SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
Ja inderdaad, V. ja.
DaS?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb al 28 uur in DaS zittenSpeel het sinds woensdag of zo
Dark Soulsquote:
Gewoon via je tradescherm.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dark Souls
Hoe kan ik mijn ruilkaarten weggeven?
Met die mods wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je vergeet de controller, op KBM is het niet te spelen
Dus, is het te spelen zonder een controller?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dark Souls
Hoe kan ik mijn ruilkaarten weggeven?
Met SweetFX ziet het er echt goed uit man. Maakt het stukken mooier.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef Manke het volgende:
Enige dat slecht is aan de Dark Souls port zijn de controls met muis en keyboard, en de interne resolutie. Met controller speelt het net zo goed als op een console en met DSfix zijn de graphics prima, mooier dan op consoles, het fixt ook de 30fps cap naar 60fps.
Moeilijk is het niet, zelfs ik kan het spelen met kreupele handen, tis wel ouderwets uitdagend.
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef Azerdion het volgende:
Wel leuk dat Fallout 3 en Fallout NV in de dd zittenDie ga ik dus zeker weten kopen!
Maar raden jullie Arma 2 ook aan? Ik hoorde altijd dat veel mensen die speciaal kochten voor DayZ, maar daar komt ook een standalone van. En Arma 3 is nu ook al bèta. Weet dus niet echt meer of het wel nut heeft.
vind dat te veel van het goedequote:Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met SweetFX ziet het er echt goed uit man. Maakt het stukken mooier.
niet echt. zoals je zegt, er komt een standalone versie van. dus voor DayZ hoef je het niet meer te doen. En arma 3 wordt sowieso superieur. Dus ik zou arma 2 laten liggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef Azerdion het volgende:
Maar even mijn post herhalen omdat er ook een vraag inzat.
[..]
Sommige DLC is wel okay andere is een beetje nutteloos, hij komt zeker weten nog een keer voorbij dus ik zou daar op wachten als je de DLC wil kopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand of de Magicka DLC de 13 euro waard is? Ik heb gister het spel gekocht in de flash deal, en er al 8 uur met vrienden op zitten. Wat een geweldig spel! Is de DLC ook wat?
Nog een keer in een flash bedoel je? Dan wacht ik daar opquote:Op zondag 14 juli 2013 19:55 schreef Moro het volgende:
[..]
Sommige DLC is wel okay andere is een beetje nutteloos, hij komt zeker weten nog een keer voorbij dus ik zou daar op wachten als je de DLC wil kopen.
Okeuh, die koop ik dan maar niet. Zag nu ook dat ze ineens de Complete Edition aanraden terwijl dat er eerst niet stondquote:Op zondag 14 juli 2013 19:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niet echt. zoals je zegt, er komt een standalone versie van. dus voor DayZ hoef je het niet meer te doen. En arma 3 wordt sowieso superieur. Dus ik zou arma 2 laten liggen.
Of als dailyquote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nog een keer in een flash bedoel je? Dan wacht ik daar op
Dezelfde flashdeals komen vaak wel 3-4 keer voor.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nog een keer in een flash bedoel je? Dan wacht ik daar op
Ik vind van wel, maar zoals ik zei, met WoW heb ik zoveel macros gehad dat ik de KB controls niet zo erg vind.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:59 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Dus, is Dark Souls te spelen met die Fixes en KBM?
KBM blijkbaar wel, ik kan sowieso geen kbm spellen spelenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:59 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Dus, is Dark Souls te spelen met die Fixes en KBM?
Alles is wel oke met KB mouse als je de controls anders instelt. Zoals die "end knop" .quote:Op zondag 14 juli 2013 20:02 schreef Manke het volgende:
[..]
KBM blijkbaar wel, ik kan sowieso geen kbm spellen spelen
gewoon kopen, echt een tof spel
Ja, ik denk dat ik hem ga halen als die weer 7,50 is.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:02 schreef Manke het volgende:
[..]
KBM blijkbaar wel, ik kan sowieso geen kbm spellen spelen
gewoon kopen, echt een tof spel
denk niet dat dat weer gaat gebeuren op steam tijdens de summer sale, maar misschien wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:05 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik hem ga halen als die weer 7,50 is.
Werk jij bij go2arena.com?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Manke het volgende:
[..]
denk niet dat dat weer gaat gebeuren op steam tijdens de summer sale, maar misschien wel.
Hier is ie nog 4 uur lang 8,90 euro
http://www.go2arena.com/dark-souls-1.html
Komt waarschijnlijk nog wel een keer of 2 langs, volgens mij ook nog geen daily geweest.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Manke het volgende:
[..]
denk niet dat dat weer gaat gebeuren op steam tijdens de summer sale, maar misschien wel.
Hier is ie nog 4 uur lang 8,90 euro
http://www.go2arena.com/dark-souls-1.html
Klopt, hij is 1x bij Flash sales geweest en 1x bij Community's choice, maar die won die niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef Moro het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk nog wel een keer of 2 langs, volgens mij ook nog geen daily geweest.
Volgens mij kon je BFG niet modden.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:14 schreef Verbal het volgende:
Okay: Doom3 BFG Edition of gewoon Doom 3 (iets goedkoper).
Iemand vertelde mij een paar topics geleden dat de BFG "meh" was".
Anyone?
V.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, lastig. Ik heb geen hele goede PC, maar Portal 2 zou die kunnen draaien. Daarnaast heb ik nog een PS3 en Xbox 360.
Lastig voor welk platform ik ga kiezen..
Ps3 en X360 zijn over 3 maanden EOLquote:Op zondag 14 juli 2013 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, lastig. Ik heb geen hele goede PC, maar Portal 2 zou die kunnen draaien. Daarnaast heb ik nog een PS3 en Xbox 360.
PC natuurlijk! Mijn laptop met intel pentium 1.9 Ghz kon hem zelfs spelen op hoogste kwaliteit, dus dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Portal 2 is een verplichte aankoop. Punt.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef robin007bond het volgende:
Aaah, het wordt PC.
Maar ik heb al zoveel uitgegeven aan games en ik moet nog zoveel uitspelen.
Keuzes, keuzes, keuzes.
herkenbaar..quote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef robin007bond het volgende:
Aaah, het wordt PC.
Keuzes, keuzes, keuzes.
cc_verbalquote:Op zondag 14 juli 2013 20:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Post je Steam usernames dan. Heb Portal coop buddies nodig. Mijn username is ezkNYNE
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
herkenbaar..
*kijkt naar steam profiel:
[ afbeelding ]![]()
Impire is geen goede game. Het heeft voorgebouwde plekken ipv dat je zelf een kamer verzint, random plekken waar de vijand binnenkomt zodat vallen strategisch neerzetten ook weinig nut heeft. War for the Overworld lijkt erop om een betere Dungeon Keeper spel te zijn maar die is nog zwaar in de alpha.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:24 schreef mschol het volgende:
iemand hier die Impire speelt en weet hoe het is?
met craften krijg je XP en per 10 levels kan je een showcase aan je profiel toevoegen..quote:
Kopen die handel.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef robin007bond het volgende:
Aaah, het wordt PC.
Keuzes, keuzes, keuzes.
thnxquote:Op zondag 14 juli 2013 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Impire is geen goede game. Het heeft voorgebouwde plekken ipv dat je zelf een kamer verzint, random plekken waar de vijand binnenkomt zodat vallen strategisch neerzetten ook weinig nut heeft. War for the Overworld lijkt erop om een betere Dungeon Keeper spel te zijn maar die is nog zwaar in de alpha.
Ben je ook meteen 500 euro armer.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:37 schreef GlenSpey het volgende:
Wanneer komt Train Simulator '13 en alle DLC nou eens in de daily![]()
Treinen simuleren.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ben je ook meteen 500 euro armer.
En wat is er leuk aan TS? Serieuze vraag, ben gewoon benieuwd.
V.
Wat is er leuk aan gewoon treintjes verzamelen? beetje zelfde straatje gok ik alleen is die simulator een stuk goedkoper.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ben je ook meteen 500 euro armer.
En wat is er leuk aan TS? Serieuze vraag, ben gewoon benieuwd.
V.
Top! Mocht ik een summer getaway kaart dubbel krijgen waar je wat aan hebt dan hoor je hetquote:Op zondag 14 juli 2013 20:24 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Aan Bigbass, ik probeer eerst even mijn Summer Getaway badge te krijgen. Als ik GlaDOS dan nog heb mag je hem best hebben van mij. Gratis en voor niks.
Bioshock Infinite, Prison Architect, Reus en Torchlight II heb ik nog nodig qua Summer Getaway.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:49 schreef bigbass het volgende:
[..]
Top! Mocht ik een summer getaway kaart dubbel krijgen waar je wat aan hebt dan hoor je het
Niet dat ik zelf interesse heb in Doom of het heb gespeeld, maar ik zie dat BFG alle games heeft. Ook Doom en Doom 2. En dan nog de Doom 3 DLC's. Zoiets vind ik wel 1,50 extra waard. Heb je gelijk de hele collectie in je steamlistquote:
Sanctum 1 schijnt beter te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:51 schreef Eenskijken het volgende:
Zijn er mensen die een 4pack met Sanctum 2 willen doen?
Ik had verwacht dat die zou winnen, maar had zelf Deadlight gevote en nu gekocht, dus ik ben contentquote:
Hij is aan het downloaden, maar de reviews zijn veelbelovendquote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
zijn er mensen die deadlight gespeeld hebben? is het die 3 euro waard?
heel even gespeeld, die paar minuten waren wel geinig..quote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
daar is torrent ideaal voorquote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
2 is ook wel goed te pruimen, vind hem tot nu toe beterquote:
De erste kaart meestal binnen het half uur daarna varieert het nogal.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wanneer krijg ik nu zo'n kaart, van bijvoorbeeld FM2013? De game nu aan het spelen
Speel ik nog even lekker doorquote:Op zondag 14 juli 2013 21:20 schreef Moro het volgende:
[..]
De erste kaart meestal binnen het half uur daarna varieert het nogal.
makkelijkste manier is dat je naast je steaminlognaam in steam (rechtsboven) een bedrag te zien krijgt...quote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Speel ik nog even lekker doorIs geen straf
En waar kan ik zien of ik iets verkocht heb? Heb een kaart te verkoop aangeboden gisteren namelijk
Moet je eens de prijs van Alice The Madness Returns ff gaan vergelijkenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef meowingtons het volgende:
de grap even naar sims 3 gekeken, wtf EA, 15 dollar in Amerika en hier 22,
Bah, ik snap dat we hier soms wat genaaid zijn met relatieve prijzen, maar dat neem ik voor lief... EA rekt het wel heel erg...quote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet je eens de prijs van Alice The Madness Returns ff gaan vergelijken
Als je van een derde partij codes koopt ben je volgens mij gewoon legaal bezig. Alleen als je direct op Steam een proxy gebruikt en iets uit de store koopt kan je in de shit komen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het de vraag hoe groot de kans is dat steam de koop terugdraait
tweede account maken vanuit een US IP-adres en dan kopen als giftquote:Op zondag 14 juli 2013 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het de vraag hoe groot de kans is dat steam de koop terugdraait
verkopen? en dan de benodigde van de markt halen?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Iemand hier voor de summer getaway chivalry kaarten nodig?
Ik wil ze wel ruilen tegen andere getaway kaarten. Moet zelf nog
Tomb Raider
Bioshock
Dead Island
Reus
Skyrim
Prison architect
Ik heb onderhand 6 chivalry kaarten, kan er niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |