SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@albertostegeman in Shownieuws
En een keurmerk van Rob!
Hoever wonen de vaste slowchatters vanaf camping de Berckt.
Palomar 294 Km
Van_Poppel 254 Km
WcPot 204 Km
Starm 192 Km
donald_dick 187 Km
Karina 180 Km
Spaghettivreter 152 Km
Studiotje 137 Km
sinterklaaskapoentje 137 Km
AF_ 83 Km
appelen 77 Km
Poll: Waar gaan we meeten?
• De Berckt
• Vakantiepark de Berckt
• Camping de Berckt
• Huisjespark de Berckt (Baarlo)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
en nu weer verder:
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:32 schreef AF_ het volgende:
Ik ga ook door naar tdj. Veel plezier op sbs nog
Ik weet het zonder jullie keek ik ook niet meerquote:Op zondag 14 juli 2013 20:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wmb is niet leuk meer
elke keer t zelfde liedje
Nee de spoiler had hij zo gekochtquote:Op zondag 14 juli 2013 20:41 schreef Starm het volgende:
"Ik heb mijn uitlaat en alles aangepast"
Net zei je nog dat je hem zo gekocht had
Probeer je je post count op te krikken ofzo, je kan je reacties toch ook in één post zetten als ze allemaal binnen de minuut zijn vrijwelquote:
Normaal is het hier veel drukken dan valt het niet op hequote:Op zondag 14 juli 2013 21:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Probeer je je post count op te krikken ofzo, je kan je reacties toch ook in één post zetten als ze allemaal binnen de minuut zijn vrijwel.
Ja het zijn allemaal herhalingen blijkbaar dus tja. Zometeen maar schakelen naar ranking the stars.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Normaal is het hier veel drukken dan valt het niet op he
Dat was toch niet het verkeerde kentekenbewijs? Dat was het zogenaamde deel 3 waarbij je kunt aantonen dat jij de eigenaar van de auto bent. Dat moet je dus thuis bewaren.quote:
Denk het welquote:Op zondag 14 juli 2013 21:23 schreef fespo het volgende:
krijgt Koos nou een stijffe piemel van al die regeltjes op te noemen?
Met zijn jasje aan met toezichtquote:Op zondag 14 juli 2013 21:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Hey die 'jij gaat normaal doen' gozer die denkt dat ie heel wat is
Iedereen mag iedereen staande houden. Aanhouden alleen niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze gasten... die neemt toch niemand serieus? Ze mogen je niet eens staande houden
Baas toch en vervolgens kijken hoe dat weg drijft als je tijd genoeg hebtquote:
Dan heb je echt wel en faal beroepquote:Op zondag 14 juli 2013 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
Hahaha die gast brengt de toezichthouders naar het bureau
pixels tellenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Foto maken met zo'n telefoon
Maak dan geen foto
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
Waarvoor heeft u afval op de stoep gezet?
- Voor het huis van de buren
BA DUM TSSS
Ik weet wat je bedoelt maar weet de naam ook niet meerquote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef cobain1994 het volgende:
Evening.
Wie weet hoe het programma heet waarin twee dames/stadswachten(rasamsterdammers) wielklemmen,boetes uitdelen,etc, was in de jaren negentig als ik het goed heb.
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef cobain1994 het volgende:
Evening.
Wie weet hoe het programma heet waarin twee dames/stadswachten(rasamsterdammers) wielklemmen,boetes uitdelen,etc, was in de jaren negentig als ik het goed heb.
Was toen wel vermakelijk, wou het wel eens terug zien.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar weet de naam ook niet meer
Als je mij wil aanraken dan zeg je het maarquote:
Ben toch niet zeker of het dit is.sorry. Ik kan mij twee dames herinneren 1 kleintje met een grote bek samen met een grote(rasta?) ook met een grote bek, met alle gevolgen van dien ..quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als je mij wil aanraken dan zeg je het maar
Kraakie je weeth toghquote:Op zondag 14 juli 2013 21:58 schreef Saekerhett het volgende:
Wat bezielen die tokkies om door een leeg winkelcentrum te rijden met een scooter?
nee dankuquote:Op zondag 14 juli 2013 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij wordt graag gespietst door zo'n stalen pen?
Nooit naar de punt toe fietsen, altijd er vanaf fietsen..quote:Op zondag 14 juli 2013 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij wordt graag gespietst door zo'n stalen pen?
Maar die punt kan ook naar jou toekomen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:20 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Nooit naar de punt toe fietsen, altijd er vanaf fietsen..
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar die punt kan ook naar jou toekomen.
Overtredersquote:Op zondag 14 juli 2013 22:28 schreef WcPot het volgende:
Dit was wel de rustigste slowchat dit jaar nog geen eens 1 topic vol
was jij niet op vakantie?quote:Op maandag 15 juli 2013 03:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Overtreders is juist wel baas, bike team enzo
geef maar toe, je mist mequote:Op zondag 14 juli 2013 22:28 schreef WcPot het volgende:
Dit was wel de rustigste slowchat dit jaar nog geen eens 1 topic vol
Vakantie?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef appelen het volgende:
17 dagen geen tv en internet![]()
Gister gelukkig wel sbs-avond afscheid gehad met blikje bier![]()
tot 31 juli.
Nee, de autisten van Telfort doen 4 weken over het verwerken van een verhuizing naar 4 huizen verderopquote:
ik zat even in de vertrekhal te internettenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef appelen het volgende:
17 dagen geen tv en internet![]()
Gister gelukkig wel sbs-avond afscheid gehad met blikje bier![]()
tot 31 juli.
Fijne vakantiequote:Op maandag 15 juli 2013 17:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zat even in de vertrekhal te internetten
ben al een week wegquote:
Ja echt wel. Ik had je vanmorgen nog wel bijna kunnen aanraken ik was in Amsterdam vanmorgen op de Veemkadequote:
Zal wel minder dan een half topic wordenquote:Op zondag 21 juli 2013 17:35 schreef tralalala het volgende:
Zondagsfipo @ `17:35
Rustigste avond ooit wordt dit.
Ik ga de tour kijken in ieder geval.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zal wel minder dan een half topic worden
Ja tour pas ik vandaag, vanavond misschien tour du jourquote:Op zondag 21 juli 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
HerhalingIk kijk de Tour wel, al is het wel erg saai nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |