Eens in de zoveel tijd roept er inderdaad wel eens iemand dat het oneerlijk is en dat het anders moet, maar uiteindelijk blijft het gewoon hetzelfdequote:Op zondag 14 juli 2013 22:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Ah zo!
Toch vind ik die termijn van 5 jaar dubieus. Volgens mij is de vakbond er ook mee bezig bij de omroepen dacht ik om die flexcontracten eens om te zetten in gewone contracten voor onbepaalde tijd.
Stom!!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd roept er inderdaad wel eens iemand dat het oneerlijk is en dat het anders moet, maar uiteindelijk blijft het gewoon hetzelfde.
Ik vind de bezuinigingen die het halve Mediapark hun baan hebben gekost veel stommerquote:
True.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind de bezuinigingen die het halve Mediapark hun baan hebben gekost veel stommer.
Je overleeft het vastquote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat zijn werkdagen he. Dus in werkelijkheid nog een week of 3 ofzo..
Op m'n tandvlees dan... Vorig jaar niet weggeweest, dit jaar late zomervakantie... na ruim 2 jaar ben ik er wel aan toe geloof ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je overleeft het vast
Ik heb ook pas de 31e ferkaansie
Hmmz ik pas 16 augustusquote:Op maandag 15 juli 2013 14:21 schreef Luigi het volgende:
Maar na vandaag hoef ik wél nog maar 13 dagen te werken en dan gaan we op ferkansie!.
Nou ik heb juist het idee dat we de laatste in Nederland zijn ofzo. Met die late vakantie.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij gaan eerdaags al wegmaar de oppas (met rotweiler
) is gewoon weer in ons huis. Altijd prettig.
En dan zijn we al terug als iedereen nog moet gaan.![]()
Hee, dat kamp heb ik ongeveer honderd jaar geleden ook gedaan. Vinea, heet dat nog zo tegenwoordig? Fantastisch, heb ik heel veel leuke herinneringen aan! En ik bedenk me nu pas wat voor lange week dat als ouder moet zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel zin in vakantie. Mijn oudste is net terug van kamp en kan nu windsurfen en zeilen en middelste heeft ook zeilles gehad. Die zien we de hele zomer niet meer terug.
Die van ons zijn ook - dichtbij jou - op zeilles. Optimistjes, trouwens, dus ook met het gebrek aan wind van vandaag redelijk te doen. Vriendjes uit BKK zijn ook een paar dagen bij ons in 't huisje, dus gezellig en druk.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel zin in vakantie. Mijn oudste is net terug van kamp en kan nu windsurfen en zeilen en middelste heeft ook zeilles gehad. Die zien we de hele zomer niet meer terug.
erger dan salou kan toch nietquote:
jemig zit dat tuig dan echt overal?quote:
Volgens mij is het meer gerelateerd aan het fenomeen 'goedkoop en last minute' dan aan de bestemmingquote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jemig zit dat tuig dan echt overal?
ik zit er niet op te wachten net als toen om snachts niet te kunnen slapen omdat hele groepen dronken jongeren je complex afbreken waar ze zelf bij bent.
en dat mijn balkon astublieftdankuwel aan mijn appartement vast blijft zitten. omdat ik wel met de lift ga als ik naar beneden wil.
ik dacht echt dat zulke dingen alleen in salou gebeurden
en in chersonyssos.
tja, ik ben nog steeds geen miljonair helaas, dus laat dan maar.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef Vicky het volgende:
voor de jarige en nieuwe banen!!
voor kiesperikelen!
Nog 11 dagen werken en nog 32 nachtjes slapen!
Lady, Benidorm, Salou, Calella, Estartit... allemaal jongeren..
last minute in een nederlands vakantiepark een idee? dat ken nu best goedkoop hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tja, ik ben nog steeds geen miljonair helaas, dus laat dan maar.
Vinea bestaat nog steeds, maar er zijn echt tig zeilscholen waar ze dat soort kampen hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef Mineola het volgende:
Vinea, heet dat nog zo tegenwoordig? Fantastisch, heb ik heel veel leuke herinneringen aan! En ik bedenk me nu pas wat voor lange week dat als ouder moet zijnVoor ons was het veel te kort altijd.
hm, Groningen of Friesland dichtbijquote:Op maandag 15 juli 2013 14:53 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Die van ons zijn ook - dichtbij jou - op zeilles. Optimistjes, trouwens, dus ook met het gebrek aan wind van vandaag redelijk te doen. Vriendjes uit BKK zijn ook een paar dagen bij ons in 't huisje, dus gezellig en druk.
dit was Water Adventure Camp. Een halve week zo'n beetje. Superleuk! En dat kan ik prima handelen hoor, als ouder.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Hee, dat kamp heb ik ongeveer honderd jaar geleden ook gedaan. Vinea, heet dat nog zo tegenwoordig? Fantastisch, heb ik heel veel leuke herinneringen aan! En ik bedenk me nu pas wat voor lange week dat als ouder moet zijnVoor ons was het veel te kort altijd.
dat is idd een leuk idee maar voor dit jaar niet meer uitvoerbaar ivm vader die midden in onze vakantie zoon wil hebbenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:50 schreef livelink het volgende:
Ik heb niet eens vrij deze zomervakantie. Ik moet zuinig zijn met mijn vakantiedagen, helaas. Het vooruitzicht om gewoon door te werken is ook niet echt leuk, maar ja, het is niet anders.
Lady, weet je wat mij nou leuk lijkt voor jou en L.? Puur gebaseerd op jouw verhalen over jullie uitjes? De elfstedentocht fietsen en dan in leuke, kleinschalige hotelletjes logeren of zoiets. Of een rondje IJsselmeer of zo. Wat ook leuk is, is van jeugdherberg naar jeugdherberg te wandelen of te fietsen.
dat lijkt me voor L. ook zo leuk, zo'n zeilkamp.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit was Water Adventure Camp. Een halve week zo'n beetje. Superleuk! En dat kan ik prima handelen hoor, als ouder.maar mijn kind is al bjna 14. Die is wel vaker eens even weg.
Zeker wel!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:27 schreef Lijnloos het volgende:
BE en Lily, van harte! Lekker weertje voor ene verjaardag hoor!
En Joene, DML en Saffier gefeliciteerd!
En kies-perikelenSterkte daarmee!
Oh en hoi... *komt eens kijken of het hier leuk is*
nou, dit was met niet zo'n bekkig gezelschap en ze whatsappen en facebooken wat af.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat lijkt me voor L. ook zo leuk, zo'n zeilkamp.
hij gaat met scouting wel eens een weekendje zeilen, maar dit jaar ging het zomerkamp niet door helaas. had ik het eerder geweten, dan had ik m wel voorgesteld om naar zo'n zeilkamp te gaan.
(ook weer moeilijk, moeilijk, want dan zou ik m toch weer sturen? zo lastig zo'n kind dat overal tegenop ziet, dat je eigenlijk overal doorheen moet slepen en dan gaat het wel...)
hoe lang is dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:31 schreef snoopy het volgende:
Ik zag dat een weekje zeilles hier 300 euro kost
nou, da's dan een koopjequote:Op maandag 15 juli 2013 19:38 schreef snoopy het volgende:
Maandag t/m vrijdag van 9 tot 5. Het is ook meer een soort kinderopvang bijna
Voor alsnog is sinds het 'ongeluk' geen verbetering waar te nemen volgens hem.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:35 schreef livelink het volgende:
Zo, dat is wel heftig zeg. Jullie zullen die heg wel vervloekt hebben. Is er geen enkele verbetering in het gehoor meer mogelijk?
Ik moet toegeven dat hij redelijk kalm is onder de hele situatie..quote:Op maandag 15 juli 2013 21:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje, wat een k**ongeluk zeg. Dat verwacht je toch nooit als je aan het tuinieren bent. Sterkte voor hem (en jou) met de acceptatie.
Het is nogal een nuchtere, ook al had ik een tijdje geleden het idee dat hij toch ineens last had een 'moment van besef' en dat hij zoiets had van:quote:Op maandag 15 juli 2013 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar dat is toch ook moeilijk. Misschien heeft hij er minder last van dan jij. Ik durf het niet te zeggen. Feit is dat er iets stuk is wat niet meer heel wordt. Dat is rot.
Met een gehoorapparaat zeker niet, zelfde principe is een blinde een bril geven!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Kunnen ze dat niet oplappen dan?![]()
Mijn hus moest een spoedoperatie aan zijn oor wegens huidgroei achter zijn trommelvlies. Het trommelvlies helemaal weggehaald, gehoorbeentjes van titanium en trommelvlies van een spier van achter z'n oor. Hoort best prima. Zonder hoorapparaat oid.
Frieslanddichtbijquote:Op maandag 15 juli 2013 18:39 schreef debuurvrouw het volgende:
hm, Groningen of Friesland dichtbij? Middelste ookin een optimist oudste heeft Laser Pico gevaren.
Ach nee, voor je om zo'n meer bent heengereden ben je zo een half uur verderquote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een half uur is in Friesland niks toch?
Wat een bizar ongeval Rijstebuil
dat begrijp ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Met een gehoorapparaat zeker niet, zelfde principe is een blinde een bril geven!
Misschien dat we een keer gaan bekijken naar een eventuele 'reparatie' van het oor..
Nu eerst afwachten of we tijdens onze vakantie lekker kunnen zwemmen zonder oordopjes oid ..
ah, dan weet ik waarquote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
FrieslanddichtbijIk dacht dat het dichterbij was trouwens, maar het is toch nog bijna een half uur rijden.
Oh ja en ik ben bang voor Rottweilersquote:Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
ah, dan weet ik waar. Loik!
T is dat we oppas met rotweiler hebben vanaf morgen anders hadden we kunnen minimeeten!
10 dagen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh ja en ik ben bang voor Rottweilers
Hoe lang blijven jullie weg?
nou, ik gil wel ff ja. Kiek'n we dan wel eem.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef Gaoxing het volgende:
Niet? Darn!
We zijn hier tot de 2e, geloof ik. Geef maar een gil als je terug bent en zin hebt... We hebben op het moment logees, tot donderdag, maar ik heb geen idee wie er verder langs wil komen.
Nah, het was een klein uitstapje via Facebook. Over de droogmol. Geinig om terug te lezen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Gaoxing het volgende:
Wij zijn vast heel dom, live-link (<- autocorrect had er steeds opnieuw andere plannen mee). Buuf snapt het wel...
ik snap m nog steeds nietquote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef k_i_m het volgende:
Goed ook dat ik mijn uitleg 4x moet lezen voor ik mezelf snap zo zonder plaatje.
.
gewoon met een beetje grof geweld en aanstampen niet op te lossen? Anders heb je zo je dekbedovertrekken over de grond aan één kant.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik stoot altijd mijn kop aan de droogmol
Hij staat vanaf het begin dat ik mijn tuin heb veranderd scheef, en ik verdom het em uit te graven en opnieuw te plaatsen.
Een DIY uittrek waslijnquote:
oh. Oké. Maar hóe!quote:
nou die hang ik dubbel opquote:Op maandag 15 juli 2013 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gewoon met een beetje grof geweld en aanstampen niet op te lossen? Anders heb je zo je dekbedovertrekken over de grond aan één kant.
lekkor! Ik vind t ook nog warm. Maar ja, moeten wel te bedde. Ff kieken of slapen lukt.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit nu gewoon nog in t-shirt in de tuin trouwens.
quote:
Hier idem, het ding staat steeds schever ook...quote:Op maandag 15 juli 2013 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik stoot altijd mijn kop aan de droogmol
Hij staat vanaf het begin dat ik mijn tuin heb veranderd scheef, en ik verdom het em uit te graven en opnieuw te plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vakantieveilingen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Erg hoor, lady... Dat iemand niet zelf kan en mag bepalen wanneer het genoeg is.
En lekker ff deruit. Ik zoek ook nog een last minute. Nog tips?
www.actievandedag.nl ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Kijk af en toe wel daarop. Vandaag zijn we in Braamt, 't land van Jan Klaassen. Kids vermaken zich uitstekend
nee. ik zou echt een ander verblijf eisenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:43 schreef danic het volgende:
Wij hebben een last minute cp geboekt. De son schijnt dus verder hoeven we niet.
En de werkgever van vriend deed lastig ner vrij geven dus die is gisteravond weer naar huis gegaan omdat hij vandaag wel moest werken. Dat wisten ze hem pas gistermiddag te vertellendus die komt vanavond weer terug.
Vanmorgen lekker met de meisjes op pad gegaan voor een uurtje of 2, kom ik terug,zie ik een vliegende mier op het aanrecht. Ik denk nog "gatver", plet dat beest en loop verder.
Tot ik eens goed kijk en zie dat het halve huisje is overgenomen door die beesten![]()
Dus ik stea druk te moorden in de keuken, voel ik ze gewoon van boven in mijn haar vallen![]()
echt hè.....
Heb gebeld hierover en er zou iemand komen (2 uur geleden) en die zou ws gaan spuiten. Maar oh ja. ...dan mogen we wel 2 uur niet in het huisje![]()
Dat kan toch niet met 2 kindjes?? Ik bedoel, ik kan wel 2 uur weg uiteraard, maar hoe zit het dan met alle spullen die ook in die chemicaliën liggen?
Is het raar als ik een ander huisje wil??
dat dus..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee. ik zou echt een ander verblijf eisen
ik ken cp niet anders dan uiterst klantvriendelijk
ik zou mijn poot stijf houden. misschien heb je net de verkeerde getroffen?
Wij hadden 2 jaar geleden een rupsenplaag bij ons landal huisje. En daar mochten ze niks aan doen. We zijn toen omgeboekt naar een ander huisje. Van een standaard 4persoonhuisje naar een 8-persoons luxe boerderij. Ze hadden niks wat verder op onze boeking leek, en zo zaten we met 2 volwassenen en een peuter in alle ruimtequote:
wel ff tegen je vent zeggen dat je in een ander huisje zit hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef danic het volgende:
Oh ik breng het wat rot. Maar ze gaf aan dat er iemand kwam om hetcte beoordelen en dat het ws ging als bovenstaande.
Op het moment dat ik mijn bericht verzo d stond de beste man bij de deur en toen hij de situatie zag (beestjes, maar ook de kindjes), kreeg ik gelijk een ander huisje aangeboden. Ik hoopte nog op een vip maar helaas![]()
Dus alles is al ingepakt en nu wacht ik tot eva wakker wordt en er weer een medewerker komt, want die brengt heel lief alle spullen naar ons nieuwe huisje![]()
Ik ben weer supertevreden!
zoals ik al zei dus: ik ken cp niet anders dan uiterst klantvriendelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef danic het volgende:
Oh ik breng het wat rot. Maar ze gaf aan dat er iemand kwam om hetcte beoordelen en dat het ws ging als bovenstaande.
Op het moment dat ik mijn bericht verzo d stond de beste man bij de deur en toen hij de situatie zag (beestjes, maar ook de kindjes), kreeg ik gelijk een ander huisje aangeboden. Ik hoopte nog op een vip maar helaas![]()
Dus alles is al ingepakt en nu wacht ik tot eva wakker wordt en er weer een medewerker komt, want die brengt heel lief alle spullen naar ons nieuwe huisje![]()
Ik ben weer supertevreden!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:59 schreef livelink het volgende:
Ik heb altijd bij dit soort weer het idee dat ik er van moet GENIETEN (met hoofdletters) en dat ik er alles uit moet halen, wat er in zit. Maar in de praktijk doe ik dat helemaal niet en blijf ik gewoon binnen zitten. Ik heb niet eens de behoefte om in de tuin te gaan zitten, laat staan dat ik zin heb om me naar een waterkant te slepen en in de mensenmassa te gaan zitten![]()
Volgens mij bezit ik niet het talent van levensgenieter.
Zo was hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo wordt het:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
dat herken ik wel hoor. ik ben net zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:59 schreef livelink het volgende:
Ik heb altijd bij dit soort weer het idee dat ik er van moet GENIETEN (met hoofdletters) en dat ik er alles uit moet halen, wat er in zit. Maar in de praktijk doe ik dat helemaal niet en blijf ik gewoon binnen zitten. Ik heb niet eens de behoefte om in de tuin te gaan zitten, laat staan dat ik zin heb om me naar een waterkant te slepen en in de mensenmassa te gaan zitten![]()
gewoon lekker doen waar jij je lekker bij voeltquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:59 schreef livelink het volgende:
Daar dus ook al... mijn was gisterenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
en weet je waar ik nog het meest van baalde?
ik had het tafelkleedje van de tuinset met de hand gewassen omdat er een vogel op gepoept had.
kleedje nagespoeld, gecentrifugeerd en drooggestreken.
kleedje ligt nog geen 5 minuten weer op de tuintafel en weer vogelpoep dr op
gelukkig aan de rand, dus ik heb het kleedje zo geschoven dat de vlek over de rand valt.
ik was morgen nog wel een keer, maar dan met de machine
kutvogels (
yep allemaal zelf gedaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef Nijna het volgende:
Wauw Vicky, allemaal zelf aan het doen? Mooooi!
Lady-wrb, wel productief dagje dan weer...
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
yep allemaal zelf gedaan.
Nou ja.. alleen het aansluiten van de waterleiding van de wc niet. Dat kregen we niet zelf gesoldeerd
stofzuigers zijn niet zo goed gebouwd op fijn stofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:16 schreef Vicky het volgende:
Het wordt zeker mooi. ..
Maar pffff overal stof idd.. Tot in mijn bed...
Vandaag is de stofzuiger kapot gegaan. .. erg prettig..
M is een bouwstofzuigr gaan halen bij zijn moeder.
Ach we kunnen gelukkig douchen. M heeft een douche gemaakt op het balkon
Je kunt nog proberen met een andere stofzuiger de motor goed schoon te maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:19 schreef Vicky het volgende:
Daar kwamen we vandaag achter. Hij blies stof ipv dat ie zoog
had je de slang niet verkeerdom aangesloten?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:19 schreef Vicky het volgende:
Daar kwamen we vandaag achter. Hij blies stof ipv dat ie zoog
goede tip. Zal het morgen proberen,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je kunt nog proberen met een andere stofzuiger de motor goed schoon te maken.
daarom hebben wij twee stofzuigersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je kunt nog proberen met een andere stofzuiger de motor goed schoon te maken.
ik heb er zelfs 3 op elke verdieping 1quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daarom hebben wij twee stofzuigers![]()
het is zo handig om zo af en toe het binnenwerk goed schoon te kunnen maken
bouwstofzuiger, zo'n ding wat ook water kan zuigen, die zijn perfect er voor!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil er eigenlijk nog één voor in het kippenhok, maar ik ben bang dat die geen lang leven zal hebben.
de dames hebben echte stofnesten
de douche is een aantal planken met een zeil eromheen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:51 schreef trui het volgende:
een douche op het balkon?wat inventief!
en knap werk hoor vicky. zijn dat nou tegels of is 't helemaal zelf gemozaiekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn rollen van 35x150. Het overgrote deel is rol. De kleinere stukken heb ik gemozaiekt♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
ik zal het eens voorstellenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:47 schreef moussy het volgende:
[..]
bouwstofzuiger, zo'n ding wat ook water kan zuigen, die zijn perfect er voor!
handige ventquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef Vicky het volgende:
Ik heb gezegd dat ik wel een mogelijkheid tot douchen wilde tijdens het verbouwen. . M heeft het zo gemaakt
o leuk!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:15 schreef trui het volgende:
over wow yeah yeah gesproken, we hebben nieuwe eetstoelen besteld, die stonden al zo lang op m'n verlanglijstje.
wow dat is nog eens boffen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:36 schreef Saffier het volgende:
Ik krijg ook nieuwe eetstoelenlaatste week van augustus komen ze.
Ik krijg ze van mijn vorige werkgever. Die gaat ermee stoppen en heeft zulke mooie stoelen staan, die mag ik hebben
Haha de kinderen en ik zitten op het moment in 't schone Friesland soort-van-vakantie te houden, lazi. Maar ja, we zijn verhuizende.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:42 schreef laziness het volgende:
Gao ik heb het even gemist. Zitten jullie weer in een ander land?
Hahaha!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:25 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Haha de kinderen en ik zitten op het moment in 't schone Friesland soort-van-vakantie te houden, lazi. Maar ja, we zijn verhuizende.
Erg grappig: we kwamen een week of 4 geleden aan bij een bungalowpark:
"Dag mevrouw, kunt u hier uw adres invullen"
"Uhm.... ik heb geen adres"
"Nou, dan hier uw telefoonnummer"
"Tja, ik heb ook geen telefoon"
"Nou, dan mag hier uw nummerbord"
"Schat, kijk even naar het nummerbord van de huurauto"
"En hier de kleur van de auto"
"Schaahaaat....."
Ik geloof niet dat ze ons vreselijk betrouwbaar vond overkomen. En daar kan ik me wel iets bij voorstellen
Je bent het verkeerde boek aan het lezen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het zou zo fijn zijn als er ooit iets wél volgens het boekjes ging
Zal best wel weerquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Je bent het verkeerde boek aan het lezen!
Ja ik vind het wel druk. En wat ik heel moeilijk vind, is het 'regeltjesrijden' van Nederlanders. Terwijl ik heb leren rijden in plaatsen waar we het gewoon leuk met z'n allen oplossen, zeg maar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Gao, applaus. Knap hoor, want het is echt best druk op de wegen hier (of vond je het toch meevallen?)
Als je er onzeker bij blijft zou je nog een paar rijlessen kunnen nemen, toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:38 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel druk. En wat ik heel moeilijk vind, is het 'regeltjesrijden' van Nederlanders. Terwijl ik heb leren rijden in plaatsen waar we het gewoon leuk met z'n allen oplossen, zeg maar.
Volgens mij trekken heel veel kinderen dat niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:49 schreef Luigi het volgende:
Jawel hoor ze vind het erg, erg leuk op school en doet het ook prima. Geen klachten daar. Maar die 6 weken vakantie trekt ze slecht kennelijk
.
Ja, dat is natuurlijk ook weer zo. Maar ik vind het altijd wel een aangename afwijking van de norm, zeg maar. Van die kinderen die al de halve wereld hebben gezien enzo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:46 schreef Gaoxing het volgende:
En ze zijn nu 9 en 11, J. En het is heel verschillend he: ze nemen zonder blikken of blozen het vliegtuig (ik denk inderdaad dat ze het best alleen kunnen, nu), maar kennen de verkeersregels op de fiets weer nauwelijks.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Maar ik begrijp misschien niet helemaal wat je bedoelt met van niks iets lekkers maken
Het leidt nog wel eens tot rare situaties. Zoals de mevrouw die in het vliegtuig vroeg waar ze vandaan komen. Oorverdovende stilte! Waarop zij wat geringschattend begon te lachen "goh, weet je dat niet meer". Geen leuk grapje dus, op dat moment. Want we waren aan het verhuizen, hadden nergens een huis, en de kinderen hadden geen flauw idee wat ze moesten antwoorden: waar we hebben gewoond; waar ze zijn geboren; waar we gaan wonen; de nationaliteiten die ze hebben..... roept u maar. De marechaussee in NL heeft daar trouwens ook een handje van. Ik weet dat ze dat doen om te checken of alles een beetje normaal is, maar na een nachtvlucht vragen "waar kom je vandaan", leidt alleen maar tot verwarring.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:01 schreef Luigi het volgende:
Ja, dat is natuurlijk ook weer zo. Maar ik vind het altijd wel een aangename afwijking van de norm, zeg maar. Van die kinderen die al de halve wereld hebben gezien enzo.
eigengemaakte eiersalade op een pitabroodje, Mexicaanse tacosalade, wraps met gerookte kip en avocado, pastasaladequote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:46 schreef Gaoxing het volgende:
Trouwens, dames? Heer? Ideeën voor lekkere vakantierecepten? Dat je van niks iets lekkers kan maken, zeg maar?
En ze zijn nu 9 en 11, J. En het is heel verschillend he: ze nemen zonder blikken of blozen het vliegtuig (ik denk inderdaad dat ze het best alleen kunnen, nu), maar kennen de verkeersregels op de fiets weer nauwelijks.
klinkt goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:45 schreef Gaoxing het volgende:
Ik had er zeker bij moeten zeggen dat uk zwaar allergisch is voor eieren (en in mindere mate voor soja, melkproducten, ananas, pinda, watermeloen en cocos) he?
![]()
Net wel een heel leuk recept gevonden in m'n meegebrachte Franse kookboek: bladerdeeg bodempje, een pasta maken van rauwe ham, knoflook en wat olijfolie en erop spreiden, tomaat in plakjes erop, beetje Provençaalse kruiden.
En taco's wilden ze graag nog eens eten, tnx Vicky. Eens even het pak lezen
Newbie!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja. Dat was een heus inkoppertje. Goed gezien.
Ik hou d'r van.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja. Dat was een heus inkoppertje. Goed gezien.
die hebben wij ook gemaaktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:11 schreef Limone het volgende:
Zo'n foto!
[ afbeelding ]
Mijn vader heeft er zo een van toen hij puber was, samen met zijn zussen.
Lekker over de dijk wandelen ,broodje garnalen happenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:45 schreef PM-girl het volgende:
Goed. Volendam! Wat zijn de do's en don'ts met (kleine en iets minder kleine) kinderen?
oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:14 schreef trui het volgende:
geen paling kopen! die zijn met uitsterven bedreigd, moedig de vangst ervan niet aan...
Aaseters!quote:
Wij hebben er ook een, in 2011 gemaakt. Ik vind de foto helemaal geweldig!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:34 schreef Keshet het volgende:
Zo'n foto zou bij mij trouwens op de don't lijst staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
alles wat ik via google kan vinden met vakantiepark nederland last minutequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoeveel sites ken jij moussy? Ik heb er al wat gehad ondertussen. We weten ook nog steeds niet zeker óf we wel op vakantie willen dit jaar, dat scheelt
Hahaha dat zou me te ver gaanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:20 schreef moussy het volgende:
[..]
alles wat ik via google kan vinden met vakantiepark nederland last minuteondanks dat we zeggen dat we niet gaan, kijk ik toch zo af en toe naar een leuke aanbieding
Ik ben zelfs om te halen voor zo'n huis hier in het dorp op het strand
Misschien moeten wij maar eens ruilen dan. Kinderkamers komen overeen dus dat is al makkelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
maar brabant of limburg ofzo lijkt me wel wat
Ik zou er zelf wel voor open staan alleen mijn man echt nietquote:Op zondag 21 juli 2013 08:58 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben dat vroeger wel met m'n oom gedaan.. Wij twee weken in zuidLimburg, hij die tijd in de kop van NoordHolland..
ik kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op zondag 21 juli 2013 15:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou er zelf wel voor open staan alleen mijn man echt nietdie kan niet tegen het idee van een ander onder zíjn douche en in zíjn bed enzo
om een paar stukken rib op de BBQ te smijten ?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:06 schreef Luigi het volgende:
Hier gaat zo de bbq aan. Maarja. Ook een halve middag voor in de keuken gestaan.
ik hou d'r vanquote:Op zondag 21 juli 2013 17:26 schreef Luigi het volgende:
Mwoch. Pastasaladetje, zalmpje marineren, vleesjes voorbereiden... Ik kan er altijd wel zoet mee zijn hoor. Weinig kant & klaar iig. Ik heb wel eens de bbq om 13 uur aangestoken voor low & slow spareribs (6 uur d'r op!)..
maaar het dondert wel van het bot af zo gaarquote:Op zondag 21 juli 2013 17:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Eigenlijk mag het op geen enkele andere manier vind ik maar wel enorm arbeidsintensief.
Dus jij gaat naar Lily, Lily naar jou, en je man blijft gewoon thuis. Opgelost, slotje!quote:Op zondag 21 juli 2013 15:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou er zelf wel voor open staan alleen mijn man echt nietdie kan niet tegen het idee van een ander onder zíjn douche en in zíjn bed enzo
Ik hoorde net op de radio dat er een manneke van 7 vermist zou zijn bij de pier, en aan de andere kant een man van 30quote:Op zondag 21 juli 2013 21:02 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben een middagje op het srand gelegen. Was erg lekker.
Er was wel 'spektakel'. 2 helicopters, 6 kleine reddngsboten, 1 grote en een jetski. Er zou iemand van de pier in Scheveningen gesprongen zijn.
Turkije vind ik ook te warm. Wij doen maar weer een keertje Gran canaria
mannetje van 7 en ook een van 10 zijn terecht.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:11 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat er een manneke van 7 vermist zou zijn bij de pier, en aan de andere kant een man van 30
Jouw vrouw mijn vrouw, de fokeditiequote:Op zondag 21 juli 2013 20:49 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dus jij gaat naar Lily, Lily naar jou, en je man blijft gewoon thuis. Opgelost, slotje!
Met livestreams.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jouw vrouw mijn vrouw, de fokeditie
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jouw vrouw mijn vrouw, de fokeditie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |