Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Mezien! Kaife omourek enta?! Ramadhan mabrouk;)quote:Op zondag 14 juli 2013 19:57 schreef Triggershot het volgende:
Nu voel ik mij schuldig
Kiyfak Habibi?
Hamdlilah, Kouli shey bigair. Wa Iyaak Agiequote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mezien! Kaife omourek enta?! Ramadhan mabrouk;)
Haw testati3a tradd 3alihom ka maghrebi al asil
Jij weet, Al-Maghreb Watani Akhuyaquote:Op zondag 14 juli 2013 20:18 schreef Aloulou het volgende:
Duidelijke woorden Triggah, die pokoe zegt genoeg. Bazennummer
Noem een zin en ik vind het voor jequote:Op zondag 14 juli 2013 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
fijn liedje op de radio gehoord, nergens online te vinden
Dit leven is zinloos op deze manier!
naam?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
fijn liedje op de radio gehoord, nergens online te vinden
Dit leven is zinloos op deze manier!
Tunis, zit hier al anderhalf jaar eigenlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij weet, Al-Maghreb Watani Akhuya
Waar ben jij as we speak?
Weyo. Ik denk ik krijg nu allochtonen muziek te horen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Anne van Veen met "de poes" (ik wil een poes met je).
Zo zo.. i cant even.
http://www.hermanvanveen.com/cd/nederlandstalig/anne-bij-mij.html
Zo moeilijk was het niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Anne van Veen met "de poes" (ik wil een poes met je).
Zo zo.. i cant even.
http://www.hermanvanveen.com/cd/nederlandstalig/anne-bij-mij.html
Kom je niet terug.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:27 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Tunis, zit hier al anderhalf jaar eigenlijk
Yav adam, ik was toen 6..quote:Op zondag 14 juli 2013 20:30 schreef Triggershot het volgende:
Ambi, jij stamt uit het steentijdperk.
Ken je deze nog?
Luister ik zelden tot nooit eigenlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weyo. Ik denk ik krijg nu allochtonen muziek te horen.
:") je plan faaldequote:
Idd, hatersquote:Op zondag 14 juli 2013 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Luister ik zelden tot nooit eigenlijk.
[..]
:") je plan faalde
Nee.. Ken ik niet...quote:
Ik zoek schatje.. Moment. Wel een moeilijke....quote:Op zondag 14 juli 2013 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
#teleurgesteld #in @ambii_ & @trigsfrigss.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Ken ik niet...
Ken je deze nogIk moest hier inene aan denken....
Volgens mij begon mijn haat-liefde verhouding met Arabieren toen.
Nee nee, je vorige link was beter.. Ik wist niet dat zij het zong.. Ik dacht zo'n dikke typische Arabische ofzo.. Deze chick is mooi en die zilgit dan.quote:
zelfde, zelfde.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee nee, je vorige link was beter.. Ik wist niet dat zij het zong.. Ik dacht zo'n dikke typische Arabische ofzo.. Deze chick is mooi en die zilgit dan.
Waarom voer jij discussies op een al vermoeiende dag?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:42 schreef G.R.S. het volgende:
LIF / Vasten
Volgens men is Ramadan niet vasten. Back me upwant ik heb werkelijk geen idee hoe ik het moet uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |