Hoeft niet meer, er komt nog maar één rit voor de sprinters, dat groen is veilig qua punten alleen uitrijden is verlangt.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:52 schreef Kingstown het volgende:
Slechte OP. TV tijden staan niet vermeld. Gedaan om bewust reacties uit te lokken zodat TS andere users kan gaan flamen met "ZOEK DAT VERDOMME ZELF EENS OP".
TDF / Wanneer kunnen we de tour zienquote:Op zondag 14 juli 2013 17:55 schreef TLC het volgende:
Ja hoe laat komt het eigenlijk op tv TS ? nou nou nou nou nou ?
Slechte OP dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
TDF / Wanneer kunnen we de tour zien
Dan gaat Herbert helemaal uit z'n bol.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:58 schreef marcodej het volgende:
Ik wil het Dumoulin weleens zien proberen in dit soort etappes.
Dat was toch de la Rochette?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De laatste afdaling is toch de 'Beloki-afdaling'?
Parijs etappe is in de avond? Leuk, ik wil wel eens een bergetappe zoals vandaag in avond zien.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
TDF / Wanneer kunnen we de tour zien
Klimtijdrit in de avondquote:Op zondag 14 juli 2013 19:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Parijs etappe is in de avond? Leuk, ik wil wel eens een bergetappe zoals vandaag in avond zien.
Is commercieel toch ook veel aantrekkelijker lijkt mij.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Parijs etappe is in de avond? Leuk, ik wil wel eens een bergetappe zoals vandaag in avond zien.
Op TV is het moeilijk haalbaar om op prime-time een programma te hebben dat even goed om 9 uur kan eindigen als om kwart voor 10. Buren of Sesamstraat mogen best af en toe vervallen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Is commercieel toch ook veel aantrekkelijker lijkt mij.
In de zomer valt dat toch wel mee?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op TV is het moeilijk haalbaar om op prime-time een programma te hebben dat even goed om 9 uur kan eindigen als om kwart voor 10. Buren of Sesamstraat mogen best af en toe vervallen.
Streep de renners die niet kunnen afdalen maar weg. Pinot oa dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Met dit profiel maken er veel kans om te winnen. Dit zou wel iets kunnen zijn voor Gilbert.
De Gendt zet alles op Alpe d'Huez, was daar al voor de Tour over bezig.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zou dit wel iets zijn voor de Gendt, of wacht hij op de tijdrit of de dag na de tijdrit?
Je bent morgen jarig Pino?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:55 schreef Pino112 het volgende:
Een Nederlander die wint zou wel een mooi verjaardagscadeau zijn trouwens
Hij was vorig jaar ook mee in een soortgelijke etappe, maar LLS was hem te slim af doordat iedereen naar Sagan keek om mensen terug te halen, waardoor LLS ervandoor kon muizen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:12 schreef flyguy het volgende:
Denk dat Sagan het ook nog wel gaat proberen. Denk dat hijzelf 1 etappe plus groen te weinig vindt.
LLS?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar ook mee in een soortgelijke etappe, maar LLS was hem te slim af doordat iedereen naar Sagan keek om mensen terug te halen, waardoor LLS ervandoor kon muizen.
Een demarrage op de top zou mij ook niet verrassen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:16 schreef kilon het volgende:
Ik denk eigenlijk toch dat Contador eenzelfde poging doet als in 2011 in de laatste afdaling. Toen pakte hij een minuut op Schleck. Hij kent dus de afdaling en zou makkelijk tijd kunnen pakken op Mollema.
Beide niet denk ik.quote:
Zal schleck nu weer klagen over de afdaling?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:16 schreef kilon het volgende:
Ik denk eigenlijk toch dat Contador eenzelfde poging doet als in 2011 in de laatste afdaling. Toen pakte hij een minuut op Schleck. Hij kent dus de afdaling en zou makkelijk tijd kunnen pakken op Mollema.
Snap ook niet helemaal waarom hij zondag meeging. Dat groen is allang zeker als hij op zijn fiets blijft zitten, terwijl hij gisteren toch kansloos was voor de ritzege. Morgen (vandaagquote:Op maandag 15 juli 2013 15:12 schreef flyguy het volgende:
Denk dat Sagan het ook nog wel gaat proberen. Denk dat hijzelf 1 etappe plus groen te weinig vindt.
Hij wilde top 10 eindigen op de Ventoux. Dat leek hem tof. Baalde daarom ook dat er Europcar zo ging rijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal waarom hij zondag meeging. Dat groen is allang zeker als hij op zijn fiets blijft zitten, terwijl hij gisteren toch kansloos was voor de ritzege. Morgen (vandaag) heeft hij wel een serieuze kans op de ritzege als hij mee is, zeker omdat hij een goede daler is, en dus had ik een aanval dan logischer gevonden. Maar goed, dat kan alsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |