De Bossen mwah. El Guapo Stuntteam is een goede tipquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:22 schreef ranja het volgende:
en waarom Triggerfinger wel gehypt is en El Guapo Stuntteam niet?
Dat zijn de statementsquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:30 schreef ranja het volgende:
Nou ja, ik ken in veel stijlen die ik goed vind wel 1 of 2 goede tot aardige belgische bands maar in dezelfde stijl dan wel 5 nederlandse bands die ik vaak nog beter vind
Betekent dat dat er meer betere Nederlandse bands zijn of dat je meer betere Nederlandse bands kent?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:30 schreef ranja het volgende:
Nou ja, ik ken in veel stijlen die ik goed vind wel 1 of 2 goede tot aardige belgische bands maar in dezelfde stijl dan wel 5 nederlandse bands die ik vaak nog beter vind
dat laatste natuurlijk... er zal vast een bloeiende belgische undergroundscene zijn die in nederland net zo genegeerd wordt als de nederlandsequote:Op woensdag 17 juli 2013 00:33 schreef Moody het volgende:
Betekent dat dat er meer betere Nederlandse bands zijn of dat je meer betere Nederlandse bands kent?![]()
Eigenlijk gek en vreselijk ouderwets dat er nog grenzen zijn op dat gebied in landen met dezelfde taal toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:35 schreef ranja het volgende:
[..]
dat laatste natuurlijk... er zal vast een bloeiende belgische undergroundscene zijn die in nederland net zo genegeerd wordt als de nederlandse
Ik was de eerste scrobbler ooit van Kutzooi.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
3 listeners all time 7 scrobbles all time
3 scrobbles waren van mijRest op Youtube geluisterd of niet gescrobbeld of zo
Last fm
Moet zeggen dat ik persoonlijk weer weinig met die vier Nederlandse zangeressen heb en An Pierlé weer wel kan waarderen. Selah Sue doet me ook niks.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:34 schreef ranja het volgende:
Ik mis alleen een belgische Yori Swart / Marike Jager / Eefje de Visser / Stevie Ann achtige.
Selah Sue en An Pierle zijn het toch niet helemaal wat mij betreft.
Trixie Whitley doet het ook niet voor je?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:34 schreef ranja het volgende:
Ik mis alleen een belgische Yori Swart / Marike Jager / Eefje de Visser / Stevie Ann achtige.
Selah Sue en An Pierle zijn het toch niet helemaal wat mij betreft.
Je moet ze even vragen wat ze bezielde om zo'n verschrikkelijk 2e album te makenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:53 schreef MaJo het volgende:
Zo interview met White Lies, ik ga een klein beetje dood
ik ga dat in wat meet ingepakte vorm wel vragen jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je moet ze even vragen wat ze bezielde om zo'n verschrikkelijk 2e album te maken
Pitchfork (en nee, dat is niet uit vijf maar uit tien):quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ga dat in wat meet ingepakte vorm wel vragen jahet gekke is alleen dat als ik de recensies van dat album lees dat het wel meevalt, het zijn met name de fans die het helemaal niks vonden. Ik kan dus niet zomaar stellen dat het album slecht ontvangen is, misschien horen ze dat wel voor het eerst
White Lies is sowieso een band waar de meningen over verdeeld zijn. Volgens Metacritic scoort Ritual gemiddeld een 6 en To Lose My Life gemiddeld een 5,8.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef Norrage het volgende:
Maar op AMG heeft ie vreemdgenoeg weer 4/5 sterren. En P4K gaf het eerste album ook al een 4/10.
Pitchfork lijkt soms te vergeten dat er nog getallen tussen de 3 en de 9 zitten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef Kerftminister het volgende:
Pitchfork is wel de laatste site die ik als maatstaf neem. My Beautiful Dark Twisted Fantasy beste album ooit volgens hun, volle 10.
van wie is dat album? Naam komt me bekend voor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef Kerftminister het volgende:
Pitchfork is wel de laatste site die ik als maatstaf neem. My Beautiful Dark Twisted Fantasy beste album ooit volgens hun, volle 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |