Er is een kaartjequote:Op de volgende trajecten is de internettoegang mogelijk:
Dortmund - Dsseldorf - Keulen (ook via Hagen und Wuppertal)
Keulen - Frankfurt/M. Flughafen
Frankfurt/M. - Stuttgart - Mnchen
Frankfurt/M. - Hannover - Hamburg Hbf
Dortmund-Hannover-Berlin
Berlin-Hamburg
Frankfurt-Nrnberg-Mnchen
Deze ja. Balenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:02 schreef icloud het volgende:
Bedoel jemisschien de citynightline? Die heeft geen wigi.
Oh, de Nachttrein? Daar is geen wifi.quote:
Sorry, mijn fout, ik ga voor het eerst alleen op reis, ook geen ervaring met die treinen verderquote:Op zondag 14 juli 2013 23:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Oh, de Nachttrein? Daar is geen wifi.
Excuus, je vraag om "de NS Hispeed" had me op het verkeerde pad gezet
hey!quote:
ok cowboy!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Utah, jongens!
Om op het werk te komen neem ik negen haltes de bus of ik loop een uurtjequote:Op zondag 14 juli 2013 23:39 schreef James1988 het volgende:
Heeft de crash bij Brtigny gevolgen voor jou Darkwing, bijvoorbeeld om op je werk te komen?
twitter:SNCF_infopresse twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:21:12LT "Ns serons en mesure de rtablir les circulations environ fin de semaine dbut de semaine prochaine #Bretigny vu l'ampleur des degats" reageer retweet
Zal ik je even opvrolijken?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Om op het werk te komen neem ik negen haltes de bus of ik loop een uurtje
Verder niet echt, behalve dat ik deze maand flink wou knallen, en een bezoekje wou brengen aan een rune in die omgeving...
Dus gevolgen voor mij, voor mn werk: nee, voor mn spoor hobby: tuurlijk, en voor de dagje weg: ach, creatief met vervoer zijn dan maar
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:51 schreef bork het volgende:
[..]
Zal ik je even opvrolijken?
Volgens mij vind jij de muziek bij het onderstaande clipke wel leuk![]()
Ik weet nu wie het zingt/zingt/speelt![]()
http://www.last.fm/music/(...)BA%D0%B8%D0%BD%D0%B8
Je kan een hoop zeggen van die vuurwerkafstekers (vandaag dan, de rest van het jaar stokbroodvreters) maar ze hebben de boel wel vlug op de rails op orde. Oorzaak, onderzoek, voorspellingen, bussen, alternatief vervoerplan, het om mogen reizen en niet moelijk doen...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:46 schreef James1988 het volgende:
Ah okay, gelukkig maar
Prognose:twitter:SNCF_infopresse twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:21:12LT "Ns serons en mesure de rtablir les circulations environ fin de semaine dbut de semaine prochaine #Bretigny vu l'ampleur des degats" reageer retweet
Daar moet ik je gelijk in geven. Ook de crisiscommunicatie vind ik erg goed: SNCF is transparant, geeft regelmatig updates en laat zien wat er tot nu toe gedaan is. Die opmerking zie ik op de sociale media vaker langskomen trouwens.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Je kan een hoop zeggen van die vuurwerkafstekers (vandaag dan, de rest van het jaar stokbroodvreters) maar ze hebben de boel wel vlug op de rails op orde. Oorzaak, onderzoek, voorspellingen, bussen, alternatief vervoerplan, het om mogen reizen en niet moelijk doen...
Ja, zoals bijvoorbeeld een foto voorbij komt met de mogelijke oorzaak, daar kunnen ze hier daar* nog wat van lerenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Ook de crisiscommunicatie vind ik erg goed: SNCF is transparant, geeft regelmatig updates en laat zien wat er tot nu toe gedaan is. Die opmerking zie ik op de sociale media vaker langskomen trouwens.
stel je zet een echte ice verbinding op en dan bedoel ik een hispeed verbinding niet die boemel van nu(die als ice word verkocht), dan lijkt mij frankfurt, keulen dusseldorf arnhem beter dan frankfurt keulen oberhausen of duisburg, arnhem? of denk je van niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:31 schreef James1988 het volgende:
Vanuit Nederland zijn die steden de sleutel tot het Ruhrgebied, vanuit Duitsland kun je vanuit die steden snel naar andere delen van het land. Dus ja, ik denk het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |