Eens in de zoveel tijd roept er inderdaad wel eens iemand dat het oneerlijk is en dat het anders moet, maar uiteindelijk blijft het gewoon hetzelfdequote:Op zondag 14 juli 2013 22:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Ah zo!
Toch vind ik die termijn van 5 jaar dubieus. Volgens mij is de vakbond er ook mee bezig bij de omroepen dacht ik om die flexcontracten eens om te zetten in gewone contracten voor onbepaalde tijd.
Stom!!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd roept er inderdaad wel eens iemand dat het oneerlijk is en dat het anders moet, maar uiteindelijk blijft het gewoon hetzelfde.
Ik vind de bezuinigingen die het halve Mediapark hun baan hebben gekost veel stommerquote:
True.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind de bezuinigingen die het halve Mediapark hun baan hebben gekost veel stommer.
Je overleeft het vastquote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat zijn werkdagen he. Dus in werkelijkheid nog een week of 3 ofzo..
Op m'n tandvlees dan... Vorig jaar niet weggeweest, dit jaar late zomervakantie... na ruim 2 jaar ben ik er wel aan toe geloof ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je overleeft het vast
Ik heb ook pas de 31e ferkaansie
Hmmz ik pas 16 augustusquote:Op maandag 15 juli 2013 14:21 schreef Luigi het volgende:
Maar na vandaag hoef ik wél nog maar 13 dagen te werken en dan gaan we op ferkansie!.
Nou ik heb juist het idee dat we de laatste in Nederland zijn ofzo. Met die late vakantie.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij gaan eerdaags al wegmaar de oppas (met rotweiler
) is gewoon weer in ons huis. Altijd prettig.
En dan zijn we al terug als iedereen nog moet gaan.![]()
Hee, dat kamp heb ik ongeveer honderd jaar geleden ook gedaan. Vinea, heet dat nog zo tegenwoordig? Fantastisch, heb ik heel veel leuke herinneringen aan! En ik bedenk me nu pas wat voor lange week dat als ouder moet zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel zin in vakantie. Mijn oudste is net terug van kamp en kan nu windsurfen en zeilen en middelste heeft ook zeilles gehad. Die zien we de hele zomer niet meer terug.
Die van ons zijn ook - dichtbij jou - op zeilles. Optimistjes, trouwens, dus ook met het gebrek aan wind van vandaag redelijk te doen. Vriendjes uit BKK zijn ook een paar dagen bij ons in 't huisje, dus gezellig en druk.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel zin in vakantie. Mijn oudste is net terug van kamp en kan nu windsurfen en zeilen en middelste heeft ook zeilles gehad. Die zien we de hele zomer niet meer terug.
erger dan salou kan toch nietquote:
jemig zit dat tuig dan echt overal?quote:
Volgens mij is het meer gerelateerd aan het fenomeen 'goedkoop en last minute' dan aan de bestemmingquote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jemig zit dat tuig dan echt overal?
ik zit er niet op te wachten net als toen om snachts niet te kunnen slapen omdat hele groepen dronken jongeren je complex afbreken waar ze zelf bij bent.
en dat mijn balkon astublieftdankuwel aan mijn appartement vast blijft zitten. omdat ik wel met de lift ga als ik naar beneden wil.
ik dacht echt dat zulke dingen alleen in salou gebeurden
en in chersonyssos.
tja, ik ben nog steeds geen miljonair helaas, dus laat dan maar.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef Vicky het volgende:
voor de jarige en nieuwe banen!!
voor kiesperikelen!
Nog 11 dagen werken en nog 32 nachtjes slapen!
Lady, Benidorm, Salou, Calella, Estartit... allemaal jongeren..
last minute in een nederlands vakantiepark een idee? dat ken nu best goedkoop hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tja, ik ben nog steeds geen miljonair helaas, dus laat dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |