Eens in de zoveel tijd roept er inderdaad wel eens iemand dat het oneerlijk is en dat het anders moet, maar uiteindelijk blijft het gewoon hetzelfdequote:Op zondag 14 juli 2013 22:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Ah zo!
Toch vind ik die termijn van 5 jaar dubieus. Volgens mij is de vakbond er ook mee bezig bij de omroepen dacht ik om die flexcontracten eens om te zetten in gewone contracten voor onbepaalde tijd.
Stom!!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd roept er inderdaad wel eens iemand dat het oneerlijk is en dat het anders moet, maar uiteindelijk blijft het gewoon hetzelfde.
Ik vind de bezuinigingen die het halve Mediapark hun baan hebben gekost veel stommerquote:
True.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind de bezuinigingen die het halve Mediapark hun baan hebben gekost veel stommer.
Je overleeft het vastquote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat zijn werkdagen he. Dus in werkelijkheid nog een week of 3 ofzo..
Op m'n tandvlees dan... Vorig jaar niet weggeweest, dit jaar late zomervakantie... na ruim 2 jaar ben ik er wel aan toe geloof ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je overleeft het vast
Ik heb ook pas de 31e ferkaansie
Hmmz ik pas 16 augustusquote:Op maandag 15 juli 2013 14:21 schreef Luigi het volgende:
Maar na vandaag hoef ik wél nog maar 13 dagen te werken en dan gaan we op ferkansie!.
Nou ik heb juist het idee dat we de laatste in Nederland zijn ofzo. Met die late vakantie.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij gaan eerdaags al wegmaar de oppas (met rotweiler
) is gewoon weer in ons huis. Altijd prettig.
En dan zijn we al terug als iedereen nog moet gaan.![]()
Hee, dat kamp heb ik ongeveer honderd jaar geleden ook gedaan. Vinea, heet dat nog zo tegenwoordig? Fantastisch, heb ik heel veel leuke herinneringen aan! En ik bedenk me nu pas wat voor lange week dat als ouder moet zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel zin in vakantie. Mijn oudste is net terug van kamp en kan nu windsurfen en zeilen en middelste heeft ook zeilles gehad. Die zien we de hele zomer niet meer terug.
Die van ons zijn ook - dichtbij jou - op zeilles. Optimistjes, trouwens, dus ook met het gebrek aan wind van vandaag redelijk te doen. Vriendjes uit BKK zijn ook een paar dagen bij ons in 't huisje, dus gezellig en druk.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel zin in vakantie. Mijn oudste is net terug van kamp en kan nu windsurfen en zeilen en middelste heeft ook zeilles gehad. Die zien we de hele zomer niet meer terug.
erger dan salou kan toch nietquote:
jemig zit dat tuig dan echt overal?quote:
Volgens mij is het meer gerelateerd aan het fenomeen 'goedkoop en last minute' dan aan de bestemmingquote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jemig zit dat tuig dan echt overal?
ik zit er niet op te wachten net als toen om snachts niet te kunnen slapen omdat hele groepen dronken jongeren je complex afbreken waar ze zelf bij bent.
en dat mijn balkon astublieftdankuwel aan mijn appartement vast blijft zitten. omdat ik wel met de lift ga als ik naar beneden wil.
ik dacht echt dat zulke dingen alleen in salou gebeurden
en in chersonyssos.
tja, ik ben nog steeds geen miljonair helaas, dus laat dan maar.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef Vicky het volgende:
voor de jarige en nieuwe banen!!
voor kiesperikelen!
Nog 11 dagen werken en nog 32 nachtjes slapen!
Lady, Benidorm, Salou, Calella, Estartit... allemaal jongeren..
last minute in een nederlands vakantiepark een idee? dat ken nu best goedkoop hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tja, ik ben nog steeds geen miljonair helaas, dus laat dan maar.
Vinea bestaat nog steeds, maar er zijn echt tig zeilscholen waar ze dat soort kampen hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef Mineola het volgende:
Vinea, heet dat nog zo tegenwoordig? Fantastisch, heb ik heel veel leuke herinneringen aan! En ik bedenk me nu pas wat voor lange week dat als ouder moet zijnVoor ons was het veel te kort altijd.
hm, Groningen of Friesland dichtbijquote:Op maandag 15 juli 2013 14:53 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Die van ons zijn ook - dichtbij jou - op zeilles. Optimistjes, trouwens, dus ook met het gebrek aan wind van vandaag redelijk te doen. Vriendjes uit BKK zijn ook een paar dagen bij ons in 't huisje, dus gezellig en druk.
dit was Water Adventure Camp. Een halve week zo'n beetje. Superleuk! En dat kan ik prima handelen hoor, als ouder.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Hee, dat kamp heb ik ongeveer honderd jaar geleden ook gedaan. Vinea, heet dat nog zo tegenwoordig? Fantastisch, heb ik heel veel leuke herinneringen aan! En ik bedenk me nu pas wat voor lange week dat als ouder moet zijnVoor ons was het veel te kort altijd.
dat is idd een leuk idee maar voor dit jaar niet meer uitvoerbaar ivm vader die midden in onze vakantie zoon wil hebbenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:50 schreef livelink het volgende:
Ik heb niet eens vrij deze zomervakantie. Ik moet zuinig zijn met mijn vakantiedagen, helaas. Het vooruitzicht om gewoon door te werken is ook niet echt leuk, maar ja, het is niet anders.
Lady, weet je wat mij nou leuk lijkt voor jou en L.? Puur gebaseerd op jouw verhalen over jullie uitjes? De elfstedentocht fietsen en dan in leuke, kleinschalige hotelletjes logeren of zoiets. Of een rondje IJsselmeer of zo. Wat ook leuk is, is van jeugdherberg naar jeugdherberg te wandelen of te fietsen.
dat lijkt me voor L. ook zo leuk, zo'n zeilkamp.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit was Water Adventure Camp. Een halve week zo'n beetje. Superleuk! En dat kan ik prima handelen hoor, als ouder.maar mijn kind is al bjna 14. Die is wel vaker eens even weg.
Zeker wel!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:27 schreef Lijnloos het volgende:
BE en Lily, van harte! Lekker weertje voor ene verjaardag hoor!
En Joene, DML en Saffier gefeliciteerd!
En kies-perikelenSterkte daarmee!
Oh en hoi... *komt eens kijken of het hier leuk is*
nou, dit was met niet zo'n bekkig gezelschap en ze whatsappen en facebooken wat af.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat lijkt me voor L. ook zo leuk, zo'n zeilkamp.
hij gaat met scouting wel eens een weekendje zeilen, maar dit jaar ging het zomerkamp niet door helaas. had ik het eerder geweten, dan had ik m wel voorgesteld om naar zo'n zeilkamp te gaan.
(ook weer moeilijk, moeilijk, want dan zou ik m toch weer sturen? zo lastig zo'n kind dat overal tegenop ziet, dat je eigenlijk overal doorheen moet slepen en dan gaat het wel...)
hoe lang is dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:31 schreef snoopy het volgende:
Ik zag dat een weekje zeilles hier 300 euro kost
nou, da's dan een koopjequote:Op maandag 15 juli 2013 19:38 schreef snoopy het volgende:
Maandag t/m vrijdag van 9 tot 5. Het is ook meer een soort kinderopvang bijna
Voor alsnog is sinds het 'ongeluk' geen verbetering waar te nemen volgens hem.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:35 schreef livelink het volgende:
Zo, dat is wel heftig zeg. Jullie zullen die heg wel vervloekt hebben. Is er geen enkele verbetering in het gehoor meer mogelijk?
Ik moet toegeven dat hij redelijk kalm is onder de hele situatie..quote:Op maandag 15 juli 2013 21:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje, wat een k**ongeluk zeg. Dat verwacht je toch nooit als je aan het tuinieren bent. Sterkte voor hem (en jou) met de acceptatie.
Het is nogal een nuchtere, ook al had ik een tijdje geleden het idee dat hij toch ineens last had een 'moment van besef' en dat hij zoiets had van:quote:Op maandag 15 juli 2013 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar dat is toch ook moeilijk. Misschien heeft hij er minder last van dan jij. Ik durf het niet te zeggen. Feit is dat er iets stuk is wat niet meer heel wordt. Dat is rot.
Met een gehoorapparaat zeker niet, zelfde principe is een blinde een bril geven!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Kunnen ze dat niet oplappen dan?![]()
Mijn hus moest een spoedoperatie aan zijn oor wegens huidgroei achter zijn trommelvlies. Het trommelvlies helemaal weggehaald, gehoorbeentjes van titanium en trommelvlies van een spier van achter z'n oor. Hoort best prima. Zonder hoorapparaat oid.
Frieslanddichtbijquote:Op maandag 15 juli 2013 18:39 schreef debuurvrouw het volgende:
hm, Groningen of Friesland dichtbij? Middelste ookin een optimist oudste heeft Laser Pico gevaren.
Ach nee, voor je om zo'n meer bent heengereden ben je zo een half uur verderquote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een half uur is in Friesland niks toch?
Wat een bizar ongeval Rijstebuil
dat begrijp ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Met een gehoorapparaat zeker niet, zelfde principe is een blinde een bril geven!
Misschien dat we een keer gaan bekijken naar een eventuele 'reparatie' van het oor..
Nu eerst afwachten of we tijdens onze vakantie lekker kunnen zwemmen zonder oordopjes oid ..
ah, dan weet ik waarquote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
FrieslanddichtbijIk dacht dat het dichterbij was trouwens, maar het is toch nog bijna een half uur rijden.
Oh ja en ik ben bang voor Rottweilersquote:Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
ah, dan weet ik waar. Loik!
T is dat we oppas met rotweiler hebben vanaf morgen anders hadden we kunnen minimeeten!
10 dagen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh ja en ik ben bang voor Rottweilers
Hoe lang blijven jullie weg?
nou, ik gil wel ff ja. Kiek'n we dan wel eem.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef Gaoxing het volgende:
Niet? Darn!
We zijn hier tot de 2e, geloof ik. Geef maar een gil als je terug bent en zin hebt... We hebben op het moment logees, tot donderdag, maar ik heb geen idee wie er verder langs wil komen.
Nah, het was een klein uitstapje via Facebook. Over de droogmol. Geinig om terug te lezen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Gaoxing het volgende:
Wij zijn vast heel dom, live-link (<- autocorrect had er steeds opnieuw andere plannen mee). Buuf snapt het wel...
ik snap m nog steeds nietquote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef k_i_m het volgende:
Goed ook dat ik mijn uitleg 4x moet lezen voor ik mezelf snap zo zonder plaatje.
.
gewoon met een beetje grof geweld en aanstampen niet op te lossen? Anders heb je zo je dekbedovertrekken over de grond aan één kant.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik stoot altijd mijn kop aan de droogmol
Hij staat vanaf het begin dat ik mijn tuin heb veranderd scheef, en ik verdom het em uit te graven en opnieuw te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |