quote:
Dat vind ik al helemaal niet kunnen. Dan heb je je afgezonderd van de maatschappij om dat soort volk te ontlopen, zijn ze op tv ook te zienquote:Op zondag 14 juli 2013 16:12 schreef fokky100 het volgende:
Zelfs in de reclame's speelt een moslim mee.
Moet niet gekker worden inderdaad.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:12 schreef fokky100 het volgende:
Zelfs in de reclame's speelt een moslim mee.
Word.quote:
Als je de taal niet beheerst dan ben je ook geen echte Nederlander.quote:
Get a life noobyquote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je de taal niet beheerst dan ben je ook geen echte Nederlander.
Precies! Ik wordt met dt...vele allochtonen schrijven dat beterquote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo "slaat het een beetje door"?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:21 schreef GJonline het volgende:
[..]
Alleen al om dat plaatje ga ik verlopig niet naar de ah. Dit slaat een beetje door
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen die een hoofddoek draagt is een extremist.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef Nibb-it het volgende:
Iedereen die geen hoofddoek draagt is een racist.
vergeet de Kandoras nietquote:Op zondag 14 juli 2013 17:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iedereen die een hoofddoek draagt is een extremist.
Wat een generalisatie.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iedereen die een hoofddoek draagt is een extremist.
Niet zo hè, allochtoon.quote:
En maar blijfen roepen om aandacht he.quote:
Zou fokky100 wel een verblijfsvergunning hebben? Het lijkt er niet op.quote:
nee joh,ik kon zo binnen lopenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:42 schreef waht het volgende:
[..]
Zou fokky100 wel een verblijfsvergunning hebben? Het lijkt er niet op.
Wat is Ga buiten aan het doen?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:41 schreef fokky100 het volgende:
Ga is een keer naar buiten
ga is naar buiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |