Get a life noobyquote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je de taal niet beheerst dan ben je ook geen echte Nederlander.
Precies! Ik wordt met dt...vele allochtonen schrijven dat beterquote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo "slaat het een beetje door"?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:21 schreef GJonline het volgende:
[..]
Alleen al om dat plaatje ga ik verlopig niet naar de ah. Dit slaat een beetje door
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen die een hoofddoek draagt is een extremist.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef Nibb-it het volgende:
Iedereen die geen hoofddoek draagt is een racist.
vergeet de Kandoras nietquote:Op zondag 14 juli 2013 17:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iedereen die een hoofddoek draagt is een extremist.
Wat een generalisatie.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iedereen die een hoofddoek draagt is een extremist.
Niet zo hè, allochtoon.quote:
En maar blijfen roepen om aandacht he.quote:
Zou fokky100 wel een verblijfsvergunning hebben? Het lijkt er niet op.quote:
nee joh,ik kon zo binnen lopenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:42 schreef waht het volgende:
[..]
Zou fokky100 wel een verblijfsvergunning hebben? Het lijkt er niet op.
Wat is Ga buiten aan het doen?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:41 schreef fokky100 het volgende:
Ga is een keer naar buiten
ga is naar buiten.
Beetje wrang dat xenofoben hun eigen taal niet beheersenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:44 schreef arjan1212 het volgende:
Wat doet de taalvaardigheid van een germaanse nederlander ertoe?
Het is geen garpje, maar een queeste.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:50 schreef Buitendam het volgende:
Dat fopje herhalen moet na verloop van tijd toch tamelijk saai worden?
Mierenneuken is flauw, maar met 'ik wordt' overschrijd je toch een soort grens.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:44 schreef arjan1212 het volgende:
In spijkerbroek!quote:
Niet zoveel. De taalvaardigheid van moslims daarentegen..quote:Op zondag 14 juli 2013 17:44 schreef arjan1212 het volgende:
Oké, illegaaltje.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:55 schreef fokky100 het volgende:
Aan de reacties kun je zien dat er hier veel kinderen op het forum zitten.
Vallen over een typefout,maar wel vriendjes hebben die geen Nederlands willen leren.
Je mag best zeggen dat je je te kakken gezet voelt.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:41 schreef fokky100 het volgende:
[..]
En maar blijfen roepen om aandacht he.
Man wat moet jij een kut leven hebben.
Ga is een keer naar buiten,ja er is buiten een leven en niet alleen op je kamer achter de pc.
79.660 berichten (gemiddeld 48 per dag) pffffffffff ga is naar buiten.(zet anders een zonnebril op als je naar buiten gaat)
Jij wilt blijkbaar ook geen Nederlands leren.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:55 schreef fokky100 het volgende:
Vallen over een typefout,maar wel vriendjes hebben die geen Nederlands willen leren.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:55 schreef fokky100 het volgende:
Zeg je nu dat Koos een vriend van je is?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:55 schreef fokky100 het volgende:
Van waarover hij het ook heeft. En dat zijn ofwel; de crisis, de islam, enge buitenlanders, polen... naja... allemaal xenofobische onderwerpen en de crisis.quote:
ow ja joh.. wat ziet ie precies verkeerd dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:29 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Van waarover hij het ook heeft. En dat zijn ofwel; de crisis, de islam, enge buitenlanders, polen... naja... allemaal xenofobische onderwerpen en de crisis.
Ja hoor.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:35 schreef Friek_ het volgende:
Hoe kijkt u aan tegen de eerste maanden van Rutte 2?
"Een regelrechte ramp. Rutte heeft Nederland kapotgemaakt. Dat is echt mijn stelling. Dat neem ik hem ook echt kwalijk, ik ben daar oprecht boos over."
Voor een typefoutje,nee echt niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je je te kakken gezet voelt.
Deze producten zijn enkel voor de hypocriete linkschmenschen die lekker cultuur liefhebbend willen overkomen. Denk je nou echt dat de turk dit in huis haalt? Nee, daar heeft hij natuurlijk zo zijn connecties voor.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:19 schreef waht het volgende:
Wilders is gewoon een verongelijkte jankbak en ook nog eens beroepsambtenaar zonder enig zakelijk instinct.
Ahold weet hoe je met andere culturen omgaat:
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet, dat weet ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Deze producten zijn enkel voor de hypocriete linkschmenschen die lekker cultuur liefhebbend willen overkomen. Denk je nou echt dat de turk dit in huis haalt? Nee, daar heeft hij natuurlijk zo zijn connecties voor.
ik koop graag Surinaamse kant en klaar maaltijden bij de supermarkt, ben ik nu een GUTMENSCH ?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Deze producten zijn enkel voor de hypocriete linkschmenschen die lekker cultuur liefhebbend willen overkomen. Denk je nou echt dat de turk dit in huis haalt? Nee, daar heeft hij natuurlijk zo zijn connecties voor.
Waaruit? De crisis? Denk je dat ja ?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:36 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens het algemeen dagblad, zijn er prominente VVD'ers die flink klagen over de samenwerking met de pvda en het mislukken van het Catshuis overleg ( vvd cda pvv ) de schuld van het cda noemen. Met de PVV waren we er allang uit geweest . Mark Rutte wil hier niks van weten.
Ik heb het meer over die vegetarische grachtengordel bakfietsmama's en papa's.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:37 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik koop graag Surinaamse kant en klaar maaltijden bij de supermarkt, ben ik nu een GUTMENSCH ?
Welke onderhandelingen? De IJsselmeer-conferentie over de oplossing voor de Islam?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:38 schreef arjan1212 het volgende:
nee, die bedoelde uit de onderhandelingen ... dat ze het eens waren zeg maar..
Dat zijn mooie praatjes achteraf.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:38 schreef arjan1212 het volgende:
Ze bedoelen dat de VVD en PVV er indertijd allang uit waren en dat juist het CDA dwars lag?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:38 schreef arjan1212 het volgende:
Geert was zo boos dat hij opstapte. Ik begrijp dat wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze bedoelen dat de VVD en PVV er indertijd allang uit waren en dat juist het CDA dwars lag?
Het probleem ligt dan ook bij enkele oppositiepartijen die het kabinet hoopt te verleiden en zo een breed draagvlak te creëren.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:41 schreef arjan1212 het volgende:
pffff de onderhandelingen over de 6 miljard van de pvda en de vvd
Goed mogelijk. Heb je een artikel of is het verhaal niet op internet te vinden?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:42 schreef arjan1212 het volgende:
ja, koos dat werd door anonieme vvd prominenten aan het algemeen dagblad gemeld
links geneuzel?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die oplossing geeft hij juist door miljarden, ja miljarden, weg te slepen bij Europa, ontwikkelingssamenwerking, milieu, cultuur en ander links geneuzel. Zo kunnen de inkomsten- en omzetbelasting omlaag.
Klopt, maar als het heet nieuws betreft, dan wordt een korte samenvatting met daarin de belangrijkste feitjes vrijwel altijd op de website gegooid.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:55 schreef arjan1212 het volgende:
Dat komt zo vaak voor, het nieuws wat op websites van kranten staat is maar de helft van wat er in de papieren versie staat.
De app is een een-op-een alternatief voor de papieren krant.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:55 schreef arjan1212 het volgende:
Dat komt zo vaak voor, het nieuws wat op websites van kranten staat is maar de helft van wat er in de papieren versie staat.
oke dan ff kijken op welke pagina het stondquote:Op zondag 14 juli 2013 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
De app is een een-op-een alternatief voor de papieren krant.
Dat die twee onderwerpen niets met elkaar te maken hebben. Crisis op buitenlanders afschuiven is al zo vaak gedaan en de geschiedenis heeft ons geleerd dat er keer op keer niets van waar was.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:31 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ow ja joh.. wat ziet ie precies verkeerd dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |