Knevel is te oud man.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat Andries inmiddels zelf wel een kans verdient bij een club als Barcelona of Real Madrid.
Goh had ik niet doorquote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben het over Andries Jonker, de enige echte.
Dan word je denk ik zo stijf als een plank.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef computergirl het volgende:
Ok, domme vraag. 2uur fietsen op een rustdag. Zou je dat niet over kunnen slaan?
keihard op z'n bek gegaan. Meerdere malen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef JimboSlice het volgende:
Is er ook nog een verband tussen de staat van je tanden en doping? Of heeft Ten Dam jarenlang aan de crystal meth gezeten?
Terpstra rijdt toch niet op rustdagen?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan word je denk ik zo stijf als een plank.
Die tijdrit in de regen in Baskenland danquote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef Redefine het volgende:
In Zwitserland was het ook geen goed weer, toen reed Mollema ook goed.
P'sies, ook bijvoorbeeld een supertijdrit in het regenachtige Baskenland in 2012.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef Redefine het volgende:
In Zwitserland was het ook geen goed weer, toen reed Mollema ook goed.
Dat is voor elke renner anders. Ik persoonlijk zou wat herhalingen van Buren gaan kijken. En Clips.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef computergirl het volgende:
Ok, domme vraag. 2uur fietsen op een rustdag. Zou je dat niet over kunnen slaan?
Deed Gertje ook nooit, behalve op zijn vrouw dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Terpstra rijdt toch niet op rustdagen?
Mooi een mond gesnoerd.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
keihard op z'n bek gegaan. Meerdere malen.
toch ff het bloed doorpompenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef computergirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |