Volgens mij gaat dat op vraag van de KLPD en niet uit eigen initiatief.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:44 schreef DriekOplopers het volgende:
Voor Beter OV ziet weinig in het plan van de NS, bij problemen op de weg de atomobilisten op te pikken: http://www.voorbeterov.nl/
kortom, mooiweerspelerij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:26 schreef b2py het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat op vraag van de KLPD en niet uit eigen initiatief.
Oh ja. Toppunt van betrouwbaar nieuws iddquote:
Zeiken om het zeiken dit Flessie, gaat nergens over..quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja. Toppunt van betrouwbaar nieuws idd
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:14 schreef Viezze het volgende:
Ik hoorde het ook op de radio (NOS) dus het zal wel kloppen.
NS vervult ook een maatschappelijke functie
Ja maar niet voor reizigersdiensten, en voor een onderhoudsblokje lijkt het me een beetje ver omquote:
ach ja, ze vinden momenteel treintje rijden belangrijker dan reizigers vervoeren.quote:
Laat ik mezelf verduidelijken. Treinen in het algemeen vervullen in Nederland een maatschappelijke functie. Dat houdt bv. in dat er ook op onrendabele tijdstippen treinen rijden, en bij grote stremmingen zoals dit de trein een extra stop maakt. Vanuit wie (NS, KLPD, wie dan ook) dit komt is voor mij even onbelangrijk, want er zijn uiteindelijk mensen bij gebaat.quote:
Wat? Is die aankondiging van NS er wel geweest? Ook goed, maar dan is ditquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Zeiken om het zeiken dit Flessie, gaat nergens over..
Dus zeiken om het zeiken. En gewoon onwaar.quote:
Wel aardig betrouwbaar volgens mijtwitter:NS_online twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 13:00:11In verband met een ongeval op de snelweg A2 staat er een lange file. Daarom stoppen treinen extra in Zaltbommel voor dupeerde automobilisten reageer retweet
quote:Vaker Thalys Amsterdam - Brussel - NOS Nieuws
Tussen Amsterdam en Brussel rijden vanaf 7 oktober meer hogesnelheidstreinen. Thalys gaat vanaf die dag op doordeweekse dagen twee keer extra heen en weer rijden.
Het bedrijf komt daarmee tegemoet aan de wens van reizigers, de NS en de Belgische NMBS. Door de extra treinen komen er per week 8000 nieuwe plaatsen bij, zegt Thalys.
De hogesnelheidstrein rijdt nu van maandag tot en met donderdag negen keer per dag. Op vrijdag rijden elf treinen van Amsterdam naar Brussel.
Op het traject zou eigenlijk de hogesnelheidstrein Fyra rijden. De NS en NMBS besloten eerder dit jaar vanwege veiligheidsproblemen te stoppen met de Fyra.
Je bericht is verstuurd. Terug naar 'deel deze pagina'
Bron: nos.nl
Extra treinen, maar daarmee wordt het lastiger?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef icloud het volgende:
Word alleen maar lastiger voor de reiziger om brussel te bereiken.
In elk geval niet 1e klas reizen zo te zienquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dit gaat Duckie vandaag doen![]()
[ afbeelding ]
He, ja, das wel opvallend dat die laatste (TER) ook alleen maar 2e klas isquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
In elk geval niet 1e klas reizen zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |