SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
Ja inderdaad, V. ja.
DaS?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb al 28 uur in DaS zittenSpeel het sinds woensdag of zo
Dark Soulsquote:
Gewoon via je tradescherm.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dark Souls
Hoe kan ik mijn ruilkaarten weggeven?
Met die mods wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je vergeet de controller, op KBM is het niet te spelen
Dus, is het te spelen zonder een controller?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dark Souls
Hoe kan ik mijn ruilkaarten weggeven?
Met SweetFX ziet het er echt goed uit man. Maakt het stukken mooier.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef Manke het volgende:
Enige dat slecht is aan de Dark Souls port zijn de controls met muis en keyboard, en de interne resolutie. Met controller speelt het net zo goed als op een console en met DSfix zijn de graphics prima, mooier dan op consoles, het fixt ook de 30fps cap naar 60fps.
Moeilijk is het niet, zelfs ik kan het spelen met kreupele handen, tis wel ouderwets uitdagend.
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef Azerdion het volgende:
Wel leuk dat Fallout 3 en Fallout NV in de dd zittenDie ga ik dus zeker weten kopen!
Maar raden jullie Arma 2 ook aan? Ik hoorde altijd dat veel mensen die speciaal kochten voor DayZ, maar daar komt ook een standalone van. En Arma 3 is nu ook al bèta. Weet dus niet echt meer of het wel nut heeft.
vind dat te veel van het goedequote:Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met SweetFX ziet het er echt goed uit man. Maakt het stukken mooier.
niet echt. zoals je zegt, er komt een standalone versie van. dus voor DayZ hoef je het niet meer te doen. En arma 3 wordt sowieso superieur. Dus ik zou arma 2 laten liggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef Azerdion het volgende:
Maar even mijn post herhalen omdat er ook een vraag inzat.
[..]
Sommige DLC is wel okay andere is een beetje nutteloos, hij komt zeker weten nog een keer voorbij dus ik zou daar op wachten als je de DLC wil kopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand of de Magicka DLC de 13 euro waard is? Ik heb gister het spel gekocht in de flash deal, en er al 8 uur met vrienden op zitten. Wat een geweldig spel! Is de DLC ook wat?
Nog een keer in een flash bedoel je? Dan wacht ik daar opquote:Op zondag 14 juli 2013 19:55 schreef Moro het volgende:
[..]
Sommige DLC is wel okay andere is een beetje nutteloos, hij komt zeker weten nog een keer voorbij dus ik zou daar op wachten als je de DLC wil kopen.
Okeuh, die koop ik dan maar niet. Zag nu ook dat ze ineens de Complete Edition aanraden terwijl dat er eerst niet stondquote:Op zondag 14 juli 2013 19:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niet echt. zoals je zegt, er komt een standalone versie van. dus voor DayZ hoef je het niet meer te doen. En arma 3 wordt sowieso superieur. Dus ik zou arma 2 laten liggen.
Of als dailyquote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nog een keer in een flash bedoel je? Dan wacht ik daar op
Dezelfde flashdeals komen vaak wel 3-4 keer voor.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nog een keer in een flash bedoel je? Dan wacht ik daar op
Ik vind van wel, maar zoals ik zei, met WoW heb ik zoveel macros gehad dat ik de KB controls niet zo erg vind.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:59 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Dus, is Dark Souls te spelen met die Fixes en KBM?
KBM blijkbaar wel, ik kan sowieso geen kbm spellen spelenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:59 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Dus, is Dark Souls te spelen met die Fixes en KBM?
Alles is wel oke met KB mouse als je de controls anders instelt. Zoals die "end knop" .quote:Op zondag 14 juli 2013 20:02 schreef Manke het volgende:
[..]
KBM blijkbaar wel, ik kan sowieso geen kbm spellen spelen
gewoon kopen, echt een tof spel
Ja, ik denk dat ik hem ga halen als die weer 7,50 is.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:02 schreef Manke het volgende:
[..]
KBM blijkbaar wel, ik kan sowieso geen kbm spellen spelen
gewoon kopen, echt een tof spel
denk niet dat dat weer gaat gebeuren op steam tijdens de summer sale, maar misschien wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:05 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik hem ga halen als die weer 7,50 is.
Werk jij bij go2arena.com?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Manke het volgende:
[..]
denk niet dat dat weer gaat gebeuren op steam tijdens de summer sale, maar misschien wel.
Hier is ie nog 4 uur lang 8,90 euro
http://www.go2arena.com/dark-souls-1.html
Komt waarschijnlijk nog wel een keer of 2 langs, volgens mij ook nog geen daily geweest.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Manke het volgende:
[..]
denk niet dat dat weer gaat gebeuren op steam tijdens de summer sale, maar misschien wel.
Hier is ie nog 4 uur lang 8,90 euro
http://www.go2arena.com/dark-souls-1.html
Klopt, hij is 1x bij Flash sales geweest en 1x bij Community's choice, maar die won die niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef Moro het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk nog wel een keer of 2 langs, volgens mij ook nog geen daily geweest.
Volgens mij kon je BFG niet modden.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:14 schreef Verbal het volgende:
Okay: Doom3 BFG Edition of gewoon Doom 3 (iets goedkoper).
Iemand vertelde mij een paar topics geleden dat de BFG "meh" was".
Anyone?
V.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, lastig. Ik heb geen hele goede PC, maar Portal 2 zou die kunnen draaien. Daarnaast heb ik nog een PS3 en Xbox 360.
Lastig voor welk platform ik ga kiezen..
Ps3 en X360 zijn over 3 maanden EOLquote:Op zondag 14 juli 2013 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, lastig. Ik heb geen hele goede PC, maar Portal 2 zou die kunnen draaien. Daarnaast heb ik nog een PS3 en Xbox 360.
PC natuurlijk! Mijn laptop met intel pentium 1.9 Ghz kon hem zelfs spelen op hoogste kwaliteit, dus dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Portal 2 is een verplichte aankoop. Punt.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef robin007bond het volgende:
Aaah, het wordt PC.
Maar ik heb al zoveel uitgegeven aan games en ik moet nog zoveel uitspelen.
Keuzes, keuzes, keuzes.
herkenbaar..quote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef robin007bond het volgende:
Aaah, het wordt PC.
Keuzes, keuzes, keuzes.
cc_verbalquote:Op zondag 14 juli 2013 20:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Post je Steam usernames dan. Heb Portal coop buddies nodig. Mijn username is ezkNYNE
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
herkenbaar..
*kijkt naar steam profiel:
[ afbeelding ]![]()
Impire is geen goede game. Het heeft voorgebouwde plekken ipv dat je zelf een kamer verzint, random plekken waar de vijand binnenkomt zodat vallen strategisch neerzetten ook weinig nut heeft. War for the Overworld lijkt erop om een betere Dungeon Keeper spel te zijn maar die is nog zwaar in de alpha.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:24 schreef mschol het volgende:
iemand hier die Impire speelt en weet hoe het is?
met craften krijg je XP en per 10 levels kan je een showcase aan je profiel toevoegen..quote:
Kopen die handel.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef robin007bond het volgende:
Aaah, het wordt PC.
Keuzes, keuzes, keuzes.
thnxquote:Op zondag 14 juli 2013 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Impire is geen goede game. Het heeft voorgebouwde plekken ipv dat je zelf een kamer verzint, random plekken waar de vijand binnenkomt zodat vallen strategisch neerzetten ook weinig nut heeft. War for the Overworld lijkt erop om een betere Dungeon Keeper spel te zijn maar die is nog zwaar in de alpha.
Ben je ook meteen 500 euro armer.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:37 schreef GlenSpey het volgende:
Wanneer komt Train Simulator '13 en alle DLC nou eens in de daily![]()
Treinen simuleren.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ben je ook meteen 500 euro armer.
En wat is er leuk aan TS? Serieuze vraag, ben gewoon benieuwd.
V.
Wat is er leuk aan gewoon treintjes verzamelen? beetje zelfde straatje gok ik alleen is die simulator een stuk goedkoper.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Top! Mocht ik een summer getaway kaart dubbel krijgen waar je wat aan hebt dan hoor je hetquote:Op zondag 14 juli 2013 20:24 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Aan Bigbass, ik probeer eerst even mijn Summer Getaway badge te krijgen. Als ik GlaDOS dan nog heb mag je hem best hebben van mij. Gratis en voor niks.
Bioshock Infinite, Prison Architect, Reus en Torchlight II heb ik nog nodig qua Summer Getaway.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:49 schreef bigbass het volgende:
[..]
Top! Mocht ik een summer getaway kaart dubbel krijgen waar je wat aan hebt dan hoor je het
Niet dat ik zelf interesse heb in Doom of het heb gespeeld, maar ik zie dat BFG alle games heeft. Ook Doom en Doom 2. En dan nog de Doom 3 DLC's. Zoiets vind ik wel 1,50 extra waard. Heb je gelijk de hele collectie in je steamlistquote:
Sanctum 1 schijnt beter te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:51 schreef Eenskijken het volgende:
Zijn er mensen die een 4pack met Sanctum 2 willen doen?
Ik had verwacht dat die zou winnen, maar had zelf Deadlight gevote en nu gekocht, dus ik ben contentquote:
Hij is aan het downloaden, maar de reviews zijn veelbelovendquote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
zijn er mensen die deadlight gespeeld hebben? is het die 3 euro waard?
heel even gespeeld, die paar minuten waren wel geinig..quote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
daar is torrent ideaal voorquote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
2 is ook wel goed te pruimen, vind hem tot nu toe beterquote:
De erste kaart meestal binnen het half uur daarna varieert het nogal.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wanneer krijg ik nu zo'n kaart, van bijvoorbeeld FM2013? De game nu aan het spelen
Speel ik nog even lekker doorquote:Op zondag 14 juli 2013 21:20 schreef Moro het volgende:
[..]
De erste kaart meestal binnen het half uur daarna varieert het nogal.
makkelijkste manier is dat je naast je steaminlognaam in steam (rechtsboven) een bedrag te zien krijgt...quote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Speel ik nog even lekker doorIs geen straf
En waar kan ik zien of ik iets verkocht heb? Heb een kaart te verkoop aangeboden gisteren namelijk
Moet je eens de prijs van Alice The Madness Returns ff gaan vergelijkenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef meowingtons het volgende:
de grap even naar sims 3 gekeken, wtf EA, 15 dollar in Amerika en hier 22,
Bah, ik snap dat we hier soms wat genaaid zijn met relatieve prijzen, maar dat neem ik voor lief... EA rekt het wel heel erg...quote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet je eens de prijs van Alice The Madness Returns ff gaan vergelijken
Als je van een derde partij codes koopt ben je volgens mij gewoon legaal bezig. Alleen als je direct op Steam een proxy gebruikt en iets uit de store koopt kan je in de shit komen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het de vraag hoe groot de kans is dat steam de koop terugdraait
tweede account maken vanuit een US IP-adres en dan kopen als giftquote:Op zondag 14 juli 2013 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het de vraag hoe groot de kans is dat steam de koop terugdraait
verkopen? en dan de benodigde van de markt halen?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Iemand hier voor de summer getaway chivalry kaarten nodig?
Ik wil ze wel ruilen tegen andere getaway kaarten. Moet zelf nog
Tomb Raider
Bioshock
Dead Island
Reus
Skyrim
Prison architect
Ik heb onderhand 6 chivalry kaarten, kan er niks mee
Mag ik eventuele kaarten van Binding of Isaac dibsen als je die hebt?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:42 schreef DragonFodder het volgende:
kan ik die kaarten ook gewoon weggeven? Want ik heb geen zin er moeite en tijd in te steken, maar ik wil ze een ander niet onthouden.
Tuurlijk mag dat. Welke heb je?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:42 schreef DragonFodder het volgende:
kan ik die kaarten ook gewoon weggeven? Want ik heb geen zin er moeite en tijd in te steken, maar ik wil ze een ander niet onthouden.
Je kan ze gewoon traden, dan hoef je er niks voor terug te krijgenquote:Op zondag 14 juli 2013 22:42 schreef DragonFodder het volgende:
Ze komen in principe allemaal vaak voor. Alles dropt even vaak per game, alleen foils zijn meer waard.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:46 schreef DragonFodder het volgende:
sleeping dogs: South en Power
En een Tomb Raider kaart.
Verder niets speciaals.
allemaal vaak voorkomend.
Ik add je voor de tomb raiderquote:Op zondag 14 juli 2013 22:48 schreef DragonFodder het volgende:
Nou ja, wie ze wil, befriend me en vraag erom zou ik zeggen.Mijn Steamnaam is dumdumdadumdum
Ik wil ze wel, moet je nog wat terug?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:53 schreef DragonFodder het volgende:
tombraider is weg, wie de sleeping dogs kaarten wil meldt zich maar
nah.quote:
Beroepsmatige interesse zullen we maar zeggenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Okee... maar voor zover ik heb gezien, zie je alleen maar treinen door landschap rijden. Ik hoop toch dat er meer is dan dat...quote:Op zondag 14 juli 2013 22:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Beroepsmatige interesse zullen we maar zeggen
Kerbal is ook goed, had er ook tussen moeten staan.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
verkopen? en dan de benodigde van de markt halen?
ik heb wel intresse in zo'n chivalry kaart, maar heb alleen kerbal dubbel
Missies!!!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Okee... maar voor zover ik heb gezien, zie je alleen maar treinen door landschap rijden. Ik hoop toch dat er meer is dan dat...
V.
heb ik jou op steam?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Kerbal is ook goed, had er ook tussen moeten staan.
Succes, nog een week te gaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik stop ermee, ik geef niks meer uit. Ik vind het genoeg zo. Teller staat op 45 euro en dat vind ik zat.
gewoon alles wat in de sales is kopenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:09 schreef DragonFodder het volgende:
is de eerste keer dat ik iets actief meekrijg van de steamsale, maar ik moet oppassen dat ik niet overboord ga met het kopen.
Door jouw (steam)profielpagina zie ik ineens dat er een FOK! groep isquote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik jou op steam?(ikke http://steamcommunity.com/id/mschol )
ja klopt, volgens mij alleen niet heel erg actiefquote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Door jouw (steam)profielpagina zie ik ineens dat er een FOK! groep is
Dat zie ik nu ook, laatste bericht is van 2008quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ja klopt, volgens mij alleen niet heel erg actief
Dat soort werk is inderdaad niet voor iedereen geschiktquote:Op zondag 14 juli 2013 22:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Okee... maar voor zover ik heb gezien, zie je alleen maar treinen door landschap rijden. Ik hoop toch dat er meer is dan dat...
V.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:22 schreef Katth het volgende:
Ik zag trouwens gisteren een channel op Twitch met over de 2000 views op Truck Simulator, ik dacht echt wtf
Klopt, sindskort maakt hij ook filmpjes met z'n paquote:Op zondag 14 juli 2013 23:24 schreef VelitoX het volgende:
[..]
1,1 miljoen views. Maarja die gast is dan ook gewoon grappig (door hem ga je games kopen waar geen drol aan is).
Zijn pa heeft ook zijn eigen channel.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Klopt, sindskort maakt hij ook filmpjes met z'n pa
Haha, dit filmpje ga ik uitkijken! Echt grappig iddquote:Op zondag 14 juli 2013 23:24 schreef VelitoX het volgende:
[..]
1,1 miljoen views. Maarja die gast is dan ook gewoon grappig (door hem ga je games kopen waar geen drol aan is).
Deze laatst ook gekeken.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:46 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Haha, dit filmpje ga ik uitkijken! Echt grappig idd
Edit: Maar wel in meerdere keren ;p Hij is wel heel lang![]()
Doom3 gekocht?quote:
Bij mij is het nog mijn emailadres, dat moest vroegah (heb ook een mooie 9 years of service badge), ook niet handig dus, want dat wil ik niet met iedereen delen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil mn steam Username veranderen, hij is zo kutMaar dat kan niet =(
Niemand die het ziet. Hoeft zelfs niet eens om iemand toe te voegen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil mn steam Username veranderen, hij is zo kutMaar dat kan niet =(
same here, al bestaat het email adres allang niet meer..quote:Op maandag 15 juli 2013 01:03 schreef bigbass het volgende:
[..]
Bij mij is het nog mijn emailadres, dat moest vroegah (heb ook een mooie 9 years of service badge), ook niet handig dus, want dat wil ik niet met iedereen delen.
KSP heb ik in een eerdere sale al gekochtquote:Op maandag 15 juli 2013 01:30 schreef tuut-chips het volgende:
Ik mag hopen dat jullie KSP allemaal al gekocht hebben?
zo nee, doen.
Kerbal Space Program. Naam zegt het al. Je zet een eigen ruimteprogramma op. Beetje raketten bouwen, proberen te landen op andere planeten. Soort van NASAtje spelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 03:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Heb zojuist mijn eerste Foil kaart gekregen. Blijken nogal rare te zijn. Gaan voor een hele 2¤!
Wat is KSP trouwens?
6 is leuk! ORC is kut met perenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:48 schreef lipjes het volgende:
Hmm, ik twijfel.
Resident Evil: Operation Raccoon City
Resident Evil 6
Beide doen, 1 doen, geen doen...
Nee... VKerbal Space Programquote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Doom3 gekocht?![]()
je zal er geen spijt van krijgen. die game houdt verbluffend goed stand in deze tijd.
Eigenlijk wel hequote:Op maandag 15 juli 2013 08:10 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Tsk, dat was een on release buy
Trouwens de tomb raider en de reus kaart dubbel.
Heb een bioshock voor je maar ben nu op het werk. Ben rond 17:00 thuis om te traden, steam username = gelijk als foknamequote:Op zondag 14 juli 2013 22:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Iemand hier voor de summer getaway chivalry kaarten nodig?
Ik wil ze wel ruilen tegen andere getaway kaarten. Moet zelf nog
Tomb Raider
Bioshock
Dead Island
Reus
Skyrim
Prison architect
Ik heb onderhand 6 chivalry kaarten, kan er niks mee
Als je een Diablo fan bent moet je het zeker kopen. Ben je dat niet, dan nietquote:Op maandag 15 juli 2013 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 1 nog niet eens aangeraakt,ik laat em dus lekker liggen
Deel 2 is veel leuker dan 1quote:Op maandag 15 juli 2013 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 1 nog niet eens aangeraakt,ik laat em dus lekker liggen
Alleen is 6 geen RE spel.quote:
Succes!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal wel, maar ik wil eerst 1 (uit)spelen, tevens wil ik niet te veel kopen
Ja ik wel, hoe regelen we dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:36 schreef bigbass het volgende:
Iemand interesse in Torchlight II voor 4 euro? Heb er nu 2 over uit het 4-pack
Nee, is een awesome game. Alleen raar dat die de community choice is, iedereen heeft die game al lijkt me...quote:Op maandag 15 juli 2013 10:58 schreef GlenSpey het volgende:
Getver L4D2 de nieuwe community's choice.
Grootste overrated boutspel van de laatste paar jaar...
Ik vond er geen fluit aan, na vijf minuten weggedonderdquote:Op maandag 15 juli 2013 11:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee, is een awesome game. Alleen raar dat die de community choice is, iedereen heeft die game al lijkt me...
Dakannie, hij staat gewoon nog in je Steam-lijst.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik vond er geen fluit aan, na vijf minuten weggedonderd
Ik wel,quote:Op maandag 15 juli 2013 11:06 schreef GlenSpey het volgende:
Wie wou er ook alweer een Reus trade card hebben? Heb die nu dubbel. Graag ruilen tegen alles behalve Bioshock of Prison architect.
Ik heb best wel zin om een keer wat L4D 2 te doen, kunnen makkelijk wel 4 Fok! mensen krijgen toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dakannie, hij staat gewoon nog in je Steam-lijst.
L4D en L4D2 zijn geweldige games, maar alleen als je een team vormt met vrienden. Anders heb je alleen maar schreeuwende pubers die je van alles kwalijk nemen en dan votekicken (terwijl jij degene bent die ze continu health-packs hebt gegeven, maar als jij klem komt in een horde omdat je iemand te hulp schoot, laten ze je stikken en noemen ze je noob en trappen ze je weg.
Meermaals gebeurd en groot probleem van het spel.
V.
Ik heb geen idee hoe het werkt. Ik heet ThePriest op Steam dus start maar een trade of iets dergelijksquote:Op maandag 15 juli 2013 11:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik wel,
http://steamcommunity.com/id/Torchedini/
jij moet hem toevoegen (of hij jij) aan steam, vervolgens heb je naast de naam een pijlje en kan je kiezen voor invite to trade..quote:Op maandag 15 juli 2013 11:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het werkt. Ik heet ThePriest op Steam dus start maar een trade of iets dergelijks
Ik heb chivalry voor jequote:Op maandag 15 juli 2013 11:16 schreef DrParanoid het volgende:
Iemand Skyrim kaart ruilen tegen 1 van de volgende? Bioshock Infinite, Chivalry: Medieval Warfare, Prison Architect, Torchlight II.
Oftewel, ik bied Skyrim aan, en zoek 1 van die andere kaarten
Klik even op die link, das mijn profiel en voeg me toe als vriend.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het werkt. Ik heet ThePriest op Steam dus start maar een trade of iets dergelijks
Geen idee of je die kaart nog hebt maar ik heb "Survivor" dubbel en die wil ik best ruilen voor "Turning Point".quote:Op zondag 14 juli 2013 23:40 schreef mschol het volgende:
ik heb een dubbele tomb raider kaart "Turning point"
iemand die die wil ruilen tegen een andere tomb raider kaart? ("A survivor is born", "Night Hub", "Parachute" of "Survivor" heb ik niet)
Volgens mij moet dat best mogelijk zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:18 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik heb best wel zin om een keer wat L4D 2 te doen, kunnen makkelijk wel 4 Fok! mensen krijgen toch?
als jullie nog mensen nodig hebben sta ij ook paraat.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat best mogelijk zijn.
V.
Skyrim zeker, ik het er ook één en die is ook 2 euro waard. Misschien moet ik hem toch maar verkopen, al trade ik hem liever voor een berg gewone cards zodat ik wat badges compleet kan maken.quote:Op maandag 15 juli 2013 03:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Heb zojuist mijn eerste Foil kaart gekregen. Blijken nogal rare te zijn. Gaan voor een hele 2¤!
Wat is KSP trouwens?
Ik heb ook voor Monaco gevotequote:Op maandag 15 juli 2013 11:31 schreef JimmyJames het volgende:
Monaco is trouwens fantastisch. Een van de betere indie co-op games van de afgelopen jaren. Ik zou hem meteen kopen als hij de community vote wint.
Geen idee, volgens mij niet specifiek van fok. Ik heb er zelf wel 1 en ik weet dat de Band of Fokkers (bf3) ook 1 tot hun beschikking hebben, maar specifiek van fok zou dan via Danny geregeld moeten zijn...quote:Op maandag 15 juli 2013 12:12 schreef Verbal het volgende:
Is er trouwens iets als een FOK! ts-server?
Als je daar dan div. channels aanmaakt, kun je gewoon in het channel gaan zitten van het spel dat je wilt spelen en dan kunnen anderen joinen.
V.
TotalBiscuit zei in de Salebox dat het wel beter schijnt te zijn, al zou ikzelf het niet doenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand Eador gespeeld? Bij release veel gamebreaking bugs las ik maar hoe is dat nu?
Die BF3 TS is al een tijdje down als ik het goed hebquote:Op maandag 15 juli 2013 12:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij niet specifiek van fok. Ik heb er zelf wel 1 en ik weet dat de Band of Fokkers (bf3) ook 1 tot hun beschikking hebben, maar specifiek van fok zou dan via Danny geregeld moeten zijn...
Kerbal Space Programquote:Op maandag 15 juli 2013 03:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is KSP trouwens?
Ik heb nog een ts3 server. Draait op www.kthnxbai.infoquote:Op maandag 15 juli 2013 12:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
TotalBiscuit zei in de Salebox dat het wel beter schijnt te zijn, al zou ikzelf het niet doen.
[..]
Die BF3 TS is al een tijdje down als ik het goed heb.
Stelletje homos :/quote:
Heb nog een bioshock voor je?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:46 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Stelletje homos :/
Net Kerbal Space Program filmpjes op youtube gekeken, dat gaat me weer geld kosten
Trouwens iemand nog een Reus en/of Tombraider kaart ruilen? ik zoek nog de rest (dacht dat ik die kerbal gisteren had gehad voor 3x voten ... dat moet ik straks thuis ff checken)
Dan staan er meerdere in je inventoryquote:
Maakt me geen zak uit, heb ze allebei nog niet. Voeg me maar toe, zelfde username als hier. Ben wel pas tussen 16:30 en 17:00 thuis..quote:Op maandag 15 juli 2013 15:19 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Dan staan er meerdere in je inventory
Ben over een klein uurtje thuis DeeCruise, wil je Reus of Tombraider?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in de hele sale nog nietsquote:Op maandag 15 juli 2013 16:06 schreef Verbal het volgende:
Ik heb al ruim 16 uur niks gekocht... ik begin onttrekkingsverschijnselen te vertonen hier op mijn werk
V.
Wss wel, was toch alleen in de flash?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:01 schreef JaimyLee het volgende:
Ik hoop trouwens dat Magicka nog een keer in een -75% deal komt. Dan haal ik even alle DLC erbij
quote:
Klopt, was in de flash. Is er dan een grote kans dat dezelfde deal nog eens in een daily komt?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:03 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wss wel, was toch alleen in de flash?. Heb zelf Magicka ook, en de Vietnam DLC, maar dat is beide van een indiebundle
(nog nooit het spel opgestart). Zie wel dat Vietnam de duurste dlc is
.
Normaal gesproken (lees: vorige sales) komen flash/community deal games ook altijd als Daily (48 uur dus).quote:Op maandag 15 juli 2013 17:08 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Klopt, was in de flash. Is er dan een grote kans dat dezelfde deal nog eens in een daily komt?
Nicequote:Op maandag 15 juli 2013 17:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Normaal gesproken (lees: vorige sales) komen flash/community deal games ook altijd als Daily (48 uur dus).
Jop gewoon hetzelfde percentage als in de flashquote:Op maandag 15 juli 2013 17:10 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
NiceEn dan waarschijnlijk weer 75%? Hij is nu tot de 22e 50%
Hangt ervan af of je het veel plant te gaan spelen, singleplayer is niet echt geweldig (imo), maar multiplayer is er veel te vinden (maar is erg tijdrovend). Ook kan je met arma2+operation arrowhead de dayz mod spelen, maar daar komt ook een standalone versie van. Arma3 Beta is ook nog een optiequote:
Arma 3 komt binnenkort uit en DayZ wordt standalone, dus lijkt me van niet.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:13 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jop gewoon hetzelfde percentage als in de flash.
ARMA 3 beta kost 35 euro, ook weer teveel van het goedequote:Op maandag 15 juli 2013 17:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hangt ervan af of je het veel plant te gaan spelen, singleplayer is niet echt geweldig (imo), maar multiplayer is er veel te vinden (maar is erg tijdrovend). Ook kan je met arma2+operation arrowhead de dayz mod spelen, maar daar komt ook een standalone versie van. Arma3 Beta is ook nog een optiehehe.
Ja als je het daarmee vergelijktquote:
Al die klachten op het Steamforum over de prijsverhoging van Alpha naar Beta en mensen die spijt hebben dat ze niet de Alpha gehaald hebben. Worden nu allemaal verwijderd.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
ARMA 3 beta kost 35 euro, ook weer teveel van het goede
Hihiquote:Op maandag 15 juli 2013 19:06 schreef VelitoX het volgende:
Ojee arme Torch, nu moet ie Wargame Airland Battle gaan kopenhehe.
HA! ik was eerderquote:Op maandag 15 juli 2013 19:07 schreef BurnaBoy het volgende:
WARGAME AIRLAND BATTLE.
Nu moet ik em kopen
quote:
Had ik hier ook. Steam had weer wat load probleempjes volgens mij.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zijn de summersales plots voorbij ofzo?
Krijg opeens de standaard winkelpagina bij steam..
Fuck 1,5 week geleden nog het dubbele voor betaaldquote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Vote deus ex.
3 euro voor die game. Ik moet hem hebben
Ach vorige winter sale gekocht, nog niet opgestart ^^. Zelfde ideequote:Op maandag 15 juli 2013 19:14 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Fuck 1,5 week geleden nog het dubbele voor betaald
Dat is ie ook meer dan waard gelukkigquote:Op maandag 15 juli 2013 19:14 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wilde ik voor stemmen, maar Steam geeft een error...quote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Vote deus ex.
3 euro voor die game. Ik moet hem hebben
Ik vind hem niet zo geweldig eigenlijk. Ik ben nu bezig met mijn tweede walkthrough (de eerste keer heb ik hem op de 360 gedaan) en er zitten toch heel wat haken en ogen aan.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat is ie ook meer dan waard gelukkig
Heb hem zelf al, maar toch even op gevote
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:09 schreef bigbass het volgende:
Alles wat ik zou willen hebben heb ik al....
Och, ik anderhalve maand geleden het driedubbele voor Dishonoredquote:Op maandag 15 juli 2013 19:14 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
worden om de zoveel tijd toegevoegtquote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef Beach het volgende:
Ik zie dat de Witcher 2, Killing Floor en Hitman Absolution kaarten hebben gekregen. Of was dat al zo en loop ik achter?
Onlangs de 'demo' even geprobeerd. Maar snel eraf gegooid. Niet bijzonder vond ik.quote:
Zag er wel leuk uit van wat ik zag maar volgens mij ben je binnen 1 uur wel klaar met de mapquote:Op maandag 15 juli 2013 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Onlangs de 'demo' even geprobeerd. Maar snel eraf gegooid. Niet bijzonder vond ik.
Maar als je een Nederlandse dev wilt steunen, waarom niet
Sws je hoort druk bezig te zijn met FotS tochquote:Op maandag 15 juli 2013 19:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zag er wel leuk uit van wat ik zag maar volgens mij ben je binnen 1 uur wel klaar met de map
Ja maar sales.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Sws je hoort druk bezig te zijn met FotS toch
Zesvoudig? Wauw!quote:Op maandag 15 juli 2013 19:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och, ik anderhalve maand geleden het driedubbele
FotS?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Sws je hoort druk bezig te zijn met FotS toch
Fuck on the side.quote:
Max payne is wel aardig, verhaal is wel okay hoe het gebracht word maar na de campaign niks meer mee gedaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb het idee dat Max Payne 3 wel een goede deal is voor 7,50, maar ik weet eigenlijk niet echt of het een spel voor mij is... Maar dat dacht ik ook bij Deus Ex en dat vond ik super. Kan iemand deze deal aan- dan wel afraden?
Leuke schietstukjes, maar erg veel cutscenes, ik weet niet, het voelt echt als een hit or missquote:Op maandag 15 juli 2013 19:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb het idee dat Max Payne 3 wel een goede deal is voor 7,50, maar ik weet eigenlijk niet echt of het een spel voor mij is... Maar dat dacht ik ook bij Deus Ex en dat vond ik super. Kan iemand deze deal aan- dan wel afraden?
Gewoon de mailtjes in dezelfde map gooienquote:Op maandag 15 juli 2013 19:42 schreef redboyke het volgende:
heb al wat games gekocht en weggegeven aan vrienden en heb nu helemaal geen idee meer hoeveel ik heb uitgegeven in het vervolg toch maar eens met een vast budget werken met die steam wallet.
22-7 dure grap dus.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:51 schreef redboyke het volgende:
wow ok 151,61
hoelang duren de steamsales nog?
Jawel.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Is Hitman: Absolution een leuk spel voor 6,24?
Maar niks denk ik. Of je moet enorme fan zijn van de oude Hitman games en hoe deze stealth enzo aanpakt niet zo diggen.quote:
Ik heb nog nooit een Hitman game gespeeldquote:Op maandag 15 juli 2013 20:09 schreef Beach het volgende:
http://www.psychologyofga(...)-steams-summer-sale/
leesvoer
[..]
Maar niks denk ik. Of je moet enorme fan zijn van de oude Hitman games en hoe deze stealth enzo aanpakt niet zo diggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |