Niet zo jaloers zijn dat geeft je kulrimpels.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het feit dat hij zichzelf moet noemen en verdedigen als één van de groten zegt al genoeg.
Vandaar dat ik hier nog geen kulrimpels heb gekregen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet zo jaloers zijn dat geeft je kulrimpels.
die heb je wel maar het is één grote rimpel waardoor je het niet doorhad.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hier nog geen kulrimpels heb gekregen.
Ah, oke.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die heb je wel maar het is één grote rimpel waardoor je het niet doorhad.
Dit. Ik merk ook dat ik minder post. Na het lezen van het zoveelste 'lelijke vrouwen met een pittig kapsel topic' ga ik liever wat nuttigs met m'n tijd doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:32 schreef Piye het volgende:
Users komen en gaan, verder denk ik dat het veranderen meevalt (zeker over een periode van 2 jaar). Maar naarmate je hier langer zit gaat het steeds onzinniger aanvoelen.
Het is dat ik toch niks beters te doen heb...quote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dit. Ik merk ook dat ik minder post. Na het lezen van het zoveelste 'lelijke vrouwen met een pittig kapsel topic' ga ik liever wat nuttigs met m'n tijd doen.
Hoi Ron!quote:
Jahe.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
FOK! is nooit echt goed geweest. FOK!helden komen en gaan. Vroeger had je Teunebeun, BaajGuardian en BrauN.
Nu heb je Braddie.
Daar had je ook geen glazen bol voor nodig...quote:Op zondag 14 juli 2013 21:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Had ik gister toch nog gelijk met mijn "Tot morgen, Braddie" bij jouw afscheidstopic.
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Had ik gister toch nog gelijk met mijn "Tot morgen, Braddie" bij jouw afscheidstopic.
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daar had je ook geen glazen bol voor nodig...
Was het weer zo verquote:Op zondag 14 juli 2013 21:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ja, soms vind ik mezelf best vermakelijk met dit soort dingen.quote:
Aparte humor heb jij, maarja dat past wel bij zo'n speciale jongen als jijquote:Op zondag 14 juli 2013 21:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, soms vind ik mezelf best vermakelijk met dit soort dingen.
En julie blijven er ook in trappen___!
Precies, blijf vooral volhouden dat ik *Speciaal* benquote:Op zondag 14 juli 2013 21:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Aparte humor heb jij, maarja dat past wel bij zo'n speciale jongen als jij
Jij bent een kut kneus dat je andere kut kneuzen "Kut Kneuzen" noemtquote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef Kola het volgende:
Jezus wat zijn jullie fokkneuzen toch triest. Braddie die zo achterlijk is om boos te worden omdat een ex-bandlid van hem dat topic heeft gezien, andere losers die gast die dat doorgestuurd heeft een NSB'er noemen, terwijl onder dat filmpje van zijn band op youtube ook gewoon reacties staan met "Braddie" en "FOK!"1 en 1 is 2 he. Kut kneuzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |