Daar stond laatst een stuk over in de VK magazine. Omdat vrouwen vinden dat ze alles moeten en alles ook nog leuk moet zijn en dat kan niet, geen prioriteiten kunnen stellen was de conclusie.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:33 schreef Uccie het volgende:
Waarom ren ik me altijd de pleuris om op tijd te zijn!
Nee omdat je de ander niet wil laten wachten, kwestie van beleefdheid...quote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar stond laatst een stuk over in de VK magazine. Omdat vrouwen vinden dat ze alles moeten en alles ook nog leuk moet zijn en dat kan niet, geen prioriteiten kunnen stellen was de conclusie..
Nee het idee was juist dat ze altijd te laat vertrokken omdat ervóór ook nog 38744393 dingen moesten die ECHT_NIET konden wachten.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee omdat je de ander niet wil laten wachten, kwestie van beleefdheid...
Ik ben ook altijd te vroeg om die reden.
Oh dan begreep ik het verkeerd, prioriteiten VOORDAT je weggaat.. Heb ik geen last van, ik ben altijd binnen 10 minuten klaar als ik wegga en vervolgens ben ik meestal een kwartier of nog langer te vroeg.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee het idee was juist dat ze altijd te laat vertrokken omdat ervóór ook nog 38744393 dingen moesten die ECHT_NIET konden wachten.
In dit geval ging het om een doktersafspraak dus was het meer omdat het zo hoort.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar stond laatst een stuk over in de VK magazine. Omdat vrouwen vinden dat ze alles moeten en alles ook nog leuk moet zijn en dat kan niet, geen prioriteiten kunnen stellen was de conclusie..
Oh nee ik was op tijd vertrokken, alleen alle stoplichten tegen en druk in de binnenstad. Normaal ga ik nooit met de auto.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee het idee was juist dat ze altijd te laat vertrokken omdat ervóór ook nog 38744393 dingen moesten die ECHT_NIET konden wachten.
Ik ben altijd 20-15 min te vroeg, met resultaat dat 1 van mijn vriendinnen al in paniek is als ik een keer niet zo vroeg ben. Berichtjes met, ben je het niet vergeten enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan begreep ik het verkeerd, prioriteiten VOORDAT je weggaat.. Heb ik geen last van, ik ben altijd binnen 10 minuten klaar als ik wegga en vervolgens ben ik meestal een kwartier of nog langer te vroeg.
* kuchtquote:Op maandag 15 juli 2013 16:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben altijd 20-15 min te vroeg, met resultaat dat 1 van mijn vriendinnen al in paniek is als ik een keer niet zo vroeg ben. Berichtjes met, ben je het niet vergeten enzo
Ja ik vond het erg, geen idee wat die reistijden zijn met OV.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik vond het erg, geen idee wat die reistijden zijn met OV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |