Je moet wat willen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:11 schreef NemapoAlcharios het volgende:
je moet het maar willen.. kan postnl zelf geen eigen professionele community site opzetten?
Is die bus nou serieus kleiner dan de oude?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:24 schreef ophaling10 het volgende:
http://brievenbussen.inte(...)enbus-groen-met-slot
Een verstandig mens probeert een nieuwe brievenbus in de winkel uit met 'n Bol.com doos.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:38 schreef dud0r het volgende:
Is die bus nou serieus kleiner dan de oude?
Ik denk dat PostNL met een keuringssticker moet komenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:51 schreef blijevis het volgende:
[..]
Een verstandig mens probeert een nieuwe brievenbus in de winkel uit met 'n Bol.com doos.
Als ik de achterkant van die bus bekijk denk ik dat een dergelijke doos daar niet in zal passen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:51 schreef blijevis het volgende:
[..]
Een verstandig mens probeert een nieuwe brievenbus in de winkel uit met 'n Bol.com doos.
ietsje, maar volgens mij past er nog genoeg in dat dingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is die bus nou serieus kleiner dan de oude?
De redenering zal wel zo gaan:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:18 schreef Deezertje het volgende:
Hoe zit het met pakjes op depot als de maandag straks weg is? Nu worden de depots al niet meer leeggehaald hier op zaterdag, als je geluk heb maandag. Straks dus een pakje van zaterdag opgehaald op dinsdag en op zijn vroegst pas woensdag/donderdag/vrijdag bij de ontvanger?
Dit had ik al voorzien toen ze begonnen met die post in de "oranje bussen deponeren"... Want ze wilde geloof ik naar één rit per dag toe. Ja dan blijft er inderdaad post op het depot liggen. Wat niet eens mag, maar een aantal mensen boeit het geloof ik niets. Zelfs rouwkaarten blijven bij ons regelmatig liggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:18 schreef Deezertje het volgende:
Hoe zit het met pakjes op depot als de maandag straks weg is? Nu worden de depots al niet meer leeggehaald hier op zaterdag, als je geluk heb maandag. Straks dus een pakje van zaterdag opgehaald op dinsdag en op zijn vroegst pas woensdag/donderdag/vrijdag bij de ontvanger?
Inderdaad, vooral de zachtere pakjes zoals kleding van h&m, waar het pakje er 90% in zit maar de inhoud buiten ophoopt tegen de bus.. dat ze die dingen sowieso meezenden met postbezorgers. Zelfs door veel normale bussen is het nauwelijkst e doen..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
De redenering zal wel zo gaan:
Pakjes die niet door de bus passen, moeten wel in de oranje bus passen dus daar moet je ze in deponeren nadat je ze gestickerd hebt. Op die manier blijft er niks op het depot liggen.
In de praktijk gaat dit natuurlijk niet werken. Aangezien de meeste van de pakjes niet in de oranje bus passen.
alle pakkettenzooi moeten ze lekker bij de pakketdienst onderbrengen,dit is weer een goedkope oplossing van bezorgen,die alleen maar probs geeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
De redenering zal wel zo gaan:
Pakjes die niet door de bus passen, moeten wel in de oranje bus passen dus daar moet je ze in deponeren nadat je ze gestickerd hebt. Op die manier blijft er niks op het depot liggen.
In de praktijk gaat dit natuurlijk niet werken. Aangezien de meeste van de pakjes niet in de oranje bus passen.
Doe maar niet, want dan gaan ze weer overal looptijd vanaf halen. Eerst gingen de pakketten weg en werd van elke wijk een kwartier afgehaald, toen de aangetekenden, weer een een kwartier eraf, nu is het mooi geweest!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:35 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
alle pakkettenzooi moeten ze lekker bij de pakketdienst onderbrengen,dit is weer een goedkope oplossing van bezorgen,die alleen maar probs geeft.
en mensen weer meer werk bezorgt,wat ook niet betaald wordt.
Wat ik niet snap is dat mensen van alles bestellen terwijl de meeste werken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:56 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag geen 5 maar (6!) HAH. Weten we ook weer waar PostNL de focus op legt tegenwoordig... Blijkbaar ook die vreselijk irritante kaartjes van de Vriendenloterij (die er tegenwoordig wel erg vaak bijzitten) en dan allemaal onderaan de bundel zodat ze er iedere keer uitvallen als je een nieuwe bundel pakt! Verder veel tv-gidsen.Erg irritant als er zo'n KRO-gids op het einde van de bundel zit. Die is vaak al helemaal kapot.... Zal morgen qua hoeveelheid dus wel een lachertje worden...
Ook had ik een hele tas vol pakjes (inderdaad de laatste tas helemaal onderop gegooid door Autobedrijf). Allemaal van bol! Helaas geen AH hier in de buurt dus niemand die zijn bestelling hier zelf afhaalt. Sowieso snap ik niet dat mensen zoveel bestellen bij bol. Vreselijk dure winkel. Weinig mensen met Credit Card blijkbaar. Amazon is zoveel goedkoper.
Voordeel van bol is dat je kunt bestellen met acceptgiro, dus pas betalen als je het in huis hebt. Bij amazon kan dat niet, de site is in het Engels (voor sommigen toch een probleem), en de verzendkosten zijn hoger. En bij amazon.com (itt tot uk en de) kan je achteraf nog geconfronteerd worden met invoerbelasting, door de douane. Maar je hebt gelijk dat bol.com relatief duur is: je kunt beter naar de Media Markt gaan, in elk geval voor cd's en dvd's.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:56 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag geen 5 maar (6!) HAH. Weten we ook weer waar PostNL de focus op legt tegenwoordig... Blijkbaar ook die vreselijk irritante kaartjes van de Vriendenloterij (die er tegenwoordig wel erg vaak bijzitten) en dan allemaal onderaan de bundel zodat ze er iedere keer uitvallen als je een nieuwe bundel pakt! Verder veel tv-gidsen.Erg irritant als er zo'n KRO-gids op het einde van de bundel zit. Die is vaak al helemaal kapot.... Zal morgen qua hoeveelheid dus wel een lachertje worden...
Ook had ik een hele tas vol pakjes (inderdaad de laatste tas helemaal onderop gegooid door Autobedrijf). Allemaal van bol! Helaas geen AH hier in de buurt dus niemand die zijn bestelling hier zelf afhaalt. Sowieso snap ik niet dat mensen zoveel bestellen bij bol. Vreselijk dure winkel. Weinig mensen met Credit Card blijkbaar. Amazon is zoveel goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |