Ik geloof in elk geval dat zolang er geen aanwijzingen zijn van doping behalve de tijd je gewoon je klep moet houden en als je zo heilig gelooft dat hij gebruikt de tv uit moet zetten.quote:
Oh, dus als iemand overduidelijk doping gebruikt moeten we de tv maar uitzetten?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof in elk geval dat zolang er geen aanwijzingen zijn van doping behalve de tijd je gewoon je klep moet houden en als je zo heilig gelooft dat hij gebruikt de tv uit moet zetten.
Naïef mensquote:Op zondag 14 juli 2013 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof in elk geval dat zolang er geen aanwijzingen zijn van doping behalve de tijd je gewoon je klep moet houden en als je zo heilig gelooft dat hij gebruikt de tv uit moet zetten.
Ik denk ook dat Ten dam beter klimt dan Mollemaquote:Op zondag 14 juli 2013 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch vraag ik me af of Ten Dam niet veel sterker dan Mollema is. In de Pyreneeën was hij ook al beter.
In de tijdritten niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch vraag ik me af of Ten Dam niet veel sterker dan Mollema is. In de Pyreneeën was hij ook al beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |