Ik hoor het zo voor me.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Was wel grappig vandaag. Om de post op straat te houden doe ik elastiekjes om de brieven voor iedere straat als ik de straat heb gehad, doe ik de stiekjes om mijn stuur. Ik fietste vanmorgen een straat in, waren 2 kleine jongetjes aan het spelen. Roepen ze meneer, mag ik een elastiekje hebben? Ik zou ja hoor, die andere : mag ik er ook een?. Hoorde ik de moeder vanuit het huis roepen, Stelletje lillukke schooiers"![]()
Vanavond finale ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:40 schreef borisz het volgende:
Kromo en Dekker door op series 50 vlinder
Vanavond de finale van het Koninginnenummer de 100 vrij met Heemskerk en Kromoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanavond finale ?
Vandaag nog meer Nederlanders in actie ?
En ga het laatste dilemma eens invullen.
Leuk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanavond de finale van het Koninginnenummer de 100 vrij met Heemskerk en Kromo
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Was wel grappig vandaag. Om de post op straat te houden doe ik elastiekjes om de brieven voor iedere straat als ik de straat heb gehad, doe ik de stiekjes om mijn stuur. Ik fietste vanmorgen een straat in, waren 2 kleine jongetjes aan het spelen. Roepen ze meneer, mag ik een elastiekje hebben? Ik zou ja hoor, die andere : mag ik er ook een?. Hoorde ik de moeder vanuit het huis roepen, Stelletje lillukke schooiers"![]()
Ik moest ook hardop lachen. Ons dialect, ik hoorde het haar gewoon roepen.quote:
Kromo is ook leuk, maar anders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:08 schreef rubbereend het volgende:
Femke Heemskerk is echt één van de leukste sporters die we in ons land hebben
inderdaad, Femke is leukerquote:
Die andere Femke is ook leukquote:
welke?quote:
welke sport doet die?quote:
de traditionele zomerwedstrjidenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:10 schreef borisz het volgende:
Skispringen op Eurosport
Nog vol ook, alleen springen op gras!
Jup. Maar het blijft toch hilarisch zo dat skispringen op het gras.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de traditionele zomerwedstrjiden
Polotiekquote:
ik snap nog steeds niet waarom zo'n ding niet in Nederland is neergezetquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Maar het blijft toch hilarisch zo dat skispringen op het gras.
ik krijg er ook kromme tenen vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:11 schreef borisz het volgende:
Oh de NOS gaat plotseling Majorca schrijven ipv Mallorca. Wordt het dan ook Joret del Mar en Sevilja? Of Balencia?
![]()
Vreselijk, hou het gewoon op Mallorca.
quote:
Ergens live op het open net te zien??quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:48 schreef borisz het volgende:
Eerste ronde DFBpokal dit weekend. Hopen op veel stunten.
Bayern op Maandag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ergens live op het open net te zien??![]()
Dan is het VI-tijdquote:
waar zenden ze het uit?quote:
Waarom niet ?quote:
quote:
Geen behoefte aan. Het gekleuter tussen Derksen en Genee..quote:
Straks (18:00) samenvattingen van vandaag op ARD.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ergens live op het open net te zien??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |