quote:Op zondag 14 juli 2013 20:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Ken ik niet...
Ken je deze nogIk moest hier inene aan denken....
Volgens mij begon mijn haat-liefde verhouding met Arabieren toen.
Nee nee, je vorige link was beter.. Ik wist niet dat zij het zong.. Ik dacht zo'n dikke typische Arabische ofzo.. Deze chick is mooi en die zilgit dan.quote:
zelfde, zelfde.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee nee, je vorige link was beter.. Ik wist niet dat zij het zong.. Ik dacht zo'n dikke typische Arabische ofzo.. Deze chick is mooi en die zilgit dan.
Waarom voer jij discussies op een al vermoeiende dag?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:42 schreef G.R.S. het volgende:
LIF / Vasten
Volgens men is Ramadan niet vasten. Back me upwant ik heb werkelijk geen idee hoe ik het moet uitleggen
Nog heel even!quote:Op zondag 14 juli 2013 20:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom voer jij discussies op een al vermoeiende dag?
Ach man, nog een paar uurtjes volhouden jaquote:Op zondag 14 juli 2013 20:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet iedereen is Elissa hequote:Op zondag 14 juli 2013 20:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat haarZulke mooie krullen en dan blond... Wat blond.. geel gewoon.
Trigger.. Een en al fake.quote:
Who cares man, haar stem is hemelsquote:Op zondag 14 juli 2013 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trigger.. Een en al fake.Neusjob en alles.. Was dit.
Wat is zij trouwens?
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwenstemmenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Who cares man, haar stem is hemels![]()
Libanees.
Hahaha, homo.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwenstemmenOp Sezen Aksu na..
Vind mannen mooier zingen.
Wat voor koekjes?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nog heel even!
ik bak koekjes voor ons
Je mag niet teveel discussieren he tijdens ramadanquote:Op zondag 14 juli 2013 20:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach man, nog een paar uurtjes volhouden ja
Astaghfirullah.quote:
Neequote:
quote:
Turkse series zijn extreem populair in Arabische landen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk hoe mooi.
Geen idee wat die Turken daar doen, maar a la.
Ook in Perzisch sprekende landenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkse series zijn extreem populair in Arabische landen.
Gecensureerd I assume?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkse series zijn extreem populair in Arabische landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |