Nou lijk je echt mij wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vertrek gewoon uit NWS-SC, dus van mij hebben jullie geen last meer. Tot ziens!
Zo is het ook niet bedoeldquote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ging anders na het openen van dat topic wel als de kippen naar POL-café om het daar te melden. Maar genoeg erover. Ik vertrek gewoon uit NWS-SC, dus van mij hebben jullie geen last meer. Tot ziens!
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef paddy het volgende:
Het forum is explosief genoeg zonder al dat gedoe
Goed idee!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef Drugshond het volgende:
Doe maar een flink schuine mop op zondag.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo is het ook niet bedoeldIk wil het gewoon niet in NWS zien. Ook al roddelen ze tig keer ergens anders OVER NWS en hun users. Het staat jullie vrij daar op die plek dan op te reageren. Wat een ander doet hoeft NWS nog niet te doen. Het forum is explosief genoeg zonder al dat gedoe
Zeg dan.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
Ik weet maar 1 mopEn die is nog hardstikke flauw ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik google ook maarquote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
HahaDie is leuker dan die debiele mop van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef Drugshond het volgende:
Een man die uitgegaan is in Rotterdam is te laat voor de laatste trein Dordrecht. Omdat hij weinig zin heeft te wachten op de ochtendtrein besluit hij een taxi te nemen. Hij vraagt aan de taxichauffeur op het station, "Wat kost een ritje naar Dodrecht"? "dar rijd ik je naartoe voor 150 gulden", is het antwoord. "Shit", zegt de uitgaander, "ik heb nog 100 gulden over, maar je kunt de rest thuis van me krijgen." "Ja daag", zegt de chaufeur, "handje contantje of je bekijkt het maar". "Doe verdomme nou niet zo lullig man, anders kan ik hier heel de nacht op de trein staan wachten". "Doeiii, dat is mijn probleem niet, je bekijkt het maar 150 piek of oprotten". De vrolijke stapper is dus gedoemd om de nacht op het station door te brengen, wachtend op de ochtendtrein. Vier weken later is hij weer uitgeweest in Rotterdam. Als hij weer op het station komt blijkt het weer te laat voor de laatste trein. Hij klopt bij een taxi op het raampje, en vraagt, "Wat kost een ritje Dordrecht"? de chauffeur antwoord, "150 piek beste man" "Wil je me dan voor 200 trekken en pijpen erbij"? "Sodemieter op vuile poot", roept de chaffeur hem kwaad toe. Bij nog vier taxi's herhaalt hij deze vraag met allemaal een soort gelijke reactie. Dan loopt hij naar de taxi die hem vier weken terug had laten staan. "Kost het nog steeds 150 piek naar dordrecht", vraagt hij de chauffeur. "Ja, maar wel van te voren betalen", eist de chauffeur. "Oke dat is prima, maar doe me dan even een plezier als we voorbij die taxi's daar rijden toeter dan even en zwaai dan even naar je collega's".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |