat ze er stiekum tijd vanaf hebben gehaald, zo zijn ze wel!
worden door Sandd bezorgd. Zijn boekjes met kortingsbonnen voor boodschappen geloof ik.quote:Re: LIHL-boekjes
Gepost door: Machteld ()
Datum: 16 juli 2013 14:16
Jaah!! Ik heb eindelijk weer een LIHL boekje ontvangen. Niet geadresseerd aan mij, maar aan de vorige bewoners.
Maar dat maakt mij niets uit... alleen geen Pampers bon
Geen probleem bij mij op kantoor. Meestal ben ik wel op m'n plek als de pakket chauffeur komt. Ben ik al naar huis houdt de vimmer het voor mij achter, is het mijn lange weekend en het wordt vrijdag geleverd word ik gebeld dat er wat voor mij is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Vinden ze dat op jouw kantoor goed dan? Hier zijn ze er niet happig op: Er is geen receptie oid waar ze het kunnen afgeven, en ben jij altijd op je werkplek?
ga maar uit van 3 uur per week minder op 20 uurs contractquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat zal dan wel betekenen dat ze er stiekum tijd vanaf hebben gehaald, zo zijn ze wel!
dat zomer gebeuren zijn ze veel te vroeg mee voor de dag gekomen,volgende week is het een stuk minder,ivm vele vakanties etc..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:18 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Raar ja. Hier was eerst dus ook beloofd dat ze het niet zouden doen, en nu dus toch maar. Anders zou het teveel zoet zijnIk ben nu ook niet noemenswaardig veel eerder klaar en vorige week ook niet, dus als dit zo blijft staan heb ik toch behoorlijk in eigen tijd gewerkt
![]()
Teveel zoet mag dus absoluut niet, maar teveel zuur is uiteraard geen probleem.
[..]
Ja ik zou het maar eens goed bekijken
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:34 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe lang zijn jullie bezig met hoeveel poststukken? Bij mij werd aangegeven 2 tot 2.5 uur maar ik twijfel of dat te halen is...
ligt aan je route en natuurlijk de hoeveelheid per afgiftepuntquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:34 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe lang zijn jullie bezig met hoeveel poststukken? Bij mij werd aangegeven 2 tot 2.5 uur maar ik twijfel of dat te halen is...
Geen idee, ik tel ze nooit, ik denk de meesten nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:34 schreef Eenskijken het volgende:
staat toch op de bon hoeveel stukken je hebt?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Geen idee, ik tel ze nooit, ik denk de meesten niet
Welke bon?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
staat toch op de bon hoeveel stukken je hebt?
we zijn van de echte post die werken niet met Sandd bonnenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Wij worden per uur betaald hoor, niet per briefquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
per stuk zou het wel een redelijk bedrag worden,regelmatig 15-30 per huis (in drukke tijd) keer 470 afgiftepuntenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wij worden per uur betaald hoor, niet per brief
mja, dan komt die post de volgende dag maar hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:54 schreef VixenFromHell het volgende:
Dat moeten ze nu vanwege de post die in dat bakje ligt. Ja ik snap dat dat voor postbodes dan niet handig is, maar ze zijn dat hier nu iig verplicht.
Oh.. ik merk het al.. ik ga wel weer weg uit dit topic.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:42 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
we zijn van de echte post die werken niet met Sandd bonnen
die gidsen van Peter Kip zijn abnormaal zwaar(zeker als je er 30 hebt)ze hanteren ook abnormale prijzen als je er iets kooptquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:52 schreef VixenFromHell het volgende:
Zo dat was weer ruim 5 uur. Nog geen antwoord op de mail en ik ben het werk iig even helemaal zat
Was hier ook redelijk druk met H&M, meerdere tv gidsen, de Linda idd weer (kutblad), de Flair, nog wat dikke zooi van Peter Hahn oid en nog best wat ander spul. Als ze hier nu ook weer flink wat tijd af gaan halen....zat ongeveer op de normale normtijd met het lopen, maar dan nog al die tassen leeghalen, folders en elastiekjes in aparte tas stoppen, plastic stripjes weg gooien.. daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan he
En uiteraard lag er nog post van een andere wijk in het rode bakje.. dat werkt ook echt voor geen meter. Blijft altijd wel wat in liggen en dan voornamelijk door de postbodes. Die gaan vanaf de vestiging naar de wijk en gaan dan niet meer langs het depot (wat wel moet) en dan blijven die stukken dus liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |