SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ik wist niet dat je (goed) Russisch kon dan. Als dat zo is, waarom heb je het geleerd/ben je het aan leren?quote:
Ik kan het niet goed maar ik kan wel simpele zinnetjes maken. Ben het gewoon voor de lol aan het leren hoewel ik er op dit moment niet heel veel tijd in steek.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je (goed) Russisch kon dan. Als dat zo is, waarom heb je het geleerd/ben je het aan leren?
Dan heb je zeker de serie van Jelle Brandt Corstius in Rusland (van Moskou tot Moermansk) wel gekeken?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed maar ik kan wel simpele zinnetjes maken. Ben het gewoon voor de lol aan het leren hoewel ik er op dit moment niet heel veel tijd in steek.
Nee? Waar gaat dat over?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan heb je zeker de serie van Jelle Brandt Corstius in Rusland (van Moskou tot Moermansk) wel gekeken?
http://www.uitzendinggemi(...)n-moskou-tot-magadanquote:
Ik vind van wel. Heb helaas alleen de 2e serie gezien op tv.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Veel afleveringen. Is het interessant?
quote:
Zat er een appelpitje in (:quote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef Furdinand het volgende:
Nog niet gekeken moest eerst een fietsband vervangen.
Oh bedankt! zal morgen even kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:56 schreef Zeroku het volgende:
Furdi, hier heb je trouwens de Princeton cursus voor Russisch, 101 lessen met audio en echt super goed uitgelegd vanaf het begin. Mocht je nog iets zoeken om Russisch te leren.
Ook handig vind ik dat je meteen uitleg krijgt over het Russisch alfabet, op andere sites word je meteen in het diepe gegooid of gaan ze er vanuit dat je het alfabet al kent.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oh bedankt! zal morgen even kijken.
Ja, alleen het kutte is dat je blind moet typen op een toetsenbord.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef Furdinand het volgende:
Cyrillisch alfabet is ook gewoon even stampwerk. Dat heb ik gedaan voor ik ook maar een woord ging leren. Nu gaat dat makkelijk.
Ken je het cyrillische handschrift al? Dat is ook weer totaal anders.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, alleen het kutte is dat je blind moet typen op een toetsenbord.
Nee, maar had wel zoiets gezien inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ken je het cyrillische handschrift al? Dat is ook weer totaal anders.
Gewoon van ebay een setje stickers voor je toetsenbord halen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, alleen het kutte is dat je blind moet typen op een toetsenbord.
en een nieuw toetsenbord (voor laptop) kost vaak ook niet meer dan 10/12 dollarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon van ebay een setje stickers voor je toetsenbord halen.
Haha echt 17 verschillende gifjes ineenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
zo bn ik gewoon
leuke UI trouwens COsmo
nieuw toetsenbord voor een laptop?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:26 schreef leeell het volgende:
[..]
en een nieuw toetsenbord (voor laptop) kost vaak ook niet meer dan 10/12 dollar
ja.quote:
Uhh dat moet ik echt mijn hele laptop openmaken en allesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:16 schreef leeell het volgende:
kan je binnen 2 minuten vervangen met een russische versie en vice versa.
alleen die bovenplate hoeft eraf, dan toestenbord eruit, kabel los en nieuwe erin en terugklikken hierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:25 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Uhh dat moet ik echt mijn hele laptop openmaken en alles
Vaioquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:26 schreef leeell het volgende:
[..]
alleen die bovenplate hoeft eraf, dan toestenbord eruit, kabel los en nieuwe erin en terugklikken hier
per model zal wel verschillen, maar ik ben nog geen lastige tegengekomen
die zijn wel compact ja, niet zo groot ook, denk ook hoe groter hoe makkelijkerquote:
Compact wil ik het nou ook weer niet noemen hahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:27 schreef leeell het volgende:
[..]
die zijn wel compact ja, niet zo groot ook, denk ook hoe groter hoe makkelijker
zijn bijna allemaal ultrabookjes toch, iig de recentere. zeker met wat hardware dan de standaard laptop, en hoe zwaarder de hardware, des te secuurder moet het allemaal even zitten vanwege de airflow ed.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:30 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Compact wil ik het nou ook weer niet noemen haha
Ik weet niet wat een ultrabook isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:31 schreef leeell het volgende:
[..]
zijn bijna allemaal ultrabookjes toch, iig de recentere. zeker met wat hardware dan de standaard laptop, en hoe zwaarder de hardware, des te secuurder moet het allemaal even zitten vanwege de airflow ed.
dure, snelle laptopquote:
Nouja ik heb deze iig http://tweakers.net/price(...)13s8e/specificaties/quote:
goeie koop voor iemand met consumentenkennis.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nouja ik heb deze iig http://tweakers.net/price(...)13s8e/specificaties/
Wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:38 schreef leeell het volgende:
[..]
goeie koop voor iemand met consumentenkennis.
als je er niet zoveel vanaf weet is het soms lastig kiezen, dat heb je goed gedaanquote:
Okquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:43 schreef leeell het volgende:
[..]
als je er niet zoveel vanaf weet is het soms lastig kiezen, dat heb je goed gedaan
waarom, de specs zijn goed genoeg om nog 3 jaar te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Okmaar na 2 jaar is het een stom ding geworden
Te snel te warmquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom, de specs zijn goed genoeg om nog 3 jaar te kunnen gebruiken.
kwestie van even schoonmaken met wat luchtquote:
I triedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef leeell het volgende:
[..]
kwestie van even schoonmaken met wat lucht
werken alle fans wel ?quote:
Ja hoor, en hoequote:
haha, heb je je processorgebruik in de gaten gehouden ? er zijn virussen die je laptop op volle toeren laat draaien.quote:
Ja hij is gewoon oud aan het worden, veel gebruiktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:53 schreef leeell het volgende:
[..]
haha, heb je je processorgebruik in de gaten gehouden ? er zijn virussen die je laptop op volle toeren laat draaien.
op bed gebruikt ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:54 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ja hij is gewoon oud aan het worden, veel gebruikt
Ookquote:
ik ben zwaar culinair onderlegd hoor....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lelll jij kunt dit ook makkelijk maken
je moet deeg makenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:55 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben zwaar culinair onderlegd hoor....
HP pavilionquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:26 schreef leeell het volgende:
[..]
alleen die bovenplate hoeft eraf, dan toestenbord eruit, kabel los en nieuwe erin en terugklikken hier
per model zal wel verschillen, maar ik ben nog geen lastige tegengekomen
modelnummer ? dan zoek ik het voor je opquote:
eehmmm ff kijkequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:57 schreef leeell het volgende:
[..]
modelnummer ? dan zoek ik het voor je op
Wat voor deeg, wees specifiekerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je moet deeg maken
En prutje van gehakt en paprika en nog wat dingen
En dat bij elkaar en de oven in
5 kopjes meelquote:
jawel, ik ga ff kijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
dv7 staat rechtsonderin maar dat bedoel je niet he.
http://www.ebay.com/itm/N(...)YBOARD-/110878143111quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
volgens mij is het deze.
http://www.gadgetlite.com(...)deal-hp-pavilion-17/
Best duur nogquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:04 schreef leeell het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/N(...)YBOARD-/110878143111
13/14 euro. schikt wel tochquote:
gewoon klikken en klaar, 1 voedingskabeltje erinsteken .quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hoe vervang je zoiets. ziet nergens schroeven ofzo.
Omdat ik je naam niet meer weetquote:
Als ik wel ergens nooit zit is het daar welquote:
Weet je het echt niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:57 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Als ik wel ergens nooit zit is het daar wel
Ferdinand?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |